Varmaankin olet. Eihän se noin ihanalle ole temppu eikä mikään. Vaikka haluaisin ihan muuta kuin tätä ja ikävä on valtava, niin toivon kaiken olevan sinulla hyvin kulta.
Oletkohan löytänyt jo jonkun toisen?
19
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei ole temppu eikä mikään, senku panee pirtelön yöksi pihalle niin jo alkaa
- Anonyymi00002
Ei sinua voi korvata kukaan, olet mun soulmate nro.1 . En etsi mitään ,sekin että kohtasimme oli tiettyjen tapahtumien summa joka seurausta siitä mitä sattui tapahtumaan. Silloin sinä tulit horisonttiin ja loppu on historiaa. Välimatka, se ettei kumpikaan uskalla avata yhteyttä kirpaisee ja molemmat aavistaa syyt. Silti sydän hakeutuu uudelleen ja uudelleen luoksesi. Elämä on pysähtynyt ja odotan sinua.
- Anonyymi00003
Voi juma 🤐
- Anonyymi00009
Olin vähän pimennossa tältä palstalta, mikä hyvä, sain pestyä esim makkarin ikkunat 🥳 väitätkö nyt oikeesti, että mitään ei tai ettei etene, jos en muka tule sinne nurkille pyörimään ja astu sinne maailmaan, jossa oli joskus kiva asioida anonyymina? ❤️ Nyt pystyy korkeintaan tulemaan aurinkolasit päässä. Ikävä ettei enää incognito, arvostan sitä. Tää tunne on aiheuttanut sen, että hengästyn kävellessä helposti. Sinne jos tule, tuskin pystyn puhumaan mitään ja jalat saattaa pettää alta tai kävely muuttuu tosi oudoksi 🙈 ootko siellä huomenna?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olin vähän pimennossa tältä palstalta, mikä hyvä, sain pestyä esim makkarin ikkunat 🥳 väitätkö nyt oikeesti, että mitään ei tai ettei etene, jos en muka tule sinne nurkille pyörimään ja astu sinne maailmaan, jossa oli joskus kiva asioida anonyymina? ❤️ Nyt pystyy korkeintaan tulemaan aurinkolasit päässä. Ikävä ettei enää incognito, arvostan sitä. Tää tunne on aiheuttanut sen, että hengästyn kävellessä helposti. Sinne jos tule, tuskin pystyn puhumaan mitään ja jalat saattaa pettää alta tai kävely muuttuu tosi oudoksi 🙈 ootko siellä huomenna?
Minä oon gubbe aina vaan häkeen soittanu ja sitä kautta ikkunan pesun järjestänyt
- Anonyymi00004
Joo että tässä on meistä 100 500 yhteiskuvaa
- Anonyymi00005
What the? Häh?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
What the? Häh?
Käy huonosti kaikille, joille viesti ei mene perille
- Anonyymi00010
Miten muka noin paljon? Nyt kyllä tuntuu pahalta. En oo ees hyvä kuvissa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten muka noin paljon? Nyt kyllä tuntuu pahalta. En oo ees hyvä kuvissa.
Se ei ole minun ongelmani.
- Anonyymi00014
Huh sää oot rätkättäny järkkärillä sit menemään?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se ei ole minun ongelmani.
Eikä varmaan sit minunkaa, sori vaa hilipilit
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käy huonosti kaikille, joille viesti ei mene perille
But see they kinda possessed
- Anonyymi00006
En ajatellut ihastua enää koskaan. Pyrin ainakin välttämään kaikin keinoin. Ihan normisti ajattelin käyttäytyä jos/ kun vielä nähdään. Saatan halatakin, jos tilanne on sopiva, eikä paikalla ketään joka siitä mielensä pahoittavia. Elämä jatkuu. Kuin hänelle.
n>m - Anonyymi00008
Oot seurannut liikaa telenovelaa kyyppari. Sitäpaitsi, onko teitä miähiä oikeasti jolle tämä lässytys uppoaa kuin peenis anneliin? Huolestuttavaa mutta totta
- Anonyymi00017
Huh spicy stuff, not me
- Anonyymi00018
Sanoisin, että jotkut pitävät stooreista, varsinkin ekusta, eli ensimmäisestä kiinni ku kipeest piip ja ihan ääneenki oon ehkä saattanut mainita ohimennen monesti
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sanoisin, että jotkut pitävät stooreista, varsinkin ekusta, eli ensimmäisestä kiinni ku kipeest piip ja ihan ääneenki oon ehkä saattanut mainita ohimennen monesti
Mut siis että onhan se kun pääsee pätemään vaikka sit tiskin takaa, onhan näit
- Anonyymi00012
Varmasti se toinen on parempi kuin se edellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632609SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1232459Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.891476Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021023Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o193994Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m85950Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html155877Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä73870