IRL jos tulee se hetki että kohtaamme. Se on parhain keino ettei enää tarvitse joutua satutetuksi. Lakkaisi nämäkin tunteet vain
Välttelen sitten
29
420
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin kai haluat
- Anonyymi00002
Sää oot tässä guben satuttamisteemassakin kiinni kovasti kun haet näitä heijasteita täältä
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sää oot tässä guben satuttamisteemassakin kiinni kovasti kun haet näitä heijasteita täältä
Sinä haet heijasteita ihmisistä, kun sinulla ei ole muuta kuin tyhjää.
- Anonyymi00003
Se on sitten tehtävä niin jatkossakin. Hyvä tietää niin luovun ajatuksesta että me❤️....
- Anonyymi00004
Noinhan ne velliprseet toimii ;-)
- Anonyymi00005
Etkä luovu ❤️😅 minä saan kiukutella mutta sinä et saa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noinhan ne velliprseet toimii ;-)
Hetkineeen... Hän välttelee, en minä.
n - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hetkineeen... Hän välttelee, en minä.
nSinä luovutat ;-)
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä luovutat ;-)
Näin on tehtävä. Kestänyt jos aikansa eikä mitään tapahdu.
n
- Anonyymi00008
Sama palstaäijä sama. Juoksen puuhun karkuun ja heittelen kävyillä, paitsi jos sinä tulet vastaan.. Saat karhunhalauksen, äitikarhun.
- Anonyymi00012
Maatuskallehan se ei ole edes Ongelma. -sivu
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aivan. Mutta sää räksytät väärää puuta ny
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aivan. Mutta sää räksytät väärää puuta ny
Ja muutenki joka asiassa aina muka niin puhe- ja edusmiehenä, draaman starttaajajunnu vaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja muutenki joka asiassa aina muka niin puhe- ja edusmiehenä, draaman starttaajajunnu vaa
Thief of joy it is, huh
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aaaa taustatyö menee noinkin pitkälle, siperiasta kajahtaa. Siinä sinulle niitä geenejä luuseri
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aaaa taustatyö menee noinkin pitkälle, siperiasta kajahtaa. Siinä sinulle niitä geenejä luuseri
Mä en oo kenenkä geenien perässä juossu, kuten sinä vatipää.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No tuo tiiä ittekkään mistä selostaa, mutta uusi skuuppi on silti lähes päivittäi
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä en oo kenenkä geenien perässä juossu, kuten sinä vatipää.
Omg. Avaa vähän he hee. Sivusta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Omg. Avaa vähän he hee. Sivusta
Esim yksi kerta ei ois vielä tapa ja yksi lasta on eri asia kuin kolme lasta. Tai viis
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Esim yksi kerta ei ois vielä tapa ja yksi lasta on eri asia kuin kolme lasta. Tai viis
Now they start think as a mom. That’s all i ever wanted to champion
- Anonyymi00009
Eihän sinusta siihen ole ollut eikä tule olemaan. Turhaa kirjoitat
- Anonyymi00027UUSI
Sinulla on aika omintakeinen vuorovaikutustyyli näissä palstaäijän joikauksissa
- Anonyymi00017
Toivottavasti. Minä en ole hiljainen, en vain pidä jänestä, en tahdo jutella hänen kanssaan enkä luota häneen.
- Anonyymi00018
Etpäs välttele! Tarrataan kii toisiimme, jos ei ketään näkösällä, jookosta.
- Anonyymi00021UUSI
Uuuuu, joku on rohkee.
- Anonyymi00028UUSI
Ja miksei näkösältä olijoita tulisi olla? Taken man propably he he but no
- Anonyymi00019
Okei sitten...
- Anonyymi00022UUSI
Ei ne lakkaaa mietit mua hautaan asti että miksi olit ilkeä mulle ja menetit nyt lopullisesti minut voin sanoa ei mulla ole tuollaista paska naamaa ikävä olet niin arkakin jo et uskalla
- Anonyymi00029UUSI
Voi hyvä ihme taas aloittajasedän vakioprovokaatio tai joku vtun reflektio ittestään, emt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk954165Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262260Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj442034Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361404- 281263
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111153Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o9954Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit76930Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43919Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31789