Mahtaako naisilla olla yhtään samanlaisia taipumuksia kuin miehillä?
Miehiä näkynyt esimerkiksi ryhmässä
https://conference.facil.services/kulli
Epäilen että kiihottaako itsensä paljastelu naisia samalla tavalla?
Saako itseään tyydyttävä mies minkäänlaista kiihoitusta aikaan naisessa?
Helpolta näyttäisi ainakin tämän palvelun käyttö.
https://meet.jit.si
Itsensä paljastelua web-kameran kautta?
8
677
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Meillä vaimo harrastaa itsensä paljastelua. En toki usko että netissä kuiteskaan, ja jos näyttää niin tuskin kasvojaan. Pillua ja rinnat voisi kyllä antaa näkyä.
- Anonyymi00004
Olisi kiva katsella🥰
Ukm67 - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olisi kiva katsella🥰
Ukm67Sen uskon. Toki omasta puhelimesta tai tapletista olen aina välillä vanhemmille miehille näyttänyt.
- Anonyymi00008
Kyllä minäkin olen välillä kuvannut alastonta vaimoa nettiin ja katsonut kun miehet runkkaa .
- Anonyymi00009
Kuuma ajatus olis katsella jonkun herrasmiehen rouvaa livenä…
- Anonyymi00010
Joo, aiemmin tuli tota harrastettua, mutta jotenkin se vaan laimeni eikä huvita enää.
- Anonyymi00012
Olin jonkun aikaa suomi24 treffeillä ja tutustuin sähköpostin kautta muutamaan mieheen, kun pyysivät näyttämään niin näytin ja myös sain heiltä vastaavaa postia, en tuntenut omasta puolestani mitään kiihottavaa mutta se kyllä kiihotti kun masturboi minun videoille ja kuville. En koe olevani mitenkään kaunis enkä seksikäs mutta kiimainen kylläkin usein kuten kai nuorten pitääkin olla.
Sateen raikas tytteli - Anonyymi00013
Kyllä minäkin välillä vaimoa kuvailen seksi chattirulettiin kiihottaa kun vieraat miehet katselee 🔥
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551