Siemensyöksyn kulkunopeuden SM-kisat Iisalmessa

Anonyymi-ap

Tuloksia (km/h):

Kemppi 101
Tatli 95
Juusti 92
Iso-Masto 90
Hackman 89
Järvinen 86
Eronen 85
Turunen 81
Tolvanen 80
Juntunen 78
Rosberg 77
Kelo DNS
Mäki DNS
Paimander DNS

28

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hmmm...
      Mietin että kuinka pienillä marginaaleilla tämä on mitattu.

• Anonyymi00002

Samalla taululla mitä tienvarsissa on. Eli ei näytä desimaaleja, vaan täysiä lukuja. Ne on vaan uudelleenkalibroitu tunnistamaan kevyinkin liike.

Tosin Tatli saatetaan diskata, hän ampui liian läheltä taulua

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Samalla taululla mitä tienvarsissa on. Eli ei näytä desimaaleja, vaan täysiä lukuja. Ne on vaan uudelleenkalibroitu tunnistamaan kevyinkin liike.

Tosin Tatli saatetaan diskata, hän ampui liian läheltä taulua

Ei luottanut siihen että lentää kunnolla

Taitaa runkata usein

• Anonyymi00004

Noi DNS

Pysyvää impotenssia vai esiintymispelkoa

• Anonyymi00005

Suorituspaineita

• Anonyymi00006

Tatli diskattu, tarkemmissa tutkimuksissa paljastui että tosiaan runkkaa 5 kertaa päivässä, ja sen takia ei uskonut voivansa vetää metrin päästä tauluun, vaan meni lähestulkoon kiinni siihen ruikkimaan.

Kolme parasta, eli Kemppi, Juusti ja Iso-Masto lähtee edustamaan Suomea EM-kisoihin Bulgarian Plovdiviin. Sieltä taas pääsee 6 parasta suoraan MM-kisoihin, jotka käydään New Yorkissa.

• Anonyymi00007

Onko venäläiset pannassa, vai tuleeko Igor Rapsutin MM kisoihin?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko venäläiset pannassa, vai tuleeko Igor Rapsutin MM kisoihin?

Näissä kisoissa ei ole ketään pannassa. Venäjän joukkueessa on Steven Seagal, Kevin "Kingpin" Johnson ja Gerard Depardieu.

Pohjois-Korea on ulkona, ei pannan takia, vaan puhtaasti siksi ettei siellä laukea kukaan kuin yhdynnässä

• Anonyymi00009

Mielenkiintoinen detalji, että yleensä mälli lentää 45 km/h keskimäärin. Mutta näiden kisojen keskiarvo oli joku 84. Eli taso on jo nyt reilusti perus kadunmiesten saavuttamattomissa.

• Anonyymi00011

MM-tasolla ollaan jo! Kemppi tulee pärjäämään maailmallakin. Kunhan muistaa syödä artisokkia ja parsaa. Ne nostaa paineita.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

MM-tasolla ollaan jo! Kemppi tulee pärjäämään maailmallakin. Kunhan muistaa syödä artisokkia ja parsaa. Ne nostaa paineita.

jahas jännä tietää eli siis tällaiset kisat SM-tasolla vaatii jo ihan ruokavalionkin jopa oltava tietynlainen . Vai niin =)

• Anonyymi00012

Onko näissä kisoissa muuten aikaraja, siis kuinka kauan saa seistä laukomassa päin niitä antureita? Luulis että ujommilla menee puolisen tuntia jos yleisö ja tuomarit katsoo vieressä.

• Anonyymi00013

Se menee niin, että lämpiöstä siirrytään radalle ja taulun ääreen, kun nalli alkaa palaa. Matka ei ole pitkä. Yleisön vaikutus lopulliseen kliimaksiin on minimaalinen.

• Anonyymi00014

Lämpiöön pääsee runkkaamaan 30min ennen suoritusta. Suoritukset kuulutetaan 5min välein. Eli parhaimmillaan voi olla 6 ukkoa runkkamassa ja valmistautumasss yhtäaikaa. Radalla saa olla vain minuutin. Jos ei laukea minuutissa tauluun, tulee diskaus.

Jotkut vähemmän sosiaaliset tyypit, kuten vaikka Kelo, runkkaa yleensä vessassa ja menee sieltä suoraan radalle. Tai tulee vasta minuuttia ennen ja vetää hirveellä kiireellä hanskaan.

• Anonyymi00015

Henkisesti vahvat tyypit, kuten esim. Iso-Masto, tulevat yleensä puoli tuntia ennen

• Anonyymi00021

"Tulevat yleensä puoli tuntia ennen" eli ilmeisesti aika monta kisaa on jo järjestetty

• Anonyymi00016

Toistaiseksi ei ole vielä nähty mitä tapahtuu, jos tulee vaikka rankkasade kisapaikalle. Se on kuitenkin käytännössä selvää, että anturat ei voi toimia silloin normaalisti. Eikä kukaan varmaan ala laukeamaankaan jos sataa kaatamalla.

• Anonyymi00017

Millaista olisi runkata kaatosateessa?

• Anonyymi00018

mä en laukea kovin hyvin seisoma-asennossa vaan laukean parhaiten makuuasennossa. myös istuma-asennossa orgasmi on aina heikohko.

On se maagista kun on tällaiset kisatkin olemassa hahha! =)

• Anonyymi00022

Kaikki nuo toimii, jos vaan treenaa. Itse nussin kerran 152cm naista (olen itse 183) joka sanoi ettei häntä ole voinut naida seisaallaan takaapäin, koska hän on liian lyhyt. No pistin polvea vähän koukkuun ja kierrettä kyntöön, ja ihan helposti hoitui. Toki oli muutenkin kuumimpia muijia joita on tullut kynnettyä, joten kanki oli kokoajan graniittia.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kaikki nuo toimii, jos vaan treenaa. Itse nussin kerran 152cm naista (olen itse 183) joka sanoi ettei häntä ole voinut naida seisaallaan takaapäin, koska hän on liian lyhyt. No pistin polvea vähän koukkuun ja kierrettä kyntöön, ja ihan helposti hoitui. Toki oli muutenkin kuumimpia muijia joita on tullut kynnettyä, joten kanki oli kokoajan graniittia.

mä syntymä-arka joten piäosin vaan runkannut koko elämäni ajan ja vaikken ole paljoa naisissa/naista saanu nii seksuaalinen ihminen olen. Mä on niitä ihmisiä/miehiä jotka on kotona vaan neljän seinän sisällä. Kyllä meitä munkaltaisia löytyy jonkun verran mut sanoisin ei meitä kovin hirveästi ihan näin samanlaisia kuin mä koska mä oon niin paljon omissa oloissani etten tapailekaan ihmisiä.

Runkkausjutut on lähes päivittäisiä. Oon sitä vuojesta 96 asti tekeny mut kun aiemmassa viestissä mainittin että istuma-asennossa orgasmi on laimeempi niin ehkä se johtuu joistain muista tekijöistä kuin tekniikan puutteesta koska aiemmin 2000- ja 2010-luvulla istuma-asennossa tuli hyviä orgasmeja mut kun aloin käyttämähän psyykelääkkeitä niin ehkä se on selittävä tekijä sitten , en tiijä. Ehkä, ehkä ei.

Psyykelääkkeet voi vaikuttaa siihen että orgasmi ei niin hyvä eikä aina "sytytä". Kyl mä silti vahvasti seksuaalisena ihmisenä ajattelen paljon naisia , lähes melekein koko ajan =)

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

ei kun sori anteeksi tarkoitin että siis kyllä se tekniikkajutusta johttuu toi ettei tietyssä asennossa tuu yhtä hyvvää orgasmia eli mä ehdin jo höpöttää omiani että meinasin että psyykelääkkeillä vaikutus mutta kun kerroin että makuuasennossa tulee aina hyvä orgasmi niin se tarkoottaa sitä että ei se johdu psyykelääkkeistä sillä muutenhan jos se siitä johtuis niin en saisi missään asennossa hyvää orkkua. sori pahoittelut sekoilustani. =)

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ei kun sori anteeksi tarkoitin että siis kyllä se tekniikkajutusta johttuu toi ettei tietyssä asennossa tuu yhtä hyvvää orgasmia eli mä ehdin jo höpöttää omiani että meinasin että psyykelääkkeillä vaikutus mutta kun kerroin että makuuasennossa tulee aina hyvä orgasmi niin se tarkoottaa sitä että ei se johdu psyykelääkkeistä sillä muutenhan jos se siitä johtuis niin en saisi missään asennossa hyvää orkkua. sori pahoittelut sekoilustani. =)

Oletko Seinäjoelta?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

mä syntymä-arka joten piäosin vaan runkannut koko elämäni ajan ja vaikken ole paljoa naisissa/naista saanu nii seksuaalinen ihminen olen. Mä on niitä ihmisiä/miehiä jotka on kotona vaan neljän seinän sisällä. Kyllä meitä munkaltaisia löytyy jonkun verran mut sanoisin ei meitä kovin hirveästi ihan näin samanlaisia kuin mä koska mä oon niin paljon omissa oloissani etten tapailekaan ihmisiä.

Runkkausjutut on lähes päivittäisiä. Oon sitä vuojesta 96 asti tekeny mut kun aiemmassa viestissä mainittin että istuma-asennossa orgasmi on laimeempi niin ehkä se johtuu joistain muista tekijöistä kuin tekniikan puutteesta koska aiemmin 2000- ja 2010-luvulla istuma-asennossa tuli hyviä orgasmeja mut kun aloin käyttämähän psyykelääkkeitä niin ehkä se on selittävä tekijä sitten , en tiijä. Ehkä, ehkä ei.

Psyykelääkkeet voi vaikuttaa siihen että orgasmi ei niin hyvä eikä aina "sytytä". Kyl mä silti vahvasti seksuaalisena ihmisenä ajattelen paljon naisia , lähes melekein koko ajan =)

On se teillä opettajilla kovaa

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

On se teillä opettajilla kovaa

Hahahah

• Anonyymi00020

No täytyy sanoa että melko turhasta lajista on kyse. Samaan aikaan Jarien Kevätsprintit sensuroitiin ylläpidon toimesta kokonaan eikä tuloksia saa julkistaa, vaikka kyseessä oli kilometrin juoksu hiekkapohjalla.

Ne nämä woket, sotet ja muut vähemmistöt alkaa vallata alaa.

• Anonyymi00023

Olette vaihtaneet ulostus aikanaan

Pääkaupunkiseudulla levisi tiistaina voimakas ulosteen haju, jonka alkuperää ei ole pystytty selvittämään.

Hajua havaittiin laajasti Helsingissä, Espoossa ja Kauniaisissa, mutta viranomaisilla ei ole selitystä.

Viestinnän erityisasiantuntija Kati Mäki-Latikka Helsingin seudun ympäristöpalveluista kertoi, ettei viemäriverkostossa ollut häiriötä.

• Anonyymi00031

No tänä aamuna tuli sellainen paska kyllä, että selittänee asian. Kunnon karnivoorikakka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe