Haluan sen miehen!!!!!!
Itken niin paljon!!!!
64
610
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ihan kuin pikkulapsi itkisi kun ei saa karkkia
- Anonyymi00008
Tuli sama mieleen.
Kaukana rakkaudesta tuo. - Anonyymi00030
Onpa sinulla hianostunut ja jäsennelty tulkinta naista esittävän lapsekkaasta itseihailusta, juntta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onpa sinulla hianostunut ja jäsennelty tulkinta naista esittävän lapsekkaasta itseihailusta, juntta.
Tää eukko oikeasti kokee että ininänsä muuttuu totuudeksi mikä häiriö persoonan se se on?
- Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuli sama mieleen.
Kaukana rakkaudesta tuo.Ooks sää se palstan toinen kiintiöhörhö joka on jäänyt palstasedän saagoihin selostamiseen kiinni? T
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tää eukko oikeasti kokee että ininänsä muuttuu totuudeksi mikä häiriö persoonan se se on?
Ja diagnoosit muista kukkii aika erikoisen kulman varassa anonyymit töherrykset joita hän suvereenisti tyypittelee alamaisten omaksuttavaksi. Tee
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja diagnoosit muista kukkii aika erikoisen kulman varassa anonyymit töherrykset joita hän suvereenisti tyypittelee alamaisten omaksuttavaksi. Tee
Ja sit on tämä toinen tuntematon...tekijä joka on puolueesta, jossa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Last ruin god?
- Anonyymi00036
Oliko markkinarakoa sille kansikontentille? Harva nääs osaisi naamaan yhristää
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oliko markkinarakoa sille kansikontentille? Harva nääs osaisi naamaan yhristää
Sitten mulla ois viimeinki salaisuus oon se äässi netissä🥱👍
- Anonyymi00057
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sitten mulla ois viimeinki salaisuus oon se äässi netissä🥱👍
Ja pudottelem pelkkää priimaa
- Anonyymi00003
Voi ei tiedän tunteen ❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Joskus minullekin on sanottu niin. (niin muistelen)
- Anonyymi00005
Tiedän että joskus käy niin, että sitä saa mitä haluaa. Jos ei ole liian ahne.
- Anonyymi00053
"Joskus" toaiaankin käy, että saa mitä haluaa. Valitettavasti useammin ei. Nyt kai puhutaan ihmisistä, ei tavarasta ja rahasta. Jälkimmäiset saa helposti, jos oikein haluaa ja näkee vaivaakin, mutta ihmissuhteet onkin vaikeampaa, voisi sanoa, että taitolaji, eikä niihin päde "mä haluun" ja vaikka näkisi vaivaakin. Se joko "osuu" tai ei "osu". Ymmärrätkö?
- Anonyymi00006
Et itkemällä häntä saa. Oletko ajatellut ottaa oikeassa elämässä yhteyttä?
- Anonyymi00007
En kyllä ilkeis toizten puolisoihin kajota!
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kyllä ilkeis toizten puolisoihin kajota!
Tarkoitatko toizten puolizoihin?
- Anonyymi00039
Sää vaikutat palstaäijän teennäisiin provoparkaisuihin russuttaja oikein haluttavalta ja viehättävältä jännämieheltä. T
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tarkoitatko toizten puolizoihin?
Näin tässä palstaäijän, eli aloittajan vastauksessa saattoi lukea, pyrkyri. T naiselta LMAO
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Näin tässä palstaäijän, eli aloittajan vastauksessa saattoi lukea, pyrkyri. T naiselta LMAO
Hän haluaa olla niin relevantti sutkautustensa kanssa kuin lapsi äipän rinnalla greedy baby needy baby
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hän haluaa olla niin relevantti sutkautustensa kanssa kuin lapsi äipän rinnalla greedy baby needy baby
So, i’m long term cruel
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
So, i’m long term cruel
Teillä voi olla uhkailu kiristys ja lahjonta, mulla psyykkaus ja syyllistys kuten vain mamit pystyy
- Anonyymi00056
Haluaako joku miehen jota pitää jahdata? Oikea mies ottaa yhteyttä aivan itse.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
If it turn on a forest i can give it a go
- Anonyymi00069
Anonyymi00041 kirjoitti:
Alkaa oksettaa, kun näkee tuollaisia sanoja..
- Anonyymi00070
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tosiasia on se etten halua miestä ollenkaan!
- Anonyymi00009
Saahan sitä haluta kaikkea
Mäkim haluan miljoonan - Anonyymi00010
Teen kaiken, jotta "saan" sen naisen. Täytyy vain päästä alkuun.
- Anonyymi00013
Millä alkaa nainen
- Anonyymi00015
Kaiken. Paitsi tietenkin laitat viestiä irl tai lähestyt mitenkään irl.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaiken. Paitsi tietenkin laitat viestiä irl tai lähestyt mitenkään irl.
Hyvä että uskot minuun ja sinuun.
- Anonyymi00011
...ja tykkäänkin vielä
sivusta - Anonyymi00012
Tuu hakeen! Ikeasta halvalla!
- Anonyymi00044
Ja sää oot hyvä kokoamaan tai lukeen konepiirrustuksia for everydayppl?
- Anonyymi00021
Sit ei kunnitket eipä riitä halu jotain pitäis tehdä itsekkin
- Anonyymi00045
Tälläinen monotoninen vakiolisäys jästeille, aloittajamies 🥱
- Anonyymi00023
Saat minut !!!! jos vain huolit !!!!!! m>n
- Anonyymi00024
Senkun itkeg hautaan saakka olisitko vähän edes miettiä mitä minulle menet sanomaan olet ääliö
- Anonyymi00059
Aloittajaäijällä todellakin levy päällä joka ketjussa
- Anonyymi00025
Ei miesten perään kannata itkeä.
- Anonyymi00028
En ole itkenytkään!
- Anonyymi00046
Sun hymistely tälle palstasedälle on hyvin latautunutta ja alentuvaa piilovihaa samaan aikaan. T naiselta pärjäilkää
- Anonyymi00026
Mikä siihen on syynä ettet saa?
- Anonyymi00038
Varmaan se että näiden itkujen takana on oikeasti elämän ehtoo puolella oleva ja naisiksi tekeytyvä mielenterveyspotilas...
- Anonyymi00047
Not willing to drink this golden juice and turn to satan? Ooks gubbetiedustelija vähä ankee
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Not willing to drink this golden juice and turn to satan? Ooks gubbetiedustelija vähä ankee
Btw- ya seremonies lame
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Btw- ya seremonies lame
Must be something to see as a umm watcher
- Anonyymi00027
😜🧍
🦺🫴- Anonyymi00052
Temustako löytyy jo betaversio asusteesta
- Anonyymi00029
Jii olen kertonut ja näyttänyt tunteeni sinulle.Olet se ihminen joka saa minut tuntemaan naiseksi.Milloin nähdään taas olet ihana haluan sinut koko yöksi ja vaikkapa loppu iäksi.Viime kertainen oli kokemus jonka haluan kokea pian uudestaan.t Nainen joka on rakastunut sinuun.
- Anonyymi00051
Eikä tässäkään aloittajaäijä vielä kaikki- kiittelitkö myös jo etukäteen tästä naiseuden elvyttämisprojektista? Lisää kierroksia niin, että varmasti joka agnostikolle näkyy
- Anonyymi00048
Joko heittäydyit lattialle potkimaan kuin uhmaikäinen "mä haluun, mä haluun"?
Kuule tyttö, joskus vielä (toivon mukaan) naurat itsellesi. En jaksa uskoa, että kyseessä olisi täysi-ikäinen nuori nainen, oli niin, anteeksi vain, typerä aloitus.- Anonyymi00054
Palstaäijällä eli sinulla, on tapana tehdä näitä yksinkertaisia aloituksia joihin tulee korkkareillaan neuvomaan muka-ylevästi.. Mikä on vähän absurdia peräkamarin jammulta joka esittää 11v tyttöjäkin..
- Anonyymi00062
Anonyymi00054 kirjoitti:
Palstaäijällä eli sinulla, on tapana tehdä näitä yksinkertaisia aloituksia joihin tulee korkkareillaan neuvomaan muka-ylevästi.. Mikä on vähän absurdia peräkamarin jammulta joka esittää 11v tyttöjäkin..
Älä sinä muuta totea. Ja just tämä hullunkurisen klangin humpuukikommentti taitaa olla apäijän chomahtavan sävyistä puhetta
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Älä sinä muuta totea. Ja just tämä hullunkurisen klangin humpuukikommentti taitaa olla apäijän chomahtavan sävyistä puhetta
Ja siis hei kyynel tyypit tätä saittia jossa kaikkia miehiä maalitetaan. Pää irti
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ja siis hei kyynel tyypit tätä saittia jossa kaikkia miehiä maalitetaan. Pää irti
Sieltä seestä juuri nii
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sieltä seestä juuri nii
Jos näin löyhä alustus on piisannu niin myötis
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jos näin löyhä alustus on piisannu niin myötis
Kun tämä väkisin tuseerattu hätä yhdistää
- Anonyymi00055
Haluatko miehen, jonka vuoksi sun pitää noin vollottaa?
Oikea mies saa sut tuntemaan rauhaa ei epävarmuutta.- Anonyymi00060
Sinä palstasetää maanittelevasti puhuttava oot niin slimy ettei mitään rajaa. Tee
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sinä palstasetää maanittelevasti puhuttava oot niin slimy ettei mitään rajaa. Tee
Ja aina yhtä naissukupuolta aliarvioiva🥱
- Anonyymi00068
Anonyymi00060 kirjoitti:
Oletko jäänyt vaille rakkautta?
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Oletko jäänyt vaille rakkautta?
Hän hyvin todennäköisesti on, mutta en minä. Ei kiinnosta tippaakaan yksikään mies, tai kuin pikkulapsi mies olisi! Yksin oleminen on ihanaa, kun yksikään mies ei ole vaatimassa minulta mitään! Näin ajattelin jo heti eroni jälkeen!
- Anonyymi00067
ota vaan juu. pska äijä jätti mut aivan yksin kaiken pskan ja sadistisella tavalla nautti kaikesta. en halua täten enää edes ikinä enää lisääntyä. ole hyvä vaan vttu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/942293- 1351978
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu111892Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.301818Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654