Kovin epävarma, kun olen aikalailla semmoinen mammanpoika. Semmoinen joka haluaisi vaan kaikki työt hoidettuaan olla rakkaan naisen halittavana. On sanomattakin selvää että en ole kovin kiinnostava mies. Todella tylsä ja jolla on kuitenkin melko vähän sanottavaa.
Ehkä olen siksikin
20
472
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
🥱jaahas. Öitä .. tylsä mies😒😤
- Anonyymi00002UUSI
Kelpaisi mulle.
- Anonyymi00003UUSI
Kuulut parhaaseen a-ryhmään, usotko? Vaikka muuten väärä kirjain.
- Anonyymi00004UUSI
Hahaha. Story of my life. Joku kyllä trollailee huolella.
- Anonyymi00005UUSI
Ihan selkee🙄😴😴😴uuuh.. uni hiipii
- Anonyymi00006UUSI
Et taida ymmärtääja ymmärtää sitä, että naiset eivät halua riesakseen mammanpoikia! Mammanpoika on kuin ikuinen pikkupoika ja minua ei sellaiset pojat kiinnosta millään tavalla! Se olisi aina kuin lasta hoitaisi ja se on minulle täysi kauhistus! Ainoa jonka kanssa voisin ystävystyä ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa olevat ihmiset, jotka eivät haaveile olevansa halittavana!
- Anonyymi00008UUSI
Oot suppea ja ikävä ihminen.
- Anonyymi00009UUSI
Tiedätkö, että maailmassa on paljon softdom-naisia, jotka rakastavat mammanpoikia?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oot suppea ja ikävä ihminen.
Olen sellainen kuin olen ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista. Olen jo reilusti mummoikäinen, eikä minua kiinnosta samat asiat kuin nuorempana! Eikä tarvitsekaan kiinnostaa!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedätkö, että maailmassa on paljon softdom-naisia, jotka rakastavat mammanpoikia?
Olkoon vaan, mutta en rakasta mammanpoikia ollenkaan! Emme ole kaikki samanlaisia ja se on vaan hyvä se! Minä en tee mitään sellaista mitä en koe haluavani tehdä ja siihen minulla on täysi oikeus!
- Anonyymi00007UUSI
Älä aliarvioi itseäsi! Täällä meidän slummissa juuri kukaan mies ei käy töissä. Latkivat vaan kaljaa heti aamusta.
- Anonyymi00010UUSI
Tuleeko äitis siis sun mukana joka paikkaan ?
- Anonyymi00011UUSI
Huuda vaan pyyhkimään heti, kun oot valmis. Oot ollu aika kauan jo siellä.
- Anonyymi00017UUSI
En ala yhdenkään toisen aikuisen lapsen äidiksi koskaan! Ällöttää pelkkä ajatuskin sellaisesta roolista! Minulla on neljä omaan aikuista laste ja se riittää minulle! Olen kokenut että minua on yritetty pakottaa siihen rooliin, että olisin ikään kuin varaäiti oman lapseni ikäiselle, mutta sellainen ei ole koskaan minua kiinnostanut, vaan päinvastoin ällöttää pelkästään ruveta moiseen puuhaan!
- Anonyymi00012UUSI
Tuo on nykypäivänä suurin avioerojen syy. Naiset uupuvat siihen, että joutuvat töiden lisäksi hoitamaan kaikki kotityöt ja lastenhoidon, kodinhankinnat yms. kun mies heittäytyy ylimääräiseksi lapseksi. Nainen siivoaa, pyykkää, suunnittelee ostokset ja hankinnat, käy kaupassa, tekee ruoat, tiskaa, hoitaa vaipanvaihdot, kylvetykset, ruokkimiset, leikittämiset, tarhaan viemiset ja tuomiset, opettajien tapaamiset, lääkärikäynnit ja hammaslääkärikäynnit (varaa ajat ja vie), vaatteiden ja kenkien hankinnat, lähettää joulu- ja synttärikortit sukulaisille, ostaa lahjat, suunnitelee ja järjestää juhlat, hoitaa omien ikääntyvien vanhempien ja tätien asiat ja miehenkin sukulaisten asiat.
Mies vaan käy töissä ja harrastuksissa ja haluaa seksiä.
Mikään ei tapa haluja pahemmin kuin mieslapsi, jolle naisen on oltava äitinä. Ja sitten miehet ihmettelevät kun nainen ei ole halukas ja 'pihtaa'. Ja ero tulee tietenkin miehelle täytenä yllätyksenä ja puun takaa. Kaikkihan oli niin hyvin.- Anonyymi00014UUSI
Näinhän se on. Ja vaikkei olisikaan lapsia tai ne olisivat jo aikuisia, niin miehestä kaipaa sellaista yhdessä tekijää. Ihmistä jonka kanssa voi jakaa arjen askareet, kuskaamiset ja auttamiset, oli sitten kyse lapsista tai iäkkäistä vanhemmista.
Ja vapaalla miehen kanssa voisi seksin lisäksi tehdä muitakin molempia kiinnostavia juttuja.
Mielelläni minä ruokaa teen ja monia muita kotitöitä, kunhan mun ei sen lisäksi tarvitse tehdä vielä renkaan vaihtoja, lumitöitä yksin, ruohonleikkaamisia ja remppatöitä. Tasapuolisuutta arkeen. Hoidettavia on jo riittävästi. - Anonyymi00018UUSI
Olet aivan oikeassa! On siitä omakohtaista kokemusta!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näinhän se on. Ja vaikkei olisikaan lapsia tai ne olisivat jo aikuisia, niin miehestä kaipaa sellaista yhdessä tekijää. Ihmistä jonka kanssa voi jakaa arjen askareet, kuskaamiset ja auttamiset, oli sitten kyse lapsista tai iäkkäistä vanhemmista.
Ja vapaalla miehen kanssa voisi seksin lisäksi tehdä muitakin molempia kiinnostavia juttuja.
Mielelläni minä ruokaa teen ja monia muita kotitöitä, kunhan mun ei sen lisäksi tarvitse tehdä vielä renkaan vaihtoja, lumitöitä yksin, ruohonleikkaamisia ja remppatöitä. Tasapuolisuutta arkeen. Hoidettavia on jo riittävästi.Minä en enää eroni jälkeen ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta. Olen nauttinut suunnattomasti yksin olemisesta ja koska halut loppuneet, ei miehelle ole mitään tarvetta enää!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en enää eroni jälkeen ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta. Olen nauttinut suunnattomasti yksin olemisesta ja koska halut loppuneet, ei miehelle ole mitään tarvetta enää!
Miksi sitten luet ja kirjoittelet Ikävä- palstalla?
Jos et ikävöi tai kaipaa ketään.
T. Viaton kysymys toiselta naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Hyvä mies olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677