Edelleen että olit sen kanssa yhtä aikaa ja sait minut rakastumaan
Se loukkasi ja loukkaa
40
501
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sinun tunteesi eivät ole toisen ihmisen vastuulla.
- Anonyymi00003
Vähän päälleliimattua lässytystä palstaäijälle, eikö euron populismi käy kaupaks?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vähän päälleliimattua lässytystä palstaäijälle, eikö euron populismi käy kaupaks?
Sun lässytykset pilaa koko palstan..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Are you like totally against my gospel?😏
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Millainen palsta olisi ilman minua- visioi se
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millainen palsta olisi ilman minua- visioi se
Työnohjaukset puoleen hintaan markkinahinnoista
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Missä te pöyristyjät olitte, eli sinä palstaijä.... Kun kirjoittelit muksuista bussipysäkeillä ja kävit monologia mustasuden ja pikkutyttöhahmosi kesken? Huh?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Missä te pöyristyjät olitte, eli sinä palstaijä.... Kun kirjoittelit muksuista bussipysäkeillä ja kävit monologia mustasuden ja pikkutyttöhahmosi kesken? Huh?
100 %. Hei tyypit muistatteko ehkä tekin sen draamakakofoniam
- Anonyymi00011
Kyllä ne on jos niitä käyttää hyväksi
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
100 %. Hei tyypit muistatteko ehkä tekin sen draamakakofoniam
Mut mun ja ehkä jonkun muunkin lässytykset pilaa varmaan tätäkin taustaa vasten palstan, je
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja sitten oli kaiken maailman vartija Jania ja Nettaa Kirsikkaa kaikkee
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja sitten oli kaiken maailman vartija Jania ja Nettaa Kirsikkaa kaikkee
So bite the dust already both parties
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos joku käyttää tunteitasi hyväksi, niin sehän on pska ihminen, eikö? Ei sellaista kohtaan pitäisi olla edes tunteita. Miksi edes tuhlaat aikaa ja ajatusta huonoon mieheen?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos joku käyttää tunteitasi hyväksi, niin sehän on pska ihminen, eikö? Ei sellaista kohtaan pitäisi olla edes tunteita. Miksi edes tuhlaat aikaa ja ajatusta huonoon mieheen?
Sää täällä haluat välttämättä saada edes jostain otteen mustasusihuuhaatykityksen kaiken keskellä, hombre arrogante🥱 T
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
So bite the dust already both parties
Or even three my lord why all this maggots
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki ovat tehneet sitä ympärillä jo vuosia, joten miksi purkaa turhautumista yhteen? Sehän saa vain koko ympäristön nauttimaan aikaansaannoksestaan. Uusi ystävä joka ymmärtää eikä tee samaa avaisi kokonaan uuden sivun elämässä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikki ovat tehneet sitä ympärillä jo vuosia, joten miksi purkaa turhautumista yhteen? Sehän saa vain koko ympäristön nauttimaan aikaansaannoksestaan. Uusi ystävä joka ymmärtää eikä tee samaa avaisi kokonaan uuden sivun elämässä.
Mulle ihan sama kuka ymmärtää mistäkin vai ymmärtääkö kukaan mistää
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulle ihan sama kuka ymmärtää mistäkin vai ymmärtääkö kukaan mistää
Kuha eivät ryysyihin käy, kovikset
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuha eivät ryysyihin käy, kovikset
Ja tästä lähin sää ja sää voitte aina painua vttuun ns
- Anonyymi00039
Sanoo sadistinen luonne.Haukutko ihmistä roikkujaksi jolle et kerro mikä olet.
- Anonyymi00016
Kuka mun kanssa on ainakin hyvä muistaa kuinka itse mua kohtelee kuinka musta välittää suhteessa kenties minimi vaatimus että toinen edes arvostaa todennäköisyys pettämiselle on vähintäänkin olemattoman pieni tuskin siltikään olematon kenties sellainen suhde jo saattaa olla täydellinen jossa kumpikin kunniottaa toinen toistaan mutta koska arvostus on jo jotain jota täytyisi ansaita niin mahtaa olla aito kunnioitus lähes mahdotonta saavuttaa
- Anonyymi00022
Nyt valoja tauluun..
- Anonyymi00030
Kuinka sinun vintin valaistus muuten? Tuli vaammieleen sivust
- Anonyymi00023
Eli olisi pitänyt ottaa avioero, koska sinulla oli jossain vaiheessa tunteita minua kohtaan?
n> m- Anonyymi00024
Aika heppoisella pohjalla liitto, jos noin joku tekee.
- Anonyymi00031
Yes it’s called carpe diem gubbe🥱
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aika heppoisella pohjalla liitto, jos noin joku tekee.
Minäkin niin mieleni pahoitin jonkun määrittelemättömäm häiskän puolesta
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minäkin niin mieleni pahoitin jonkun määrittelemättömäm häiskän puolesta
Vaikken ees tunne kiviä… kivistä syräntä kivistää
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vaikken ees tunne kiviä… kivistä syräntä kivistää
Sitä kutsutaa kai solidaarisuureks
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sitä kutsutaa kai solidaarisuureks
Aika vassarii, mut ei
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aika vassarii, mut ei
Pitää muistaa sekaantua joka asiaan huseeraamaan tai vähintään toistaa stooria
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aika vassarii, mut ei
Not all persus hastag
- Anonyymi00026
Onko tämä WT kuriositeetti palstaäijä taas vaihteeks naapurin rouvasta aidan takana, jolle on niinikään rakennettu omassa päässä oikein sellainen elämämtarina
- Anonyymi00038
😏.
- Anonyymi00040
Ohi, koska hän sanoi aiemmin olevansa silloin varattu ja ymmärtääkseen rakkaus on kaikkien asia, joten ei pitäisi olla mitään syytä loukkaantumiseen. m-n
- Anonyymi00041
Valetta nainen olet sellainen
- Anonyymi00042
Houkka
- Anonyymi00043
Soukka sokka irti
- Anonyymi00044
i mies oli jotain mitä en voi selittää mutta mä en enää häntä ollenkaan koskaan halua edes nähdä se oli jotenkin kovin kolaus koskaan loppu viimein.
:) oltava hereillä jatkossa - Anonyymi00045
Valitsiko varatun?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746