Häviät aika paljon.
Omapa on tappiosi
18
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä näin teen
- Anonyymi00002
Ei se kyl noin mene miksi olit ilkeä tiesit mitä siitä seuraa no pellejän sä olet 30 kymppisenä lupasin et katson vielä 40 sun kanssa kortit ja jos sama meno sulla jatkuu niin jätän sut loppu iäkseni taakse ja alan mennä omaa elämää eteen päin lupasin että tehdään vauva sitten rakkaani kanssa kun täytän 40 ja niin syntyi meille ihanasta ihanin tyttö vauva
- Anonyymi00003
eiköhän seole teidän aika hävitä, veitset hakattu.
- Anonyymi00004
Ajattelemme molemmat noin.
- Anonyymi00005
tuliko yllätyksenä että muutkin osaa ja pystyy yhtä hirveusiin tekoihin kuin te. veitset hakattu.
- Anonyymi00006
Kyllä se on toisin päin itseppä et osannut käyttäytyä mun kanssa nyt mulla on hyvä olla olo on kuin 1995 kun en sua edes tuntenut ja sä sait mulle tän aikaan
- Anonyymi00016
95 never forget?
- Anonyymi00007
Voipihan se oll niinkin. Minä kuitenkin vihaisin ihmistä, joka vaatisi minua irtipäästämään kaikesta, jotta olisin hänen kanssaan. Ei olisi ainakaan rakkaus läsnä. Kysehän on silloin siitä, että olen väärän kanssa, jos toiveeni ja tavoitteeni ovat hänen mielestään vääriä ja pitäisi omaksua hänen elämäntapansa ja tavoitteensa. Useimmiten kylläkin kyse taitaa olla heistä joilla ei edes ole minkäänlaisia tavoitteita, mikä on mielestäni hälyttävää. sivusta
- Anonyymi00008
Jos en osaa tai halua arvostaa jotain ihmistä tai asiaa, niin en ole hänen arvoinen.
- Anonyymi00015
Eihän tässä ole kyse arvosta vaan siitä, että jos ei ole kiinnostunut tai kyseinen ihminen ei herätä lemmekkäitä tunteita, niin väkipakollako pitäisi yrittää?
- Anonyymi00009
Tuollainen uhmakkuus ei ole puoleensavetävää.
- Anonyymi00011
Ei todellakaan ole. Mutta kannattaa muistaa, että kyse on siitä, etten ole koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00010
Tein parhaani ja tällä kertaa se riitti pakkeihisi. En voi tehdä kuin parhaani joten minulla ei ainakaan ole jossiteltavaa...
- Anonyymi00012
Jos minulta sinulle (mieheltä naiselle), niin näinhän se on tainnut olla jo pidempään. En ole kilpailevaa sorttia ollut mielestäni oikein koskaan, en nauti sellaisesta.
Kyllä rakastamalleen tahtoo hyvää.- Anonyymi00013
Siis sinulta minulle. 🙈
- Anonyymi00014
En tiedä onko minussa naiselle mitään menetettävää. Olen aika haasteellinen. Arka kaikkiin uusiin asioihin ja muutokset hankalia. Olen myös herkkä ja epäluuloinen. Voi olla hankalaa saada minun kanssani asioita hoidettua. Osaan olla kyllä kultainen välillä ja lempeä. Miehen mietteitä.
- Anonyymi00017
Pakko myöntää, mutta en jaksa haasteellisia ihmisiä! Eksä oli haasteellinen ja siksi päätin etten halua uutta suhdetta enää koskaan! Ja saattaa käydä niin etten halua edes uutta ikäistäni ystävää. Elämääni on häiritty kauan ja siksi tuntuu, että yksin liikkuminen on paras vaihtoehto minulle!
- Anonyymi00018
Jos ei saanut vain tilaisuutta. Harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664