Annan joka reikään

Anonyymi-ap

Haluaisin hirveesti miehen, joka alistais mua ja nussis mua joka reikään. Peppuun haluisin kokeilla niin et makaisin ja mies olisi päällä. Mies nostaisi mun polvet korvia kohti ja panis hitaasti anaaliin. Olis kiihottavaa katsella ku mies nauttis mun kireästä reiästä. Vois samalla imee mun nännejä.

144

2791

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sehän on Mukavaa.

• Anonyymi00002

Hittolainen tuota niuvanniemen spedeä taas on lääkitys persiillään buaahaa

• Anonyymi00010

Jaahaas buaahaa spede tietää buaahaa. Mitäs olet vajakki vailla lääkitystä.

• Anonyymi00003

Mistäpäin aloittaja on?

• Anonyymi00017

Niuvanniemen suljetulla pyllistelen buaahaa

• Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla pyllistelen buaahaa

Ketäs odotat tulevaksi sinne tuohon aikaan Klo 03:05.

• Anonyymi00004

On muuten yksi suosikki asennoista, tykkään katsoa kun muna painuu anaaliin ja ihana pillu, toivottavasti posliinipillua kiiltelee siinä. Tarjolla ja hieman jo nussittuna, voi työnnellä menemään ja välillä käväistä nuolemassa pillua ja työntää munaa takaisin perseeseen. Paras paikka korkea sängyn reuna tai pöytäkin käy jos on sopiva. Sohvan selkänojalle. Nam

• No kylään vaan niin huomaat miten siinä menee koko päivä eikä se riitä minulle koska haluan aina vaan lisää

• Anonyymi00008

Tuskin nyt koko päivää kestää anaaliin painaa, vaikka toki painan jos saa painaa meneen. Saako välillä painaa pillunkin puolelle lennossa?

• Kivahan se olis nuolla ja imeä molemmat reiät... rasvata pylly kunnolla...uuuh 22/6 vuorotellen molempiin reikiin

• Anonyymi00015

Olis kyllä ihanaa saada taas munaa pyllyyn ja paljaalla. Haluisin et mies laukeaa sinne. Aivan hirveen kiihottavaa ku tuntee kuinka muna kovenee ja alkaa sykkiä samalla ku se syöksee spermaa mun peppuun. Sais vielä olla sellainen mies jolta tulee paljon mälliä. Oon saanu todella voimakkaan orkun ku mies on nussinu mua peppuun. Mies laukes samaan aikaan ja kehu kuinka hyvältä tuntui ku mun peppu oikein puristi sen kullia ku laukesin. Se halusi melkein heti uudestaan lusikassa. Puristeli mun tissejä samalla ku pani mua rajusti anaaliin.

• Anonyymi00016

Kyllä nussisin sua mieluusti paljaalla pyllyyn

• Anonyymi00023

Rakastan panna naista perseeseen, ihanaa, hieman eläimellistä ja vähän rivoakin. Parasta vielä jos nainen antaa panna sinne silloin kun huvittaa eikä tee siitä sen isompaa numeroa, tai suorastaan jopa pyytää. "pane mua perseeseen" kättä lippaan, tottakai. Ihana työnnellä kun toinen mutisee, voihkii, ääntelee, ka kyrpä soutaa tiukasssa kakkosessa ja pumppaa lastinsa syvälle.... Ja tuo toinen kierros, ihan parades kun mällit voitelee pepun liukkaaksi ja se on naitu jo panokuntoon. Saa tulla vähän pieruakin, ei haittaa yhtään. Kulli kovenee kun ajattelen.

• Anonyymi00033

Mitäs olet nyt tehnyt. Saat siis siirron niuvaniemeltä ihan oikeeseen selliin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Rakastan panna naista perseeseen, ihanaa, hieman eläimellistä ja vähän rivoakin. Parasta vielä jos nainen antaa panna sinne silloin kun huvittaa eikä tee siitä sen isompaa numeroa, tai suorastaan jopa pyytää. "pane mua perseeseen" kättä lippaan, tottakai. Ihana työnnellä kun toinen mutisee, voihkii, ääntelee, ka kyrpä soutaa tiukasssa kakkosessa ja pumppaa lastinsa syvälle.... Ja tuo toinen kierros, ihan parades kun mällit voitelee pepun liukkaaksi ja se on naitu jo panokuntoon. Saa tulla vähän pieruakin, ei haittaa yhtään. Kulli kovenee kun ajattelen.

Ihanaa,,roiskia rakastella
        panna puksutella.

• Anonyymi00036

Aika monta kertaa olen pannut peppuun miestä sekä naista mutta paska ei koskaan haissut,,,kiima sperma ja hiki , ainakin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ihanaa,,roiskia rakastella
        panna puksutella.

Nainen, mene mun eteen polvilleen ja revitä, ota öljyä ja laita käteen ja työnnä sormia perseeseen ja öljyä sinun tiukka kakkonen ja sano, "pane mua perseeseen, ota mut lujaa, ota nautinto minusta ja roiski lastit syvälle"

Minun kivikova kalu työntyy sinuun varmasti ja vaativasti, melkein liian nopeaa, kiljahdahdat hieman mutra vaadit lisää, sanot, paina vaan menemään, se on nyt sinun käytössä, jyystä minua niin että tuntuu.

Työntelen sinua vaativin pitkin vedoin ja huohotan ja hikoilen, olet kontillaan edessäni ja voit vaan ottaa vastaan mitä saan. Otan kädet selän taa ja pidän niistä kiinni, väännän ne niin, että et voi mitään...

Kaadan lopuksi sinut mahalleen ja tulen päällesi. Nussin persettäsi niin että lätisee. Olet alla ja et voi muuta kuin ottaa vastaan mitä tulee. Puren niskaasi ja kuulet kun alan huohottamaan ja tulen sinun anaaliin. Lysähdän siihen voimattomana

• Anonyymi00059
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nainen, mene mun eteen polvilleen ja revitä, ota öljyä ja laita käteen ja työnnä sormia perseeseen ja öljyä sinun tiukka kakkonen ja sano, "pane mua perseeseen, ota mut lujaa, ota nautinto minusta ja roiski lastit syvälle"

Minun kivikova kalu työntyy sinuun varmasti ja vaativasti, melkein liian nopeaa, kiljahdahdat hieman mutra vaadit lisää, sanot, paina vaan menemään, se on nyt sinun käytössä, jyystä minua niin että tuntuu.

Työntelen sinua vaativin pitkin vedoin ja huohotan ja hikoilen, olet kontillaan edessäni ja voit vaan ottaa vastaan mitä saan. Otan kädet selän taa ja pidän niistä kiinni, väännän ne niin, että et voi mitään...

Kaadan lopuksi sinut mahalleen ja tulen päällesi. Nussin persettäsi niin että lätisee. Olet alla ja et voi muuta kuin ottaa vastaan mitä tulee. Puren niskaasi ja kuulet kun alan huohottamaan ja tulen sinun anaaliin. Lysähdän siihen voimattomana

Noin en oo kokeillut..mut kuulostaa hyvältä. Olisin mahallani ja pitäisit tiukasti kii. En voisi muuta kuin olla siinä ja antaa sun nussia mua perseeseen. Tuntisin kuinka kulli uppois uudestaan ja uudestaan mun anaaliin. Nussisit oikein rajusti mun persettä.
        Oon kyllä haaveillut siitäkin että olisin pöydällä kyljelläni. Peppu pöydän reunalla oikein tarjolla. Mies seisois ja panis siitä mua peppuun. Myös pilluun sais välillä panna. Aina ku mua on pantu pyllyyn niin pillu kostuu ihan hirveesti.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Noin en oo kokeillut..mut kuulostaa hyvältä. Olisin mahallani ja pitäisit tiukasti kii. En voisi muuta kuin olla siinä ja antaa sun nussia mua perseeseen. Tuntisin kuinka kulli uppois uudestaan ja uudestaan mun anaaliin. Nussisit oikein rajusti mun persettä.
        Oon kyllä haaveillut siitäkin että olisin pöydällä kyljelläni. Peppu pöydän reunalla oikein tarjolla. Mies seisois ja panis siitä mua peppuun. Myös pilluun sais välillä panna. Aina ku mua on pantu pyllyyn niin pillu kostuu ihan hirveesti.

Äkkiähän se tuohonkin menee, jos sängyssä pelehditäön, että makaat mahallaan, ainakin minun kanssa. Tykkään nussia niin että toinen ei voi kun ottaa vastaan mitä tarjotaan ja tuossa tulee kyllä sitten varmasti ihan pohjaan saakka

Pöydäl tai korkealla sängyllä on kyllä kiva. Siinä saa kunnolla hyvä asennon ja voimaakin ja voi katsoa ja ihailla välillä "maisemia". Veneen keulabunkka on muuten usein hyvä tähän. Tykkään kuin hullu puurosta panna pilluun ja perseeseen. Olen saanut nauttia siitä aikanaan parin naisen kanssa mutta sittemmin, vaikka persettä olen saanut ja ottanut, en ole saanut naida vuoron perään, se on aivan super ihanaa jos annat noin tehdä. Se kun kumpikin reikä alkaa ottaa aivan yhtä lailla vastaan ja saat vaihdella mielin määrin. Namia

• Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Olet muuten ihan helvetin kiihottavan ja haluttavan kuuloinen narttu. Kuka tahansa käy ihan lämpönä ja kuumana tuollaiseen haluun, tahtoon ja kiimaan. Miehen pitää saada naista joka luukkuun ja naisen pitää antaa. Näin se ei aina vaan ole mutta kun sellaiset johtaa, niin BADAM

• Tällä. Saat uudestan uudestaan uudestaan rajaton seksiä ja kunnon muna

• Anonyymi00022

Olis kiihottavaa saada oikein isoa munaa pyllyyn. Se tunne ku se työntyis mun anaaliin. Mies piiskais samalla mun pakaroita ja kehuis kuinka hyvältä tuntuu panna mua perseeseen. Työntäis rajusti syvälle ja pyllistäisin oikein kunnolla ja sanoisin että anna mennä vaan.. nauti mun kireästä reiästä. Vibraattorilla hieroisin klitorista ku mies lykkis munaa mun peppuun. Laukeaisin varmasti tosi nopeasti.

• Anonyymi00024

Uijui, kun ihanan kuuloista. Olisi ihana nuolla sun typpyfeilää ensin ja hieroa sormella klitotista samalla kun kieli vaeltaa persereiällä ahnaasti. Sitten dipata varovasti sisään ja antaa lisää kieltä, härnätä ja kiusata niin että käsket, "työnnä se jo sisään" ja minä työnnän, rauhallisesti ja vaativasti suoraan pohjaan saakka niin, että perseposket on mun lantiota vasten, hiljaa kiihdyttäisin tahtia ja antaisin mennä, ka kyllä löisin perseelle, oikein kunnolla, niin että tuntuu. Ja niin tuntuisi mun paksu ja topakka munakin. Ei se mikään perseenrepijä ole mutta kun panen sillä, tunnet varmasti missä se soutaa. Huuda, äääntele ja sano, pane sitä mun persettä, pane, haluan spermat sisään

• Anonyymi00044

Hyi saatana kyllä haisetkin sitten Mitäs buaahaa määkivä spede haiset.

• Anonyymi00037

Annatko oikeasti myös neloseen?

• Anonyymi00045

No jos saat sen omastaa pois niin lähetäppä tänne.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00045 kirjoitti:

No jos saat sen omastaa pois niin lähetäppä tänne.

Mitä?

• Anonyymi00043

Oishanse mukava painele kelaa pyllyysi ja imeä nännejä ja välillä pilluasikin. Takaapäin vois hieroa samalla kotimaista pilluasi.

• Anonyymi00047

Naisen kuuluukin antaa joka reikään. Ei siinä ole mitään selittelyä tai ehtoja, ei se ole sinun asia alkaa määrittelemään, minne reikään mies panee. Toki voit pyytää panemaan perseeseen, on miehen asia päättää, paneeko se sinne, pilluun vai suuhun, tärkeintä, että sinua saa panna kaikkiin reikiin.

Se sinusta tekee ainutlaatuisen ja ihanan, pidä se mielessä. Saat ja sinun pitää alistua, mutta sinulla on oikeus vaatia sen jälkeen mieheltä, joka sinua käyttää, eirkoiskohtelua.

Kyllä, ottaisin sinut erittäin mielellään, naisin suuhun, pilluun.... ja lopuksi perseeseen juuri noin kuvailemallasi tavalla, pillusi, joka on toivottavasti posliini, valuttaa ihanaa kiimalimaa ja kiiltelee, ja saan katsoa sitä, kun sormeilet pillua, kyrpäni soutaessa sinun anaaliin.

Työntäisin välillä pillun puolelle, ja hakisin tuntumaa ja liukkautta, panisin vuoron perään kumpaankin reikään, niin että perseesi ottaa munan vastaan, kuin pillu, saan junttaa sinne oikein kunnolla, katsotaan toisiamme silmiin ja painan, painan sinua oikein kunnolla, kunnes näet, että tulen, junttaan oikein syvälle, sinne perseen perukoille todella isot lastit. .. Jos et tullut, menen nuolemaan pilluasi niin kauan että saat.

Kyllä panisin sinua joka reikään.

• Anonyymi00051

Kuulostaa todella kiihottavalta. Peppuun haluaisin kyllä joka asennosta. Olisi myös ihanaa jos puhuisit tuhmia välillä. Kuinka hyvältä tuntuu panna mua perseeseen ja kuinka kiihottavalta näyttää ku muna uppoaa mun anaaliin. Takaapäin ku panisit niin levittäisit samalla mun pakaroita. Työntyisit kokonaan sisälle ja ulos. Olisi ihanaa saada iso lasti spermaa syvälle peppuun.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kuulostaa todella kiihottavalta. Peppuun haluaisin kyllä joka asennosta. Olisi myös ihanaa jos puhuisit tuhmia välillä. Kuinka hyvältä tuntuu panna mua perseeseen ja kuinka kiihottavalta näyttää ku muna uppoaa mun anaaliin. Takaapäin ku panisit niin levittäisit samalla mun pakaroita. Työntyisit kokonaan sisälle ja ulos. Olisi ihanaa saada iso lasti spermaa syvälle peppuun.

Kalu kovenee täällä kun lukee tätä. Tottakai puhun ja kehun, sanonkin kyllä että "nyt panen sinua perseeseen" ja lähden työntymään sisään. Siirrän liukkautta pillun puolelta laitan liukkaria rasvaa tai mitä käteen sattuu, syljen jos ei muuta. Sillon kun persettä haluaa, se otetaan. Tyklään joskus naida vaan pelkästään anaaliin, et saaa munaa pilluun vaikka pyydät. Saatan sormettaa tai nuolla kyllä mutta kyrpä soutaa vain perseen puolella.

Takaapäin on ihana katsoa ja levittää kankkuja. Sä voit levittää, pistän sinut pyytämään "nai minua perseeseen pliis" ja tulen. Nuolen reikääsi ja sormetan pillua, tulen suutelemaan välillä ennen kuin työnnän sisään.

Ja lopuksi isot lastit sinne aijain... Pieni lepohetki ja uudestaan. Sitten onkin liukkaat kelit

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kalu kovenee täällä kun lukee tätä. Tottakai puhun ja kehun, sanonkin kyllä että "nyt panen sinua perseeseen" ja lähden työntymään sisään. Siirrän liukkautta pillun puolelta laitan liukkaria rasvaa tai mitä käteen sattuu, syljen jos ei muuta. Sillon kun persettä haluaa, se otetaan. Tyklään joskus naida vaan pelkästään anaaliin, et saaa munaa pilluun vaikka pyydät. Saatan sormettaa tai nuolla kyllä mutta kyrpä soutaa vain perseen puolella.

Takaapäin on ihana katsoa ja levittää kankkuja. Sä voit levittää, pistän sinut pyytämään "nai minua perseeseen pliis" ja tulen. Nuolen reikääsi ja sormetan pillua, tulen suutelemaan välillä ennen kuin työnnän sisään.

Ja lopuksi isot lastit sinne aijain... Pieni lepohetki ja uudestaan. Sitten onkin liukkaat kelit

Alkaa ittelläkin pillu kostuu.. voisit tehdä aluksi niin et dippailisit sitä kyrpää mun peppuun. Tuntuu tosi kiihottavalta ku sulkijalihas avautuu yhä uudestaan ja uudestaan kun työnnyt sisään. Pitelisit mua tiukasti lanteista kii ku upottaisit kokonaan munas mun peppuun. Voihkisin siinä ku panisit paljaalla mua anaaliin. Oi ku tuntuis hyvältä tuntee sun kova kyrpä mun tiukassa reiässä. Nussisit joka asennosta mua pyllyyn. Kääntelisit ihan oman mielen mukaan ja välillä sormettaisit mun märkää pillua ja puristelisit mun tissejä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Alkaa ittelläkin pillu kostuu.. voisit tehdä aluksi niin et dippailisit sitä kyrpää mun peppuun. Tuntuu tosi kiihottavalta ku sulkijalihas avautuu yhä uudestaan ja uudestaan kun työnnyt sisään. Pitelisit mua tiukasti lanteista kii ku upottaisit kokonaan munas mun peppuun. Voihkisin siinä ku panisit paljaalla mua anaaliin. Oi ku tuntuis hyvältä tuntee sun kova kyrpä mun tiukassa reiässä. Nussisit joka asennosta mua pyllyyn. Kääntelisit ihan oman mielen mukaan ja välillä sormettaisit mun märkää pillua ja puristelisit mun tissejä.

Dippailen tietenkin, varovasti aluksi. Se on just se ihana hetki kun sulkijalihas avautuu ja persereikä hyväilee terskaa. Dippailen ja nuolen persereikää vuoron perään, (olethan huuhhdellut sen) työnnä vähän ja nuolen lisää ja käytän kieltä peesereiässä ja työnnän uudelleen sisään ja entistä syvemmälle. Aijainse tuntuu namillta. Paljaalla tietenkin, millä mulla, ei seksiin kuulu kumi lainkaan. Tottakai tissit saa huomiota ja pillu saa huomiota.. Ihana muuten sormettaa sormilla pillua ja persettä niin että ne kumpikin alkaa luistamaan. Tykkään panna pilluunkin välillä ja työntää takaisin perseen puolelle ihana katsoa kun kumpikin reikä ottaa munaa vastaan

Ihana nainen kun annat joka reikään, sellainen naisen pitää ollakin. Hänen pitää haluta kyrpää ja haluta että häntä pannaan perseeseen, ja sanoa se, pyytää suorastaan, ei sillain puolivillaisesti sanoa, " tule nyt sitten" vaan tietää mitä haluaa ja tietää mitä mies haluaa ja antautua miehen ja omien halujen vietäväksi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Näin aamulla kun herään, olet nukkuvan siinä Selin otan öljypullon ja öljyän kädet munan, sinun selän ja perseen huolellisesti pillua myöden. Asetan munan tiukasti peppuvakoon, se saattaa olla jo kovakin, jolloin työnnän sen tiukasti mutta ei tunkevasti vielä persereikää vasten. Alan hieromaan selkää pitkin rauhallisin vedoin. Selkää niskaa ja hartioita, heräilet siihen. Kyrpä hieroo persettäsi rauhakseen ja minä hieron sinua, tunnet kun heräät ja halut yltyy, kalu on valmiina siinä. Alat pyörittämään persettä halujesi kasvaessa, voit napata kalun siitä anaaliin suoraan, mitä haluankin, ihana ottaa naista kakkoseen heti halulla suoraan, pienellä. Vimpautuksella saat pyöräytettyä se. Pilluun, sitä nain kyllä - hetken - mutta haluan sinun anaalia. Rauhallista keinuntaaa ja nautintoa. Öljy leviää joka paikkaan ja kaikki on liukasta. Siirrän munan kakkoseen ja se lipsahtaa sinne kuin itsestään, jossain vaiheessa en enää. Malta hieroa vaan painan sinulle mällit perseen perukoille huohottaen... Ja jäädään niille sijoilleen

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ps. On muuten Kiva kirjoitella, kun langan päässä on (toivottavasti) oikea kivasti pervo nainen.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ps. On muuten Kiva kirjoitella, kun langan päässä on (toivottavasti) oikea kivasti pervo nainen.

Juu niin on.. itsellä on ilmeisesti joku kevätkiima nyt. Panettaa ihan hirveesti. Sitä haluais joka reikään ja joka asennosta. Ensin kunnon esileikit.. sit suihinottoa, pilluun joka asennosta ja peppuun. Lopuksi tietenkin haluaisin ne mällit syvälle pyllyyn. Ku kelit alkaa kunnolla lämmetä niin haluaisin seksiä myös ulkona.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Juu niin on.. itsellä on ilmeisesti joku kevätkiima nyt. Panettaa ihan hirveesti. Sitä haluais joka reikään ja joka asennosta. Ensin kunnon esileikit.. sit suihinottoa, pilluun joka asennosta ja peppuun. Lopuksi tietenkin haluaisin ne mällit syvälle pyllyyn. Ku kelit alkaa kunnolla lämmetä niin haluaisin seksiä myös ulkona.

No kukapa ei tuota haluaisi 😊 eikö sinulla ole orhia painamassa sinua joka luukkuun? Näkemättä, tietämättä ja tuntematta kuullostat naiselta miehen makuun.

Ihan ihanalta ja niin normaalilta kuullostaa. Tykkään itse kanssa, että on aikaa ja mahdollisuus rakennella siinä hiljalleen ajan kanssa ja käydä koko sarja läpi. Rakastan tulla perseeseen, ihanan rietasta vetää loppukiri sinne ja laskea lastit pepun perukoille. Teen sen aina kun voi. Sellaiselle tavoille minut on opetettu ja niin sen teen pyytämättä ja kyselemättä. Toinen lempipaikka on suu. Tykkäätkö ottaa lastit myös sinne?

Ulkoilmajutut on ihan pop. Kesäinen kaupunki ja puiston penkki yöllä siinä kapakan sulkenisaikojen jälkeen, voisit ottaa siinä pimpsaan ja jos mukavasti uppoaa peppuun lastit sisälle. Nauraa kihertäisit mun sylissä ja pumppasi lasteja sisääsi keinolla millä hyvänsä.

Kyllä tämä valo ja pöivän piteneminen tekee ihmeitä.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

No kukapa ei tuota haluaisi 😊 eikö sinulla ole orhia painamassa sinua joka luukkuun? Näkemättä, tietämättä ja tuntematta kuullostat naiselta miehen makuun.

Ihan ihanalta ja niin normaalilta kuullostaa. Tykkään itse kanssa, että on aikaa ja mahdollisuus rakennella siinä hiljalleen ajan kanssa ja käydä koko sarja läpi. Rakastan tulla perseeseen, ihanan rietasta vetää loppukiri sinne ja laskea lastit pepun perukoille. Teen sen aina kun voi. Sellaiselle tavoille minut on opetettu ja niin sen teen pyytämättä ja kyselemättä. Toinen lempipaikka on suu. Tykkäätkö ottaa lastit myös sinne?

Ulkoilmajutut on ihan pop. Kesäinen kaupunki ja puiston penkki yöllä siinä kapakan sulkenisaikojen jälkeen, voisit ottaa siinä pimpsaan ja jos mukavasti uppoaa peppuun lastit sisälle. Nauraa kihertäisit mun sylissä ja pumppasi lasteja sisääsi keinolla millä hyvänsä.

Kyllä tämä valo ja pöivän piteneminen tekee ihmeitä.

Tykkään juu siitäkin ku mies laukeaa suuhun. Pihalla haluisin kyllä takaapäin. Olisin kontillani maassa,pylly pystyssä, jossain pusikossa. Antaisin kiimasena kumpaankin reikään vuoronperään. Alkaa oikeen pillussa tykyttää ku ajattelen tota. Tällä hetkellä ei oo ketään vielä. Erosta toipunut täs 7kk. Mutta heti ku löytyy joku jonka kanssa kemiat kohtaa..

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Tykkään juu siitäkin ku mies laukeaa suuhun. Pihalla haluisin kyllä takaapäin. Olisin kontillani maassa,pylly pystyssä, jossain pusikossa. Antaisin kiimasena kumpaankin reikään vuoronperään. Alkaa oikeen pillussa tykyttää ku ajattelen tota. Tällä hetkellä ei oo ketään vielä. Erosta toipunut täs 7kk. Mutta heti ku löytyy joku jonka kanssa kemiat kohtaa..

Uhh pilluun ja perseeseen vuoronperää. Rakastan sitä yli kaiken. Kulli koveni saman tien kun ajatteli kaan asiaa. Takaapäin jossain pusikossa ja tuota settiä, kuullostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Olis ihana mennä näillä kuvilla ja tunnelmilla "tindertreffeille" jossa molemmat tietää kulman ja kontekstin tarkalleen mitä voi ja saa tehdä ja mitä haluaa. Jättää jo kärkeen pois kaikki tyhmät höpinät säästä ja "tykkäätkö koirista" tyyppiset tarinoinnit. Voisin suoraan ottaa ja nuolla sinun persereikää... Voisin itseasiassa sii kahvia juodessa sanoa, että haluatko että mennään tuohpn metsän reunaan, voit ottaa housuun / mekon alas ja nuolen sinun anaalin liukkaaksi ja rennoksi, niin voin panna sinua kumpaankin reikään vuoron perään.

Joo, kyllä se sopii, juon vain tämän kahvin niin lähdetään 😬

Harmi että tuli ero, joskin aika usein se on pitkä ajan jälkeen helpotus.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Olis ihana mennä näillä kuvilla ja tunnelmilla "tindertreffeille" jossa molemmat tietää kulman ja kontekstin tarkalleen mitä voi ja saa tehdä ja mitä haluaa. Jättää jo kärkeen pois kaikki tyhmät höpinät säästä ja "tykkäätkö koirista" tyyppiset tarinoinnit. Voisin suoraan ottaa ja nuolla sinun persereikää... Voisin itseasiassa sii kahvia juodessa sanoa, että haluatko että mennään tuohpn metsän reunaan, voit ottaa housuun / mekon alas ja nuolen sinun anaalin liukkaaksi ja rennoksi, niin voin panna sinua kumpaankin reikään vuoron perään.

Joo, kyllä se sopii, juon vain tämän kahvin niin lähdetään 😬

Harmi että tuli ero, joskin aika usein se on pitkä ajan jälkeen helpotus.

Ooh.. kiihottavan kuulosta. Se ku nuolisit mun persettä. Liukastaisit sen hyvin syljellä. Työntäisit sormen sisään, nuolisit lisää.. hieroisin klitorista ja nauttisin ku kieli lipoo mun peppua. Jossain vaiheessa levittäisin käsillä pakaroitani ja ja vaatisin sun kyrpää mun peppuun. Levittäisit sinne sormilla vielä pillusta lisää liukkuutta ja työntäisit kullis mun peppuun.. oikein hitaasti.. nauttien..

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ooh.. kiihottavan kuulosta. Se ku nuolisit mun persettä. Liukastaisit sen hyvin syljellä. Työntäisit sormen sisään, nuolisit lisää.. hieroisin klitorista ja nauttisin ku kieli lipoo mun peppua. Jossain vaiheessa levittäisin käsillä pakaroitani ja ja vaatisin sun kyrpää mun peppuun. Levittäisit sinne sormilla vielä pillusta lisää liukkuutta ja työntäisit kullis mun peppuun.. oikein hitaasti.. nauttien..

Aivan täsmälleen juuri ja noin, sanasta sanaan jos ollaan tarkkoja. Voisin dipata kyrvällä hieman pepun suulle ja sitten nuolla lisää ja taas dipata vähän ja nuolla. Suoraan anaaliin kieltämättä pillun kautta lainkaan. Panisin sua hieman suuhun ensin että saisin sun suusta sylkeä mun kyrpään. Sitten hitaasti sinne aivan pohjaan saakka. Haluan kuulla kun kiljahtelet ja ääntelet kun työnny sisääsi.

Nuolen mielelläni anaalia mutta en kenen tahansa, pitää olla puhdas ja siisti naisen pylly ja kiimassa tietenkin kohteeseen. Mutta jos annat panna pilluun ja perseeseen, olet osannut myös huuhdella hyvin puhtaaksi, ja nuolen varmasti mielelläni. Minusta on ihana jos se on aina sellaisessa kunnossa että sinne saa antaa kieltä

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Hauskaa kun kumpikin ihan kiimassa samoihin asioihin ja sinunkin kuvailuista tulee selväksi että et ole ihan eka kertaa asian tiimoilta liikkeellä. Kyrpä ihan kovana täällä kun kertaa noita mielessään. Peppuprinssessat on ihania.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tykkäätkö ottaa aamulla mällit perseeseen, mielellään vaikka pari kertaa ja lähteä sitten töihin ne pepussa? Minusta on ihana panna nainen aamulla liikkeelle ja pistää lastit sisään, no, miten minnekin, ja saada pitkin päivää viestejä että "valuttelee" suu on ihana ja kätevä sitten kun pitää välttää sotkua, vaikka kylässä tai muuten reissun päällä. Mieluiten aina mällit perseeseen, siitä tykkään.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Aivan täsmälleen juuri ja noin, sanasta sanaan jos ollaan tarkkoja. Voisin dipata kyrvällä hieman pepun suulle ja sitten nuolla lisää ja taas dipata vähän ja nuolla. Suoraan anaaliin kieltämättä pillun kautta lainkaan. Panisin sua hieman suuhun ensin että saisin sun suusta sylkeä mun kyrpään. Sitten hitaasti sinne aivan pohjaan saakka. Haluan kuulla kun kiljahtelet ja ääntelet kun työnny sisääsi.

Nuolen mielelläni anaalia mutta en kenen tahansa, pitää olla puhdas ja siisti naisen pylly ja kiimassa tietenkin kohteeseen. Mutta jos annat panna pilluun ja perseeseen, olet osannut myös huuhdella hyvin puhtaaksi, ja nuolen varmasti mielelläni. Minusta on ihana jos se on aina sellaisessa kunnossa että sinne saa antaa kieltä

Juu tottakai huuhtelen. Olis kyllä niin rietasta.. imisin sun munaa ja kertoisit et kohta saat tän pyllyys. Imisin ja nuolisin sitä oikein huolella.
        Se dippailu pyllyyn on ihan parasta..
        Alkoi panettaa nyt niin paljon et on pakko työntää dildoa peppuun.. liukkaria ostin eilen lisää..

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Juu tottakai huuhtelen. Olis kyllä niin rietasta.. imisin sun munaa ja kertoisit et kohta saat tän pyllyys. Imisin ja nuolisin sitä oikein huolella.
        Se dippailu pyllyyn on ihan parasta..
        Alkoi panettaa nyt niin paljon et on pakko työntää dildoa peppuun.. liukkaria ostin eilen lisää..

Kyllä kuullostaa hyvältä. Täällä temmi pystyssä luen näitä sinun viestejä. Mietin että jossain päin Suomea joku kiimainen narttu työntelee dildoa perseeseen sen vuoksi että täällä kirjoitellaan tuhmia. Mietin kuin kiva sinne olis tulla nussimaan suoraan valmiiksi avattuun perseeseen. Se muuten on tosi ihanaa, kun nainen joskus avaa sen valmiiksi panokuntoon, joskin tottunut aikuisen naisen perse ottaa munaa vastaan milloin vaan ja missä vaan.

Ai helvetti haluaisin päästä dippaileen

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Kyllä kuullostaa hyvältä. Täällä temmi pystyssä luen näitä sinun viestejä. Mietin että jossain päin Suomea joku kiimainen narttu työntelee dildoa perseeseen sen vuoksi että täällä kirjoitellaan tuhmia. Mietin kuin kiva sinne olis tulla nussimaan suoraan valmiiksi avattuun perseeseen. Se muuten on tosi ihanaa, kun nainen joskus avaa sen valmiiksi panokuntoon, joskin tottunut aikuisen naisen perse ottaa munaa vastaan milloin vaan ja missä vaan.

Eihän se dildo oikeeta korvaa.. nyt on peppua liukastettu ja avattu.. pillu on aivan märkä. Nyt haluaisin imee kovaa kullia.. saada joka reikään. Olisin kyllä aivan valmis😉 Molemmat reiät on kyllä niin liukkaat nyt et litinä vaan kuuluis ku sais kyrpää niihin. Nännit kaipaisi niin kosketusta ja imemistä.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Eihän se dildo oikeeta korvaa.. nyt on peppua liukastettu ja avattu.. pillu on aivan märkä. Nyt haluaisin imee kovaa kullia.. saada joka reikään. Olisin kyllä aivan valmis😉 Molemmat reiät on kyllä niin liukkaat nyt et litinä vaan kuuluis ku sais kyrpää niihin. Nännit kaipaisi niin kosketusta ja imemistä.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Nännit saa ihan varmasti huomiota minulta, voisi aloittaa niistä ja antaa kiiman kasvaa, voisin kyllä hieroa pillua, mutta munaan et saa koskea että siitä riittää riemua joka reiälle. Sitten kyrpä suuhun ja tunnet kun se nousee puoliseidovasta aivan kivikovaksi, otan niskasta kiinni ja painan pohjaan niin että köhit ihan mutta nautin siitä. En malta kumminkaan imettää kauaa kun tiedän että mitä minua odottaa, kaksi ihanaa litisevän liukasta reikää joita saa nussia vapaasti miten haluaa. Aloittaisin pillusta ja sitten aika nopeasti peppuun, haluan heti testaa molemmat.

Tykkään muuten tuollaisista litisivestä ja mielellään spermatusta perseestä joka ihan lärisee välillä kun sinne nussii.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Jos olet tottunut huutelemaan, otatko perseestä suuhun? Mä kyllä voin raikasta persereikää nuolla ja dipata kyrpää ja nuolla. Saanko käyttää kyrpää dipattavana sun suussa?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Jos olet tottunut huutelemaan, otatko perseestä suuhun? Mä kyllä voin raikasta persereikää nuolla ja dipata kyrpää ja nuolla. Saanko käyttää kyrpää dipattavana sun suussa?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Joudutko lähtemään tuossa kiimassa duuniin? Perse ja pillu liukkaana?

Kiihottava ajatus, että siinä missä oletkaan mitä teetkään olet ja viuhdot arkeasi menemään ja kukaan ei tiedä, että olet ihan vitun kiimassa ja niin perse kuin pillukin olisi aivan panovalmis.

Ei joudut vaan menemään pokkana pillu valuttaen.

Salaa töissä käyt vilkaisemassa onko ketjuun tullut uutta tuhmaa juttua ja toivot että kukaan ei katso olan yli...

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Nännit saa ihan varmasti huomiota minulta, voisi aloittaa niistä ja antaa kiiman kasvaa, voisin kyllä hieroa pillua, mutta munaan et saa koskea että siitä riittää riemua joka reiälle. Sitten kyrpä suuhun ja tunnet kun se nousee puoliseidovasta aivan kivikovaksi, otan niskasta kiinni ja painan pohjaan niin että köhit ihan mutta nautin siitä. En malta kumminkaan imettää kauaa kun tiedän että mitä minua odottaa, kaksi ihanaa litisevän liukasta reikää joita saa nussia vapaasti miten haluaa. Aloittaisin pillusta ja sitten aika nopeasti peppuun, haluan heti testaa molemmat.

Tykkään muuten tuollaisista litisivestä ja mielellään spermatusta perseestä joka ihan lärisee välillä kun sinne nussii.

Niin mäkin. Se ääni jotenki kiihottaa ja varsinkin persees. Tietää et on saanu ihanan paljon mälliä pyllyyn ku oikein litisee. Uh.. ku sais sen ihan täyteen spermaa. Kunpa olisitkin täällä täyttämäs mun peppua.. Tuleeko sulta yleensä paljon mälliä?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Niin mäkin. Se ääni jotenki kiihottaa ja varsinkin persees. Tietää et on saanu ihanan paljon mälliä pyllyyn ku oikein litisee. Uh.. ku sais sen ihan täyteen spermaa. Kunpa olisitkin täällä täyttämäs mun peppua.. Tuleeko sulta yleensä paljon mälliä?

Tykätään selvästikin samasta asiasta ja tosi kovaa. Justiin se kitinä ja lätinä ja kun panee molempiin, tulee lätinää ja pieruakin vähän voi tulla kun menee ilmaaa sinne.

Tulee todella paljon, etenkin jos on hieman ollut taukoa, ja toisellakin kertaa tulee vielä reilusti. Tietenkin jos saisi ihan joka päivä nussia, tulisi vähemmän.

Hyvä persepano ja mällit sisään kelpaa aina

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Olipa tiukalla nousukärällä alkanut päivä ja mietin, että kuinkahan moni mies tai nainen lukee tätä meidän haaveilua ja runkkailen menemään meidän lisäksi 😅

Onneksi työpäivä pelasti liiemmältä kiihkolta ja arki rullasi kiimaiset märät panohalut piiloon, ainakin hetkeksi...

Joskin sieltä ne taas tulee hiljalleen hiipien takaisin kun ilta ja yö saapuu.

Tässä hiljalleen alan miettimään miten saisin upottaa kieltä persereikääsi ja olisit perse pystyssä voihkien sängyn reunalla, tai pyllistelisit keittiön pöytää vasten ja minulla olisi tuoli alla missä olisi oikein hyvä työntää naama huolella sinun peffaan... Rauhallisesti ja ajan kanssa. Samalla voisin työnnellä sormia pilluun, tai vibraa jos sellainen olisi. Käytössä. Sen voisi jättää persepanon ajaksi pillun puolelle.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Olipa tiukalla nousukärällä alkanut päivä ja mietin, että kuinkahan moni mies tai nainen lukee tätä meidän haaveilua ja runkkailen menemään meidän lisäksi 😅

Onneksi työpäivä pelasti liiemmältä kiihkolta ja arki rullasi kiimaiset märät panohalut piiloon, ainakin hetkeksi...

Tässä hiljalleen alan miettimään miten saisin upottaa kieltä persereikääsi ja olisit perse pystyssä voihkien sängyn reunalla, tai pyllistelisit keittiön pöytää vasten ja minulla olisi tuoli alla missä olisi oikein hyvä työntää naama huolella sinun peffaan... Rauhallisesti ja ajan kanssa. Samalla voisin työnnellä sormia pilluun, tai vibraa jos sellainen olisi. Käytössä. Sen voisi jättää persepanon ajaksi pillun puolelle.

Hmm... Tykkäätkö työntää kielen sinne niin syvälle ku saat? Ja kyllä saisit vuoronperään suuta ja persettä. Mielellään myös pillua. Saisit kaikki reiät käyttöös. Kiimasena odottaisin et mihin reikään työnnät munas seuraavaksi. Voisit myös työntää värisevää dildoa pilluun ku panet mua peppuun tai toisinpäin. Eilen ku tyydytin itseäni niin laitoin paljon liukkaria pyllyyn.. halusin sen tosi märäksi. Litinä vaan kuulu ku runkkasin. Vibraattorilla hieroin samalla mun klitorista ja ku laukesin niin peppu reikä oikein lypsi kunnolla dildoa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ai sä olitkin ehdottanut jo sitä vibraa.. unihiekkaa vielä silmissä😅 En oo kokeillut,mut haluaisin testata.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Hmm... Tykkäätkö työntää kielen sinne niin syvälle ku saat? Ja kyllä saisit vuoronperään suuta ja persettä. Mielellään myös pillua. Saisit kaikki reiät käyttöös. Kiimasena odottaisin et mihin reikään työnnät munas seuraavaksi. Voisit myös työntää värisevää dildoa pilluun ku panet mua peppuun tai toisinpäin. Eilen ku tyydytin itseäni niin laitoin paljon liukkaria pyllyyn.. halusin sen tosi märäksi. Litinä vaan kuulu ku runkkasin. Vibraattorilla hieroin samalla mun klitorista ja ku laukesin niin peppu reikä oikein lypsi kunnolla dildoa.

Huh, oletpa kiimainen narttu. Olen saanut tuolla tpaa joka reikää viimeksi, kun Nokian matkapuhelimet oli universumin ykkösiä ja mailma oli mallillaan muutenkin. Saman tien jysähti kyrpä ihan kivikovaksi.

Kyllä minä huolellisesti perseen nuolen ja voin kokeilla laittaa niin sisään kuin menee. Päältä etupäässä nuollut mutta suuseksiin kuulunut pillun lisäksi myös huolellinen perseen nuoleminen joka kerta, mutta vain harvoille ja valituille.

Ja jos leluja löytyy, niin leluja käytetään 😜

• Anonyymi00085
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Piti lukea vielä uudestaan tuo vastaus kun se oli niin täynnä pelkkää asiaa.... 👌😁 Muuten tuo lypsävä persereikä on ihana, siinä muuten lähtee aika äkkiä lasti liikkeelle kun se alkaa pumppaa ja lypsää kullia. Muutenkin jos osaat hieman myöttää kun tulee sisään ja puristaa kun vetää ulos, niin uh, lastit lentää anaaliin alta aikayksikön, mikä ei ole tietenkään aina ihan suotavaa 😬 .

On sulla ollut ihana litisevä perse eilen siellä ja varmaan koko aamun ja päivä tuolla hoidolla. Kiihottava ajatella milloin ja missä olet liikkunut ja kun olisin tiennyt, olisin tullut öutistsan pakara sta ja kuiskannut korvaa, että "nyt saat munaa joka luukkuun, mennään" puraissut hieman niskaa ja suudellut korvan taa... Olisikohan lähtenyt... Olisit varmaan

Voi helvettiläinen kun alkoikin panettaa niin vitusti saman tien.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Ai sä olitkin ehdottanut jo sitä vibraa.. unihiekkaa vielä silmissä😅 En oo kokeillut,mut haluaisin testata.

Täällä suomen aikamiespojat, runkkarit ja varmaan nippu naisiakin katsoo joko pillu märkänä tai kyrpä kovana (jos ovat saaneet normaalit seksihalut kuten meillä) näitä meidän juttuja ja kiillottavat meisseliä tai vakoaan, lukien kun kaksi pervoa haaveilee mitä kaikkea kivaa voisi ja pitää tehdä.

Onko sinulla heittää kik tunnusta tai pölö meiliä niin voidaan haaveilla enemmän kaksin aiheen ympäriltä?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Täällä suomen aikamiespojat, runkkarit ja varmaan nippu naisiakin katsoo joko pillu märkänä tai kyrpä kovana (jos ovat saaneet normaalit seksihalut kuten meillä) näitä meidän juttuja ja kiillottavat meisseliä tai vakoaan, lukien kun kaksi pervoa haaveilee mitä kaikkea kivaa voisi ja pitää tehdä.

Onko sinulla heittää kik tunnusta tai pölö meiliä niin voidaan haaveilla enemmän kaksin aiheen ympäriltä?

En viitsi sellaisia laittaa tänne.. ja olisin kyllä lähtenyt 😉

• Anonyymi00089
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Onko sulla koskaan seksi tuntunut niin hyvältä et oot huohottanut/voihkinut? Se kiihottais mua ihan hirveesti.. se saa tuntemaan et mies todellakin tykkää mitä teen tai et tunnun mielettömän hyvältä.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Onko sulla koskaan seksi tuntunut niin hyvältä et oot huohottanut/voihkinut? Se kiihottais mua ihan hirveesti.. se saa tuntemaan et mies todellakin tykkää mitä teen tai et tunnun mielettömän hyvältä.

No lähes joka kerta huohotan, joskus voihkii kun tekee oikein namia. Kehun tietenkin "ihana panna sua" "ihana nussia sua perserseem" "luoja tuo suihinottoa tuntuu hyvältä, jatka" " Mä tulen, niele, niele kaikki..."

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Asennot noissa nähdään toisemme, ei jää epäselväksi nautinto vaiko enkö. Eihän se aina pelkkää hekumaa joka hetki ole. Joskus pitää antaa sille toiselle vailla oikein kunnolla hieman hankalassa asennossa, kun huomaat että nainen kiihottuu ylimmilleen ja sillä on lähellä, sitten tehdään kaikki mitä pystytään, että toinen saa... Sen jälkeen tehdään ihan mitä itseä huvittaa ja miten huvittaa ja otetaan naisesta nautinto irti. Aika usein se entisessä elämässä arjessa oli sitä että sai toiselle sen orkun ja lopuksi panin perseeseen tiukkaan reikään mällit.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Tykkää tietenkin kun nainen ääntelee ja voihkii kun paneskellaan. Exä murisi sellaisella eläimellisellä kurkkuäänellä kun häntä pani perseeseen, se oikeasti kiihotti tosi paljon ja ääni tuli ihan itsestään, kuulemma tuntui vaan niin kokonaisvaltaisen hyvältä. Samalla saa myös itse hieman signaalia, onko hyvä vai ei. Laukean kyllä aina syvästi huohottaen ja ähkien ja äristen. Junttaam ihan pohjaan ja lykin viimeiset työnnöt niin että spermat menee varmaan sisälle kunnolla. Oli se sitten pillu tai perse. Suuhun en junttaa kurkkuun mutta työnnän niin että varmasti nielet

• Anonyymi00093
        Anonyymi00087 kirjoitti:

En viitsi sellaisia laittaa tänne.. ja olisin kyllä lähtenyt 😉

Ahh, aamuyöllä kirjoittamani viestit on poistettu täältä, harmi. Tovoittavasti satutaan taas yhtäaikaa linjalle jossain välissä.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ahh, aamuyöllä kirjoittamani viestit on poistettu täältä, harmi. Tovoittavasti satutaan taas yhtäaikaa linjalle jossain välissä.

Mitä sä sit kirjoitit? Luin noi viestit taas läpi.. alkoi vielä enemmän panettaa. Kuvittelin et tulisit mun työ.. alkaisin riisua ja suudella sua heti eteisessä. Mulla olis päällä vaan läpinäkyvä mekko.. näkisit mun kiihotuksesta kovat nännit ja posliini pillun..koskettelisin, riisuisin ja kun saisin sun housut pois niin ottaisin sun munas suuhun oikein syvälle. Imisin kunnes olisit kivikova. Nousisin ylös ja kuiskaisin korvaas et oon liukastanu molemmat reiät valmiiksi sun munaa varten.. mitä tekisit?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Mitä sä sit kirjoitit? Luin noi viestit taas läpi.. alkoi vielä enemmän panettaa. Kuvittelin et tulisit mun työ.. alkaisin riisua ja suudella sua heti eteisessä. Mulla olis päällä vaan läpinäkyvä mekko.. näkisit mun kiihotuksesta kovat nännit ja posliini pillun..koskettelisin, riisuisin ja kun saisin sun housut pois niin ottaisin sun munas suuhun oikein syvälle. Imisin kunnes olisit kivikova. Nousisin ylös ja kuiskaisin korvaas et oon liukastanu molemmat reiät valmiiksi sun munaa varten.. mitä tekisit?

Kirjoitin kiimassa pari oikein kipakkaa skeneä ja laitoin mun sähköpostiosoitteen sinne niin se poistettiin koko loppu ketju 🙄

Justiin heräilen tässä ja luin tuon viestin ja mun posliiniksi ajeltu muna pamahti saman tien aivan kivikovaksi. Ihana kuvaelma...

Peppumies työntäisi munan heti perseeseen ensimmäisenä, kun tiedän että saan panna sua joka luukkuun miten haluan ja olet sen minua varten liukastanut. Olen tällaisesta saanut joskus nauttia ja on aivan super kiihottavaa kun nainen kuiskaa noin, se sisältää riettautta, alistumista, ja tyydyttämisen halua ja tyydytystä. Se on seksuaalista ja latautunutta.

Hieron täällä munaa ja mietin miten ottaisin sua jo eteisessä anaaliin, pysty pano lipasto vasten, hieroisin tissejä ja nännejä ja kehuisin sinua, kuinka ihana olet

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Kirjoitin kiimassa pari oikein kipakkaa skeneä ja laitoin mun sähköpostiosoitteen sinne niin se poistettiin koko loppu ketju 🙄

Justiin heräilen tässä ja luin tuon viestin ja mun posliiniksi ajeltu muna pamahti saman tien aivan kivikovaksi. Ihana kuvaelma...

Peppumies työntäisi munan heti perseeseen ensimmäisenä, kun tiedän että saan panna sua joka luukkuun miten haluan ja olet sen minua varten liukastanut. Olen tällaisesta saanut joskus nauttia ja on aivan super kiihottavaa kun nainen kuiskaa noin, se sisältää riettautta, alistumista, ja tyydyttämisen halua ja tyydytystä. Se on seksuaalista ja latautunutta.

Hieron täällä munaa ja mietin miten ottaisin sua jo eteisessä anaaliin, pysty pano lipasto vasten, hieroisin tissejä ja nännejä ja kehuisin sinua, kuinka ihana olet

Kiljahtaisin kun upottaisit kullis syvälle mun pyllyyn ja alkaisit nussia sitä. Voihkisin kiimasta ja nauttisin jokaisesta työnnöstä. Vihdoinkin saan antaa sulle persettä. Alan vähän kiusata sua ja puristelen pepullani sun munaas..

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Kiljahtaisin kun upottaisit kullis syvälle mun pyllyyn ja alkaisit nussia sitä. Voihkisin kiimasta ja nauttisin jokaisesta työnnöstä. Vihdoinkin saan antaa sulle persettä. Alan vähän kiusata sua ja puristelen pepullani sun munaas..

Se on muuten ihana tunne jos osaat puristella pepulla munaa 😁 molemmat tiedetään mistä on kysymys. Olet ihana narttu. Sut on tehty peppumiehelle. Perseeseen on ihana laueta, mutta sulle saattaisin joskus ottaa viime hetkellä sieltä pois ja lataa lastit suuhun. Hitto se olisi ihanaa

• Anonyymi00098
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Täällä on aamuinen kyrpä aivan kivikovana ja veivaan sitä tässä rauhakseen ja mietin miten ihana olisi jos minulla olisi käytössä tuollainen peööuprinssessa ja narttu. Tässä vieressä, nukkuisit kenties tai olisit heräilemässä, ottaisin öljypullon ja laittaisin sitä sun selkää, persevako. Ja munaan ja alkaisin lusikassa hieromaan sua. Muna laittaisin vaativasti persereiälle ja pylrittelisin sitä siellä rauhallisestimutta vaativasti samalla kun hieron niskaa ja selkää. Hiljalleen ujuttaisin sen sinne sisään. Viikonloppu aamuina saatan (saatoin) nussia vain perseeseen, koskemattakaan pilluun.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Täällä on aamuinen kyrpä aivan kivikovana ja veivaan sitä tässä rauhakseen ja mietin miten ihana olisi jos minulla olisi käytössä tuollainen peööuprinssessa ja narttu. Tässä vieressä, nukkuisit kenties tai olisit heräilemässä, ottaisin öljypullon ja laittaisin sitä sun selkää, persevako. Ja munaan ja alkaisin lusikassa hieromaan sua. Muna laittaisin vaativasti persereiälle ja pylrittelisin sitä siellä rauhallisestimutta vaativasti samalla kun hieron niskaa ja selkää. Hiljalleen ujuttaisin sen sinne sisään. Viikonloppu aamuina saatan (saatoin) nussia vain perseeseen, koskemattakaan pilluun.

Mäkin täällä hieron pilluani.. mulla on sellaiset nänni nipistimet niin laitoin ne.. olis kyllä kiihottavaa herätä siihen et sun muna on mun anaalis ja öljy tekee siitä niin liukkaan.. Saisit siitä painaa mut mahalleen ja lykkiä kyrpää oikein syvälle. Kuinka monta kertaa jaksaisit viikonlopun aikana panna peppuun? Haluisin sinne useammat satsit mälliä..

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Mäkin täällä hieron pilluani.. mulla on sellaiset nänni nipistimet niin laitoin ne.. olis kyllä kiihottavaa herätä siihen et sun muna on mun anaalis ja öljy tekee siitä niin liukkaan.. Saisit siitä painaa mut mahalleen ja lykkiä kyrpää oikein syvälle. Kuinka monta kertaa jaksaisit viikonlopun aikana panna peppuun? Haluisin sinne useammat satsit mälliä..

Ihanalta kuullostaa sun aamutoimet. Varmaan 5-8 kertaa jaksaisin painaa, en ihan nuori orhi enää mutta vielä ihan kunnossa ja seisoo ilman nappeja kuin rautakanki. Olisi ihana viikonloppu kun saisi panna sua joka reikään, tai vaan perseeseen joka kerta. Sinne kyllä olen tottunut panemaan lähes joka aktin lopuksi. Tuo mahallaan sinä alla minä päällä, olisi ihana. Tykkään siitä kun olet alla. Pidän käsistä ja nussin. Olet mulle vain persereikä siinä

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Ihanalta kuullostaa sun aamutoimet. Varmaan 5-8 kertaa jaksaisin painaa, en ihan nuori orhi enää mutta vielä ihan kunnossa ja seisoo ilman nappeja kuin rautakanki. Olisi ihana viikonloppu kun saisi panna sua joka reikään, tai vaan perseeseen joka kerta. Sinne kyllä olen tottunut panemaan lähes joka aktin lopuksi. Tuo mahallaan sinä alla minä päällä, olisi ihana. Tykkään siitä kun olet alla. Pidän käsistä ja nussin. Olet mulle vain persereikä siinä

Oh.. toi kuulosti hyvältä. Pitäisit tiukasti kiinni ja panisit perseeseen. Välillä hitaammin ja välillä rajusti. En voisi muuta kuin ottaa sun munaa peppuun.
        Ihanaa,kovaa, paljasta kyrpää anaaliin. Avaisit oikein kunnolla mun peppua. Käyttäisit sitä. Nauttisit siitä. Haluan et laukeet sinne.. haluan sun spermat mun pyllyyn.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Oh.. toi kuulosti hyvältä. Pitäisit tiukasti kiinni ja panisit perseeseen. Välillä hitaammin ja välillä rajusti. En voisi muuta kuin ottaa sun munaa peppuun.
        Ihanaa,kovaa, paljasta kyrpää anaaliin. Avaisit oikein kunnolla mun peppua. Käyttäisit sitä. Nauttisit siitä. Haluan et laukeet sinne.. haluan sun spermat mun pyllyyn.

Paljaalla munalla tietenkin, ei me kumeja tarvi, lastit kuuluu sisälle. Voisi ottaa vaikka kauden että nain sua vaan perseeseen. Miltä kuullostaisi?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Ihania juttuja mutta joudun lähtee töihin ja en pysty kirjoittelee kuin vähän jos sitäkään ennen iltaa. Pidä hauskaa lelujen kanssa. Mulla täällä muna haluaisi soutamaan sun perseeseen ja pilluun vuoro perään.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Voin laittaa tänne sähköpostin jos haluat, se poistetaan heti mutta saat sen talteen

• Anonyymi00105
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Paniko ex miehesi sinua joka luukkuun, kun olet noin kiimainen narttu ja tiedät kaikki niksit? Kuullostat peppumiehen unelmalta.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Matkalla töistä kotiin laittaisin viestiä, että olen vartin päästä kotona, haluan tyhjentää sinuun kassit ja aloitan A:sta kuin anaali. Huuhtele ja avaa se valmiiksi, ja tulen nussimaan saman tien. Olit osannut jo hieman varautua kun tiedät milloin suunnilleen tulet ja et yllättynyt, varsinkaan siitä mitä haluan. Huuhtelet ja avaat pyllyn ja laitat helppoa päälle. Otat valmiiksi kylmän oluen minulle eteiseen ja olet valmiina kun tulen. Vedän saman tien vetskarin auki ja työnnän munan suuhun jo eteisessä, olet polvillaan ja kirkkaan raskaan työpäivän päälle oluen ja nautin, kun imet kyrpääni kovemmaksi ja kovemmaksi. Otan hörpyn ja hiuksista kiinni ja annan vauhtia. Tunnen kun muna alkaa olemaan aivan kivikova ja sanon "nyt sitä persettä" nouset saman tien eteisen lipasto vasten ja revität minulle ja sanot "pane mua perseeseen kunnollla"

Vaativasti, mutta rauhallisesti työnnyn peppuun yhdellä kertaa pohjaan asti. Nojaat lipastoon ja maljakot helisee pöydällä kun annan mennä. Tiedän että mun ei tarvi miettiä muuta kuin sitä miten tyhjennän kassit sinuun. Huokailet, muriset, huudat, ei apua, annan mennä oikein kunnolla kunnes tunnen, että tulen. Raskaasti huohottaen tyhjennän kassit pepun pohjalle.

Huh. Olipa rankka työpäivä. Istutaan alas ja haen sinulle skumppaa. On lauantai ja laitetaan sauna päälle. Tänään saat vielä vaikka ja mitä. Nyt istutaan hetki ja kutitellaan. Sua panettaa kyllä, mutta et saa vielä... Tiedät että saat. Raksautan toisen oluen ja laitan meille hyvää musaa

• Anonyymi00107
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Huomenta.

Tätä kaipaisi tällaisena sunnuntai aamuna enemmän kuin mitään. Nainen mahallaan anaali liukkaana ja antaa mennä.

Tietäisimpä missä olet ja minne saisi tulla purkamaan spermat sun peffaan.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Huomenta.

Tätä kaipaisi tällaisena sunnuntai aamuna enemmän kuin mitään. Nainen mahallaan anaali liukkaana ja antaa mennä.

Tietäisimpä missä olet ja minne saisi tulla purkamaan spermat sun peffaan.

Tekis kyllä hyvää saada pitkästä aikaa munaa peppuun. Toi mun edellinen suhde kesti niin vähän aikaa etten ehtinyt/kehdannut ottaa asiaa puheeks. Toi kun kuvailit kuinka huohottaen laukeaisit mun pyllyyn.. hmm.. oon ollut niin kiimainen et työntäisin varmasti himoissani peppuani itsekkin sun kullia vasten. Että anna.. anna sitä kyrpää perseeseen. Olis ihanaa lypsää sun kullia mun perseellä. Kuulla kuinka nauttisit siitä tiukasta puristuksesta

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Tekis kyllä hyvää saada pitkästä aikaa munaa peppuun. Toi mun edellinen suhde kesti niin vähän aikaa etten ehtinyt/kehdannut ottaa asiaa puheeks. Toi kun kuvailit kuinka huohottaen laukeaisit mun pyllyyn.. hmm.. oon ollut niin kiimainen et työntäisin varmasti himoissani peppuani itsekkin sun kullia vasten. Että anna.. anna sitä kyrpää perseeseen. Olis ihanaa lypsää sun kullia mun perseellä. Kuulla kuinka nauttisit siitä tiukasta puristuksesta

No minun kansaa ei tarvi pyytää sitä kullia pyllyyn. Se tulee sinne pyytämättä Anyway. Mielellään jo ihan "eka kerralla" jos me tässä päädyttäisiin puuhiin, asia olisi aikalailla käsitelty etukäteen tässä mitä molemmat haluaa 😂 pakko mun on kysyä missä päin tämä ihana peppu prinsessa asuu?

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

No minun kansaa ei tarvi pyytää sitä kullia pyllyyn. Se tulee sinne pyytämättä Anyway. Mielellään jo ihan "eka kerralla" jos me tässä päädyttäisiin puuhiin, asia olisi aikalailla käsitelty etukäteen tässä mitä molemmat haluaa 😂 pakko mun on kysyä missä päin tämä ihana peppu prinsessa asuu?

Ylöjärvellä. Missä sinä?

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Ylöjärvellä. Missä sinä?

Pääkaupunkiseutu. Harmittava mutta ei toivoton välimatka.

• Anonyymi00114

Oli kyllä kiva kirjoitella,mut ei kiitos. Ei muuta kuin hyvää jatkoa. Liityin tinderiin niin eiköhän sieltä joku löydy jonka kanssa halut kohtaa.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Oli kyllä kiva kirjoitella,mut ei kiitos. Ei muuta kuin hyvää jatkoa. Liityin tinderiin niin eiköhän sieltä joku löydy jonka kanssa halut kohtaa.

No sieltä löytyy varmasti seuraa, ymmärrän. Toki ei se ota jos ei annakaan kokeilla 😅

• Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Tää digitaalinen aika ja sen suomat mahdollisuudet on helpottaneet aika paljon tätä pari muodostusta ja niistä omista haluista kertomista. Enne muinoin kaikki halut ja perversiot piti kertoa päin pläsiä ja sitten on vaarana että se toinen säikähtää tai tapahtuu jotain epämiellyttävää joka sitten aiheuttaa homma kariutumisen. Tietenkin myös se että vieläkään harva oikeasti sitä "oikeaa" etsivä kysyy aikalailla kätkeen että "annatko joka reikään" kun taas täällä se on täysin normaalia ja helppoa.

Vaimo ainesta olet ainakin mun silmissä A1 luokkaa ja pääsisit mun sorttilistslle tuolla mentaliteetilla saman tien villillä kortilla 😅

• Anonyymi00117
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Niin ja kiitos kans, oli mukava ja kiihottava kirjoitella. Pikkuisen pääsee pois arkisista ajatuksista kun on toinen pervo linjoilla jonka kanssa on noin paljon vastaavanlaisia haaveita ja haluja, ja saa vapaasti antaa tuulettaa menemään. Tämäkin palsta on niin tukossa pelkkiä häiriköitä että melkein kuin neulan heinäsuovasta löytää jonkin kivan ja kiihottavan juttuseuran. Lisäksi jos hän on sellainen jona antaa tosiaan joka reikään ja pitää siistiä. Wow!

• Anonyymi00121
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Niin ja kiitos kans, oli mukava ja kiihottava kirjoitella. Pikkuisen pääsee pois arkisista ajatuksista kun on toinen pervo linjoilla jonka kanssa on noin paljon vastaavanlaisia haaveita ja haluja, ja saa vapaasti antaa tuulettaa menemään. Tämäkin palsta on niin tukossa pelkkiä häiriköitä että melkein kuin neulan heinäsuovasta löytää jonkin kivan ja kiihottavan juttuseuran. Lisäksi jos hän on sellainen jona antaa tosiaan joka reikään ja pitää siistiä. Wow!

Ikävä kyllä vähän meidän keskusteluja. Lukenut tän useamman kerran läpi ja runkannut. Ostin imukuppi dildon et saan takaapäin perseeseen. Dippailin sillä ja otin sen välillä kokonaan peppuun. Lisäsin liukkaria taas niin et sain anaalin aivan märäksi. Ihana litinä kuulu ku se uppos peppuun. Tuntui tosi hyvältä..

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Ikävä kyllä vähän meidän keskusteluja. Lukenut tän useamman kerran läpi ja runkannut. Ostin imukuppi dildon et saan takaapäin perseeseen. Dippailin sillä ja otin sen välillä kokonaan peppuun. Lisäsin liukkaria taas niin et sain anaalin aivan märäksi. Ihana litinä kuulu ku se uppos peppuun. Tuntui tosi hyvältä..

Huomenta mun ihana salainen pervo. Mikä sattuma että tässä aamuyöllä heräillessä olitkin justiin kirjoittanut tänne ja huomasin sen.

Oli pitkästä aikaa oikea ihana keskustelu kuvan tiettssn naisen kanssa ja itsekin olin ihan kuumana näihin. Aina odottelin, milloin sä olet vastannut ja laittanut lisää viestiä.

Saman tien meisseli värähti kun luin tuota, Itä olet tehnyt. Uhh. Haluaisin olla panemassa sinua anaaliin siellä justiin nyt.

Sä tarvit Peppu miehen hoitamaan hommaa sinulle 😘

• Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Tinderistö timanttisen pervo löytäminen on hankalampaa kuin neulan heinäsuovasta. Kyllä varmaan, mutta ennen kuin keskustelu on sillä tasolla, olet hakannut viestiä sadan kanssa, jokaisen kanssa minimissään viis kymmentä viestiä.

Kyllä joka mies perseeseen sua panee.

Harva jumaloi, nauttii, ottaa kaiken ilon. Itselleen irti ja suo sitä sinulle, tajuaa mitä muuta tuollainen ihana peppu prinsessa tarvii.

Mietin täällä miten sinun perse kitisee sun imukuppi dildon kanssa ja kuinka ihanasti sinne uppoaisi minun kyrpä.... Suoraan anaaliin ensin kun se on valmiiksi avattu.

Tarjous viestintäkanavan avaamisesta on vielä voimassa 😊

• Anonyymi00124
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Huomenta mun ihana salainen pervo. Mikä sattuma että tässä aamuyöllä heräillessä olitkin justiin kirjoittanut tänne ja huomasin sen.

Oli pitkästä aikaa oikea ihana keskustelu kuvan tiettssn naisen kanssa ja itsekin olin ihan kuumana näihin. Aina odottelin, milloin sä olet vastannut ja laittanut lisää viestiä.

Saman tien meisseli värähti kun luin tuota, Itä olet tehnyt. Uhh. Haluaisin olla panemassa sinua anaaliin siellä justiin nyt.

Sä tarvit Peppu miehen hoitamaan hommaa sinulle 😘

Saisit kyllä heti persettä. Voin jo kuvitella kuinka olisin pylly pystyssä sängyn reunalla ja sä nussisit mua hitaasti anaaliin.. haluaisin nimittäin nauttia siitä mahdollisimman pitkään. Välillä tulisit mun eteen ja imisin sun munaa. Pitäisit tiukasti kiinni mun hiuksista ja työntelisit kyrpää suuhun.. puristelisit tissejä ja taas siirtyisit taakse ja upottaisit kullis kokonaan rajusti syvälle peppuun.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Saisit kyllä heti persettä. Voin jo kuvitella kuinka olisin pylly pystyssä sängyn reunalla ja sä nussisit mua hitaasti anaaliin.. haluaisin nimittäin nauttia siitä mahdollisimman pitkään. Välillä tulisit mun eteen ja imisin sun munaa. Pitäisit tiukasti kiinni mun hiuksista ja työntelisit kyrpää suuhun.. puristelisit tissejä ja taas siirtyisit taakse ja upottaisit kullis kokonaan rajusti syvälle peppuun.

Oih, miten ihana pervo narttu.

Kyllä, kyllä tekisin ja yrittäisin pitää minun laukeamisen kutidda mahdollisimman pitkään. Ihana kun perse on litisevän märkä, muna uppoaa sinne ja pilluun. Yhtä hyvin, voi vaan vetää. Mä käyttäisin kyllä välillä pillun puolellakin ja nauttisin kun sun perse olisi sillain vähän avonaisena siinä kun työntelen pilluun. Loppukirin painaisin anaali puolelle ja ruikkisin lastit pepun perukoille. Lopuksi vapisten, vetäytyisin ulos ja työntäisin. Kullin suuhusi ja se vielä pumpösisi muutaman ruiskauksen spermaa suuhusi. Tulisin heti suutelemaan sinua himolla. Haluan maistaa meidän maut.

Mun kyrpä on täällä aivan kivikova

• Anonyymi00126
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Tykkäätkö saada myös remmiä?

• Anonyymi00127
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Tinderistö timanttisen pervo löytäminen on hankalampaa kuin neulan heinäsuovasta. Kyllä varmaan, mutta ennen kuin keskustelu on sillä tasolla, olet hakannut viestiä sadan kanssa, jokaisen kanssa minimissään viis kymmentä viestiä.

Kyllä joka mies perseeseen sua panee.

Harva jumaloi, nauttii, ottaa kaiken ilon. Itselleen irti ja suo sitä sinulle, tajuaa mitä muuta tuollainen ihana peppu prinsessa tarvii.

Mietin täällä miten sinun perse kitisee sun imukuppi dildon kanssa ja kuinka ihanasti sinne uppoaisi minun kyrpä.... Suoraan anaaliin ensin kun se on valmiiksi avattu.

Tarjous viestintäkanavan avaamisesta on vielä voimassa 😊

No tässä vasta muutaman miehen kanssa viestejä lähetelly tinderissä. Eikä sitä todellakaan kehtaa heti ottaa puheeksi😅 Ja pitäis tietysti olla sitä luottamusta myös toiseen, et uskaltaa päästää nussiin peppua. Miehen pitää tietää mitä tekee.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

No tässä vasta muutaman miehen kanssa viestejä lähetelly tinderissä. Eikä sitä todellakaan kehtaa heti ottaa puheeksi😅 Ja pitäis tietysti olla sitä luottamusta myös toiseen, et uskaltaa päästää nussiin peppua. Miehen pitää tietää mitä tekee.

Tämäpä juuri, jos alat saman tien tarjoamaan persettä, luulevat pian ihan hutsuksi.

Joskus kapakassa paras oneliner kyllä naiselta oli että "haluatko nussia minua perseeseen" no mitä. Siihen voi sanoa, ei voinut muuta kuin lähteä. Luuoja mitkä kyydit sain... 😅

Kaikki to osaa panna anaaliin. Pitää kuunnella herkällä korvalla naista ja katsoa miten se alkaa sinne uppoamaan... Osa vaan survoo sinne. Ei, ei missään nimessä

• Anonyymi00129
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Oih, miten ihana pervo narttu.

Kyllä, kyllä tekisin ja yrittäisin pitää minun laukeamisen kutidda mahdollisimman pitkään. Ihana kun perse on litisevän märkä, muna uppoaa sinne ja pilluun. Yhtä hyvin, voi vaan vetää. Mä käyttäisin kyllä välillä pillun puolellakin ja nauttisin kun sun perse olisi sillain vähän avonaisena siinä kun työntelen pilluun. Loppukirin painaisin anaali puolelle ja ruikkisin lastit pepun perukoille. Lopuksi vapisten, vetäytyisin ulos ja työntäisin. Kullin suuhusi ja se vielä pumpösisi muutaman ruiskauksen spermaa suuhusi. Tulisin heti suutelemaan sinua himolla. Haluan maistaa meidän maut.

Mun kyrpä on täällä aivan kivikova

Oi ku ny saisikin.. Toi kuulosti todella kiihottavalta. Haluaisin sitä myös kokeilla et olisin sun päällä.. sun muna mun pepussa ja ratsastaisin. Ootko kokeillut? Oon lukenut et siinä pitää ottaa rauhallisesti.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Oi ku ny saisikin.. Toi kuulosti todella kiihottavalta. Haluaisin sitä myös kokeilla et olisin sun päällä.. sun muna mun pepussa ja ratsastaisin. Ootko kokeillut? Oon lukenut et siinä pitää ottaa rauhallisesti.

Oon muuten muutakin kuin kokeillut. Etuperin ja takaperin nainen ratsastamassa anaaliin. Tykkään jos nainen on Selin ja ottaa perseeseen ratsastaen ihana katsoa kun muna uppoaa sinne. Välillä vaihtaa pillun puolelle ja revittää kankkujaa. ihanan näköistä. Voisin tulla anaaliin ja saisit piereskellä spermat mun vatsan päälle. Jos haluat, saat laskea rako kin tyhjäksi

• Anonyymi00131
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Voin myös nuolla sinun persettä kun olet kyykyllään minun päälläni. Saat laskea samalla minun päälle. Tykkäisitkö =

• Anonyymi00132
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Oon muuten muutakin kuin kokeillut. Etuperin ja takaperin nainen ratsastamassa anaaliin. Tykkään jos nainen on Selin ja ottaa perseeseen ratsastaen ihana katsoa kun muna uppoaa sinne. Välillä vaihtaa pillun puolelle ja revittää kankkujaa. ihanan näköistä. Voisin tulla anaaliin ja saisit piereskellä spermat mun vatsan päälle. Jos haluat, saat laskea rako kin tyhjäksi

Minkä kokoinen muna sulla on? Joskus oon haaveillut siitä, että mies kuvaa samalla ku se panee mua peppuun. Kiihottais nähdä miltä se näyttää. Varsinkin se dippailu.. nähdä kuinka se aukaisee mun peppu reiän yhä uudestaan ja uudestaan. 🤤

• Anonyymi00133
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Voin myös nuolla sinun persettä kun olet kyykyllään minun päälläni. Saat laskea samalla minun päälle. Tykkäisitkö =

En osaa sanoa 🤔 Jotkut jutut tietää vasta ku on kokeillut

• Anonyymi00134
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Minkä kokoinen muna sulla on? Joskus oon haaveillut siitä, että mies kuvaa samalla ku se panee mua peppuun. Kiihottais nähdä miltä se näyttää. Varsinkin se dippailu.. nähdä kuinka se aukaisee mun peppu reiän yhä uudestaan ja uudestaan. 🤤

Minulla on ihan kunnon kokoinen kalu. Ei mikään jätti perseen repijä mutta sen tietää kun se tulee sisään. En mä sitä ole mittaillut ja itse koskaan pitänyt sen "isompana" mutta kai se on uskottava kun siitä on vuosien saatossa saanut palautetta. Joku sanoi joskus, että maksimaalinen minkä voi sisäänsä ottaa kumpaankin reikään. Yltää pillunpohjaan saakka kun kunnolla junttaa.

Mielellään kuvaisin, voisi sitten katsoa ja runkkailla itsekin niille videoille

• Anonyymi00135
        Anonyymi00133 kirjoitti:

No vaan ajatuksena heitin

• Anonyymi00136
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Nuoletko minunkin persettä jos Käsken? Sitä ei kukaan vielä ole tehnyt

• Anonyymi00137
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Minulla on ihan kunnon kokoinen kalu. Ei mikään jätti perseen repijä mutta sen tietää kun se tulee sisään. En mä sitä ole mittaillut ja itse koskaan pitänyt sen "isompana" mutta kai se on uskottava kun siitä on vuosien saatossa saanut palautetta. Joku sanoi joskus, että maksimaalinen minkä voi sisäänsä ottaa kumpaankin reikään. Yltää pillunpohjaan saakka kun kunnolla junttaa.

Mielellään kuvaisin, voisi sitten katsoa ja runkkailla itsekin niille videoille

Uuh.. just sellasta haluisin. Kaikkiin reikiin. Koko viikonlopun.. kaikissa asennoissa. Spermaa pylly niin täyteen et sunnuntai aamuna voisit vaan suoraan työntyä peppuun.. spermat oikein pursuais mun anaalista ku panisit.. ihana litinä ja voihke täyttäisi koko kämpän.. haluaisin niin olla nyt mahallani ja antaa sun nussia mua perseeseen syvälle. Pitäisit tiukasti kiinni etkä päästäisi irti ennen kuin laukeaisit mun pyllyyn. Haluaisin kuulla ku nautit.. mun perseen reikä olis siinä sun munaas varten.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Nuoletko minunkin persettä jos Käsken? Sitä ei kukaan vielä ole tehnyt

Kyllä mä voisin niin tehdä.. käskyttäminen kiihottaa

• Anonyymi00139
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Uuh.. just sellasta haluisin. Kaikkiin reikiin. Koko viikonlopun.. kaikissa asennoissa. Spermaa pylly niin täyteen et sunnuntai aamuna voisit vaan suoraan työntyä peppuun.. spermat oikein pursuais mun anaalista ku panisit.. ihana litinä ja voihke täyttäisi koko kämpän.. haluaisin niin olla nyt mahallani ja antaa sun nussia mua perseeseen syvälle. Pitäisit tiukasti kiinni etkä päästäisi irti ennen kuin laukeaisit mun pyllyyn. Haluaisin kuulla ku nautit.. mun perseen reikä olis siinä sun munaas varten.

Jollekin tuo on täysin pornoa
        Jollekin se ei käy ollenkaan
        Jollekin se on juhla viikonlippu
        Jollekin se on once in a lifetime.

Meille se olisi normaali viikonloppu.

Säästäisin viikon tai kaks lasteja että tulisi kunnolla.

Ja mistä arvasit että tykkään pannamuös juuri noin että olet alla ja pidän kiinni 😍

Sun perse on varmaan jo nyt tottunut saamaan kalua mitta se muuten ottaa hyvin kalua sisään kjn sitä säännöllisesti nussii.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Tykkään käskyttää. Mulle ei sanota vastaan.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Tykkään käskyttää. Mulle ei sanota vastaan.

Mitäs kaikkea tykkäät käskyttää?

• Anonyymi00142
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Haluaisin että nuolisit minun persettä ja runkkaisit. Työntäisin dildon perseeseen ja tekisit eturauhasen orgssmin, jolla tulee kunnon tyhjennys. Samalla ottaisit suihin ja nielisit kaiken

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

No ihan vaan esimerkiksi komennan polvilleen ja Käsken ottaa suihin, with no reason, jos vaan tekee mieli.

Nussin miten haluan jos haluan, Käsken antamaan persettä jos haluttaa.

Jos pistät vastaan, siitä seuraa rangaistus.

Jos teet jotain, mikä ei ole meidän suuntaviivojen mukaista, siitä seuraa rangaistus.

Pidän kiinni ja väännän kädet taakse kun nussin.

Tykkään vähän kuristaa

Esimerkiksi...

• Anonyymi00144
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Jos nainen alistuu, tyklään alistaa. Nainen on minun ja minun käytössä. Ja nussin kyllä joka reikään anyway ja milloin haluan. Ihaninta on jos saa nussia vuoron perää. Siitä on aikaa aivan liikaa. Yleensä leikki päättyy perseeseen. Sieltä ei enää mennä. Muualle. Onneksi olen saanut kokea myös että voi panna joka reikään miten haluaa. Se on namia.

• Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Jos nainen alistuu, tyklään alistaa. Nainen on minun ja minun käytössä. Ja nussin kyllä joka reikään anyway ja milloin haluan. Ihaninta on jos saa nussia vuoron perää. Siitä on aikaa aivan liikaa. Yleensä leikki päättyy perseeseen. Sieltä ei enää mennä. Muualle. Onneksi olen saanut kokea myös että voi panna joka reikään miten haluaa. Se on namia.

Voisin aukoa peppua dildolla sillain takaapäin ja samalla ottaa sulta suihin. Sen jälkeen pääsisit nussiin valmiiksi avattua peppua. Toi käskyttäminen olis kiva kokea. En oo hirveesti saanu sitä

• Anonyymi00146
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Voisin aukoa peppua dildolla sillain takaapäin ja samalla ottaa sulta suihin. Sen jälkeen pääsisit nussiin valmiiksi avattua peppua. Toi käskyttäminen olis kiva kokea. En oo hirveesti saanu sitä

Se olis kivaa. Haluaisin kyllä että näyttäisit miten avaat sitä peppua kans. On ihana kun nainen on valmistellut sen niin, että voi vaan tulla.

Pidän kyllä siitäkin, kun on harjantunut perse, että otan sen vaan. Sylkäisen muutaman kerran perseelle ja käytän munaa suussa ja Käsken sylkeä siihen ja työnnän anaaliin.

Tykkäätkö että sut otetaan esim nukkuvana?

• Anonyymi00147
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Olisi kiva saada kausia, jossa panisin sua vaan perseeseen. Ja suuhun toki. Jättäisin pillun huomiotta. Orgssmit saisit vain pepusta - jos saisit -

• Anonyymi00148
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Oot kyllä oikea ihana peppu prinsessa.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Se olis kivaa. Haluaisin kyllä että näyttäisit miten avaat sitä peppua kans. On ihana kun nainen on valmistellut sen niin, että voi vaan tulla.

Pidän kyllä siitäkin, kun on harjantunut perse, että otan sen vaan. Sylkäisen muutaman kerran perseelle ja käytän munaa suussa ja Käsken sylkeä siihen ja työnnän anaaliin.

Tykkäätkö että sut otetaan esim nukkuvana?

Se kyllä kiihottais.. katselisit ku dildo työntyy peppuun.. levittäisit mun pakaroita ja käskyttäisit ottaan sen kokonaan sisälle. Välillä imettäisit.. hieroisit mun pillua. Pitäisit sormees mun pillussa ku dildo soutais perseessä. Kestäisitkö katsella kovin kauaa?

• Anonyymi00150
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Se kyllä kiihottais.. katselisit ku dildo työntyy peppuun.. levittäisit mun pakaroita ja käskyttäisit ottaan sen kokonaan sisälle. Välillä imettäisit.. hieroisit mun pillua. Pitäisit sormees mun pillussa ku dildo soutais perseessä. Kestäisitkö katsella kovin kauaa?

Tuskin kovin kauaa kestäisi tuollaista menoa, mutta kestää mikä kestää ja sit tulee sulle lastit sisään.

imetän kyrvän sinulla puhtaaksi. Sitten oltaisiin hetki sylikkäin ja uusi kierros. Mikäs siinä 😊

Mietin täällä miten sinulla on kaikki paikat liukkaana kenties sielläkin nyt parhaillaan ja saisi vaan alkaa pistämään valmiiseen pöytään. En minä kyllä välitä vaikka ei olisi niin valmiskaan, muuta kuin perseestä, ettei satu.

Tässä mietin millainen peffa ja pimpsa sinulla on ja olisiko niitä kiva nuolla. Tykkään kyllä ihan kaikenlaisista mutta pimpsa pitää olla posliini ja ihana, samoin peffan sillan sopiva että haluan sinne kieltä työntää.... Munaa kyllä työnnän intohimolla joka reikään. Laatunainen saa laatu hoitoa.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Tulisin ja työntäisin ensin sinulle sormet suuhun, ja käskisin sylköisemäään siihen... Sitten työnnän sormen sinun perseeseen, meni vähän nahkeasti... Työnnän uudelleen sormen sinun suuhun... Ja takaisin perseeseen, sylkäisen sinne ja vähän runkutan, ja työnnän sormet takaisin sinun suuhun, suutelen välillä.... Ja työnnän pari sormea rajusti sinun perseeseen ja sylkäisen taas... Tunnen että perse avautuu jo paremmin. Otan hiuksista kiinni ja pistän sinut kontilleen eteeni. Kyrpä seisoo jo kovana mutta haluan varmistaa sen. Työnnän sen suuhun ja annan sinun imeä... Ei pysty otan niskasta kiinni ja työnnän pari kertaa kunnolla syvälle.. Nostan sinut ylös ja pistän pöytää vasten ja työnnyn sinun tiukkaan perseeseen.... Uppoaako kunnolla... Ei ihan vielä... Komennan ottamaan suuhun ja kastelemaan vielä... Sylkäisen kullin varteen ja nyt painuu kunnolla sisälle.

Lykin menemään, ei minulla ole muuta ajatusta kuin tyhjentää sinuun kassit.... Pian huohotan ja lasken sisään... Ähkien ja nauttien.... Vetäydyn ulos ja spermaa lirahtaa hieman perseestä... Komenna kontilleen sinut siivoamaan. Imet vielä hetken minun veltostuvaa kyrpää jian sylkee sinulle vielä spermaa suuhun... Vedän housut ylös ja poistun. Jäät lattialle perse pantuna ja valuvana ja käytettynä.

Tiedät että sait mitä ansaitsit..

Tiedät että saat oikeasti kaikkea, lisää ja paljon, mutta et nyt. Nyt oli nartun vuoro vain antaa persettä.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Tulisin ja työntäisin ensin sinulle sormet suuhun, ja käskisin sylköisemäään siihen... Sitten työnnän sormen sinun perseeseen, meni vähän nahkeasti... Työnnän uudelleen sormen sinun suuhun... Ja takaisin perseeseen, sylkäisen sinne ja vähän runkutan, ja työnnän sormet takaisin sinun suuhun, suutelen välillä.... Ja työnnän pari sormea rajusti sinun perseeseen ja sylkäisen taas... Tunnen että perse avautuu jo paremmin. Otan hiuksista kiinni ja pistän sinut kontilleen eteeni. Kyrpä seisoo jo kovana mutta haluan varmistaa sen. Työnnän sen suuhun ja annan sinun imeä... Ei pysty otan niskasta kiinni ja työnnän pari kertaa kunnolla syvälle.. Nostan sinut ylös ja pistän pöytää vasten ja työnnyn sinun tiukkaan perseeseen.... Uppoaako kunnolla... Ei ihan vielä... Komennan ottamaan suuhun ja kastelemaan vielä... Sylkäisen kullin varteen ja nyt painuu kunnolla sisälle.

Lykin menemään, ei minulla ole muuta ajatusta kuin tyhjentää sinuun kassit.... Pian huohotan ja lasken sisään... Ähkien ja nauttien.... Vetäydyn ulos ja spermaa lirahtaa hieman perseestä... Komenna kontilleen sinut siivoamaan. Imet vielä hetken minun veltostuvaa kyrpää jian sylkee sinulle vielä spermaa suuhun... Vedän housut ylös ja poistun. Jäät lattialle perse pantuna ja valuvana ja käytettynä.

Tiedät että sait mitä ansaitsit..

Tiedät että saat oikeasti kaikkea, lisää ja paljon, mutta et nyt. Nyt oli nartun vuoro vain antaa persettä.

Runkkasin taas hetken.. ihan mahtavaa ku on uus lelu😉
        Ton kyllä saisit tehdä nyt. Oon niin kaivannut sitä ku saan mällit pyllyyn. Sen tuntee niin selkeästi ku muna kovenee, paisuu ja alkaa sykkiä siellä. Tekee niin hyvää..

• Anonyymi00153
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ton kyllä saisit tehdä nyt. Oon niin kaivannut sitä ku saan mällit pyllyyn. Sen tuntee niin selkeästi ku muna kovenee, paisuu ja alkaa sykkiä siellä. Tekee niin hyvää..

Mä teen noin kyllä mielellään. Tykkään käyttää ja tehdä tuollain vähän törkeästi. Ihana kun olet runkkaillut siellä meidän tarinoille. Täällä kanssa kulli haluaisi sykkimään lastinsa ihanaan naisen perseeseen, niin että sieltä vähän lirahtaa ulos ja valuu pillun päälle. Voisin antaa vähän vyötä vielä lopuksi. Oletko kokeillut?

• Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Mä teen noin kyllä mielellään. Tykkään käyttää ja tehdä tuollain vähän törkeästi. Ihana kun olet runkkaillut siellä meidän tarinoille. Täällä kanssa kulli haluaisi sykkimään lastinsa ihanaan naisen perseeseen, niin että sieltä vähän lirahtaa ulos ja valuu pillun päälle. Voisin antaa vähän vyötä vielä lopuksi. Oletko kokeillut?

En oo kokeillut. Avokämmenellä on kyllä läpsitty pakaroille.
        Mä oon taas ihan märkä.. aina ku dildoa työntää pyllyyn niin pillu mehut virtaa.. Nyt saisit sitoa mut ja käyttää mun reikiä mieles mukaan ittes tyydyttämiseen. Varmaan testaisit kaikki reiät läpi ensin.. Voisit vähän panna mua tissien väliin myös..

• Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Mä oon taas ihan märkä.. aina ku dildoa työntää pyllyyn niin pillu mehut virtaa.. Nyt saisit sitoa mut ja käyttää mun reikiä mieles mukaan ittes tyydyttämiseen. Varmaan testaisit kaikki reiät läpi ensin.. Voisit vähän panna mua tissien väliin myös..

Siellä olisi panovalmis perse parin tunnin ajomatkan päässä ❤️

Ihanaa tuo kun mahla virtaa pillusta kun kyrpä soutaa perseessä. Pillusta voi hakea vähän voitelua lisää ja työnnellä menemään.

Tottakai naisin tissien väliin ja työntäisin välillä suuhun siitä.

Roikottaisin sun päätä sängyn reunan yli ja työntäisin suuhun ja hieroisin pillua ja tissejä siitä. Kääntyisin ympäri ja nuolettaisin persereikää ja taas ympäri.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Kyllä mä tuosta kuvan haluaisin. On pakko olla aika kiihottava näky

• Anonyymi00157
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Mällien paikka on perseessä tai suussa. Jos sinulla käy tuuri, ne voi mennä pilluun, mutta refleksi on, että juuri kun on tulossa, työnnän perseeseen... Joskus suuhun. Ihana katsoa kun kyrpä pumppaa suussa ja toinen nielee, ehkä yskii ja rimpuilee. Otan hiuksista kiinni ja annan mennä. Otat viimeiseen pisaraan ja imet aivan loppuun. Voin tulla viereen työntelee dildoa perseeseen... Kunnes taas uudelleen nousee.

En tykkää lennätellä sinne ja tänne. Kaikki sisälle.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Iltapäivän puoli jo, olisipa kiva ottaa tässä päiväunien jälkeen sohvalla persepano. Tästä vaan alkaa ottamaan sulta housuja alas ja hakemaan kyrvälle ruskeaa reikää ihan siitä vaan casuaalisti. Pikkuhiljaa upotella terskaa peeseeseen tässä lusikassa ja lopulta kyrpä on juuriaan myöden sun pepussa. Nytkytellä rauhakseen lastit sinne.... Ja nousta päiväkahville. Tekisipä hyvää.

• Anonyymi00048

Kolmikymppinen nainen ensin kieli hoitoa suutelua,sormetusta munaa vakoon.Sauvalla varovasti p rappuun takaapäin.Eka lasti pilluun liukkaria munaan panoa p rappuun.Tekee hyvää molemmille.

• Anonyymi00049

Olitko syntyessäsi nainen?

• Anonyymi00050

En ollut, mitä sitten?

• 22/6...meneekö 🤔

• Missä päin asustat. Minä Tampereella minäkin tykkään anaalista naisen kanssa.

• Todella tykkäisin on kokemusta. Missä asustat minä Tampereella.

• Olisi mukavaa olen tehnyt tuossa samassa asennossa anaalin työntynyt. Missä asut minä Tampereella voitas kokeilla.

• Se olis mukavaa. Sillain ennenkin tehnyt hyvä asento. Missä asut minä Tampereella haluan kanssasi kokeilla.

• Olisi mukava kokea sinun kanssa. Olen kyllä samassa asennossa ennenkin työntynyt naisen anaaliin. Missä asut minä Tampereella

• Voin kyllä panna ihan kuinka paljon haluat sua pyllyn saat kunnon spermat siihen ota yhteyttä jos haluat sua nussin.

• Anonyymi00118

Moikka , kuulostaa hyvältä siis todella hyvältä ..fantasioissa olisikin ollut että saisi levitellä ja työntyä samalla purra ja imeä nännejä...missä päin olet ?

• Anonyymi00119

Ylöjärven tinderissä kertoi olevan. Siitä vaan elovainion parkkipaikalle istumaan ja swaippaa kaikki rohkeasti oikeelle. 😅

• Anonyymi00120

Mullakin on kokemusta tosta. Asun Lielahdes eli aika lähellä. Panisin sua mielelläni anaaliin paljaalla useamman kerran. Mulla on aika iso,mut tarpeeksi aikaa ja liukkaria niin kyllä mä sen sinne saan. Tykkäisit varmasti.

• kylläpä on ihania juttuja perseeseen panoista 😋

• Anonyymi00159

Mikäs siinä kirjoitellessa kun ihana rietas ja kivasti kiihottava pervo nainen on langan päässä höystämässä. Tuollainen riettaus on ihanaa ja harvinaista.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Mikäs siinä kirjoitellessa kun ihana rietas ja kivasti kiihottava pervo nainen on langan päässä höystämässä. Tuollainen riettaus on ihanaa ja harvinaista.

Kun vaan olisikin oikeasti nainen, jota juuri tuolla ja millä tavoin kiimaisena voisi työstää.
        Toki niitä sattuu harvoin kohdalle.
        Yksi rouva tai eronnut kuitenkin, oli jota höystin punaisen Volvon takapenkillä kerran viikkoon ja joskus joka reikään.
        Tai otettiin huone oltiin töissä samalla työnantajalla jossa flirtti puri, ja töistä suoraan hotlaan.
        Hyvä pano kaikin puolin ihanan litteä vielä vatsastakin, peppua oli ottaa mun kulli ihan kivasti ja kova voihkimaan kun sai orkkuja.

T . Hämeenkyrön kyrpää

• Anonyymi00161
      UUSI

Täällä on ollut kii maiset jutut joka vkl. Nouseekohan taas ketju henkiin.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5103
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2018
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1888
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1700
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      957
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe