Onko kokemusta paikasta? Eli onko lähinnä samanlainen kuin työkkäri oli kaikki samat virkailijat, kuten esim Minna Liukas?
Työllisyyspalvelut
9
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole mikään työkkäri vaan sellainen paikka missä on asiantuntija paikalla ja antaa sulle neuvoja töiden löytämiseen.
- Anonyymi00002
Ihan samanlainen on. Ja kyllä, siellä on samoja tyyppejä kuin Turussa aikoinaan oli kyläläisten asioissa "asiantuntijana". Työpaikan löydät omin avuin.
- Anonyymi00003
Ei kai Minna Liukas siellä sentään ole?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kai Minna Liukas siellä sentään ole?
Ei ole Raisiolaisten virkailijana, mutta Naantalilaisten voi ollakkin.
- Anonyymi00005
Ei sieltä mitään töitä saa. Työpaikkaa pitää hommata itse.
- Anonyymi00006
Mun mielestä on ihan asiallinen paikka kun vain itse tietää mitä haluaa. Jos sinne menee ja sanoo että haluaa palkkatöihin niin silloin etsivät sulle työpaikan, mutta jos sanot että haluan töihin josta saa rahaa niin silloin laittavat sinut kuntouttavaan työtoimintaan. Eli kannattaa sano taikasana "palkkatyö" ei vain raha.
- Anonyymi00007
Minna Liukas oli aikoinaan Raision työkkärissä oikein virkailijana ja hän oli sellainen virkailija että jos kieltäydyit palveluista niin se oli heti karenssia.
- Anonyymi00008
Kaikista toimistoapulaisista tehtiin asiantuntijoita. Nehän ovat verovaroilla valetyössä loisivia pellejä.
- Anonyymi00009
Työllisyyspalvelut..... Nykyään työllisyyspalvelut muistuttavat YYPIN (Typeryksien Yhteis Painostuspalvelu) palvelua. Oulun TE-toimiston palvelut siirtyivät TYPiin (ent. työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu) kun TE-toimistoja lakkautettiin. En tiedä, millaista Oulun työllisyyspalveluissa on. Minulla ei ole kokemusta Oulun työllisyyspalveluista.
On hyvä asia, että kuntouttava orjatyötoiminta lakkautetaan. Petteri Orpo- ja Riikka Purra-nimisen kusipään hallitus suunnittelee jotain lakkautettavan kuntouttavan orjatyötoiminnan tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642489
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182167Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592042Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2031409Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2211144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää921124Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3611050