Onko muita? Miehen makuun päästyään avautuu aivan uusi maailma. Naiset ovat edelleen kauniita, seksikläitä mutta jotenkin heidätkin näkee nyt uusin avarammin silmin.
Miehen makuun päässyt
Anonyymi-ap
371730
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
Vastaukset 37
Vanhimmat
olet ihan oikessa,aikansa kanssa kuta kukin.mutta mikäs siinä ei siihen kuole kun terve
kun ottaa toiselta mieheltä suihin ja peppuun tietää miltä naisesa tuntuu
ei muuten tiedä.kuinka se voi tietää jos ottaa suihin jos ei käry käy ,no ei siinä mitään ihmellistä jokainen taaplaa milloin mitenkin
Porsas röh röh
Hähähää mitäs olet ja taas tyrkyllä.
Kyllä olen miehen makuun päässyt ja olen tykännyt vaikka kyllä naiset maistuu myös yhtä hyvälle, no ainakin, no erilailla, Itse tykkää tisseistä ja päästä panemaan pillua, mutta sitten kun saa munaa omaan takapuoleen, niin kyllähän se tuntuu myös uskomattoman hyvältä
No se on sitä bisexualisuutta ja kannustan kaikkia myöntämään itselleen, että on bisexuaali, jos molemmat kiinnostaa ja tuntuu hyvältä
Tästähän sitä on haaveiltu koko ikä. En tiedä miksi on jäänyt kokeilematta. Nyt taitaa olla myöhäistä. Ikää on jo liikaa, haluja kyllä vielä olisi.
Eka kerta miehen kulli suussa oli jotain uskomatonta.hyvillä silikooni rinnoilla oleva transtyttö on huippukokemus💋
Porsas röh röh
Mitäs se possu noin panikoit onko puute jo noin kova. Pitää röhkii kaiken aikaa.
Kyllä oli ihana antautua top miehelle joka halusi juuri minua. Oli sit kotona mukava ottaa vaimo, ihmetteli mistä olin saannut uutta potkua rakasteluun.
Paskatykki avautui
Hyh hyi mitäs avauduit.
Minulle kävi juuri noin. Se tunne kun joku haluaa sinun persettäsi kyrpä kovana, silmissä kiiluu kiima. Menet polvillesi ja antaudut. Itse paneminen tuntuu ihan saatanan hyvältä, mutta myös se henkinen juttu. Joku haluaa juuri sinua juuri nyt ja saat tuottaa naitintoa, siitä itse nauttien.
Ratsatin lopuksi ja jäin vielä päälle hetkeksi.
Olin uusimies kotiin mennesäni. Monessakin mirlessä, mutta en yhtään huonompi versio itsestäni, päinvastoin.
Haluisin ottaa nuoren miehen kullin suuhuni, imeä ja runkata välillä kunnes laukeaa, ihailla kuinka spermat lentää ja lopuksi nuolla komean kullin puhtaaksi. Tämä on ollut jo pitkään haaveenani mistä olen salaa kuvitellut ja fantasoinut. 66ukm
Aika ihanaa, eikö?
Ainakin se kun nuorimies, poika haluaa penistä pyllyynsä ja kun se sinne uppoaa ja alat jyystämään paljaalla ekaan kertaa onko hei mitään ihanampaa ja poika voihkii kun tykkää ihan sikana ja tuleee...
Kun löytyy sellainen iso ja miehekäs isokullinen mies jota himoitsee, niin haluan antautua hänelle täysin koko yöksi. Olla vaan otettavana ja naitavana. Ihana tunne, kun iso mies tulee päälle ja ottaa isoilla käsillä ranteista kiinni ja työntyy hitaasti sisälle ja suutelee samalla ja sanoo, että sä oot mun tänä yönä.
Mulle kävis pienikullinen kiva top mies.
Tää muija on ainakin päässyt miehen makuun, kun tuossa videolla myöntää tapailevansa useampia miehiä.
https://devki.net/en/52400-bald-man-fucks-a-prostitute.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
Nainen kun pääsee kullin makuun, niin siinä voi käydä just noin, että sitten sitä juostaan ympäri kaupunkia nautintojen perässä, nussimassa eri miesten kanssa.
Enkä tarkoita, että se olisi mitenkän paha juttu, päinvastoin.
Se oliskin kiva jos useammalle naiselle kävisi samoin, että sitä jäädään koukkuun miltä paneminen tuntuu, tekee mieli saada tuntea se sama tunne ja nautinto aina vaan uudestaan.
Seksi voi olla ihmeen koukuttavaa.
Kyllä kelpaisi antaa miehelle ja kiinnostaa. Ei vain ole ikinä osunut kohdalle halukasta paijaa.
Am
Oisko vapaaehtoisia korkkaamaan?
Am
Paikkakunta olis kiva tietää niin vois löytyäkin
Pääkaupunkiseutu. Onnistuisiko?
Am
Olen päässyt vasta hiukan maistamaan miestä. Haluaisn päästä kunnolla miehen makuun. Haluaako joku imettää satakunnassa kokemattomalle? kik jakr80
Kyllä tahtoisi kovastikkin.Asun satakunnan pohj.osassa.Paikka olisi.
Mulla on ollut aina se, että miehen pitää olla tietynlainen, että saan sen hullun kiiman päälle. Siksi miehiä onkin niin vähän kenen kanssa olen nainut. Kun mies on sellainen yli 190 senttinen, roteva, harteikas, tummahiuksinen ja siisti yli 100 kiloinen isokullinen mies, niin nostaa kiiman aivan huippuunsa. Haluan että mies on se joka ottaa tilanteen haltuunsa ja vie sitä niinkuin haluaa ja eteneminen tapahtuu ilman kiirettä ja aikaa on koko yö. Aluksi jutellessa voi vähän puristaa reidestä ja siitä hitaasti edetä eteenpäin. Sitten kun tulee se hetki, että kiima ja himo on sietämätön, niin alamme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme. Siinä vaiheessa, kun alkaa puristelemaan miestä haaroista ja tuntee käteen ison kovan kullin, niin tuntuu että sekoaa kiimasta. Ihana ottaa kulli esille ja imeä hitaasti ja samalla miettiä, että tuo ihana iso mies rakastelee mua yöhön asti. Tunne on euforinen, kun pitkän maistelun, suutelun ja nuolemisen jälkeen menee selälleen sängylle ja mies tulee päälle. Hitaasti kulli painuu pohjaan asti ja alkaa liikkumaan sisällä. Otan isosta kropasta kiinni ja vedän lähemmäs ja suutelemme kiihkeästi. Himoitsen miestä ja sanon, että sä oot ihanan iso ja haluan että saan olla sun koko yön. Rakastelemme kolme kertaa yön aikana ja hän laukeaa sisälleni joka kerta. Ison miehen jälkeen on viikon paikat hellänä, kun on saanut miehekästä miestä koko yön. Aina kun osuu tällainen herkku kohdalle, niin haluan aina naida.
Oli hurjaa, kun mies runkkas kulliani, laukesin lopuksi suuhun,haluan lisää.
Olen siitä haaveillut,saisin suihin ottaa ja antaa tiukkaa anustani isokyrpäiselle..
Suuseksi ja nainti lähes aina kivaa.Saa ja antaa eri rooleissa vakkarin tarpeita mukaillen.
On mies tai nainen.tyttöilijä 58
Muita vanhempia miehiä, joita varusmies pannut nuoruuden innolla. Oli hoikka poika jolla varsin puikula kulli.
Suihin otto ja imetys kiinnostais.70v
Samat ajatukset täälläkin. M64
Olen hki.
kun on ikäätullut niin kaikenlaista nsisten kanssa kokeilut,mutta kun saa imeä kullia ja persesehen niin olo on kuin mailamanloppu,ikää kuitenkin 75v ja mieli on voimakas saahan sitä vielä haaveilla
62v ja vielä jääny haaveilun asteelle. Kunhan löytyis oikee kaveri jonka kanssa touhuta. Haluja olis, kaveri puuttuu