eli. oon kohta 37v uros, ja pääsiäisenä kävi sellanen hassu juttu,et mä päädyin harrastaan seksiä yhen 18 vuotiaan naisen kans, joka oli mulle kaiken lisäksi täysin vieras ...olimme kummatkin kännissä,hän ehkä enemmän kuin minä..mut mua kalvaa tää juttu, oliks se kauheen väärin? kertokaa mielipiteenne, mä haluan tietää mitä tälläsestä ajatellaan...
37 ja 18 vuotiaat
14
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuohan on mitä virkistävin kokemus! Kysy siltä naiselta, jos vielä hänet löydät, mikä jälkimaku hänelle jäi.
- Anonyymi00002
Onko ollut kirvelyä ja vuotoa pippelistä?
- Anonyymi00003
Mielipiteeni..
Vanha juttu, jonka on saanut lukea useaan kertaan vuosien varrella.
Trolli - Anonyymi00004
Heilutteletko persettä miesten edessä kun kävelet kadulla? Vaikutat munan kipeeltä
- Anonyymi00005
Kuulostaa raiskaukselta, jos tytteli niin sanoo.
- Anonyymi00006
Trolliparka, kirjoittelet vaan uniasi luullen niitä tosiksi.
- Anonyymi00009
Mihin harrastaan päädyit, millainen se on se harrasta, harrashenkinen rakennusko?
- Anonyymi00010
Aloittajan on turha hätäillä. Kyllä se 18v neito sulta tulee lypsämään rahnaa eli odottele rauhassa poliisin yhteydenottoa.
- Anonyymi00011
Ja raiskari pääsee Mikkelin lääninvankilaan muiden raiskareiden sekaan
- Anonyymi00012
Joko on poliisi ollut yhteydessä 37v raiskariin?
- Anonyymi00013
Kun kaksi aikuista, jotka ovat temotionaalisesti kypsiä, valitsevat rakastaa toisiaan, ikäero muuttuu paljon pienemmäksi kuin yhteiskunnan odotukset antavat ymmärtää.
Todella merkityksellistä on heidän yhteytensä syvyys, keskinäinen kunnioitus ja aito kiintymys, joka sitoo heidät yhteen. Ikä voi tuoda mukanaan erilaisia elämänkokemuksia, näkökulmia tai jopa kulttuurisia viittauksia, mutta ne voivat rikastuttaa suhdetta sen sijaan, että estäisivät sitä — kunhan molemmat ovat sitoutuneita, kommunikoivia ja arvoissaan sekä tavoitteissaan.
Rakkaus elää pohjimmiltaan ymmärryksestä ja yhteensopivuudesta, ei numeroista tai aikatauluista. Tällaisissa suhteissa ajan kuluminen muuttuu taustaksi, ei esteeksi, ja siteen vahvistuminen jaettittujen hetkien, luottamuksen ja kestävän huolenpidon kautta. - Anonyymi00015
Danny oli 69v kun hänen nykyinen puoliso syntyi.
- Anonyymi00016
Lapuan-nössö kirjoitti:
toivottavasti danny ja se muikuli saava vielä yhteisen lapsen
Däni on ampunu räkäpäitä jo 80-luvulta saakka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701