Keskustelin J-miehen kanssa ja hän oli mukava. Huomaavainen ja ystävällinen.
Siirrynkö H-miehestä häneen?
Siirrynkö seuraavaan
5
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin. Pitäähän sitä sulle mukavalle joku verrokki ehkä olla vai mitäpä setä palstan miksaat näille näitä kirjaimia taas
- Anonyymi00002
Siinä jää sitten I välistä.
- Anonyymi00003
En osaa vastata tuohon, kun en koskaan ole siirtynyt yhdestä toiseen. Ja itse menen aina yksinkertaisesti sen mukaan kenet sydän valitsee eikä siinä tarvi kysellä muilta mielipiteitä.
- Anonyymi00004
Aloitus ei sitten ollut minulta joka kirjoitti toisaalle, että olet sydämeni valittu yms tarkoilla tunnisteilla. En tiedä oletko hän jolle sen kirjoitin tai onko kirjoituksesi minulle, mutta mun sydän on nyt niin täynnä rakkautta, etten tiedä mitä tehdä. Voimia sinne.
Ps.antaakohan ne sulle sieltä antibiotit (tämä siis tunnisteena tässä) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloitus ei sitten ollut minulta joka kirjoitti toisaalle, että olet sydämeni valittu yms tarkoilla tunnisteilla. En tiedä oletko hän jolle sen kirjoitin tai onko kirjoituksesi minulle, mutta mun sydän on nyt niin täynnä rakkautta, etten tiedä mitä tehdä. Voimia sinne.
Ps.antaakohan ne sulle sieltä antibiotit (tämä siis tunnisteena tässä)Nyt kyllä menee ihan metsään tunnisteet, enkä tiedä mistä toisaalle kirjoittamisesta puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736