Onko teitä koskettu sormiseksitatkoituksessa ilman suostumusta (ainakaan alunperin siis) ja millainen tuo tilanne oli ja mihin johti?
Mulla oli pikku flirttiä yhden tuotannon jannun kans. Se meni pikkuisen turhan pitkälle ja yhtenä hiljaisena päivänä se nappas mut vyötäröstä kiinni tuolla taukotilan käytävällä ja veti mut tyhjään huoneeseen.
Olisin ollu valmiskin ehkä pieneen pussailuun ja halailuun, mutta tämä työnsi mun matalista farkuista käden sisään ha alkoi sormeilla mua. Aluksi sanoin et lopettaa mutta ei lopettanut. Olin kyllä kostunut tän ihastukseni kosketuksesta, niin annoin sit tehdä vähän aikaa.
Hommailu loppui aika lyhyeen kun käytävältä alkoi kuulua ääntä. Kotina taisin masturboida jos oikein muistan. Tehtiin tätä sen jälkeen Aila usein mut homma muuttui kovakouraisemmaksi. Minut painettiin pöytää vasten ja kahdella tai kolmella sormella naitiin takaapäin. Tästä en enää tykännyt ja aloin vältellä jannua.
Tarina jatkuu niin, että tää henkilö alkoi kehuskella ”runkanneensa” mua ja sitten pian jo ”saaneensa” multa. Tästä kuuli lopulta kaikki ja vaihdoin jossakin vaiheessa työpaikkaa ettei olis ”h...an mainetta” .
Sain alkuunsa noissa orgasmeja, vaikka en siis ollut alunperin antanut lupaa. Sitten se alkoi tuntua väkisinteolta. Millainen on teidän kokemus? Onko teitä räplätty ilman lupaanne? Millainen kertomus?
Mun ohjeena on vaan, et ei kannata suostua seksihomniin työpaikalla mieluusti ollenkaan, niillä ei ole hyvä loppu yleensä.
Onko teitä räplätty ilman suostumustanne (millainen tilanne oli?)
12
1148
Vastaukset
Joskus tehtaalla vessassa firman siivoojan kanssa pelehdittiin...
- Anonyymi00018
Annoitko hänelle kullia?
- Anonyymi00008
Leskianoppia sormetin keittiössä mekon alle laitoin käteni ja sormen pilluun, ensin sanoi ettei saa ettei me voida mutta hetken päästä oikein tyrkytti märkää vanhaa kiima vittuaan sormella runkattavaksi, sai orkunkin aika nopsaan ja heti perään kyllä sanoi ettet sitten kulliasi saa sinne laittaa vaikka myöhemmin kyllä sain ja ollaan usein nussittu oikein urakalla.
- Anonyymi00013
Kuka voi olla noin tyhmä.
- Anonyymi00015
Sinulla on kova kiire suoltaa paskaa näppäimistöllä, ettet kerkeä pilkkuja tai edes pisteitä käyttää. Vai etkö osaa?
- Anonyymi00016
Tää alkuperäinen kysymys tais olla meille naisille 🙄 Kokolailla typeryys loistaa taas täällä. Laitan kuitenkin oman stoorini.
Tää tapahtu joskus lukioaikana. Meillä oli pippalot yhden luokkakaverin luona. Join illan mittaan ilmeisesti liian vahvaa boolia ja kaveri talutti mut sänkyyn. Nukuin lähes taju kankaalla ja heräsin siihen että mulla on jonkun sormet sisälläni.
En ehtinyt tulla tolkkuihini ennen kuin se joku hahmo hämärässä huoneessa nousi ja katosi alakertaan. Minulle ei selvinnyt koskaan kuka se oli ollut. Alapään oli kuitenkin reagoinut ja olo oli kuin olisin juuri pannut. Asia jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa. Nyt se tuli mieleeni kun luin tämän. - Anonyymi00017
No mua on pari kertaa. Toisella kertaa silloinen poikaystäväni laittoi sormia mun jalkojen väliin vaikka sanoin etten haluu. Sit se jatkoi (olin selälläni ohuet kesäpikkarit jalassa) avaamalla mun haarat vaikka vastustelin sitäkin ja alkoi puhallella siitä läpi. Leikki myös ”puraisevansa” (meidän yks seksileikkien muoto). Vaikka en sitä oikeesti halunnut niin se lämmin puhallus kostutti mut välittömästi ja hetken päästä sain orkun.
Se toinen kerta oli (järjestyksessä eka) kun kaks isompaa tyttöä otti mut kiinni kesäleirillä ja kaatoi maata vasten. Mulla oli t-paita ka pelkät bikinit päällä jotka ne otti pois ja sano jotakin tyyliin nyt me runkataan sut. Sormia ne ei saanu sisään kun olin kuiva mutta toinen räkäs (suoraan pimpille) ja hinkkas tosta ulkoa. Ei ollu kuva kokemus 😔 Nykään toinen narkkari toinen julkilesbo nimeä en sano. - Anonyymi00019
Ravintolaillan päätteksi sammuin kotisohvalle. Yön aikana oli minulta otettu pikkuhousut jalasta, sormeiltu ja stayupeillani reisissä ja säärissä oli runsas määrä siemennesteitä.
Kolmesta henkilöstä joku on ollut syyllinen mutta en kehdannut alkaa sitä selvittelemään mutta se jäi nyt kyllä vaivaamaan tosissaan kuka sen teki.
N46 - Anonyymi00020
Mulla on kans naisen tekemänä. Sovin Tinderissä treffit naisen kanssa lähinnä katsoakseni pitäisinkö lesboseksistä. En tuntenut kumminkaan vetoa tähän daamiin ja pussailut ja seksihalit tuntui lähinnä vastenmielisiltä, yritin jollain tekosyyllä päästä lähtemään pois mutta tää painoi mut rinnuksista selälleen ja tunki kätensä hameen alle. En varsinaisesti nauttinut tästä mutta hän osasi sormettaa niin taitavasti että laukesin silti aika nopeasti. Heh. Mitähän jos olisin mennyt poliisille sanomaan että tinder-lesbo sormetti väkisin kun menin sen kans sänkyyn . Että just siitä asiasta ei ollu sopimusta .. 🙄
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1874780Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303660Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481530- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751151Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911011