Onko muita? Miehen makuun päästyään avautuu aivan uusi maailma. Naiset ovat edelleen kauniita, seksikläitä mutta jotenkin heidätkin näkee nyt uusin avarammin silmin.
Miehen makuun päässyt
4
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
olet ihan oikessa,aikansa kanssa kuta kukin.mutta mikäs siinä ei siihen kuole kun terve
- Anonyymi00004
kun ottaa toiselta mieheltä suihin ja peppuun tietää miltä naisesa tuntuu
- Anonyymi00005
ei muuten tiedä.kuinka se voi tietää jos ottaa suihin jos ei käry käy ,no ei siinä mitään ihmellistä jokainen taaplaa milloin mitenkin
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä olen miehen makuun päässyt ja olen tykännyt vaikka kyllä naiset maistuu myös yhtä hyvälle, no ainakin, no erilailla, Itse tykkää tisseistä ja päästä panemaan pillua, mutta sitten kun saa munaa omaan takapuoleen, niin kyllähän se tuntuu myös uskomattoman hyvältä
No se on sitä bisexualisuutta ja kannustan kaikkia myöntämään itselleen, että on bisexuaali, jos molemmat kiinnostaa ja tuntuu hyvältä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 126788