Käyttötarkoitus ja sitä palvelemaan ajoneuvo.
Kaksipyöräisiä kuin nelipyöräisiä tämä tarkoittaa.
Moottoripyöriä hankitaan leppoisiin ajeluihin rennossa ajoasennossa, tai perse pitkällä kolmea sataa ja hiekanjyvän tarkkuudella neulansilmään.
Autoja myös käyttötarkoituksen ja ominaisuuksien vuoksi, toiset arvostaa massaa ja korkeutta ja turvallisuutta, kun toiset sen sijaan istuvat matalalla avoautoissa.
Siis mihin tarkoitukseen joita on lukuisia nelipyöräisistä pippelinjatkoista hieman hinnakkaampiin laatumoottoripyöriin.
MIHIN TARKOITUKSEEN AJONEUVOT.
93
508
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikään toinen moottoripyörä ei ole siinä määrin pippelinjatke kuin HD. Keski-ikäinen yksinäinen hanttihommia tekevä tissiposki hankkii sellaisen ja koettaa kasvattaa partaa.
Murahtelee osuuskaupan jonossa kassaneidille kauramaitopurkki kädessä kuvitellen olevansa hurja ja kesytön Lonely Rider ja näyttävänsä Mickey Rourkelta.
Sporttipyörää menee oikealta ja vasemmalta ohi ja Lonely Rider joutuu ottamaan tienposkessa hotapulveria ja diapamia, kun vituttaa ensiöhihnan irtoaminen kolmannen kerran samana päivänä.
Karvapersesätkän kääriminen ei onnistu kun kädet tärisee kuin horkkatautisella ajamisen jälkeen edelleen ja kuumaa jäteöljyä suihkuaa naamalle ja kintuille.
2010- Anonyymi00002
Joo onhan se tietysti noin kyllä kyllä ja paljon muutakin mutta unohdit mainita 1%.
- Anonyymi00003
Miltä puolelta sporttipyörät mahtanee ohittaa japsikustoimeilla ajavat jotka polttaa pohkeitaan pakoputkiin?
- Anonyymi00004
Pitäisikö sinun hieman miettiä mitä 2010 skeidaa syydät, lähes jokaisella on haaveena ajaa route 66 päästä päähän hd:llä eikä tulisi edes mieleen tehdä se jollakin japsipaskalla, vaan perinteitä noudattamalla isolla hd:lla, minulla ei ole koskaan ollut varaa moiseen mutta toivon vielä saavani niin paljon massia kasaan että pääsemme vaimon kanssa sinne kahdestaan, kahdella pyörällä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitäisikö sinun hieman miettiä mitä 2010 skeidaa syydät, lähes jokaisella on haaveena ajaa route 66 päästä päähän hd:llä eikä tulisi edes mieleen tehdä se jollakin japsipaskalla, vaan perinteitä noudattamalla isolla hd:lla, minulla ei ole koskaan ollut varaa moiseen mutta toivon vielä saavani niin paljon massia kasaan että pääsemme vaimon kanssa sinne kahdestaan, kahdella pyörällä.
Siis Numball, vantaalla kotona.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis Numball, vantaalla kotona.
Kusit nyt poika vääriin muroihin. Kaksi tuntia aikaa.
2010 - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paljastit humalassa samalla taas kerran olevasi Senssu, sillä virallista Pasasta "ei paskaakaan kiinnosta moottoripyörät" omien sanojesi mukaan ja sanoit ettet tiedä niistä mitään niin meinasitko että isoilla pyörillä aletaan yhtäkkiä tuosta vaan rahan kanssa ajamaan seiskakymppisenä ja että vielä vaimolle oma pyörä alle?
Oletko harkinnut koomikon ura? Suosio voisi olla hyvä mielisairaalakiertueella.
Se juna meni jo 30-40 vuotta sitten sinun kohdallasi että ison pyörän sarviin kannattaisi nousta. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuollainen läski plösö pysty mitään pyörää ajaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljastit humalassa samalla taas kerran olevasi Senssu, sillä virallista Pasasta "ei paskaakaan kiinnosta moottoripyörät" omien sanojesi mukaan ja sanoit ettet tiedä niistä mitään niin meinasitko että isoilla pyörillä aletaan yhtäkkiä tuosta vaan rahan kanssa ajamaan seiskakymppisenä ja että vielä vaimolle oma pyörä alle?
Se juna meni jo 30-40 vuotta sitten sinun kohdallasi että ison pyörän sarviin kannattaisi nousta.Ei minua kiinnosta paskaakaan, mikään moottoripyörä missään, ne on minulle ilmaa, mutta jos saisin yhden uuden japsiauton määrän massia vaikka 30.000 euroa en miettisi hetkeäkään mihin sen käyttäisin, se menisi varmasti tuohon route 66 reissuun, minulla ei ole ollut varoja kuin kolmeen floridan ja miamin matkaan, mutta ehdottomasti lähtisin vaimoni kanssa, en ole Senssu eikö se spede mene millään kaaliisi, mutta sitä matkaa ei varmasti tehtäisi yhdelläkään japsilla, on ne miten hyvitä tahansa, hd varmasti kestää sen 2400 mailia minä se on ajettavana, tai jos ei kestä matkalla on satoja vuokraamoja, mistä haet uuden pyörän jos ajokki laukeaa..
Kuten sanoin minua ei juurikaan kiinnosta mopot, minulla on ollut vain thaimaassa kolme eri pyörää, 10 vuodessa, wave, aerox ja forza, niistä mukavin on aerox. Ne eivät olleet leluja vaan jokapäiväisessä käytössä.
Toivon että poistut täältä palstalta kokonaan, joku saa vielä päähänsä laittaa ison rattaan päälle ja alkaa sinua etsimään toisisaan, sinusta on niin paljon kuvia että narahdat varmasti, ja silloin pahimassa tapauksessa vastaat kirjoituksestasi leivättömän pöydän ääressä, jos sinulla on yhtään järkeä päässäsi, olet saanut täällä monta vihamiestä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei minua kiinnosta paskaakaan, mikään moottoripyörä missään, ne on minulle ilmaa, mutta jos saisin yhden uuden japsiauton määrän massia vaikka 30.000 euroa en miettisi hetkeäkään mihin sen käyttäisin, se menisi varmasti tuohon route 66 reissuun, minulla ei ole ollut varoja kuin kolmeen floridan ja miamin matkaan, mutta ehdottomasti lähtisin vaimoni kanssa, en ole Senssu eikö se spede mene millään kaaliisi, mutta sitä matkaa ei varmasti tehtäisi yhdelläkään japsilla, on ne miten hyvitä tahansa, hd varmasti kestää sen 2400 mailia minä se on ajettavana, tai jos ei kestä matkalla on satoja vuokraamoja, mistä haet uuden pyörän jos ajokki laukeaa..
Kuten sanoin minua ei juurikaan kiinnosta mopot, minulla on ollut vain thaimaassa kolme eri pyörää, 10 vuodessa, wave, aerox ja forza, niistä mukavin on aerox. Ne eivät olleet leluja vaan jokapäiväisessä käytössä.
Toivon että poistut täältä palstalta kokonaan, joku saa vielä päähänsä laittaa ison rattaan päälle ja alkaa sinua etsimään toisisaan, sinusta on niin paljon kuvia että narahdat varmasti, ja silloin pahimassa tapauksessa vastaat kirjoituksestasi leivättömän pöydän ääressä, jos sinulla on yhtään järkeä päässäsi, olet saanut täällä monta vihamiestä.Sinulla on yhdeksään saakka aikaa pyytää anteeksi. Sitten alkaa iso pyörä pyöriä ja minua paskaakaan kiinnosta selityksesi. Kerropas minulle kuka se toinen vihamies on? Se salainenko?
2010 - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei minua kiinnosta paskaakaan, mikään moottoripyörä missään, ne on minulle ilmaa, mutta jos saisin yhden uuden japsiauton määrän massia vaikka 30.000 euroa en miettisi hetkeäkään mihin sen käyttäisin, se menisi varmasti tuohon route 66 reissuun, minulla ei ole ollut varoja kuin kolmeen floridan ja miamin matkaan, mutta ehdottomasti lähtisin vaimoni kanssa, en ole Senssu eikö se spede mene millään kaaliisi, mutta sitä matkaa ei varmasti tehtäisi yhdelläkään japsilla, on ne miten hyvitä tahansa, hd varmasti kestää sen 2400 mailia minä se on ajettavana, tai jos ei kestä matkalla on satoja vuokraamoja, mistä haet uuden pyörän jos ajokki laukeaa..
Toivon että poistut täältä palstalta kokonaan, joku saa vielä päähänsä laittaa ison rattaan päälle ja alkaa sinua etsimään toisisaan, sinusta on niin paljon kuvia että narahdat varmasti, ja silloin pahimassa tapauksessa vastaat kirjoituksestasi leivättömän pöydän ääressä, jos sinulla on yhtään järkeä päässäsi, olet saanut täällä monta vihamiestä.Siis että ei kiinnosta mutta kiinnostaisi jos olisi rahaa? ;)
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivon että poistut täältä palstalta kokonaan, joku saa vielä päähänsä laittaa ison rattaan päälle ja alkaa sinua etsimään toisisaan, sinusta on niin paljon kuvia että narahdat varmasti, ja silloin pahimassa tapauksessa vastaat kirjoituksestasi leivättömän pöydän ääressä, jos sinulla on yhtään järkeä päässäsi, olet saanut täällä monta vihamiestä.Eiköhän sinun mittariposso olisi syytä poistua täältä, et pysty muuta kuin suoltamaan valheita päivästä toiseen. Thaimaasta sinulla ei ole mitään ajankohtaista sanottavaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinulla on yhdeksään saakka aikaa pyytää anteeksi. Sitten alkaa iso pyörä pyöriä ja minua paskaakaan kiinnosta selityksesi. Kerropas minulle kuka se toinen vihamies on? Se salainenko?
2010Luuletko sinä resuperse että olen tämän takana, olet sinä hullu, en minä sinua vihaa säälin miten vaikea on elämäsi, itsehän sinä kokoajan kerjäät verta nenästäsi, oikein urakalla, mikä helvetiin iso pyörä, taas pyörii, mene poika nukkumaan ja ota nalle viereen, tutilullaan, mutta lopeta lapsellinen uhkailu...
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luuletko sinä resuperse että olen tämän takana, olet sinä hullu, en minä sinua vihaa säälin miten vaikea on elämäsi, itsehän sinä kokoajan kerjäät verta nenästäsi, oikein urakalla, mikä helvetiin iso pyörä, taas pyörii, mene poika nukkumaan ja ota nalle viereen, tutilullaan, mutta lopeta lapsellinen uhkailu...
1 tunti aikaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tjaah... .... en ole 2010. .. mutta aika hauskasti kirjoitti, hän.
Tuo ajatuksesi, ajella vaimon kanssa kahdestaan kahdella HD pyörällä Route 66 päästä päähän... ei paha, ei paha. Ei, vaikka minun mielestäni, tuon tien päästä päähän ajamista on kyllä romantisoitu liikaa. Minä en tuosta haaveile, minusta vastaavan määrän massia ja aikaa voi sijoittaa Jenkeissä paremminkin.
Kaikesta huolimatta, ihan aidosti, toivon että pääset tuon haaveesi vielä toteuttamaan. - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kusit nyt poika vääriin muroihin. Kaksi tuntia aikaa.
2010Ohoh.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se juna meni jo 30-40 vuotta sitten sinun kohdallasi että ison pyörän sarviin kannattaisi nousta.Ohoh... ajattelin jo hetken, että joku kolmas, oli viestin takana.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuollainen läski plösö pysty mitään pyörää ajaa.
Jos nyt jätettäisiin tällaiset väliin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivon että poistut täältä palstalta kokonaan, joku saa vielä päähänsä laittaa ison rattaan päälle ja alkaa sinua etsimään toisisaan, sinusta on niin paljon kuvia että narahdat varmasti, ja silloin pahimassa tapauksessa vastaat kirjoituksestasi leivättömän pöydän ääressä, jos sinulla on yhtään järkeä päässäsi, olet saanut täällä monta vihamiestä.Ohoh, nyt täytyy kyllä lukea ketjua eteenpäin, ennen kuin nkommentoin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinulla on yhdeksään saakka aikaa pyytää anteeksi. Sitten alkaa iso pyörä pyöriä ja minua paskaakaan kiinnosta selityksesi. Kerropas minulle kuka se toinen vihamies on? Se salainenko?
2010Ohoh... noh, ennemmin tai myöhemmin Kympin kärsivällisyys loppuu, olen jo ajatellut, jonkin aikaa,
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis että ei kiinnosta mutta kiinnostaisi jos olisi rahaa? ;)
Niin ja no joo, minulla olisi rahaa ja terveyttä tuo - Numban - haave toteuteuttaa, mutta ei aikaa. Nostaisin negatiiviseksi asiaksi vielä sen, että vaimoni kyllä osaa ajaa Honda Wavella, mutta häntä ei "ehkä" kiinnosta ajaa mainittu 66 tie päästä päähän.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän sinun mittariposso olisi syytä poistua täältä, et pysty muuta kuin suoltamaan valheita päivästä toiseen. Thaimaasta sinulla ei ole mitään ajankohtaista sanottavaa.
Minua mietityttää, en nyt voi sanoa, että pelottaa, mutta huolettaa, että tämä Numba saa sitä mitä Senssunsa tilaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luuletko sinä resuperse että olen tämän takana, olet sinä hullu, en minä sinua vihaa säälin miten vaikea on elämäsi, itsehän sinä kokoajan kerjäät verta nenästäsi, oikein urakalla, mikä helvetiin iso pyörä, taas pyörii, mene poika nukkumaan ja ota nalle viereen, tutilullaan, mutta lopeta lapsellinen uhkailu...
Tätä en vielä viitsi kommentoida.
- Anonyymi00030
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo onhan se tietysti noin kyllä kyllä ja paljon muutakin mutta unohdit mainita 1%.
Tarkoitatko Numball/Senssu että sinä olet näitä 1% jäseniä?
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ohoh... noh, ennemmin tai myöhemmin Kympin kärsivällisyys loppuu, olen jo ajatellut, jonkin aikaa,
Sama.
NumBall on naamansa näyttänyt,
Kymppi on naamansa näyttänyt.
Senssu ei ole. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sama.
Senssu ei ole.Eikös se senssu ollut tässä lähipäivinä maalitauluna vauvansa kanssa?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sama.
Senssu ei ole.asia viranomaisilla, kuvien kanssa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ohoh... noh, ennemmin tai myöhemmin Kympin kärsivällisyys loppuu, olen jo ajatellut, jonkin aikaa,
Puhumattakaan muiden kärsivellisyydestä, on factaa että narsistia ei kannata suututtaa, pientä olematonta itsetuntoa hinkkaa kunnolla, pienikin poikkeava mielipide joka ei ole narsistin mieleinen. kokee kaiken arvostelun koskevan itseään, ja tarvitsee apujoukkoja tukeakseen tuota olematonta itsetuntoa, ja valitettavasti 2010 on kirjaesimerkki tästä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Puhumattakaan muiden kärsivellisyydestä, on factaa että narsistia ei kannata suututtaa, pientä olematonta itsetuntoa hinkkaa kunnolla, pienikin poikkeava mielipide joka ei ole narsistin mieleinen. kokee kaiken arvostelun koskevan itseään, ja tarvitsee apujoukkoja tukeakseen tuota olematonta itsetuntoa, ja valitettavasti 2010 on kirjaesimerkki tästä.
Pidätkö "pienenä poikkeavana mielipiteenä" sitä että menet kuvieni kanssa haastamaan minun nimissäni riitaa toisille palstoille? Tuo on päivänselvä rikos.
Sekään ei ole mikään pieni poikkeava mielipide millä nimillä kutsut vaimoani jatkuvasti.
Minua ei haittaa mitkään osamaksu- miljonäärin tittelit eikä omaan ulkonäkööni kohdistuvat herjat, mutta vaimoni nimittely haittaa.
Jos vaimoni olisi baarista löydetty, se ei haittaisi minua laisinkaan, jokaisella meillä on menneisyys, tai siis melkein jokaisella. Mutta hän ei ole baarimimmejä, vaan ravintola-alalle kouluttautunut, siskonsa jalanjäljille aikoinaan.
"Senssulla" ei ole menneisyyttä', hänellä on vain sinun huikentelevainen mielikuvitus jossa ei ole mitään järkeä. Sinulla taas ei ole tulevaisuutta. Menit liian pitkälle.
2010 - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Pidätkö "pienenä poikkeavana mielipiteenä" sitä että menet kuvieni kanssa haastamaan minun nimissäni riitaa toisille palstoille? Tuo on päivänselvä rikos.
Sekään ei ole mikään pieni poikkeava mielipide millä nimillä kutsut vaimoani jatkuvasti.
Minua ei haittaa mitkään osamaksu- miljonäärin tittelit eikä omaan ulkonäkööni kohdistuvat herjat, mutta vaimoni nimittely haittaa.
Jos vaimoni olisi baarista löydetty, se ei haittaisi minua laisinkaan, jokaisella meillä on menneisyys, tai siis melkein jokaisella. Mutta hän ei ole baarimimmejä, vaan ravintola-alalle kouluttautunut, siskonsa jalanjäljille aikoinaan.
"Senssulla" ei ole menneisyyttä', hänellä on vain sinun huikentelevainen mielikuvitus jossa ei ole mitään järkeä. Sinulla taas ei ole tulevaisuutta. Menit liian pitkälle.
2010Usko nyt resupekka en ole ongelmiesi takana, olen uhkailuistasi tehnyt rikosilmoituksen, johon liitin kaikki materiaali kuvat, minun, vaimooni, pentuihini sekä siskoon, liittyvär kirjoituksesi, kun saamme asian eteenpäin tulet samaan lähetystymiskiellon.
Minä en aio kantaa vastaata sinun pääsi tuotoksista, minä en ole Senssu... enkä voi sille mitään jos et asiaa usko,
Siellä on satoja viestejä, kymmeniä kuvia, joten eiköhän tämä ole tässä. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Usko nyt resupekka en ole ongelmiesi takana, olen uhkailuistasi tehnyt rikosilmoituksen, johon liitin kaikki materiaali kuvat, minun, vaimooni, pentuihini sekä siskoon, liittyvär kirjoituksesi, kun saamme asian eteenpäin tulet samaan lähetystymiskiellon.
Minä en aio kantaa vastaata sinun pääsi tuotoksista, minä en ole Senssu... enkä voi sille mitään jos et asiaa usko,
Siellä on satoja viestejä, kymmeniä kuvia, joten eiköhän tämä ole tässä.Ja voithan sinä tehdä rikosilmoituksen, jos katsot minun rikkoneen jotain lakia, mutta se nyt varmasti narahtii, ekoille senteille, poliiisi voi tarkastaa mistä nämä sinun pelkäämät viestisi ovat tulleet, minä en käytä vpn, enkä piilota persettäni mihinkään.
On sinulla resu pokkaa, vaatia että minun pitäisi pyytää sinulta jotain anteeksi, vaikka sinä tässä olet suurin ongelma, mutta kuten sanoin asia etenee nyt omalla painollaan. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Usko nyt resupekka en ole ongelmiesi takana, olen uhkailuistasi tehnyt rikosilmoituksen, johon liitin kaikki materiaali kuvat, minun, vaimooni, pentuihini sekä siskoon, liittyvär kirjoituksesi, kun saamme asian eteenpäin tulet samaan lähetystymiskiellon.
Siellä on satoja viestejä, kymmeniä kuvia, joten eiköhän tämä ole tässä.Tytöllä on tämä päivä aikaa pyytää anteeksi Kitaranmuotoiselta ja minulta.
Seuraavat julkaisut japsipyöräsaiteilla jos vaikka ylivertaiset niitä sattuu lukemaan.
>§< - Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Siellä on satoja viestejä, kymmeniä kuvia, joten eiköhän tämä ole tässä.Laita Numba tämä ilmoitukseesi, sillä jeppe selvittää kenellä on paniikkihäiriö päällä.
https://ibb.co/5gLGcNzy - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tytöllä on tämä päivä aikaa pyytää anteeksi Kitaranmuotoiselta ja minulta.
Seuraavat julkaisut japsipyöräsaiteilla jos vaikka ylivertaiset niitä sattuu lukemaan.
>§<Onhan paikkoja monta muutakin, minne voi informoida, pellen tekemisiä, outo heppu kun syyttää minua vaimonsa huorittelusta, vaikka itse on kohdistanut sadoittain kaikenlaisia herjoja vaimooni, jotenkin outo logiikka, outoa on myös se että ei kykene erottelemaan meitä toisistaan, tuo on niin monta kertaa jo uhkaillut, että sillä ei ole mitään tehoa, mutta asia menee omalla painollaan eteenpäin, kuvia on paljon, jos sillä on rekisteri se jo kiinni, passi hänellä on ja siinä on kasvotunnistus, minä en edes tiennyt mistä taas tapellaan, minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa... jepet selvittää hänen tietonsa minuutissa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onhan paikkoja monta muutakin, minne voi informoida, pellen tekemisiä, outo heppu kun syyttää minua vaimonsa huorittelusta, vaikka itse on kohdistanut sadoittain kaikenlaisia herjoja vaimooni, jotenkin outo logiikka, outoa on myös se että ei kykene erottelemaan meitä toisistaan, tuo on niin monta kertaa jo uhkaillut, että sillä ei ole mitään tehoa, mutta asia menee omalla painollaan eteenpäin, kuvia on paljon, jos sillä on rekisteri se jo kiinni, passi hänellä on ja siinä on kasvotunnistus, minä en edes tiennyt mistä taas tapellaan, minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa... jepet selvittää hänen tietonsa minuutissa.
Minä en laita hänen kuviaan yhtään mihinkään muille palstoille, odottelen rauhassa että tuomio on lainvoimainen, sitten pitää harkita tilannetta, uudelleen, ja katsoa mitä asiassa on tehtävissä, en ole koston haluinen, mutta ei tämä voi näinkään jatkua.
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
asia viranomaisilla, kuvien kanssa.
Taas kerran, kohta kytät kolkuttelee pattayapoikien ovella.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Taas kerran, kohta kytät kolkuttelee pattayapoikien ovella.
ja asiasta, suunsoitto olisi syytä loppua.
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minä en laita hänen kuviaan yhtään mihinkään muille palstoille, odottelen rauhassa että tuomio on lainvoimainen, sitten pitää harkita tilannetta, uudelleen, ja katsoa mitä asiassa on tehtävissä, en ole koston haluinen, mutta ei tämä voi näinkään jatkua.
Voi hellanlettas sentään kun meni punkerolla pupu taas pöksyyn niin että paukahti.
Kiljuu "en se minä ollut se oli sensei senssu... karatesankari Chiang Main vuoristosta..."
Jäbä lähettelee toisten valokuvia ja herjoja toisille palstoille hänenä ja juttelee "tuomioista" ja kuinka "tämä ei voi näin jatkua..." Sinulla menee sekaisin nyt se mitä kukakin on tehnyt.
Huumorilla päähäsi laitettu kattila on hauskaa huumoria, mutta toisten valokuvien laittaminen riidanhaastamismielessä toisille palstoille on 100% rikos. - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
ja asiasta, suunsoitto olisi syytä loppua.
Eikös sinulla ollut peräti viiden pattajaboissin rikosrekisterit käytössäsi jo aiemmin?
Anonyymi00049 kirjoitti:
Voi hellanlettas sentään kun meni punkerolla pupu taas pöksyyn niin että paukahti.
Kiljuu "en se minä ollut se oli sensei senssu... karatesankari Chiang Main vuoristosta..."
Jäbä lähettelee toisten valokuvia ja herjoja toisille palstoille hänenä ja juttelee "tuomioista" ja kuinka "tämä ei voi näin jatkua..." Sinulla menee sekaisin nyt se mitä kukakin on tehnyt.
Huumorilla päähäsi laitettu kattila on hauskaa huumoria, mutta toisten valokuvien laittaminen riidanhaastamismielessä toisille palstoille on 100% rikos.Näistä saa mukavaa tarinaa aikaiseksi Savolaisittain kuten tällä palstalla on tapana.
Raptor
https://ibb.co/MDDkb7KG
Loikka
https://ibb.co/PG2JFXqn
Yhden hengen poreamme
https://ibb.co/qY5YLfvF
Suomen ensimmäinen vahingossa hoksannut 300-kerholainen
https://ibb.co/KxpxpS5W
Minä itse mersussa
https://ibb.co/1tVyFSBXSENSSU kirjoitti:
Näistä saa mukavaa tarinaa aikaiseksi Savolaisittain kuten tällä palstalla on tapana.
Raptor
https://ibb.co/MDDkb7KG
Loikka
https://ibb.co/PG2JFXqn
Yhden hengen poreamme
https://ibb.co/qY5YLfvF
Suomen ensimmäinen vahingossa hoksannut 300-kerholainen
https://ibb.co/KxpxpS5W
Minä itse mersussa
https://ibb.co/1tVyFSBXNiin ja otan mielelläni vastaan rikosilmoituksen koska niissä on kirjattuna asianomistaja.
- Anonyymi00051
SENSSU kirjoitti:
Niin ja otan mielelläni vastaan rikosilmoituksen koska niissä on kirjattuna asianomistaja.
Luulen että tämä 2010 on suuri pelko siitä että alat käyttää noita kuvia, muilla palstoilla, mikähän pelon taustalla on, ilmeisesti suomessa on paljon en niin mukavia kavereita, joita ollaan piilossa, minulle riittää tämä, kuvat mitä 2010 on palstalle saattanut riittää varmasti hänen tunnistamiseen, hänellä on passi, kaikissa passeissa on naamatunnisteet joten poliisi saa henkilöllisyyden selville, kaiketi poliisin pitää ensin selvittää mikä rikos on tapahtunut siksi on hyvä että olen taltioinut kaikki 2010 viestit palvelimelle, kuvineen.
Varmaan muutamassa viiikossa jotain tapahtuu, hän on syyllistynyt useaan yleisen syyttäjän ajaan rikokseen, joten näiden persekärpästen kannataisi pitää turpansa kiinni kun ne vain pahentaa 2010 asemaa kaiken aikaa. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Luulen että tämä 2010 on suuri pelko siitä että alat käyttää noita kuvia, muilla palstoilla, mikähän pelon taustalla on, ilmeisesti suomessa on paljon en niin mukavia kavereita, joita ollaan piilossa, minulle riittää tämä, kuvat mitä 2010 on palstalle saattanut riittää varmasti hänen tunnistamiseen, hänellä on passi, kaikissa passeissa on naamatunnisteet joten poliisi saa henkilöllisyyden selville, kaiketi poliisin pitää ensin selvittää mikä rikos on tapahtunut siksi on hyvä että olen taltioinut kaikki 2010 viestit palvelimelle, kuvineen.
Varmaan muutamassa viiikossa jotain tapahtuu, hän on syyllistynyt useaan yleisen syyttäjän ajaan rikokseen, joten näiden persekärpästen kannataisi pitää turpansa kiinni kun ne vain pahentaa 2010 asemaa kaiken aikaa.yleisen syyttäjän ajamaan rikokseen, anteeksi ettei ollut laseja, ei oikein näe mitä kirjoittaa..
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Huumorilla päähäsi laitettu kattila on hauskaa huumoria, mutta toisten valokuvien laittaminen riidanhaastamismielessä toisille palstoille on 100% rikos.Perustele sitten sitä kattilan hauskuutta kun se aika tulee, nyt se ei...
Minä en ole laittanut 2010 kuvia mihinkään muualle kuin liitteeksi rikosilmoitukseen, mihin ne sopiikin oikein hyvin. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Perustele sitten sitä kattilan hauskuutta kun se aika tulee, nyt se ei...
Minä en ole laittanut 2010 kuvia mihinkään muualle kuin liitteeksi rikosilmoitukseen, mihin ne sopiikin oikein hyvin.Monesko rikosilmoitus tuo on jo??
Anonyymi00051 kirjoitti:
Varmaan muutamassa viiikossa jotain tapahtuu, hän on syyllistynyt useaan yleisen syyttäjän ajaan rikokseen, joten näiden persekärpästen kannataisi pitää turpansa kiinni kun ne vain pahentaa 2010 asemaa kaiken aikaa.Mikäli asenne ei muutu tämän päivän aikana niin lienee paras seuraavaksi jatkaa motopalstalla ladaten Suzu-, Honda-, Kawa- ja Jahajahamahapalstalle tietoa vahingossa hoksanneesta Essobabloineen jos vaikkapa ylivertaiset saitteja lukevat.
Lahti tulee sitten myöhemmin.- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Monesko rikosilmoitus tuo on jo??
Toinen
- Anonyymi00059
SENSSU kirjoitti:
Mikäli asenne ei muutu tämän päivän aikana niin lienee paras seuraavaksi jatkaa motopalstalla ladaten Suzu-, Honda-, Kawa- ja Jahajahamahapalstalle tietoa vahingossa hoksanneesta Essobabloineen jos vaikkapa ylivertaiset saitteja lukevat.
Lahti tulee sitten myöhemmin.Jokainen uhkailuviesti pahentaa seniorijärjestelmänvalvojan tilannetta,, lopeta ajoissa.
Keppostelun sijaan tulee mieleen jotain antaa fyysistä palautetta.
Yksikin kuvallinen viesti toisille palstoille ja suljen Posson puhelimen ja pankkitilin ja kuoletan kortit.
Seuraavaksi järjestän hänelle tuomion vakavista rikoksista, onnistuu helposti. Seuraavaksi järjestän hänelle poikarakkautta vankilaan.
Oma on asiasi. - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jokainen uhkailuviesti pahentaa seniorijärjestelmänvalvojan tilannetta,, lopeta ajoissa.
Yksikin kuvallinen viesti toisille palstoille ja suljen Posson puhelimen ja pankkitilin ja kuoletan kortit.
Seuraavaksi järjestän hänelle tuomion vakavista rikoksista, onnistuu helposti. Seuraavaksi järjestän hänelle poikarakkautta vankilaan.
Oma on asiasi.Älä hitossa, possosenssu tykkää poikarakkaudesta. Man to man lover.
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jokainen uhkailuviesti pahentaa seniorijärjestelmänvalvojan tilannetta,, lopeta ajoissa.
Oma on asiasi.Se mitä järjstelet Numballe on sinun ja hänen asia.
Sinä saat nyt palautteet sanoillesi jotka olet kohdistanut minuun ja Kitaranmuotoiseen.
Huomaatko jo että minä olen olemassa?
Kirjoitappa Tyttönen taasen mitä näet kuvassa jossa pidän sylissäni 6 viikkoista poikaani.
Tule kuvallisia viestejä mikäli asenne ei muutu, pallo on sinulla.
Syylittäjäsi on jo tilannut uusia viestejä puolestasi huomaatko ja muista omat sanomasi miten jonkun laari muodostuu.- Anonyymi00061
SENSSU kirjoitti:
Se mitä järjstelet Numballe on sinun ja hänen asia.
Sinä saat nyt palautteet sanoillesi jotka olet kohdistanut minuun ja Kitaranmuotoiseen.
Kirjoitappa Tyttönen taasen mitä näet kuvassa jossa pidän sylissäni 6 viikkoista poikaani.
Syylittäjäsi on jo tilannut uusia viestejä puolestasi huomaatko ja muista omat sanomasi miten jonkun laari muodostuu.Et sinä ole olemassa. Järjestät vaan sivupersoonallesi harmeja. Jos olisit olemassa nii tämä palsta olisi täynnä kuvia Thaimaasta joka päivä.
- Anonyymi00062
SENSSU kirjoitti:
Se mitä järjstelet Numballe on sinun ja hänen asia.
Syylittäjäsi on jo tilannut uusia viestejä puolestasi huomaatko ja muista omat sanomasi miten jonkun laari muodostuu.Possosta on mukava laittaa juttua vantaa palstalle kuvien kera.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Possosta on mukava laittaa juttua vantaa palstalle kuvien kera.
Sinne vaan, poliisilla on ja tiedossa mahdolliset ongelmat, kanna 2010 vastuusi ja sovi asiat Senssun kanssa, asia ei kuulu minulle.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sinne vaan, poliisilla on ja tiedossa mahdolliset ongelmat, kanna 2010 vastuusi ja sovi asiat Senssun kanssa, asia ei kuulu minulle.
Sinä ja Senssusi. On sulla kiva mielikuvituskaveri, järjestää sinulle kaksintaisteluja, treffejä, toimii puolustajana ja asianajajanasi ja jopa synttäritkin on samana päivänä. Kannattaa miettiä tuo suhteesi uudelleen. Psykiatrin kanssa juttusille.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Et sinä ole olemassa. Järjestät vaan sivupersoonallesi harmeja. Jos olisit olemassa nii tämä palsta olisi täynnä kuvia Thaimaasta joka päivä.
Factaa on se että 2010 maksaa kaikesta mitä tällä palstalla herjataan, henkilökohtaisesti... paskaa on vaikea tilata kerrostalon pihalle, laskuuni, eikä se kaksi tuntia mennyt jo kauan sitten eikö se iso pyörä pyörikään ilman virtaa 55555 , maailmaan mahtuu puhetta.
- Anonyymi00066
Anonyymi00059 kirjoitti:
Oma on asiasi.Ei jokainen uhkailusi välitetään poliisille, joten lopeta, sinusta on heillä jo kymmeniä kuvia, et halua että poliisi tekee esitutkinnan, ja joudut vaikeuksiin.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Factaa on se että 2010 maksaa kaikesta mitä tällä palstalla herjataan, henkilökohtaisesti... paskaa on vaikea tilata kerrostalon pihalle, laskuuni, eikä se kaksi tuntia mennyt jo kauan sitten eikö se iso pyörä pyörikään ilman virtaa 55555 , maailmaan mahtuu puhetta.
Odottele rauhassa vai onko sinulla kiire jonnekin?
Yllätys ei ole yllätys jos siitä kerrotaan etukäteen.
Maltti on valttia. Saat vieraita. - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Odottele rauhassa vai onko sinulla kiire jonnekin?
Yllätys ei ole yllätys jos siitä kerrotaan etukäteen.
Maltti on valttia. Saat vieraita.mutta onko sille isolle pyörälle virtaa resupeppu.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
mutta onko sille isolle pyörälle virtaa resupeppu.
Vai oikein kortit, pankkitilit, ainoa mihin kaltaisesi pystyy on käydä naarmuttamassa pihalla olevaan skodaa, ja siinäkin on riski jäädä nalkkiin, miten sähköt saatko nekin katkaistua, taidat poika potea jeesus syndroomaa...
Anonyymi00069 kirjoitti:
Vai oikein kortit, pankkitilit, ainoa mihin kaltaisesi pystyy on käydä naarmuttamassa pihalla olevaan skodaa, ja siinäkin on riski jäädä nalkkiin, miten sähköt saatko nekin katkaistua, taidat poika potea jeesus syndroomaa...
Aiemmin rapujuhlat kun vain starttaa auton ja kaksi tuntia koska nyt raja ylitetty, sekä seuraavaksi jos vielä yksikin toiselle palstalle.
Tyttö alkoi toimimaan kuin 1% saat vieraita ja järjestää vieraat kaverien kautta kavereilta ja ilmoittaa se vielä tällä palstalla ..... Hermioheikko ja edelleen fanit tukena, todellinen NEITI.- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Joko Pasanen unohti että vaimon Skoda myytiin ennenkuin hän lähti?
- Anonyymi00071
SENSSU kirjoitti:
Aiemmin rapujuhlat kun vain starttaa auton ja kaksi tuntia koska nyt raja ylitetty, sekä seuraavaksi jos vielä yksikin toiselle palstalle.
Tyttö alkoi toimimaan kuin 1% saat vieraita ja järjestää vieraat kaverien kautta kavereilta ja ilmoittaa se vielä tällä palstalla ..... Hermioheikko ja edelleen fanit tukena, todellinen NEITI.Posso panikoi itsensä kanssa vuorotahtiin ja jatkaa uhitteluaan vaikka pipulin paikalla on pimppi.
On maailmaan siunaantunut varsin kipeä ihminen joka on itse oman kärsimysnäytelmänsä seppä. - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Posso panikoi itsensä kanssa vuorotahtiin ja jatkaa uhitteluaan vaikka pipulin paikalla on pimppi.
On maailmaan siunaantunut varsin kipeä ihminen joka on itse oman kärsimysnäytelmänsä seppä.Panikoi miten, minun naurattaa pellenaamaan uhkailut, kuten sanoin kun niitä on harrastanut jo kymmeniä kertoja, lisäksi asia on poliisilla, virka-aikana se varmasti menee tutkintaan, kun pellenaamasta on kasoittain kuvia hänen identiteetti on muutamassa minuutissa selvillä, mutta katsotaan oppiiko pelle mitään, koskaan.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Panikoi miten, minun naurattaa pellenaamaan uhkailut, kuten sanoin kun niitä on harrastanut jo kymmeniä kertoja, lisäksi asia on poliisilla, virka-aikana se varmasti menee tutkintaan, kun pellenaamasta on kasoittain kuvia hänen identiteetti on muutamassa minuutissa selvillä, mutta katsotaan oppiiko pelle mitään, koskaan.
Jaa mikä menee tutkintaan? Kattilakuvatko? Eikös ne naurettu suohon jo aikoja sitten?
Vai tarkoitatko sitä että sinun tulisi saada esiintyä toisten nimillä ja saada massapostittaa rauhassa toisten kuvia ympäri internetiä irti asiayhteydestä?
Entä vaaditko että saat myös uhkailla polvien rikkomisilla ja reisien viiltelyillä ja peukaloiskuilla?
Ei oikein vahvalta vaikuta tapauksesi. - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Jaa mikä menee tutkintaan? Kattilakuvatko? Eikös ne naurettu suohon jo aikoja sitten?
Vai tarkoitatko sitä että sinun tulisi saada esiintyä toisten nimillä ja saada massapostittaa rauhassa toisten kuvia ympäri internetiä irti asiayhteydestä?
Entä vaaditko että saat myös uhkailla polvien rikkomisilla ja reisien viiltelyillä ja peukaloiskuilla?
Ei oikein vahvalta vaikuta tapauksesi.En ole esiintynyt toisten nimillä millään lailla, en massapostita mitään, en ole koskaan uhkaillut ketään, koskaan.,.. missään. Tutkinnassa on 2010 eiliset uhkaukset, niitä tutkitaan käsitteellä laiton uhkaus, poliisilla on kymmeniä hänen valokuvia, joten tekijä saadaan helposti kiinni, lisäksi päättävät mitä muuta, yksityiselämää suojaavan tiedon levittäminen, taitaa olla muitakin. viimeeksi ei ollut sankarista valokuvia nyt on.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
En ole esiintynyt toisten nimillä millään lailla, en massapostita mitään, en ole koskaan uhkaillut ketään, koskaan.,.. missään. Tutkinnassa on 2010 eiliset uhkaukset, niitä tutkitaan käsitteellä laiton uhkaus, poliisilla on kymmeniä hänen valokuvia, joten tekijä saadaan helposti kiinni, lisäksi päättävät mitä muuta, yksityiselämää suojaavan tiedon levittäminen, taitaa olla muitakin. viimeeksi ei ollut sankarista valokuvia nyt on.
Uskomaton väite muutenkin 2010 varasti vaimoni facesta kuvia, ja on julkaissut niitä ilman vaimoni lupaa, 2010 on itse julkaissut kuvansa, joten niitä voi hyvin käyttää parempiin tarkoituksiin, sitten pellenaama uhkailee vielä lisää, antaa tulla ojaansa se vain kaivaa syvemmäksi.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Uskomaton väite muutenkin 2010 varasti vaimoni facesta kuvia, ja on julkaissut niitä ilman vaimoni lupaa, 2010 on itse julkaissut kuvansa, joten niitä voi hyvin käyttää parempiin tarkoituksiin, sitten pellenaama uhkailee vielä lisää, antaa tulla ojaansa se vain kaivaa syvemmäksi.
Posso panikoi eikä ymmärrä mihin kuseen laittoi itsensä jatkaessaan vittuiluaan senkin jälkeen kun selvisi mikä läskinen luuseri siellä taustalla on.
Minä en ole väkivaltainen ihminen mutta kohdallasi teen poikkeuksen mielelläni jos vastaan tulee. Silloin ei auta enää että sanot ettet se ollut sinä joka haukkui vaimoni ja lapseni. Toista moista öykkäriä ei ole koko maailmassa.
Laiffila - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Posso panikoi eikä ymmärrä mihin kuseen laittoi itsensä jatkaessaan vittuiluaan senkin jälkeen kun selvisi mikä läskinen luuseri siellä taustalla on.
Minä en ole väkivaltainen ihminen mutta kohdallasi teen poikkeuksen mielelläni jos vastaan tulee. Silloin ei auta enää että sanot ettet se ollut sinä joka haukkui vaimoni ja lapseni. Toista moista öykkäriä ei ole koko maailmassa.
LaiffilaKato palstan heikon taas kerää irtopisteitä, tietääkseni en ole ottanut mitään kantaa sukulaisiisi, kattiloihin kylläkin, hävisit vedon pakenit, akka olet.
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
LaiffilaKaikille se vittuilee ja aina. Ekalla kerralla ihmettelin että mitä pahaa olen hänelle tehnyt käymällä Pattayalla mutta pian huomasin että kyseessä on mielenterveysongelmainen muistisairas mies jolla on ongelmia oikein vyyhti.
Silkkipaitainen mies - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kaikille se vittuilee ja aina. Ekalla kerralla ihmettelin että mitä pahaa olen hänelle tehnyt käymällä Pattayalla mutta pian huomasin että kyseessä on mielenterveysongelmainen muistisairas mies jolla on ongelmia oikein vyyhti.
Silkkipaitainen miesKerrotko miten olen vittuillut sinulle, kerroin vain että silkkipaitoja on vaikea ostaa, eikä ne kestä, miten siinä on sinulle aiheutunut ongelmia, voitko kertoa, itsehän vielä kerroit että paitasi hajosi päällesi, minä vielä kerroin mistä saat kunnollisia paitoja hua hinistä, ostin niitä useita, eikä ne ns. pattayan paidat edes ole silkkiä vaan keinokuituja, yleensä halvinta mitä löytyy.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kerrotko miten olen vittuillut sinulle, kerroin vain että silkkipaitoja on vaikea ostaa, eikä ne kestä, miten siinä on sinulle aiheutunut ongelmia, voitko kertoa, itsehän vielä kerroit että paitasi hajosi päällesi, minä vielä kerroin mistä saat kunnollisia paitoja hua hinistä, ostin niitä useita, eikä ne ns. pattayan paidat edes ole silkkiä vaan keinokuituja, yleensä halvinta mitä löytyy.
Siitähän se alkoi, kun kerroin ostaneeni paitoja. Tulit heti silmille ja nimittelit tyhmäksi ja että minulle on myyty kuuma kiinalainen muovipaita. Ei ole muovia, vaan edelleen ehjä thaisilkkipaita ja silkkipaidat ovat erittäin kestäviä ja Pattayalta olen ostanut useitas silkkipaitoja. Tietenkään niitä ei myydä kirpputoreilla, joista sinä kamppeesi hankit. Seuraavaksi haukuit minua piparin perässä juoksijaksi joka ei saa Suomessa. Sitten epäilit ettei minulla ole vuokra-autoa vaan että vain kuvittelen. Kun laitoin siitä kuvan, sanoit minua hulluksi koska Thaimaassa on vaarallinen liikenne ja muistutit vielä että se on vasemmanpuoleinen.
Näiden jälkeen haukuit sen kun heitin visa-runin saadakseni kolmannen kuukauden. Kutsuit idiootiksi siitä että haaskasin päivän lomastani mokomaan runiin kun sinun mielestä olisi pitänyt hankkia eläkeläisviisumi taikka hoitaa asia immigrationissa. Tästä tuli aivan loputonta nimittelyä ja herjaa kuinka vietän lomaani istuen kuumassa autossa koko päivän, kun olisin voinut tehdä jotakin muuta. Päätöksen kolmannesta kuukaudesta tein silloin vasta kahden kuukauden loppuessa, joten ei se kovinkaan ihmeellinen päätös ollut.
Myös visa-runin hinnan haukuit että tuhlasin rahat siihen.
Seuraavana haukuit kun kävin Burapjhjja-Bike weekillä että olen illuusiomotoristi.
Herjaa tuli jokaiseen kirjoitukseen jonka kirjoitin. Kymmenittäin.
En ole koskaan moista k-päätä tavannut edes keskustelupalstoilla. Olet iso p-läjä.
Silkkipaitainen - Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
Facen kuvat on ihan julkisia, kenen vaan katsottavissa joten ei ole mitään varastamista. Ihan oma asia mitä nettiin itsestään laittaa. Kannattaa miettiä.
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Siitähän se alkoi, kun kerroin ostaneeni paitoja. Tulit heti silmille ja nimittelit tyhmäksi ja että minulle on myyty kuuma kiinalainen muovipaita. Ei ole muovia, vaan edelleen ehjä thaisilkkipaita ja silkkipaidat ovat erittäin kestäviä ja Pattayalta olen ostanut useitas silkkipaitoja. Tietenkään niitä ei myydä kirpputoreilla, joista sinä kamppeesi hankit. Seuraavaksi haukuit minua piparin perässä juoksijaksi joka ei saa Suomessa. Sitten epäilit ettei minulla ole vuokra-autoa vaan että vain kuvittelen. Kun laitoin siitä kuvan, sanoit minua hulluksi koska Thaimaassa on vaarallinen liikenne ja muistutit vielä että se on vasemmanpuoleinen.
Näiden jälkeen haukuit sen kun heitin visa-runin saadakseni kolmannen kuukauden. Kutsuit idiootiksi siitä että haaskasin päivän lomastani mokomaan runiin kun sinun mielestä olisi pitänyt hankkia eläkeläisviisumi taikka hoitaa asia immigrationissa. Tästä tuli aivan loputonta nimittelyä ja herjaa kuinka vietän lomaani istuen kuumassa autossa koko päivän, kun olisin voinut tehdä jotakin muuta. Päätöksen kolmannesta kuukaudesta tein silloin vasta kahden kuukauden loppuessa, joten ei se kovinkaan ihmeellinen päätös ollut.
Seuraavana haukuit kun kävin Burapjhjja-Bike weekillä että olen illuusiomotoristi.
En ole koskaan moista k-päätä tavannut edes keskustelupalstoilla. Olet iso p-läjä.
SilkkipaitainenOlen ottanut kantaa paita hankintaasi, ne vaan tuppaa olemaan polyesteria, visa runistasi en tiedä mitään, factaa on se että thaimaassa on erittäin vaarallinen liikenne, Burapjhjja-Bike en ole koskaa kuullutkaan, taidat sotke minut johonkin toiseen, en osta vaatteitani kirpparilta, se on mahdotonta, olen 128kg 192 pitkä, kirpparilta ei löydy minulle
mitään, mutta thaimaaseen tuotiin usa:sta palautusrättejä amazonilta, wallmartilta, ja muutamalta muulta ketjulta, isoja kokoja vaimo myi niitä siellä kaupassaan, otin parhaat päältä itselleni, noin 200-500 kg kerralla paaleittan.https://ibb.co/whrJ1BL2 muutamia vuosia, toin maahan ja vaimoni myi niitä, toisin - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Olen ottanut kantaa paita hankintaasi, ne vaan tuppaa olemaan polyesteria, visa runistasi en tiedä mitään, factaa on se että thaimaassa on erittäin vaarallinen liikenne, Burapjhjja-Bike en ole koskaa kuullutkaan, taidat sotke minut johonkin toiseen, en osta vaatteitani kirpparilta, se on mahdotonta, olen 128kg 192 pitkä, kirpparilta ei löydy minulle
mitään, mutta thaimaaseen tuotiin usa:sta palautusrättejä amazonilta, wallmartilta, ja muutamalta muulta ketjulta, isoja kokoja vaimo myi niitä siellä kaupassaan, otin parhaat päältä itselleni, noin 200-500 kg kerralla paaleittan.https://ibb.co/whrJ1BL2 muutamia vuosia, toin maahan ja vaimoni myi niitä, toisinMinulla on noita vieläkin, yksi vaatekaapillinen, shortseja, kauluspaitoja, kaikki hyvää laatua, 200 kilosta kalastin helposti 5 paitaa, parit levikset, ja 10 shortsit mitä milloinkin, usa:ssa on useita tukkuliikeita jotka myyvät palautustavaraa, rätit maksaa rahteineen 240kg kollissa, noin 1-.3 usd kilo, seuraava aihe olisi ollut elekroniikka, apple, samsung, yleensä usan merkkituoteet, mutta laitettiin jäihin kun oli pakko palata suomeen, kun sairauteni nopeasti paheni, tein muuttoa parisen vuotta, 2024 palasin suomeen alkutalvesta, myytiin ensin kaikki varastot pois.
- Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
SilkkipaitainenOlit tekemisissä A-luokan kusipään kanssa, joka nyt on hetken asiallinen (tai esittää sellaista) kun pelottaa että joku kostaa hänelle hänen käytöksensä.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Olit tekemisissä A-luokan kusipään kanssa, joka nyt on hetken asiallinen (tai esittää sellaista) kun pelottaa että joku kostaa hänelle hänen käytöksensä.
juu sopii laiffilaan ja 2010 tuo A-luokan kusipää, en paljon noteeraa puskajussukoiden huutelua, munattomia, minulle on vaikeaa kostaa mitään, puskajussukoiden, eihän nämä uskalla edes tavata, maksaa velkojaan... pellejä.
- Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
juu sopii laiffilaan ja 2010 tuo A-luokan kusipää, en paljon noteeraa puskajussukoiden huutelua, munattomia, minulle on vaikeaa kostaa mitään, puskajussukoiden, eihän nämä uskalla edes tavata, maksaa velkojaan... pellejä.
Näin sanoo anonyymi 00086 S24 Pattayan keskustelupalstalla anonyyminä puskajussukkana joka kuvittelee tätä treffipalstaksi tai että lukijat eivät erota 7 euron kirjolohta oikeasta lohesta.
- Anonyymi00089
Kysymys tekijänoikeuksista on erittäin tärkeä, ja lyhyt vastaus on: Kyllä, kuvan ottajalla (tai kuvan tekijänoikeuden haltijalla) on lähes poikkeuksetta oikeudet kuvaan, eikä sitä saa kopioida tai käyttää omiin tarkoituksiin ilman lupaa.
Tässä on tiivistelmä siitä, miten asia toimii:
Tekijänoikeus syntyy luomishetkellä
Suomessa (kuten lähes kaikkialla maailmassa) valokuva saa tekijänoikeussuojan heti, kun se otetaan. Se ei vaadi rekisteröintiä, allekirjoitusta tai copyright-merkintää (©).
Kuvaaja on tekijä: Valokuvaajalla on yksinoikeus päättää, miten kuvaa saa käyttää, kopioida tai levittää.
Kopiointi ilman lupaa: Jos kopioit toisen ottaman kuvan ja käytät sitä omassa somessasi, blogissasi tai yrityksesi markkinoinnissa ilman lupaa, rikot tekijänoikeuslakia.
Mitä saat tehdä?
Yksityinen käyttö: Saat tallentaa kuvia omalle koneellesi omaa, yksityistä katselua varten.
Jakaminen: Sosiaalisessa mediassa "jakaa" (share/repost) -toimintojen käyttö on sallittua, koska se tapahtuu alustan omien käyttöehtojen puitteissa ja alkuperäinen lähde säilyy. Sen sijaan kuvan lataaminen koneelle ja uudelleen lataaminen omana postauksena on tekijänoikeuden vastaista ilman lupaa. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kysymys tekijänoikeuksista on erittäin tärkeä, ja lyhyt vastaus on: Kyllä, kuvan ottajalla (tai kuvan tekijänoikeuden haltijalla) on lähes poikkeuksetta oikeudet kuvaan, eikä sitä saa kopioida tai käyttää omiin tarkoituksiin ilman lupaa.
Tässä on tiivistelmä siitä, miten asia toimii:
Tekijänoikeus syntyy luomishetkellä
Suomessa (kuten lähes kaikkialla maailmassa) valokuva saa tekijänoikeussuojan heti, kun se otetaan. Se ei vaadi rekisteröintiä, allekirjoitusta tai copyright-merkintää (©).
Kuvaaja on tekijä: Valokuvaajalla on yksinoikeus päättää, miten kuvaa saa käyttää, kopioida tai levittää.
Kopiointi ilman lupaa: Jos kopioit toisen ottaman kuvan ja käytät sitä omassa somessasi, blogissasi tai yrityksesi markkinoinnissa ilman lupaa, rikot tekijänoikeuslakia.
Mitä saat tehdä?
Yksityinen käyttö: Saat tallentaa kuvia omalle koneellesi omaa, yksityistä katselua varten.
Jakaminen: Sosiaalisessa mediassa "jakaa" (share/repost) -toimintojen käyttö on sallittua, koska se tapahtuu alustan omien käyttöehtojen puitteissa ja alkuperäinen lähde säilyy. Sen sijaan kuvan lataaminen koneelle ja uudelleen lataaminen omana postauksena on tekijänoikeuden vastaista ilman lupaa.Jos saan tietää yhteystiedot henkilöistä jotka varastavat, muokkaavat kuviani, laitan siitä aina laskun varkaalle, yhden kuvan hinta on 150 euroa, muokatun 600 euroa, jos sitä
ei makseta laitan asian oikeudelliseen perintään, perintätoimistoon, joka hakee sille maksamismääräyksen ja sitten se menee mittarille, ulosmittausta varten. - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Jos saan tietää yhteystiedot henkilöistä jotka varastavat, muokkaavat kuviani, laitan siitä aina laskun varkaalle, yhden kuvan hinta on 150 euroa, muokatun 600 euroa, jos sitä
ei makseta laitan asian oikeudelliseen perintään, perintätoimistoon, joka hakee sille maksamismääräyksen ja sitten se menee mittarille, ulosmittausta varten."Sosiaalisessa mediassa "jakaa" (share/repost) -toimintojen käyttö on sallittua, koska se tapahtuu alustan omien käyttöehtojen puitteissa ja alkuperäinen lähde säilyy. Sen sijaan kuvan lataaminen koneelle ja uudelleen lataaminen omana postauksena on tekijänoikeuden vastaista ilman lupaa"
Kuka teki tämän postauksen?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19360404/pattayan-matkailupalstalla-voin-kertoa-lisaa-
Entä tämän?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19358062/vastenmielinen-
Entä nämä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19359312/kallis-hotellilasku-
En usko että kyseessä oli kuvan ottanut henkilö? Anonyymi00091 kirjoitti:
"Sosiaalisessa mediassa "jakaa" (share/repost) -toimintojen käyttö on sallittua, koska se tapahtuu alustan omien käyttöehtojen puitteissa ja alkuperäinen lähde säilyy. Sen sijaan kuvan lataaminen koneelle ja uudelleen lataaminen omana postauksena on tekijänoikeuden vastaista ilman lupaa"
Kuka teki tämän postauksen?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19360404/pattayan-matkailupalstalla-voin-kertoa-lisaa-
Entä tämän?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19358062/vastenmielinen-
Entä nämä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19359312/kallis-hotellilasku-
En usko että kyseessä oli kuvan ottanut henkilö?Kolmeen kysymykseen yksi vastaus, minä.
Pientä karkeloa täällä vielä monta tuntia, ehkä aamuun asti.
Kuka latasi kuvan kun istun terassilla poikavauvani kanssa ... ihan vain vastakysyyksenä edelliseen?- Anonyymi00093
Anonyymi00011 kirjoitti:
2010Onx mitään alkanut pyöriä?
- Anonyymi00095
SENSSU kirjoitti:
Pientä karkeloa täällä vielä monta tuntia, ehkä aamuun asti.
Kuka latasi kuvan kun istun terassilla poikavauvani kanssa ... ihan vain vastakysyyksenä edelliseen?Mummolassa 2011 hotellissa vetämässä kännissä röökiä baarimimmi toi sen ja sanoi että kato mitä sä teit. Eikä yhtään kuvaa Thaimaasta sittemmin.
- Anonyymi00096
Anonyymi00036 kirjoitti:
2010Juuri näin.
- Anonyymi00097
Anonyymi00088 kirjoitti:
Näin sanoo anonyymi 00086 S24 Pattayan keskustelupalstalla anonyyminä puskajussukkana joka kuvittelee tätä treffipalstaksi tai että lukijat eivät erota 7 euron kirjolohta oikeasta lohesta.
kyse ei ole lohesta vaan tekemästäni lohikeitosta.
- Anonyymi00014
Ei noin tyhmää miestä ole olemassa. Antaa kaikki tietonsa, pöllii identiteetin, esiintyy tänä kuvia levitellen toisille palstoille ja jatkaa suunsoittoaan unohtaen mitä on juuri mennyt tekemään.
- Anonyymi00015
Posso on tyhmä, onhan tuo vuosien saatossa nähty.
- Anonyymi00027
Täytyy kyllä myöntää, että olen kyllä ihmetellyt tämän miehen toimintaa.
- Anonyymi00032
Mielen kiintoista,, missä näin on tapahtunut?
- Anonyymi00028
yllättävän vähän on viestejä poistellut tästä ketjusta
- Anonyymi00029
yllättävää ei ole, ettei ole senssuna esiintynyt tässä ketjussa.
- Anonyymi00094
"Big wheels keep on turning
Carrying me home to see my kin"
Tuo lainauksena yhdestä maailmankaikkeuden parhaimmista biiseistä.
Lähinnä liittyen yhteen tai kahteen minun mielestäni maailman hienoimpiin biisien vastakkain puheisiin.
Kuka tunnistaa mistä biiseistä puhun?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2037807Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1163101Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792861Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12749"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1152378Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382162- 212100
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee361606- 211577
- 201316