Sinä kun näytät menevän tatuointeihin päin.
Onneksi siitä ei tullut mitään.
31
316
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mitäs vikaa tatuoinneissa?
- Anonyymi00003
Ne on kauheita töherryksiä. Sivusta
- Anonyymi00004
Eivät ole minun juttu, lyhyesti ilmaistuna.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eivät ole minun juttu, lyhyesti ilmaistuna.
Ei minunkaan. Yhtään tatuointia en ole ottanut, enkä tule koskaan ottamaankaan!
- Anonyymi00005
Noo, asioista voi olla montaa mieltä. Itse ainakin tykkään tatuoinneista. Muutama itselläkin, tosin pitäisi vähän korjauttaa kun vuosien kuluessa haalistuneet. Naiselta tämä.
- Anonyymi00006
Mikäs siinä jos haluaa olla samanlainen kuin kaikki muut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikäs siinä jos haluaa olla samanlainen kuin kaikki muut.
Miten niin kuin kaikki muut? Mun tatuoinnit on jo 30 v vanhoja. Itse niistä tykkään, sehän on tärkeintä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten niin kuin kaikki muut? Mun tatuoinnit on jo 30 v vanhoja. Itse niistä tykkään, sehän on tärkeintä.
Katso ympärille. Viimeksi kun kävin baarissa niin siellä oli noin 80% väestä jokin tatuointi.
Nykyään yhä useampi ottaa niitä jolloin olet siis samanlainen kuin kaikki muut. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katso ympärille. Viimeksi kun kävin baarissa niin siellä oli noin 80% väestä jokin tatuointi.
Nykyään yhä useampi ottaa niitä jolloin olet siis samanlainen kuin kaikki muut.Kohta kaikki ne jotka eivät omista tatuointia erottuvat joukosta kuin kirkkaimmat tähdet.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nykyään yhä useampi ottaa niitä jolloin olet siis samanlainen kuin kaikki muut.No en sille mitään voi että tatuoinnit ovat niin suosittuja.
- Anonyymi00008
En! Lopeta!
- Anonyymi00009
Eikä sulla kyllä ole yhtään varaa tuohon.
Mutta olen huomannut, että sua häiritsee. Olet kuitenkin väärässä.
- Anonyymi00013
Minulla ei ole tatuointeja. Hänellä on mutta se on ihan ok ja tykkäisin hänestä ilmankin, ei oo siis niin väliä onko niitä vai ei, ihminen sisäisesti on tärkeintä. Hän on kyllä kaunis tähtisilmineen 🤩💗
- Anonyymi00014
Minua ei haittaa tatuointisi, vai onks se sun ongelma kun mulla niitä ei ole?
- Anonyymi00016
Ei se mulle mikään ongelma ole koskaan ollut. Toisilla on ja toisilla ei ole.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se mulle mikään ongelma ole koskaan ollut. Toisilla on ja toisilla ei ole.
Ihan sama
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan sama
Älä kiukuttele.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä kiukuttele.
Älä sä sano minulle noin. En kiukutellut. Älä määräile.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä kiukuttele.
Joskus tatuointeja voi katua myöhemmin, mut niihin kannattaa suhtautua elettynä elämänä ja sillain, että joskus valinta tuntui oikealta. Ihminen tekee valintoja mitkä tuntuu sillä hetkellä parhaimmalta. Niitä on turha miettiä jälkikäteen. Sun tatskat ei ainakaan mua haittaa, esittele ne mulle, kun nähdään. ❤️
- Anonyymi00021
Onhan se tutkittu juttu että tatuoinnit muuttavat luonnetta.
- Anonyymi00025
Jaa, miten siis muuttavat luonnetta?
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jaa, miten siis muuttavat luonnetta?
Tekevät kuulemma aggressiivisemmaksi.
- Anonyymi00022
Oon luullut, että sulla olisi joku tatuointi. Voi olla, että olen erehtynyt. Ei tatuoinneissa mitään vikaa ole, jos niitä ei ole liika ja jos ne ei ole liian isoja.
- Anonyymi00023
Joo et kiinnosta mua M nainen, muuta kuin ystävänä
- Anonyymi00028
Uujee, eiku ei me varmaan ees tunneta.
- Anonyymi00024
Pienestäpä sulla on rakkaus kiinni. 😅
- Anonyymi00027
Missä oli rakkaus?
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Missä oli rakkaus?
Sitä minäkin ihmettelen, eihän aloituksessa puhuttu mitään rakkaudesta. Korkeintaan varmaan ollut ihastunut.
- Anonyymi00026
Itsekin olen M nainen ja mulla muutama tatuointi.
- Anonyymi00030
Miten tatuoidut katsovat muita tatuoituja? Kun ensimmäisen tatuoinnin ottaa, alkaako sitä sen jälkeen näkemään muita tatuoituja viehättävämpinä? Kysymys jota olen pohtinut joskus kun olen tatuoidun nähnyt.
- Anonyymi00032
Kaikki kellä ei ole tatuointeja ovat vahvoja luonteita ja niillä kellä on tatuointeja ovat sisältä mamman poikia ja tyttöjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658