Saman näköisiäkin, katsoin nimittäin yks ilta peiliin ja näin sieltä sinut 😍😂❤️ pitäisikö olla jo huolissaan 🤔🤭
Taidetaan me olla hieman
12
764
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tämä ei ole minulle 🤭 suo anteeksi. Suloisesti kirjoitettu 😉 kyllä sitä varmaan pikkuisen huolissaan voi olla, mutta ei pahasti 🤩🤔
- Anonyymi00003UUSI
Mut ollaan me onneks kumpikin naisia niii ei sillai paha erehdys 😂👩❤️👩
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mut ollaan me onneks kumpikin naisia niii ei sillai paha erehdys 😂👩❤️👩
Tiiätkö, mä olen samaa mieltä..Me muistutetaan ulkonäöltä paljon toisia, samaa näköä löytyy. Meiilä on samanlaiset huuletkin ,ootko tämän huomannut ? 👩❤️👩😄❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiiätkö, mä olen samaa mieltä..Me muistutetaan ulkonäöltä paljon toisia, samaa näköä löytyy. Meiilä on samanlaiset huuletkin ,ootko tämän huomannut ? 👩❤️👩😄❤️
Ei nyt kuiteskaan siskoksia, kuin veljeksiä keskenään.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No niin on, kävisivät yhteen loistavasti 💋🫠
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No niin on, kävisivät yhteen loistavasti 💋🫠
Oon miettinyt samaa ja leikitellyt asialla mielessä miltä sun huulet tuntuisi mun huulia vasten 🫦❤️🔥
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oon miettinyt samaa ja leikitellyt asialla mielessä miltä sun huulet tuntuisi mun huulia vasten 🫦❤️🔥
Tietäisitpä vaan paljonko mä oon myös sitä ajatellut, tuntuisi varmasti ihan uskomattoman hyvältä, liian hyvältä suorastaan 😍 Oon kyllä joskus jopa katsonut sua suoraan silmiin ja samalla haaveillut siitä kuumasta hetkestä luvatta 🤭🤩🤪🤫
- Anonyymi00002UUSI
Et sä mikään ruusu oo, mut kukkiihan perunakin!
- Anonyymi00004UUSI
Haistappa pitkä sanonko mikä! En todellakaan ole mikään peruna. Enkä tarkoittanut että hän olisi pahannäköinen. Kuulehan, olen kyllä nätti, mutta kauniimpiakin on. Ihme porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa! Sulla varmaan kukkii alakerrassa joku tauti, on sellainen aavistus.
- Anonyymi00005UUSI
Ei saa käsittää väärin tuota viimeistä lausetta, se ei ollut mikään moite. Ihan vaan huumorilla heitetty, ehkä huono vitsi mutta vitsi kuitenki
- Anonyymi00007UUSI
Varmaan vois huolestua jos alasti katsoit isosta peilistä
- Anonyymi00010UUSI
😂😂 Kyllä mulla kuitenki vaatteet taisi olla, ja semmonen suht iso kylppäriin peili muttei kuitenkaan koko vartalo peili
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787