Itsevarman oloinen. Mikä kiehtoo. Tiedät et näytät hyvältä eikä se haittaa. Joskus kun kaipasit minua etkä saanut vastakaikua niin näin että itkit sisäänpäin.
Ehkä olet sopivan
11
569
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole myöhäistä vielä. Mikään ei ole mennyt rikki.
- Anonyymi00002
❤️
- Anonyymi00003
Kyllä ja toivon myös tietynlaisesti mieheltäkin varmuutta ja se että tietää mitä haluaa ja silloin mies koittaa lähestyä. Toki jos miehellä ei ole kiinnostusta niin silloin mies ei lähesty lainkaan tai yritä.
- Anonyymi00004
On mulla epävarmuuksia paljon. Kyllä mun on tullut itkettyä.
- Anonyymi00005
Kiva kuulla, kiitos sanoistasi. Itsetunnon kanssa on ollut tekeminen. Se alkoi rakentua nimenomaan siitä, että olin tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni. Siitä se sitten lähti. Alkaa taas itkettää. Niin itkin ja oli niin paljon helpompi vetäytyä suojaan omaan kuoreensa kuin yrittää antaa oikein mitään itsestään. Varsinkin se kerta tammikuussa 10 vuotta sitten, kun meiltä oli kohde jäänyt pois ja olit vuorossa ja hymyilit ja näin, että suunnittelit jotakin. Et edes tervehtinyt ja ensin oli vaikea olla siinä jonossa. Siinä kävi niin, että fyysisesti olin läsnä ja henkisesti jossain ihan muualla. Kyllä tuntui pahalta. Se paha olo, kun oli jo valmiiksi sen kohteen jäämisen takia.
- Anonyymi00006
Mikä ei haittaa pienempiä jumalia on jotain, minkä Jumala näkee ja se häiritsee
- Anonyymi00007
Mistä tiedät sen, mitä hän itki sisäänpäin?
- Anonyymi00008
Olen nykyisin itsevarma. Joskus kun katson peiliin ja näytän aivan räjähtäneeltä, nauran itselleni, mutta sillälailla lempeästi.
- Anonyymi00009
Näin oli mies. Kiitos ❤️
- Anonyymi00010
❤️❤️❤️
- Anonyymi00011
Tiesit, että hän kaipasi, mutta et halunnut mitään tehdä? Saitko jotain tyydytystä tästä sisäänpäin itkemisen tarkastelusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701