Jos pyytäisin?
Tulisitko kahville..
129
1840
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep
- Anonyymi00002
Et uskalla!
- Anonyymi00003
en tulis.
- Anonyymi00004
Tulisin. Onnellisena.
- Anonyymi00005
Mikset IRL?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikset IRL?
En ymmärrä. Oletin, että tarkoitettiin irl kutsua?
- Anonyymi00006
Tulen pyytämättä ja yllättäen.
- Anonyymi00008
Tiedätkö muka missä asuu??
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No en tiedä. Enkä usko että koskaan kutsuisi.
- Anonyymi00053
Kuin faksi entiselle pääministerille?
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kuin faksi entiselle pääministerille?
Niin. Ja ekoilla rehveillä puhun niin totta kuin voin.
- Anonyymi00074
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tai kuka se pyytää?? Ei voi kun nauraa näitä🫨😱😵💫
- Anonyymi00115
I bet you do, mr speedy
- Anonyymi00009
Joku naapuri täällä leipoo pullaa tuoksusta päätellen... 🤤
- Anonyymi00010
Kyllä tulen.
- Anonyymi00012
Olisi ollut helpompi ensin jutella ja tutustua kahden kesken ennenkuin lähtee tuonne ihmisten ilmoille. Ja luulen, että sinnekin oltais kyllä päästy jo hyvin äkkiä 😊 et ihan kuitenkaan ventovieras ole.
- Anonyymi00013
En missään nimessä tulisi
- Anonyymi00014
Sama. Tässä asiassa minä olen velliperse.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama. Tässä asiassa minä olen velliperse.
Jos et keksi mitään persoonallisempaa tapaa treffailla niin saat juoda kahvisi yksin tai jonkun toisen kanssa
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos et keksi mitään persoonallisempaa tapaa treffailla niin saat juoda kahvisi yksin tai jonkun toisen kanssa
Mene jollekin muulle kiukuttelemaan. En ole tavoitettavissa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei sinun kanssa treffeille haluta. 🤭
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitäh! Eikö tyypillinen matalan panostuksen ja maksimaalisen lopputuloksen treffailu ole juurikin mahdollisimman halvalle kahville pyytäminen ja lähelle naisen asuntoa treffien järkkääminen, jos vaikka lohkeaisi? sivusta
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitäh! Eikö tyypillinen matalan panostuksen ja maksimaalisen lopputuloksen treffailu ole juurikin mahdollisimman halvalle kahville pyytäminen ja lähelle naisen asuntoa treffien järkkääminen, jos vaikka lohkeaisi? sivusta
Naisilla on niin paljon varaa mistä valita. Lisäksi seksi kuuluu parisuhteeseen, irtosuhteilu pilaa vaan terveyden
- Anonyymi00036
Anonyymi00019 kirjoitti:
Annoin viime vuonna yli 100 pakit, vaikka en ole missään deittailusovelluksissa
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Naisilla on niin paljon varaa mistä valita. Lisäksi seksi kuuluu parisuhteeseen, irtosuhteilu pilaa vaan terveyden
Kommenttini oli sarkastinen, mutta pohjautui kokemukseen naisena, jolle on ehdotettu treffejä lähialueella. Eivät kahvitreffailut ole johtaneet kotivisiitille kutsuihin. Harvemmin olen harrastanut irtosuhteilua vaikka osa suhteista ei ole ollutkaan parisuhdetason sitoutumisia.
- Anonyymi00065
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kommenttini oli sarkastinen, mutta pohjautui kokemukseen naisena, jolle on ehdotettu treffejä lähialueella. Eivät kahvitreffailut ole johtaneet kotivisiitille kutsuihin. Harvemmin olen harrastanut irtosuhteilua vaikka osa suhteista ei ole ollutkaan parisuhdetason sitoutumisia.
Tulipa mieleen, eräätkin treffit joilla mies kertoi puolestani, että ei ole parempaa kuin tämä paikka. No kyllä todellakin on olemassa huomattavasti parempaa kuin tämä lähiö.
- Anonyymi00106
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tulipa mieleen, eräätkin treffit joilla mies kertoi puolestani, että ei ole parempaa kuin tämä paikka. No kyllä todellakin on olemassa huomattavasti parempaa kuin tämä lähiö.
Juu juu. Itse sanoisin lähiöstä, että messenger no importante
- Anonyymi00108
Anonyymi00037 kirjoitti:
Naisia esittävä setä eli ääpeee hoi skutsiin kuskaaminen se vasta saattaisi herättää kysymyksiä, että no missä tulistellaan
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Naisia esittävä setä eli ääpeee hoi skutsiin kuskaaminen se vasta saattaisi herättää kysymyksiä, että no missä tulistellaan
Ainakin peräkontin haluisin tsekata ensin
- Anonyymi00110
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ikävä kyllä ensin kannattaa tarjota vaikka nakkisämpylä jos tilipäivä ja sit vasta jankuttaa onko keitintä onko kahvia kotona
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ikävä kyllä ensin kannattaa tarjota vaikka nakkisämpylä jos tilipäivä ja sit vasta jankuttaa onko keitintä onko kahvia kotona
Ja jos nainen sanoo ei ole keitintä niin nescafea purkki taskusta
- Anonyymi00113
Anonyymi00035 kirjoitti:
Black humaus coming omm
- Anonyymi00114
Anonyymi00019 kirjoitti:
Arvatenkin yksäri ja ehkä sen perävaunu äänestivät juuri tätä palstaäijän kommenttia, koska
- Anonyymi00016
Ei tässä kahvikupillinen riitä.
- Anonyymi00017
😅 Hyvin sanottu!
- Anonyymi00022
Okei, ihan max kaks kuppia, jos valvot sitten mun kanssa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
😅 Hyvin sanottu!
Kyllä, mies soittaa ovikelloa ja nainen avaa oven - mikäs siellä pullottaa - kultaseni Katariina, nyt voimme nauttia yhteisestä kahvihetkestä, eikä kahvi lopu ainakaan 🤔
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä, mies soittaa ovikelloa ja nainen avaa oven - mikäs siellä pullottaa - kultaseni Katariina, nyt voimme nauttia yhteisestä kahvihetkestä, eikä kahvi lopu ainakaan 🤔
Vai Katariina 🧐☺️ pullottaa - voisi jäädä alkuun kahvit juomatta. Mutta kahvi ei kyllä ihan äkkiä loppuisi 😬
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei noin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Okei, ihan max kaks kuppia, jos valvot sitten mun kanssa?
Olisi mukavaa, kun voisi valvoa. -15:25
- Anonyymi00050
No voidaan juoda skumppaa.
- Anonyymi00021
Tietenkin tulisin, jos olet hän ihana mies. Odotin jo tänään viestiäsi, niin oltais voitu mennä terassikahveille. Kaupunginosa on sama, missä olet töissä.
- Anonyymi00076
Meinaatko että täällä anonyymipalstalla ihanat miehet kirjoittelee?? Luulen että he treffailevat irl naisia aktiivisesti. Ei niiden tartte täällä aikaansa kuluttaa.
- Anonyymi00127
Anonyymi00076 kirjoitti:
Meinaatko että täällä anonyymipalstalla ihanat miehet kirjoittelee?? Luulen että he treffailevat irl naisia aktiivisesti. Ei niiden tartte täällä aikaansa kuluttaa.
Kotiin sieltä! Sinä tosielämän taskugolffari jottei tarvitse hellanpesään näitä pienoismailojasi tunkea.
- Anonyymi00026
Toki jos pyytäjäni olisi kaipaamani nainen.
- Anonyymi00062
Kuka on kaipaamasi nainen? Pyytäisin kahville kun nähdään.
- Anonyymi00027
Juon vain aamulla kahvia. Olisko jotain muuta?
- Anonyymi00028
En, koska todennäköisesti olisit kamala vanha ukko, joita näillä kulmilla on pilvin pimein.
- Anonyymi00029
En tuu, enkä vastaa!
No tietysti tulisin. - Anonyymi00032
Juon päivällä ja iltaisin vain teetä. Vatsa ei kestä kahvia. Jos jotakin muuta? Sinä saat juoda kahvia, jos tykkäät.
- Anonyymi00034
juon vain mehua
- Anonyymi00038
Vaimo ei välttämättä tykkää jos vieraiden naisten kahvipöytiin tungen.
- Anonyymi00039
Mistäs se vaimo tykkää?
- Anonyymi00128
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mistäs se vaimo tykkää?
Siivoamisesta,keittämisestä,tiskaamisesta ja kaupassa käynnistä.Katsos,eihän kukaan niitä jokapäivä teksi jollei niistä tykkäisi.
- Anonyymi00040
Halvat huvit ja laskut siitä oli....?
- Anonyymi00041
Helvetin hyvä kysymys. Meinaan, sinähän saatat olla ihan kuka tahansa. Et vain älyä sitä ettei tuosta voi millään tunnistaa.
- Anonyymi00105
No voi juku, taas palstaäijän gallup tuotti pettymyksen urputtajalle
- Anonyymi00111
Gubbesetä taas psyykkailee egoaan kohottaakseen. Kaikki myönteisesti vastanneet naiset juoksis karkuun kun gubbe treffeille saapuis. 😳
- Anonyymi00043
Sandels kahvia voisin juoda, jos löytyy.
- Anonyymi00054
Minä voisin juoda kohovia!
- Anonyymi00129
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minä voisin juoda kohovia!
Voit juoda ihan mitä vaan,mutta mitään hiivavesiä ei tällä kylläkään tarjoilla.
- Anonyymi00044
Et tykkää musta koskaan, ei sillä oo mitään väliä, halusin että tiedät jos käyt täällä🙂
sivusta hänelle- Anonyymi00060
Ystävänä vain voin tykätä. En halua parisuhdetta enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00045
pinkki pinsku pomppii jne enpä taida erottiin syystä
- Anonyymi00102
Kun me paperisotaa tapeltiin rupesitte kirjoittelemaan nettiin, nettiin
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kun me paperisotaa tapeltiin rupesitte kirjoittelemaan nettiin, nettiin
Sanoitko dinaarinumero?
- Anonyymi00046
Kuka minne kyllä kai jos hän sinusta edes pitää
- Anonyymi00049
Jos kuppi ei riitä, niin juodaan koko pannu!
- Anonyymi00130
Hmm.Pitääkö vielä perätkin syödä,jotta tunnen olevani jo perillä.
- Anonyymi00051
Minne pitäis tulla?
- Anonyymi00052
Minä voisin maistaa hieman Teetä 😋🤩
- Anonyymi00055
heh heh
- Anonyymi00101
Anonyymi00055 kirjoitti:
heh heh
I do not sense joy mate
- Anonyymi00058
Kulta Rakkaani. Jos teetä ja piparia tarjoat tulen heti ❤️👨👩👦🙏
- Anonyymi00059
Et uskalla kysyä kahville
- Anonyymi00131
Hmm.Kyllä tämä hunajainen hopeatee on himpun verran parempaa.
- Anonyymi00061
En kerkeä enää mulla on nyt muuta puuhaa kuin sinä
- Anonyymi00063
En tule yhtään mihinkään. Onneksi on kotona kahvia.
- Anonyymi00064
Riippuu siitä mitä on kahvin lisäksi tarjolla.
- Anonyymi00066
Onpa vaikea kysymys näin äkkiseltään. Ettäkö oikein kahvin voimin pitäisi valpastua olemaan hetkessä kiinni. Entä jos silkkaa hämmennystään tulisi juoneeksi siinä sitten ihan kahviöverit, ja ne saavat huonolla tavalla kiihdyksiin. Aina voi tietenkin juoda kamomillateetä tavoittaakseen paremmin sielujen sympatian. Tai vettä jos juotava jotain on.
- Anonyymi00067
Iltapäiväkahviseuranhakuilmoitusasialla siis. Pitää miettiä kyllä kahteen kertaan. Tarjouksesi luonnetta.
- Anonyymi00068
Tuon koiran sun kanssa kahville
- Anonyymi00117
Miks 😁😍 saat sä koiran kanssa tulla mut mun pitäs ensin siivota urakalla 😂 vuokranantaja sano että asuntoon saa tuoda lemmikin eli on tervetullut koirakin ❤️
- Anonyymi00132
Juot kyllä samasta kupsista koiras kanssa jos tännet änkeät.
- Anonyymi00069
Sinun pitää pyytää voisin tulla
- Anonyymi00070
Onko sulla Mohla Jukkaa tarjolla?
- Anonyymi00071
lopeta ajoissa en ole enään yhtään kiinnostunut!
- Anonyymi00072
70 - 80 luvulla oli iltapäiväkahvit hyvin yleisiä . Ehkä niissä ei niin kahvia kuitenkaan
- Anonyymi00073
T:tä minäkin voisin maistaa.
- Anonyymi00075
En tykkää ohjatusta toiminnasta.
- Anonyymi00078
Oletko ? Kommunisti
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Oletko ? Kommunisti
🥱 Ei jaksa naurattaa.
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
🥱 Ei jaksa naurattaa.
Pireskele sitten omaan käteen
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Pireskele sitten omaan käteen
En harrasta piereskelyä!
- Anonyymi00077
Miksi kieltäytyisin , tilannehan olisi miellyttävin ainakin minulle .
- Anonyymi00082
Jos vanhempi M-nainen kutsuisi niin menisin ehdottomasti.
- Anonyymi00083
Onko kiva pelleillä?
- Anonyymi00100
Anonyymi00083 kirjoitti:
Onko kiva pelleillä?
Yritätkö ihan tämän nimikirjaimen perusteella myydä jotain täysin utopistista tarinaa? Sivusta arvaa nainen kuka
- Anonyymi00084
Tulisin, jos nainen pyytäisi.
- Anonyymi00085
Tuutko mies kaffel?❤️
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tuutko mies kaffel?❤️
Jos päräytät viestin irl, niin vaikka huomenna.
- Anonyymi00087
Jännittäisi kyllä kamalasti mutta tulisin silti ja tärisevin käsin hörppisin kahvia 😍 ❤️😂 Ei kannata laittaa liian hienoja kuppeja pöytään 🤣
- Anonyymi00088
Tai sitten kysyn olisiko sinulla pilliä 🤣☕🥤
- Anonyymi00089
Mikset laita viesti suoraan irl? Vaan tänne?
Mitä pelkäät?
Oletko varattu, kun et laita irl viestiä ja pyydä juhla mokka kahville. Mitään pahaa kahvia en halua juoda.
Enkä halua, että alat tekee kotitöitä, kun tulen. Siivoa silloin, kun en ole paikalla.- Anonyymi00090
Puhu puhelimessa, kun en ole paikalla ja äläkä räplää kännykkää, kun olen paikalla. Äläkä heti ala töistä puhumaan. Ei vapaalla työasiat kiinnosta.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Puhu puhelimessa, kun en ole paikalla ja äläkä räplää kännykkää, kun olen paikalla. Äläkä heti ala töistä puhumaan. Ei vapaalla työasiat kiinnosta.
Ei kiinnosta nähdä, jos kännykkä on kädessäsi kokoajan tai siivoat. Siivoa koti ennen, kun pyydät kahville. Kyllä ehdit myöhemminkin siivota tai kännykkä räplätä
- Anonyymi00099
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kuuluuko kuitenkin kysäistä oliko kuva hyvä millainen päivä tänään?
- Anonyymi00123
Anonyymi00099 kirjoitti:
Kuuluuko kuitenkin kysäistä oliko kuva hyvä millainen päivä tänään?
Entä jos on vapaa päivä?
- Anonyymi00092
En minä pystyis juomaan kahvia, kun haluttais rakastella niin paljon.
- Anonyymi00094
No aijaa!
- Anonyymi00093
Riippuu kahvin laadusta.
- Anonyymi00095
Käy niinkuin Hyacintin naapurin rouvalle, käsi tärisee kuin haavan lehti!
- Anonyymi00097
Miia hei, tulen..
- Anonyymi00098
Kokousleivät sormisyötävät pumpernikkelit kannattaa tilata jo
- Anonyymi00107
Pumpernikkeleitä :-D
- Anonyymi00103
En tulisi,kahvi rupeaa vääntään.Tämä on aika yleinen, salainen mielipide naislla.
- Anonyymi00116
Tulen varmasti sun kanssa kahville.
- Anonyymi00118
En! Tulisin!
- Anonyymi00119
No missä olet!?
- Anonyymi00122
Anonyymi00119 kirjoitti:
No missä olet!?
Ei ole kilahtanut viestiä puhelimeeni.
- Anonyymi00120
Tulisitko pussailemaan, jos pyytäisin 😘?
- Anonyymi00125
Tulisin 😋
- Anonyymi00121
Ikävä kyllä en juo kahvia.
- Anonyymi00124
Eipä ole tullu pyyntöä tulla kahville? Kun on vapaata hänellä.
- Anonyymi00126
En jos ei ole **ksiä tarjolla.
- Anonyymi00133
Et voi tietää, ennen kuin menet.
- Anonyymi00134
En khyl
- Anonyymi00135
Liian järisyttävää ujolle. Treffit pitää aloittaa vielä varovammin.
- Anonyymi00137
Esimerkiksi miten?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2212926Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1732556Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1071189Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321102- 681048
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka338989Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788