Ottaisitko tämän naisen vaimoksi.

Anonyymi-ap

Ja jos ottaisit vaimoksi, niin lainaisitko hänta seksileluksi muille miehille.
Mitä ajatuksia se herättää sinussa, jos tiedät vaimosi harrastaneen seksiä päivän aikana muitten miesten kanssa.
Tulistiko mustasukkaiseksi, jos saisit tietää vaimosi nauttivan, kun muut miehet panevat häntä.
https://www.erome.com/a/917y4EtO

6

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Naiseni ei ole lelu. Vaikka harrastaa seksiä muidenkin kanssa,tieto kiihottaa kun tiedän että hän nauttii ja minä pääsen nauttimaan ihanasta liukkaasta ja turpeasta .

• Anonyymi00003

Miksipä ei.
      M44

• Anonyymi00009

Kyllä ottaisin, en löydä mitään syytä. miksen ottaisi. Ehdottomasti ottaisin.
      Noin kauniilla naisella yleensä on aika mukava elämä, kun treffi ehdotuksia tulee varmasti paljon. Hänet luultavasti ottaa vaimoksi joku komea ja rikas mies. Kosijoita varmasti riittää.
      Kukapa nyt ei ottaisi noin kaunista naista vaimoksi.

• Anonyymi00010

Ottaisin, mutta tuskin noin kaunis nainen on vapaa, noin kauniit naiset on yleensä jo varattuja ja naisen rakas mies odottaa kotona.

• Anonyymi00011

Juu kyllä ottaisin heti, mutta ei taida minun ikäisellä olla mitään mahiksia saada häntä vaimoksi.
      M62

• Anonyymi00012

Kyllä tuon näköinen nainen kelpais vaimoksi.
      Ei minua haittaa se tieto, että tiedän monen miehen kullin käyneen hänen pillussa.
      Kuka nyt menneitä juttuja enään siinä vaiheessa ajattelee, jos tuon näköisen muijan saisi vaimoksi ja hän odottaa minua aina kotona raskaan työpäiväni jälkeen, niin joo kyllä ottaisin vaimoksi.
      Eikä minua haittaisi, vaikka hänen videoita pyöriikin netissä, joissa jotkut äijät panee häntä.
      Kaikki kaverini olisivat vaan kateellisia, kun sain noin kauniin vaimon.
      Luultavasti moni muukin mies ottaisi hänet heti vaimoksi, jos vaan saisi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe