Voisko joku kertoa SUOMEN kielellä millaiset oireet on haimatulehduksessa? Loma mennyt tissutellessa,vähintään 6-back keskaria päivässä,viikonloppuina enempikin.Maha vähän kipeä,hengitys vähän raskasta ja oikealle puolelle selkään sattuu.Selkäkipu voi kyllä johtua työrasituksesta.Toivon asiallisia vastauksia.
Haimatulehduksen oireet?
7
2004
Vastaukset
- TI-välskäri.
Kipu vasemman alimman kylkiluun tasolla edessä selvänä kännäämisen jälkeen. Iho ja silmän valkuaiset muuttuvat ruskeankeltaisiksi.
- Kalja Kalle
Just vasemman alimman kylkiluun alta mullakin ottaa kun lopettaa pitkän kännäämisen. Kusta ei meinaa irrota moneen päivään ja sekin muutama tippa mitä tulee on veren punaista. Joka paikka turvottaa. Laatta lentää aamuin illoin jos ois jotain mitä tulis - syöminen ei mene alas väkisinkään. Viikossa tällä tavalla viis kiloa pois painosta ja kunto nollaan. Viikon kuluttua alkaa olo korjaantumaan ainakin mulla.
Neljä kertaa vuoden aikana on tää sama rumba koettu. Nyt alkoi kolmas viikko raittiina. Vähällä oli ettei kesän aikana mennyt työpaikka. Pomo oli jo viemässä puhalluttamaan (varoitus on jo alla), mutta sain puhuttua matkalla homman huumetestiksi. Promilleja olis ollu reippaasti. Loman jälkeiset pari viikkoa meni työpaikan nurkalla autossa naukkaillessa, työkaverit kuvitteli että olen lomalla kun ei näy missään, perhe taas kuvitteli että olen töissä. 'Loman' jälkeen yks kaveri vaan erehty esimiehen kuullen puhumaan, että 'olipas sulla hyvät lomailmat' ja 'olet palannut taas remmiin'. Huh - tilanteesta selvisin, mutta kyllä aika pahasti pelotti vähän aikaa.
Taas on vaimolle ja perheelle luvattu että pullot pysyy pois. Kumma ettei edes hirvitä viedä TÄYSIÄ olutpulloja palautusautomaattiin. Saapa eses jonkun sentin niistä takaisin. Tällä kertaa ainakin vielä tuntuu, että kohtuukäyttäjä alkoholistia ei sitten millään ole olemassa vaikka siihen miten haluais uskoa ainakin omalta kohdalta. Ei sellaista ole. Piste.
Sitten lopuksi siihen alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä siitä kivusta yleensä(!) elimistö selviää muutaman päivän pelko perseen alla jaksolla, mutta joskus voi tulla se kerta, mistä ei enää ole paluuta. Hyvällä tuurilla voi palata kusipussi mahan alla.
- linkkis,
Aika selvät oireet löytyy:
http://www.paihdelinkki.fi/faq/faq_aineet_05.htm- msk.
virossa työpestin jälkeen: dokas tolkuttomasti halpaa viinaa ja usein 80%:sta. Joutu sairaalaan ja oli tosi huonossa kunnossa. Hyvä ettei henki mennyt. Loppu dokaaminen.
- Jooooooooo-o
Joo mä en oo varma onko mulla haimatulehdus. Kävin tos lenkil niin sattu iha mielettömästi tohon ylävatsaan tai nipisti sillee pöljästi ettei voinu jatkaa juoksua. Olin kyl ollu juomas edellisenä päivänä nii voiskoha se johtua siitä? Muullon ei ole kyllä pistäny tai nipistäny tai mitään.....
- että kannattaa
jo lopettaa.
- Kaljaukko
On vedetty sitä sixpäkkiä ja ennemmänkin (varsinkin viikonloput) jo yli vuosi. Joka päivä. Välillä meinas munuaisten kohdalta särkeä. Hävinnyt se vaiva jostain syystä.
Millähän määrillä sen haimatulehduksen saa, varmaan yksilöllistä ja pitäis olla aamusta aamuun kännissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058