Lasaretinsaaren kaavoittaminen on järjetön idea. Mitä järkeä on pilata Hupisaarten idyllinen miljöö rakentamalla "sen alueelle" 8-kerroksisia kerrostaloja? Siis ökyasuntoja keskustaan jokinäkymällä. Jossakin täytyy kulkea voitelurahaa gryndereiltä ja rakentajilta päättäjille?
Mikä vimma Oulun kaavoituksella on työntyä Hupisaarille
35
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Seuraava vimma kohdistuu Raattiin.
- Anonyymi00002
Raha puhuu.
- Anonyymi00003
Eihän mikään konekaan toimi ilmaan voitelua, sanoo vanha venäläinen sanalasku.
- Anonyymi00004
Raksilan alle rakentuu toinen kallioparkki!
- Anonyymi00005
Kas, miksi ne tekee, muutakin käyttöön olisi.
- Anonyymi00006
Hyvä, jos Raksilan alle tulee toinen kallioparkki! Mistä kuulit?
- Anonyymi00007
Minäkin olen kuullut suunnitelmista kallioparkista Raksilan alle, siksikö maan päälle rakentavat niin massiivisesti kaikkea valtavaa uutta. Hotelleja, urheilu-messukeskuksia, citymarketteja, prismoja ym.
- Anonyymi00020
🤣 ihme hankkeet, hommia kaikille
- Anonyymi00008
Hotelleja useita kai tulossa, tuleekohan uusia bilepaikkojakin!
- Anonyymi00009
Kallioparkkisuunnitelmat selvästi ovat Raksilan alle, ilmankos linja-autoasemiakin ja rautatiealuetta sen vaikutukseen myös tekevät, selvästi suuri kallioparkki tulossa Raksilan alle! Yes
- Anonyymi00010
Kallioparkki toinen yes numero " Kalliokeuhkot" Raksila yes, jospa tulee suurikin kallioparkki. Lähellä yliopistollinen sairaalakin, mihin uusi yliopisto, kallioparkkiyhteys yliopistoon? 🥰
- Anonyymi00011
Oliko Raksila lehes, uutisissa. Kai pitää laittaa julkisemmaks.
- Anonyymi00012
Kuulin, jo aikaa sitten kavereilta Raksilan hankkeista. Tosi kai on hanke.
- Anonyymi00013
Raksilan kallioparkilla saataisiin runsaasti autoja vähemmäksi Oulun keskustasta ja silloilta liikennettä vähemmäksi. Kävely olisi hyvää oulun keskustassa ja muuallakin.
- Anonyymi00014
Olisi kiva, jos Raksilan kallioparkista pääsisi kätevästi rautatieasemallekin, lyhyehköltä matka vaikuttaa. Sikskö ne rakentaa uusia asematunneleita junaradan alitsekin kohta?
- Anonyymi00016
Rautatieasema yliopistolliselle sairaalalle saakka yhteys, johonki yliopisto uusiki. Rakentavat paljon syvälle kallioperään ehkä siks Raksilas
- Anonyymi00015
Valtava Ouluhallikin messuineen vaikutusalueella Raksilassa, kyllä he kallioparkin rakentavat Raksilaan selvästi.
- Anonyymi00022
Ilmankos messuavat Raksilas
- Anonyymi00017
Ihmekäs tuo ku oulu-kajaani tie vieres molemmin puolin Raksilaa ja motaritiekin kulkis kallioperäparkin vieres. Kyllä Raksilasta taitaa tulla ydinkeskustaa
- Anonyymi00023
VIHREÄT VALOT
- Anonyymi00024
Liikenne kallioperään!
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
VIHREÄT VALOT
Käyntiin vaan minunkin puolesta!
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
VIHREÄT VALOT
Saa ehkä ajaa Vihreällä?
- Anonyymi00018
Mie katsoin google maps, googletin kartan. Mahtava alue olisikin.
- Anonyymi00019
Tulispa torniataloja urheilijoille ja opiskelijoille Raksilaan!!
- Anonyymi00025
ekologinen hiilijalanjälki, ei ympäristösaasteita paljoakaan
- Anonyymi00026
Onko nämä niitä KEHITYSAPURAHASTOHANKKEITA kotimaisia??
- Anonyymi00027
Tuliko Vartin-Juna Ouluun
- Anonyymi00028
Tuiran puistostahan myös on tehty uudistamispäätös, siellä onkin jo monta ikivanhaa puuta eikä yhtään parkkipaikkaa.
- Anonyymi00029
Puut ovat tärkeitä puistoissa!
- Anonyymi00030
Ökyhanke
- Anonyymi00031
Vartin-Juna Ouluun 🤣
- Anonyymi00032
Kaavoitus on kuin tekoäly. Aluksi ja pienessä mittakaavassa ihan hyvä ja kätevä. Mutta kun se lähtee omasta lapasestaan ja alkaa hallusinoida, ei kukaan ja mikään ole turvassa.
- Anonyymi00034
Kohta jytisee kovasti Oulussa, varmasti! 😇 kuulostaa siltä
- Anonyymi00035
Rakkautta ilman Rikkautta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112