Useamman naisen

Anonyymi-ap

kanssa keskusteltu mitä kaikkea vaihdevuodet voivat saada aikaan. Stressi on se mikä usein mukana myös sairauksien puhkeamisissa ja stressiä oli todella paljon, koska olin todella pettynyt siihen, etten saanut tehdä töitä rauhassa niinä neljänä vuotena, kun olin töissä minulle rakkaassa työpaikassa! Ensimmäisen työvuoden aikana keväällä sairastuin fibromyalgiaan ja samana vuonna myös ihosairauteen. Olen täysin varma, että stressi mitä koin, kun en ymmärtänyt esityksistä mitään työpaikalla laukaisi nuo molemmat sairaudet! On olemassa sellaiset ihosairaudet kuin valko- ja punajäkälä ja voivat vaurioittaa nimenomaan limakalvoja ja myös alapäässä! Ja kun sairaus sijaitsee limakalvoilla se vie niistä lähes kaiken tunnon pois. Ja kun ei tunne mitään ja kosketus sattuu, ei todellakaan tee mieli harrastaa seksiä, koska siitä ei saa minkäänlaisia hyvän olon tunteita! Siksi seksi on lähes kokonaan loppunut myös itse tehtynä, mitä vielä ennen sairastumista pystyi tekemään! Näin on ollut jo monen vuoden ajan!

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

"Kiitos heille", jotka projektin aloittivat, eivätkä ymmärtäneet sitä, että mitä kaikkea kauan jatkunut stressi voi saada aikaan,monia sairauksia puhkeamaan. Kukaan ei koskaan kysynyt minulta miten minä voin, he halusivat rääkätä minut kuoliaaksi, siltä se minusta tuntui! Todella kuvottavaa olivat ne rääkkäykset kaikissa vieraissa työpaikoissa! Tuntu että he todella nauttivat siitä, kuinka huonosti saivat minut voimaan. Kahdeksan helvetillistä tuntia! En enää jaksa projektia, enkä halua enää koskaan uutta ystävääkään! Voin yhä todella huonosti ja onko se mikään ihme yli kymmenen vuoden rääkkäyksen takia! Miksi kukaan ei kysynyt minun sairauksistani mitään, koska nekin olisi pitänyt ottaa huomioon! Taas päästään siihen, että projekti oli todella huonosti suunniteltu ottamatta huomioon ollenkaan sitä, mitä halusin tulevaisuudeltani ja oliko minulla sellaisia sairauksia, jotka olisivat kärsineet projektin takia, niitähän oli. Koin elämäni syvintä ja ahdistavinta stressiä todella monen vuoden ajan ja se lisäsi ja vahvisti sairauksieni oireita ja lisäsi kipua! Kaikki tuollainen jäi projektissa huomioon ottamatta! Haluan vain saada ne korvaukset, en halua enää koskaan yhtäkään uutta ystävää. Projektin on loputtava välittömästi, koska se yhä aiheuttaa sekä psyykkistä, että fyysistä stressiä minulle joka ikinen päivä ovesta ulos lähtiessäni! Eikö neljäntoista vuoden ajan jatkununeen stressin olisi aika loppua! Jos ette sitä ymmärrä, olette pahempia ihmisiä kuin edes voisin kuvitella! Minun on saatava elää omassa rauhassa ja minun on saatava elää niin, ettei yksikään ihminen enää koskaan esitä ketään toista ihmistä ja sellaista ihmistä jota minä pelkään! Tämä on hätähuuto, jos ette sitä sitä ota huomioon, teen jotain sellaista, että monia asioita tulee tietoon isolle määrälle ihmisiä! Hyi kuinka pahoja ihmisiä olivat he, jotka eivät osanneet ottaa huomioon kaikkea sitä, miten ne tekijät, kuten sairaudet kärsivät siitä todella syvästä ja ahdistavasta stressistä! Eikö kenellekään todella tullut mieleen se, miten paljon pahaa kauan jatkunut ja yhä jatkuva stressi voi saada ihmisessä aikaan! Ihan kuin olisitte toivoneet minun sairastuvan yhä pahemmin, ei sitä muuten voi ymmärtää! Kunpa vihdoinkin ymmärtäisitte, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa! Se ei ole saanut mitään hyvää aikaan koskaan edes hetkeksikään, mutta sitä vastoin se on saanut pelkkää pahaa aikaan lähes joka ikisenä päivänä, kun se on ollut menossa! Ja jo kun tässä kirjoitan saa sydämeni hakkaamaan lujaa, mikä on vakava stressioire! Maksakaa korvauksia edes jonkin verran, kunhan saan elää ilman projektin aiheuttamaa syvää ahdistusta ja stressiä. Elimistö on ollut valtavalla koetuksella ja se ei todellakaan ole hyvä asian tämän ikäiselle ihmiselle! Olen tosissani ja pelkään saavani sydänkohtauksen! Onko todella niin että projektin aloittajat eivät ymmärrä miten paljon pahaa kauan jatkunut valtava stressi saa aikaan. HÄVETKÄÄ. te olette olleet myös yhtä pahoja kuin kaikki projektissa mukana olleet. Haluan elää kauan ja se ei ole mahdollista, jos stressaantuminen yhä jatkuu kaiken näkemäni kautta rantain kertomisen takia!

• Anonyymi00002
      UUSI

Kunnon yöunet joka yö tekee ihmeitä. Koko elimistö lepää ja ihosolut uusiutuu helpommin./ Sivusta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Korvausten maksaminen tosin on kohtuullista jos rahalla aikovat selvitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      40
      4231
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4042
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3158
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      17
      3071
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3014
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2736
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2473
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2115
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      2035
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24