Ihan sekavia nykyään .. Sitä tämä ärsyketyhjiössä eläminen teettää. Kai mulla on jo jonkinasteinen skitsofrenia, eihän sitä itse tajua, jos se on.. Vaan sehän on merkki valaistumisesta eli sikäli..
Höpötän täällä
13
229
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä sanot jos tekisin sen? Hyppään ratasillalta alas? Hukuttaudun jokeen? Tai mitä vaan?
- Anonyymi00002UUSI
En halua sinun tekevän mitään noista. Onko sinulla ammattiapua henkisiin ongelmiin!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En halua sinun tekevän mitään noista. Onko sinulla ammattiapua henkisiin ongelmiin!
Ei ne mua auta. Mikään pilleri ei tarjoa mulle rakkautta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ne mua auta. Mikään pilleri ei tarjoa mulle rakkautta.
Yrität siis kiristää toiselta rakkautta itsemurhalla uhaten. Miksi kukaan jäisi kaipaamaan noin pahaa ihmistä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yrität siis kiristää toiselta rakkautta itsemurhalla uhaten. Miksi kukaan jäisi kaipaamaan noin pahaa ihmistä?
Ikään kuin tämä mitään oikeaa kiristämistä olisi.. En minä ole mikään paha ihminen. Jos olisin paha, etsisin hänen numeronsa tai somensa ja kiristäisin suoralla viestillä. Mitä nyt egoni korisee kuolonkorinoitaan. Ei tänne tuskan purkaminen ketään vahingoita.
- Anonyymi00004UUSI
Oletko koittanut täyttää ärsyketyhjiötäsi jollain muulla? Lähde vaikka huomenna aamulla kävelylle luontoon ja kerää vaikka roskia, jos niitä löytyy. Auttaa kummasti, tuommoiset arjen pienet hyvät työt. Luota minuun. Äläkä jää yksin noiden ajatusten kanssa, jos siltä tuntuu. ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Ei mikään tuo mulle enää mielihyvää. Voin tehdä asioita, mutta mikään ei tunnu enää miltään.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei mikään tuo mulle enää mielihyvää. Voin tehdä asioita, mutta mikään ei tunnu enää miltään.
😞Höh🤗 Eikö halikaan😊
- Anonyymi00008UUSI
originalpieninainen kirjoitti:
😞Höh🤗 Eikö halikaan😊
Jos joku halais.. Sun ihanat kirjoitukset kyllä sai tuossa sydämen kohdalla tuntumaan melko voimakkaastikin.. Luulin jo, että se oli ihan umpijäässä.🥹
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos joku halais.. Sun ihanat kirjoitukset kyllä sai tuossa sydämen kohdalla tuntumaan melko voimakkaastikin.. Luulin jo, että se oli ihan umpijäässä.🥹
🤗 hyvä jos jotenkin ees jeesas 🙂
Juttelu auttaa kummasti.
Kiitos sulle ❤️
(kuka sit ootkaan)- Anonyymi00009UUSI
originalpieninainen kirjoitti:
🤗 hyvä jos jotenkin ees jeesas 🙂
Juttelu auttaa kummasti.
Kiitos sulle ❤️
(kuka sit ootkaan)Sun ukil on paxu m u n a
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sun ukil on paxu m u n a
Vai nooja
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai nooja
Sunn ukil paXu mu na
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342478Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1112393Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk261479Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491257Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o381211Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301006- 73952
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11891- 37790
- 53785