Onko muita? Miehen makuun päästyään avautuu aivan uusi maailma. Naiset ovat edelleen kauniita, seksikläitä mutta jotenkin heidätkin näkee nyt uusin avarammin silmin.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
olet ihan oikessa,aikansa kanssa kuta kukin.mutta mikäs siinä ei siihen kuole kun terve
- Anonyymi00004
kun ottaa toiselta mieheltä suihin ja peppuun tietää miltä naisesa tuntuu
- Anonyymi00005
ei muuten tiedä.kuinka se voi tietää jos ottaa suihin jos ei käry käy ,no ei siinä mitään ihmellistä jokainen taaplaa milloin mitenkin
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
ei muuten tiedä.kuinka se voi tietää jos ottaa suihin jos ei käry käy ,no ei siinä mitään ihmellistä jokainen taaplaa milloin mitenkin
Porsas röh röh
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Porsas röh röh
Hähähää mitäs olet ja taas tyrkyllä.
- Anonyymi00006
Kyllä olen miehen makuun päässyt ja olen tykännyt vaikka kyllä naiset maistuu myös yhtä hyvälle, no ainakin, no erilailla, Itse tykkää tisseistä ja päästä panemaan pillua, mutta sitten kun saa munaa omaan takapuoleen, niin kyllähän se tuntuu myös uskomattoman hyvältä
No se on sitä bisexualisuutta ja kannustan kaikkia myöntämään itselleen, että on bisexuaali, jos molemmat kiinnostaa ja tuntuu hyvältä- Anonyymi00023
Tästähän sitä on haaveiltu koko ikä. En tiedä miksi on jäänyt kokeilematta. Nyt taitaa olla myöhäistä. Ikää on jo liikaa, haluja kyllä vielä olisi.
- Anonyymi00007
Eka kerta miehen kulli suussa oli jotain uskomatonta.hyvillä silikooni rinnoilla oleva transtyttö on huippukokemus💋
- Anonyymi00010
Porsas röh röh
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Porsas röh röh
Mitäs se possu noin panikoit onko puute jo noin kova. Pitää röhkii kaiken aikaa.
- Anonyymi00008
Kyllä oli ihana antautua top miehelle joka halusi juuri minua. Oli sit kotona mukava ottaa vaimo, ihmetteli mistä olin saannut uutta potkua rakasteluun.
- Anonyymi00011
Paskatykki avautui
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paskatykki avautui
Hyh hyi mitäs avauduit.
- Anonyymi00020
Minulle kävi juuri noin. Se tunne kun joku haluaa sinun persettäsi kyrpä kovana, silmissä kiiluu kiima. Menet polvillesi ja antaudut. Itse paneminen tuntuu ihan saatanan hyvältä, mutta myös se henkinen juttu. Joku haluaa juuri sinua juuri nyt ja saat tuottaa naitintoa, siitä itse nauttien.
Ratsatin lopuksi ja jäin vielä päälle hetkeksi.
Olin uusimies kotiin mennesäni. Monessakin mirlessä, mutta en yhtään huonompi versio itsestäni, päinvastoin.
- Anonyymi00012
Haluisin ottaa nuoren miehen kullin suuhuni, imeä ja runkata välillä kunnes laukeaa, ihailla kuinka spermat lentää ja lopuksi nuolla komean kullin puhtaaksi. Tämä on ollut jo pitkään haaveenani mistä olen salaa kuvitellut ja fantasoinut. 66ukm
- Anonyymi00024
dj3sko kirjoitti:
Aika ihanaa, eikö?
Ainakin se kun nuorimies, poika haluaa penistä pyllyynsä ja kun se sinne uppoaa ja alat jyystämään paljaalla ekaan kertaa onko hei mitään ihanampaa ja poika voihkii kun tykkää ihan sikana ja tuleee...
- Anonyymi00021
Kun löytyy sellainen iso ja miehekäs isokullinen mies jota himoitsee, niin haluan antautua hänelle täysin koko yöksi. Olla vaan otettavana ja naitavana. Ihana tunne, kun iso mies tulee päälle ja ottaa isoilla käsillä ranteista kiinni ja työntyy hitaasti sisälle ja suutelee samalla ja sanoo, että sä oot mun tänä yönä.
- Anonyymi00022
Tää muija on ainakin päässyt miehen makuun, kun tuossa videolla myöntää tapailevansa useampia miehiä.
https://devki.net/en/52400-bald-man-fucks-a-prostitute.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html- Anonyymi00025
Nainen kun pääsee kullin makuun, niin siinä voi käydä just noin, että sitten sitä juostaan ympäri kaupunkia nautintojen perässä, nussimassa eri miesten kanssa.
Enkä tarkoita, että se olisi mitenkän paha juttu, päinvastoin.
Se oliskin kiva jos useammalle naiselle kävisi samoin, että sitä jäädään koukkuun miltä paneminen tuntuu, tekee mieli saada tuntea se sama tunne ja nautinto aina vaan uudestaan.
Seksi voi olla ihmeen koukuttavaa.
- Anonyymi00026
Kyllä kelpaisi antaa miehelle ja kiinnostaa. Ei vain ole ikinä osunut kohdalle halukasta paijaa.
Am- Anonyymi00027
Oisko vapaaehtoisia korkkaamaan?
Am - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oisko vapaaehtoisia korkkaamaan?
AmPaikkakunta olis kiva tietää niin vois löytyäkin
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Paikkakunta olis kiva tietää niin vois löytyäkin
Pääkaupunkiseutu. Onnistuisiko?
Am
- Anonyymi00028
Olen päässyt vasta hiukan maistamaan miestä. Haluaisn päästä kunnolla miehen makuun. Haluaako joku imettää satakunnassa kokemattomalle? kik jakr80
- Anonyymi00029
Kyllä tahtoisi kovastikkin.Asun satakunnan pohj.osassa.Paikka olisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561