että luettelee exänsä ensitapaamisen aikana, ei v.......
Kuka on niin tyhmä
37
584
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole päässyt yli
- Anonyymi00002
Se ei tyhmyyttä vaan sitä ettei tyyppi oo yli exästä vaan suree vielä tai hautoo kostoa.
Kumpikin on helvetin punalippu
Juokse pois kun vielä voit .- Anonyymi00016
Valitettavasti yleistynyt.. taso tippunut
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valitettavasti yleistynyt.. taso tippunut
Kyrrvoheillutelijat kyseessä🤮
- Anonyymi00003
Erikoista myös että niitä on yli sata? Aikaa menee kun kaikki luettelee...
- Anonyymi00029
etkä edes muista kaikkia,saati nimiä.
- Anonyymi00004
Henkilö, joka ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä. 😉 Mitä sinä luulit?
- Anonyymi00008
Onhan tuokin tapa karkoittaa toinen, kukin tyylillään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan tuokin tapa karkoittaa toinen, kukin tyylillään.
Kyllä, eikä toinen turhaan yritä uudestaan, kun toista ei kiinnosta. Se on win-win.
- Anonyymi00005
Totta
- Anonyymi00006
Minä olen asperger ja vastaan kun kysytään. Osaisinpa kiertää kysymykset.
- Anonyymi00007
No sellainen jolla ei ole yhtään aivoja ajatella miten se toinen reagoi onneksi itse olen vähän järkevämpi kai se johtuu siitä kun äitini joi kunnolin kohdussa
- Anonyymi00009
Onhan noita nuijia! Yksi ääliö, jota tapasin muutaman kerran, alkoi yhtäkkiä kehuskella kuinka on deittaillut pääministerin ja suurlähettilään tytärtä, ja molemmat jäivät itkemään perään, voi voi. 😂 Ilmeisesti halusi kovasti antaa vaikutelman siitä että liikkuu ns. paremmissa piireissä ja on suurikin sydäntensärkijä. Ja ehkä antaa minun ymmärtää että tavoittelen tässä kuuta taivaalla. Samalla kertaa alkoi selittää myös poliittisia näkemyksiään, kaipuu 30-luvun Saksaan oli ilmeinen. 😬🚩..Olisko olleet 3. treffit siis, kun tyyppi päätti avata matolaatikon, ja olihan siellä tietysti muutakin mönkivää.. En tietenkään nauranut päin naamaa, olin edelleen mukava, mutta katkaisin ne treffit lyhyeen ja ghostasin heti sen jälkeen, kun yritti pitää yhteyttä.
- Anonyymi00010
Minä aloin kerran ravintolatreffeillä luetella exiäni.. Aino, Anna, Anni, Anu, Asta, Berit, Bettina, Camilla, Cecilia, Daniela.. En ehtiny edes eehen asti, kun daami oli jo narikassa lähdössä. 😦
- Anonyymi00012
se tarkottaa et kokemusta on ja virheistä on otettu oppia.
- Anonyymi00013
Ainoastaan yksi "eksa" hänestä pitää varoittaa muita
- Anonyymi00014
mä varmaan. olen muutenkin kamalan tahditon. tuntuu että ei ole olemassakaan siis ikin ole ollut minkäänmoista sensuuria
- Anonyymi00015
Kyllähän oikea mies keskittyy viihdyttämään sitä uutta naista. Kyllä aika oksu olo tuli erään kanssa, joka luetteli tuppukylänsä entisiä tyttöystäviä. Tuli sellainen fiilis, että piti heitä jotenkin tasokkaina, kun piti mainita että senkin kanssa seukkasin joskus. Että jokin sellainen meriitti, kun minä näin saman ihmisen vähän toisin. Tosiasiassa tuppukylässä kierrätetään näitä kumppaneita ja kaikki taitaa olla jotain sukua toisilleen. Eikä ne maatuskat ole tasoa nähnytkään, mutta joo. Ei se käivärä myöskään ole mikään Adonis, muuta kuin omissa päiväunissaan. Naisvihaaja, joka ottaa kaiken irti mitä saa. Päivittäiset alkoholit pitää saada, kun ei kestä itseään selvin päin. No oli aika rumasti kirjoitettu, mutta katson että minulla on siihen oikeus. Ja kukaan fiksu mies ei tietenkään lähde tätä omimaan, joten ollos huoleti mukavat.
- Anonyymi00018
Ne äijät on leimattu iäksi et kyllä hyvien perheiden isät paheksuu näitä kyrrväheiluttelijoita.
- Anonyymi00020
Kuvailet hyvin nykymiehiä, vaikka en yleistä jokaiseen. Hyviäkin on, mutta kuitenkin juuri kuvailemasi reppana juoppo naisviihaaja tyyppi on karua tätäpäivää. Väkivaltaista käytöstä katsotaan aina pahalla.
- Anonyymi00021
Hah kertoo aikas paljon ihmisest joka hakee meriittiä noin😂😂😂
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuvailet hyvin nykymiehiä, vaikka en yleistä jokaiseen. Hyviäkin on, mutta kuitenkin juuri kuvailemasi reppana juoppo naisviihaaja tyyppi on karua tätäpäivää. Väkivaltaista käytöstä katsotaan aina pahalla.
🤮🤮🤮
- Anonyymi00017
Oliko edes aakosjärjestyksessä.
- Anonyymi00019
Eihän tuo ole edes vielä mitään 😂
- Anonyymi00022
Kovaa ja kylmää😂
- Anonyymi00024
pelimiehille kandee jauhaa aina existä,ne ei kestä ja lähtee menee mut sitä ennen hauska kattoo sitä harmitusta
- Anonyymi00025
🤭🤚
- Anonyymi00027
Minä kyllä mainitsen, että minun ex-mieheni ensin petti naimissa olevan ROUVAN kanssa minua ja minä suostuin eroon sekä aloin tapailemaan miehiä joita he eivät edes tunteneet niin he tekivät kunnian loukkaus rikosilmoituksen ja minä ymmärsin käräjillä, että minä olin pettänyt heitä molempia vaikka minua ei ole eron jälkeen edes kiinnostanut heidän elämän. Sain tuomion ja sakot joista ilmotin, että MIELUMMIN OTAN VANKEUTTA, kuin maksan sakon!
Eli en todellakaan kaipaa ex-miehiä, heidän vaimojaan enkä yhteisiä tuttuja.
Teen omille lapsille paperit valmiiksi, koska minun lapset ovat yhdenvertaisia ja he perivät yhdessä jokaisen lapseni isän omaisuudet. Heidän puolisot ja lapset joiden äiti minä en ole joutuvat maksamaan, koska HE OVAT HYÖTYNEET TALOUDELLISESTI! - Anonyymi00028
Minusta se kertoo, että he ovat ihmisiä muiden joukossa. Ei mikään salailtava asia.
Tulee kysyttyä myös treffikumppanilta eron syistä, normaalia puhetta tutustuttaessa.- Anonyymi00030
Poikkeuksena tyypit jotka jankkaavat joka käänteessä asioitaan existä…!
- Anonyymi00032
Pahimmillaan olen kuunnellut kolme tuntia tarinaa exästä. Tuosta tietää kuka oikeasti mielessä?
- Anonyymi00033
Jos ne ovat hänen ystäviään. Joillekki jäävät ikuisesti roikkumaan mukaan.
- Anonyymi00034
Mun ex puhui kokoajan yhdestä ja edelleen he on kavereita.
- Anonyymi00035
Eikö sulla ole kuin 1 exä
- Anonyymi00036
On Off suhteilijat on tollasia, varo!
- Anonyymi00037
Mitä ajatuksia, jos jokaisella kohtaamisella vähintään mainitsee tämän?
- Anonyymi00038
Oot vain laastari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069