Onko kukaan teistä

Anonyymi-ap

Edes yhden kerran elämässä, kokenut oikeasti sydänsurua? Silleen, että on hajonnut ihan totaalisesti. Silleen, ettei pysty olemaan edes itsensä kanssa, saati muiden. Tietääkö oikeasti kukaan teistä miltä särkynyt sydän tuntuu?

31

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä. Käytkö sitä nyt läpi? 🫂

• Anonyymi00002

Elän sitä aikaa parhaillaan. Mennyt jo muutama vuosi. Ei näy vielä loppua sille.

• Anonyymi00003

Valitettavasti tiedän.

• Anonyymi00004

Sydänsuruhan syntyy joko seurustelusuhteen päätyttyä (kun toinen osapuoli on sen päättänyt) tai sitten yksipuolisesta tai sellaiseksi muuttuneesta kaukoihastuksesta. Suru siitä, ettei mitään alkanutkaan. Pitäisin ensimmäistä pahempana sydänsuruna, koska on ollut rakkautta, joka on päättynyt. Jälkimmäinen sydänsuru on enemmän sitä, että suree, että oma mielikuva suhteesta ja molemminpuolisesta rakkaudesta ei toteutunut.

• Anonyymi00005

Liian moni on kokenut sen. Niin kuin minäkin. Sydän surut painaa kymmenenkin vuoden jälkeen vaikka kyseistä henkilöä ei halua. Mutta kaipuuksi jäi yhdessäolo ja miten turvallista ja ihanaa oli toisen henkilön kanssa. Samanlaista suhdetta en varmasti enää omassa elämässä saa.

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00007

No huh.. <3

• Anonyymi00010

Harmi että oot tota mieltä.

• Anonyymi00008

Olen kokenut sen monta kertaa, kun sydän särkyy. Se voi tulla jonkin läheisen ihmisen kautta, johon olet luottanut tai jonka armoilla olet ollut. Lähiomaiset särkevät sydämiä. Lapset tuottaa huolta paljon. Ja kun tapaat "elämäsi rakkauden", hän ei tunne lainkaan samoin. Täytyy vaan edelleen muistuttaa itselleen, että asialle ei voi mitään. Varovaisemmaksi olen tullut. Ja sitten vähemmän mukava seuraus on ollut se, että kukaan ei nappaa. Joskus on harmittanut vähän jälkikäteen. Vaikka olen kuullut että korjaava kokemus pitää saada. Minulle se voi olla vaikka läheisten kanssa vietetty aika. Mutta koen siis yksinäisyyttä, vaikka olen jo tottunut tähän ja tarvitsen tilaa. Muutama viime vuosi on muuttanut minua, vanhentanut. Jotain reilu kymmenen vuotta sitten se kaikki kohdallani alkoi. Ja en ole monellakaan asialle mahtanut mitään, vaikka yrittänyt olen.

• Anonyymi00015

Voi mennä jopa loppuelämä surressa joko menetettyään suhdetta tai ei edes alkanutta suhdetta.
        Jotkut neuvoivat et etäisyys olis hyvä keino muttei se pidä paikkaansa ihan kokonaan.
        On totta ettet enään nää jos hänellä on joku rakkaus siellä kaukana,se taas hidastaa luopumista.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi mennä jopa loppuelämä surressa joko menetettyään suhdetta tai ei edes alkanutta suhdetta.
        Jotkut neuvoivat et etäisyys olis hyvä keino muttei se pidä paikkaansa ihan kokonaan.
        On totta ettet enään nää jos hänellä on joku rakkaus siellä kaukana,se taas hidastaa luopumista.

Minä toivon, että tulee päivä jolloin en reagoi enää näkemiseen. Että voin olla rennosti ja ei tule paniikkia enää. Pelkään, että hän nauttii reaktioistani. En pysty niitä häneltä peittämään. Olen tehnyt jo itseni tunnetuksi hänelle, liikaa luotin kun välitin. Tietää heikot kohtani ja on iskenyt niihin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä toivon, että tulee päivä jolloin en reagoi enää näkemiseen. Että voin olla rennosti ja ei tule paniikkia enää. Pelkään, että hän nauttii reaktioistani. En pysty niitä häneltä peittämään. Olen tehnyt jo itseni tunnetuksi hänelle, liikaa luotin kun välitin. Tietää heikot kohtani ja on iskenyt niihin.

Onko sinulla etäisyyttä,paljon häneen ?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko sinulla etäisyyttä,paljon häneen ?

Muutama kilometri. Enkä rajoita elämääni tietoisesti jotain ihmistä välttelemällä. En halua paeta mitään asioita. Aina ne tilanteet pääsee kuitenkin yllättämään. Silloin huomaan sen tosiasian, että olen edelleen tunteissani kiinni hänessä. Olen jäänyt johonkin kuoppaan. Ei näitä voi oikein järjellä ratkaista, kun tuntuu että hän on just "se".

• Anonyymi00009

Kyllä olen kokenut, mutta se oli koira jonka menetin. En ole vieläkään toipunut.

• Anonyymi00025

Are we having aggression towards others pets or what? I might even suckerpunch

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Are we having aggression towards others pets or what? I might even suckerpunch

I feel my life matters too but to be that petty i could imagine to feel like to raise a bar

• Anonyymi00011

Tulin surulliseksi kuin kaverini eivät olleenkaan oikeita kavereitani

• Anonyymi00012

Oon kokenut nuorena kun rakastuin väärään ihmiseen. Aika ei ollut silloin sopiva eikä sitä katsottu hyvällä. Rakastin vuosikaudet häntä. Enää en rakasta. Rakastin mutta päätin lopulta, että se oli väärin, koska tajusin, ettei siinä olis pystynyt edes lapsista haaveilla että sais oman lapsen joskus.

• Anonyymi00013

Ja muutenkin yhteiskunta ei ollu silloin samanlainen kuin nykyään jolloin se on hyväksytty ja jolloin ei tarvi piilossa olla kaapissa errei menetä työpaikkaa.

• Anonyymi00014

Voiko rakastua väärään ihmiseen? Eikö jokainen ole juuri siinä kohdassa elämää se oikea? Jotenkin itse ajattelen että tuollainen kokemus on jollain tavalla välttämätön. Kun kuitenkin on sellainen vetovoima, mille ei itse voi mitään. Silloin se on katsottava ja koettavaa, kunnes joskus hiipuu. Tietysti voi yrittää olla itse ruokkimatta niitä tunteita, utopistisilla odotuksilla toiselta. Mutta mielestäni tunteet eivät voi olla vääriä. Se miten niiden kanssa toimii, on ihan toinen asia. Tunteelliset ja ehkä vähän rikkinäiset ihmiset voivat joutua tahtomattaan tällaisiin tilanteisiin. Ja oppia tiettyä varovaisuutta niiden kautta, kuitenkaan yleistämällä, ettei toisenlaisiakin ja itselleen sopivampia ole ja paljon.

• Anonyymi00019

Ikäväpalsta on kevyin palsta. Ikävään sisältyy suomalaista nuoleva nuotti. Se on pellen ikävää, narrin joka nauraa itselleen. Sydäntä ei sellaisella ole.

• Anonyymi00020

Kyllä

• Anonyymi00021

Ei kukaan, et edes sinä, koska silloin on jo kuollut, kun oikeasti on sydän särkynyt.

• Anonyymi00022

Minä olen kokenut, koska olin aina ajatellut olevani yhdessä lasteni isän kanssa ja tietyistä syistä johtuen se ei ollut mahollista!

• Anonyymi00023

Ohi!

• Anonyymi00024

Kyllä tiedän. "Särkyneen sydämen syndrooma" voi olla vaarallinenkin tila. Minulle se tuli voimakkaasti. Itkin, ruokahalu meni. Tunsin voimakasta epätoivoa. Tunsin itseni vääranlaiseksi. Koin, että kaikki on mennyt totaalisesti pieleen. Pahimpana hetkenä meinasin hypätä parvekkeelta. Soitin parhaalle ystävälleni.

• Anonyymi00027
      UUSI

Jokainen kokee särkyneen sydämen omalla tavalla, miksi, miten ja milloin. Se ei ole kenekään muun ihmisen määriteltävissä tai yleistettävissä.

• Anonyymi00028
      UUSI

Exän kanssa ero vei kyllä elämältä pohjan aikoinaan.

• Anonyymi00029
      UUSI

Olen kokenut P- miehen vuoksi puolen vuoden suhteen jälkeen surun ja sydän meni rikki.

Mn tumma

• Anonyymi00030
      UUSI

5v suhde kariutui kerralla onneksi, voin hengittää.

• Anonyymi00031
        UUSI

Puoli vuotta tuskaista oli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      66
      4956
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      33
      3747
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      23
      3362
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      80
      2336
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1486
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1453
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe