On ollut ettet halunnut enempää
Sinun valintahan tämä
29
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
On tosi ikävä ja haluaisin vielä kohdata mutta mitä siitä on hyötyä kun et halua edetä
- Anonyymi00002
Haluan ihan kaiken, olen vaan autisimainen burgeri
- Anonyymi00003
Taidan tietää tasan tarkkaan minkälainen mies sinä olet. Ei ole hauskaa jauhaa tätä täällä päivästä toiseen. Mikä ihme on siinä ettet voi tulla tänne. numeron varmasti saisit tiedustelusta. Sinä se et vaan todellakaan ymmärrä. Ja jos et halua ymmärtää, niin taida minäkään haluta. Aina on mennyt asiat miesten ehdoilla. Jos luulet, että innosta puuskuttaen tulen sinne, niin en.....
- Anonyymi00012
Tuskin koskaan on kyse siitä et saako numeron jostain vaan onko suotavaa sitä käyttää. Mies ei todellakaan voi kaivaa naisen päästä sitä tietoa, onko suotavaa häntä lähestyä jos nainen ei sitä selkeästi ilmaise ja vielä sillä tavalla et tulee varmasti tunnistetuksi, ettei jää epäselvää, kuka on kyseessä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuskin koskaan on kyse siitä et saako numeron jostain vaan onko suotavaa sitä käyttää. Mies ei todellakaan voi kaivaa naisen päästä sitä tietoa, onko suotavaa häntä lähestyä jos nainen ei sitä selkeästi ilmaise ja vielä sillä tavalla et tulee varmasti tunnistetuksi, ettei jää epäselvää, kuka on kyseessä.
Miulle on joskus tullut kyllä viestiä kysymättäkin. Ja vielä sopimattomana vuorokauden aikana. Ja nyt kun oikeesti haluaisi, että mukava mies laittaisi viestiä, niin höh. Todellakin olisi suotavaa, laittaisi siihen nimen keltä viesti on, niin vastaisin ilomielin. Mies tietää kyllä, että olen se sama nainen joka laittoi sen fb -pyynnön. SM nainen. Mutta näköjään haluat tehdä tämän jollain tavalla hankalaksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miulle on joskus tullut kyllä viestiä kysymättäkin. Ja vielä sopimattomana vuorokauden aikana. Ja nyt kun oikeesti haluaisi, että mukava mies laittaisi viestiä, niin höh. Todellakin olisi suotavaa, laittaisi siihen nimen keltä viesti on, niin vastaisin ilomielin. Mies tietää kyllä, että olen se sama nainen joka laittoi sen fb -pyynnön. SM nainen. Mutta näköjään haluat tehdä tämän jollain tavalla hankalaksi.
Ja kiinnostaa tietää onko tästä sovittu jotenkin perheeni kanssa, koska oon kyllä huomannut, että miehet ei paljon lähesty. Ei missään mielessä. Ite saanu aloitteita tehdä ja tämä on kaiken huippu, että pitäisi hakea hänet jostain myymälästä. Ihankuin hän olisi siellä "myytävänä". Don't be cruel.....
- Anonyymi00022
Tuo aloittaja on selvästi nainen. Se sama joka spämmää aloituksia ilman pistettä lopussa joka päivä.....
- Anonyymi00004
Omalla kohdalla,mies ei halunnut mitään!
- Anonyymi00005
Jos kohdataan kasvotusten, niin huomaat kyllä, että tahdon. Kohtaa minut vielä ihana...
- Anonyymi00006
Tuleeko sitä päivää koskaan!?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuleeko sitä päivää koskaan!?
Pakko tulla... Ei kaikki voi jäädä tähän.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pakko tulla... Ei kaikki voi jäädä tähän.
Milloin?? Kysyn vaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Milloin?? Kysyn vaan!
Vaikka jo tänään, mikäli niin haluat..
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaikka jo tänään, mikäli niin haluat..
Haluan,mutta mistä tiedän että se olet sinä??
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Haluan,mutta mistä tiedän että se olet sinä??
Tämän viesti ainakin poissulkee monet. t. J
- Anonyymi00009
Miehen valinta oli,ei edes kaveruus kelvannut. Valon pilkahdus näkyvissä.
- Anonyymi00011
Valon pilkahdus jollekin toiselle. Eiköhän niitä daameja riitä jonoksi asti. Monessakin mielessä tuntuu, että oma parasta ennen-päiväys on mennyt jo ohi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Valon pilkahdus jollekin toiselle. Eiköhän niitä daameja riitä jonoksi asti. Monessakin mielessä tuntuu, että oma parasta ennen-päiväys on mennyt jo ohi.
Sama ja luanneviastakin valittavat
- Anonyymi00028
Kaikki tai ei mitään.
- Anonyymi00013
Pakko tulla kakki
- Anonyymi00020
Haluatko sinä? Voisit sen kertoa suoraan.
- Anonyymi00021
Huudanko tuuleen vai laitanko pullopostia??
- Anonyymi00023
Ei kiinnosta vanhat stalkkeri ukot.
- Anonyymi00024
Sitten ei kannata ruikuttaa, kun toinen on kerran valintansa tehnyt.
- Anonyymi00025
Sä et osaa muuta kuin pelleillä eipähän oo enää ikävä tuollaista pelleä mun tunteet suhun enää nouse
- Anonyymi00026
Kenelle?
- Anonyymi00027
Jaa kenen multa ole ainakaan edes kysytty ettäkö mun tarvis osata edes valita
- Anonyymi00029
Sori, mutta eivät kiinnosta typerät sivupolut.
Jos jotakin ei halua aktiivisesti niin ei myöskään sillä hetkellä halua aktiivisesti. Typerintä on yrittää tuoda vuosien takaisia toiveite toteen, jos on siirtynyt uusiin unelmiin ja toiveisiin.
Elämäni ei ole pääsyä yhdelläkään tarot haahkalla saatika karmanoppeihin uskovalla. - Anonyymi00030
kyllä
jätä rauhaan jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1041366Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1131147Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8188885Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j66759- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73612Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612