No hyvää yötä sitten

Anonyymi-ap

Kauanko meinasit jatkaa tätä päiväni murmelina-leikkiä mun kanssa vielä? Seuraavat 10 000 vuotta? Mitä jos vapauttaisit mut vihdoin tästä aikaluupista, kun sinä olet ainoa, joka voi sen tehdä.

51

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Oletko koskaan harkinnut, että se olisitkin välillä sinä, joka tekisi jotain?
      Naiselta

• Anonyymi00004
        UUSI

Minä olen tehnyt tässä tapauksessa jo kaiken ja enemmänkin. Paljon enemmän, mitä normi-ihminen olisi valmis tekemään.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä olen tehnyt tässä tapauksessa jo kaiken ja enemmänkin. Paljon enemmän, mitä normi-ihminen olisi valmis tekemään.

Okei. Ohi sitten. Minä en ole koskaan edes kuullut häneltä, että tykkäisi. Tai että hän olisi tehnyt jotain, mistä niin voisi päätellä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oletko se joka on stalkannut itseään paljon vanhempaa naista. Etkä ymmärtänyt hänen hiljaisuudestaan sitä, ettei hän koskaan halunnut sinun yllättäviä lähestymisiä. Sinä et osaa ilmeisesti tulkita ihmisiä ollenkaan. Jatkoit vain..

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oletko se joka on stalkannut itseään paljon vanhempaa naista. Etkä ymmärtänyt hänen hiljaisuudestaan sitä, ettei hän koskaan halunnut sinun yllättäviä lähestymisiä. Sinä et osaa ilmeisesti tulkita ihmisiä ollenkaan. Jatkoit vain..

Ohi menee niin että suhina käy.

• Anonyymi00005
      UUSI

Hyvää yötä, kauniita unia.

• Anonyymi00006
      UUSI

Tekisit sen jo. Mua väsyttää niin paljon jo... En mitenkään kestä näin 60 vuotta vielä...

• Anonyymi00008
        UUSI

60 vuotta on kyllä hirmu pitkä aika.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

60 vuotta on kyllä hirmu pitkä aika.

Niin on. Tiedätkö millaista on, kun mikään ei tunnu enää yhtään miltään ja tuntee itsensä hautaan valmiiksi näin nuorella iällä? Kyllä se alkaa ase ohimolla tuntua jo houkuttelevalta vaihtoehdolta.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin on. Tiedätkö millaista on, kun mikään ei tunnu enää yhtään miltään ja tuntee itsensä hautaan valmiiksi näin nuorella iällä? Kyllä se alkaa ase ohimolla tuntua jo houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Mikä elämässä on vialla?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä elämässä on vialla?

Rakkaus puuttuu. Se on ainoa asia mitä haluan ja sitä en ole vieläkään saanut.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko sinulla joku tietty mielessä?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko sinulla joku tietty mielessä?

On. Valitettavasti.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

On. Valitettavasti.

Eihän se ole valitettavaa, vaan ihanaa 🙂 elämä voi yllättää joskus.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinun onnesi ei ole minun käsissä. Olet yrittänyt pakottaa minua pitämään sinusta, mutta ei niin toimi vaikka kuinka haluaisit sitä! *Minulla kun on ihan omat näkemykset siihen, mikä on minun näköistä elämää ja sitä se ei ole koskaan oman lapseni ikäisen kanssa! Olet todella rasittavan oloinen ihminen ja se että stalkkasit liikkumisiani vuosien ajan, on kiusaamista ja sellainen saa ihmisen voimaan todella huonosti!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et voi pakottaa ketään rakastamaan sinua! Sellainen ei ole rakkautta!!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sinun onnesi ei ole minun käsissä. Olet yrittänyt pakottaa minua pitämään sinusta, mutta ei niin toimi vaikka kuinka haluaisit sitä! *Minulla kun on ihan omat näkemykset siihen, mikä on minun näköistä elämää ja sitä se ei ole koskaan oman lapseni ikäisen kanssa! Olet todella rasittavan oloinen ihminen ja se että stalkkasit liikkumisiani vuosien ajan, on kiusaamista ja sellainen saa ihmisen voimaan todella huonosti!

Mene sinä pois täältä. Ei ketään kiinnosta nuo sun jutut.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän se ole valitettavaa, vaan ihanaa 🙂 elämä voi yllättää joskus.

On se valitettavaa, jos toinen on tuppisuu, joka ei osaa puhua eikä uskalla mitään. Helvetti, jopa minä uskalsin vaikka olen varmasti yhtä ujo kuin hänkin.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Erkki Epätoivonenki ymmärtää, ettei alotus oo sulle. Eikä varmaan mikään muukaan palstalla. -sivu

• Anonyymi00009
      UUSI

Hyvää yötä!

• Anonyymi00012
      UUSI

Kunpa loppuisi, koska on tää raskasta. Hyvää yötä ihanin.

• Anonyymi00014
        UUSI

No se on hänestä kiinni. Minä en yksin pysty kahden edestä rakastamaan.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No se on hänestä kiinni. Minä en yksin pysty kahden edestä rakastamaan.

Hän varmasti tietää että on mulle rakas. Todella rakas.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hän varmasti tietää että on mulle rakas. Todella rakas.

Se on hyvä, jos sun henkilö sen tietää.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se on hyvä, jos sun henkilö sen tietää.

En oo sitä sanonut, mutta varmasti tietää. Ootko sä sanonut omallesi?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En oo sitä sanonut, mutta varmasti tietää. Ootko sä sanonut omallesi?

En ole sanonut. Mutta ei meidän välisestä kanssakäymisestä voinut jäädä epäselväksi, että tykkäisin hänestä. Se oli niin selkeää minun puolelta.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En ole sanonut. Mutta ei meidän välisestä kanssakäymisestä voinut jäädä epäselväksi, että tykkäisin hänestä. Se oli niin selkeää minun puolelta.

Itse taas en osaa käyttäytyä. Tunteet kanavoituu ihan väärin. Silmiinkään en uskalla enää nykyisin katsoa, kuten ennen. Ne on sielun peili, ja niistä jään kiinni.

• Anonyymi00029
        UUSI

Kukaan ei ole minulle ihanin! Mutta ehkä vielä joskus joku ikäiseni on!

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kukaan ei ole minulle ihanin! Mutta ehkä vielä joskus joku ikäiseni on!

Ok. Olemme eri ikäisiä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Itse taas en osaa käyttäytyä. Tunteet kanavoituu ihan väärin. Silmiinkään en uskalla enää nykyisin katsoa, kuten ennen. Ne on sielun peili, ja niistä jään kiinni.

Kannattaa vaan rohkeesti tuijottaa kaikkia silmiin, vadtaantulijoitakin, niin minäkin teen vaikka pahaa tekee.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Oishan se kiva ihan kuullakin. n

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

roi?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Myöhäistä se enää on. Emme näe ja hän ei tee mitään. Minä menetän päivä päivältä enemmän otetta elämästä ja kuolen vähitellen pois. Suurin osa sielustani on jo tähtiportin toisella puolen. Siksi valveillaollessani tunteeni ovat niin latistuneet eikä mikään tunnu miltään. Olen vain pelkkä zombi enää. Kohta on helpompaa vain kuolla pois.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Myöhäistä se enää on. Emme näe ja hän ei tee mitään. Minä menetän päivä päivältä enemmän otetta elämästä ja kuolen vähitellen pois. Suurin osa sielustani on jo tähtiportin toisella puolen. Siksi valveillaollessani tunteeni ovat niin latistuneet eikä mikään tunnu miltään. Olen vain pelkkä zombi enää. Kohta on helpompaa vain kuolla pois.

Voi toista :(
        Joskus voi olla se tilanne myös, että vaikka kuinka lmasta mielestä on näyttänyt toiselle selkeitä merkkejä tunteista niin sekoittavia asioita on niin paljon ympärillä, ettei tunteet ole käyneet selväksi.
        Itse haaveilen hänen näkemisestään ja siitä, että hän rakastaisi minua.

-Thinksy

• Anonyymi00030
      UUSI

Eikö sen pitäny saada se emäntä rakastumaan itseensä ennenkuin se loppu.

• Anonyymi00039
        UUSI

Sehän siinä oli juoni. Hän onnistui, minä tuskin onnistun.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sehän siinä oli juoni. Hän onnistui, minä tuskin onnistun.

Pitää "vaan" kasvaa ihmisenä 😉

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Pitää "vaan" kasvaa ihmisenä 😉

On kasvettu jo. Sekään ei ole tuonut ketään. Rakkauteni kelpaa kyllä muille ja kyllä sitä ilomielin jaankin mutta minä en ole saanut sitä muilta samalla mitalla takaisin ja se uuvuttaa.

• Anonyymi00040
      UUSI

Näin on. Se aikaluuppi jatkui niin kauan, että mies kasvoi ihmisenä sellaiseksi, että häntä kykeni rakastamaan. Alussa se mies oli täysin p*skiainen. Sitten hiukan vähemmän, ja seuraavaksi vielä vähemmän...

• Anonyymi00041
        UUSI

Se on hieno elokuva.

• Anonyymi00043
      UUSI

Rakas murmeliseni :) se kaveripyyntö oottelee sinua siellä facessa. Että nyt oot kyllä saanut sitä mitä olet tilannutkin :)

• Anonyymi00044
        UUSI

Hyvä että joku on saanut. Minä en ole sitä saanut.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Hyvä että joku on saanut. Minä en ole sitä saanut.

Mistäpäin ees oot? Anna ku arvaan, tieteskin jostain Etelä-Suomesta niinku yleensä. Ja minä en asu siellä päinkään.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mistäpäin ees oot? Anna ku arvaan, tieteskin jostain Etelä-Suomesta niinku yleensä. Ja minä en asu siellä päinkään.

Pohjois-Suomessa asun.

• Anonyymi00045
      UUSI

😂😂

• Anonyymi00046
        UUSI

Tää on enemmänkin itkun kuin naurun asia.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Voi v, minä arvasin tämän!!!!! En enää ikinä kirjoita tälle palstalle yhtään mitään. Onpa kiva taas hävetä silmät päästään. Kuka oli sitten se joka halusi sen kaveripyynnön? En tiiä ku yhen miehen.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mulla on vajavainen empatiakyky

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

No todellakin on!

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Voi v, minä arvasin tämän!!!!! En enää ikinä kirjoita tälle palstalle yhtään mitään. Onpa kiva taas hävetä silmät päästään. Kuka oli sitten se joka halusi sen kaveripyynnön? En tiiä ku yhen miehen.

Minä halusin sen eli tämänkin ketjun ap.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27