narsistille keskarii pystyy vaa!

Anonyymi-ap

Välillä mietin:

Voiko narsistii oikeasti voittaa mielistelemällä? Eikö paras narsistin päihittäminen ole nöyryyttäminen itsellään? Pitäkää minua rauhassa minä tahansa, ei vois vähempää kiinnostaa, mutta miksi pitäisi säästää narsistia henkisesti jos hänkään ei kohtele muita kauniisti? Miksi pitäisi näytellä jotain "kivaa"?

Pitäisikö ihmisen nuoleskella narsistin persettä ja myötäillä "jotta ei tule ongelmia"? PASKANMARJAT! Narsistia ei tule kohdella yhtään sen "poikkeuksellisemmin" kuin tavallisia vittupää tyyppiä! Eikö paras narsistille juurikin näyttää että: "Vittu mä sunlaisen luuserin anna määräillä ja manipuloida minua!"

Näyttää narsistille vain että "hukkaan heität energiasi, kun yrität mua hallita" ja joka kerran kun narsisti yrittää MITÄ TAHANSA manipulointi tekniikkaa, niin sanoo vaan: "ittees sä siinä väsytät, etkä minua"... narsistit ovat JÄÄRÄPÄITÄ, mutta näytä heille että "aivan sama kuinka jääräpää ja mielisairas olet, en tule antamaan periksi!".

64

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Välillä mietin:

Voiko narsistii oikeasti voittaa mielistelemällä? Eikö paras narsistin päihittäminen ole nöyryyttäminen itsellään? Pitäkää minua rauhassa minä tahansa, ei vois vähempää kiinnostaa, mutta miksi pitäisi säästää narsistia henkisesti jos hänkään ei kohtele muita kauniisti? Miksi pitäisi näytellä jotain "kivaa"?

Pitäisikö ihmisen nuoleskella narsistin persettä ja myötäillä "jotta ei tule ongelmia"? PASKANMARJAT! Narsistia ei tule kohdella yhtään sen "poikkeuksellisemmin" kuin tavallisia vittupää tyyppiä! Eikö paras narsistille juurikin näyttää että: "Vittu mä sunlaisen luuserin anna määräillä ja manipuloida minua!"

Näyttää narsistille vain että "hukkaan heität energiasi, kun yrität mua hallita" ja joka kerran kun narsisti yrittää MITÄ TAHANSA manipulointi tekniikkaa, niin sanoo vaan: "ittees sä siinä väsytät, etkä minua"... narsistit ovat JÄÄRÄPÄITÄ, mutta näytä heille että "aivan sama kuinka jääräpää ja mielisairas olet, en tule antamaan periksi!"."

Mitä suorasanaisempi olet narsistia kohtaan, niin sen parempi!

ap

• Anonyymi00002

Narsistin voittaa vain kieltäytymällä pelaamasta pelissään. Asettamalla rajat ja oman henkisen terveytensä ykköseksi. Mikä usein onnistuu parhaiten kävelemällä vain tiehensä. Eikä tarjoamalla emotionaalisen reaktiota , jota narsisti tavoittelee. Eli jos on pakko antamalla lyhyitä asiapohjaisia vastauksia ollen tunteilemalla ruokkimatta loputonta draaman haluaan. Pitämällä omista tarpeistaan tarkkaa lukua ollessaan jo astunut ansaan tai muutoin kykenemätön pääsemään pois narsistin vaikutuspiiristä. Esimerkiksi jos toimii tämän alaisena. Menemättä mukaan loputtomiin manpulointeihinsa kiirehtimässä ja kontrolloimassa päätöksiä. Siis olemalla ennen kaikkea nielemättä syöttiään provosoida tunnepitoisia reaktioita. Välttämällä puolustautumista, reaktioita syyllistämisiinsä. Pysyä rauhallisena omissa asemissaan. Lopullisen voiton saavuttaa vain poistumalla tyystin keskuudestaan... Validaation hakeminen narsistilta on tuhoon tuomittu yritys. Anteeksipyyntö aitona sellaisena tälle tuntematon asia. Muutos harvinaistakin harvinaisempi. Omat tunteensa sen sijaan voi tunnustaa oikeutetuiksi näissä tilanteissa ja todeta joutuneensa tekemisiin todella ikävän ihmisen kanssa.

• Anonyymi00003

Tuo viimeinen lause pitää paikkansa! Ajattelin jossain vaiheessa, että voisiko hän olla narsisti, koska näen hänellä tiettyjä ilmeitä hänen kävellessään ohi minusta! Eikä ne ollet hyviä ilmeitä, vaan koin että näin hänen olevan vihainen! Se oli selkeä hälytysmerkki!

• Anonyymi00005

Narsistille pitää näyttää että "mulle ei ryttyillä"... otat osaa narsistin peliin, mutta joka kerran kun osallistut hänen peleihin, niin olet mahdollisimman suuri eleinen ja teatraalinen! :) Ole koko ajan sellainen vittuileva ja tolleen. Narsisti yrittää heittää jatkuvasti paskaa niskaan, mutta ei vaan anna periksi, näyttää vaa että "fuck your bullsh1t!" :) Keskari pystys vaan miten narsisti ikinä reagoi! :) Nimim, kokemusta narsisteista!

ap

• Anonyymi00004

Lähestymiskieltoa vaan, jos ei kehoitus pysyä poissa auta. Niin on paras.

• Anonyymi00006

Ai että pitää muka pyytää ulkopuolista voimaa? Kyllä se 1v1 nää asiat pitää ratkaista, eli kahden kesken... narsisti useimmiten selkärangattomuutensa vuoksi aina on kovin itkemään muilta apua kun ei itse pärjää rehellisellä pelillä ja on jäämässä toiseksi. Kokemusta narsisteista todellakin on ja ihan yksin enimmäkseen oon joutunut pärjäämään kaikenmoisten otusten kanssa.

ap

• Anonyymi00007

Juuri niin aion tehdä, jos hän vielä kerrankin lähestyy minua niin että tunnistan hänet!

• Anonyymi00008

En viitsi pelleillä narsistin kanssa enkä toimia hänen kynnysmattonaan. Parasta pysyä erossa ja kaukana.

Narsistikaan ei lähesty sinua, kun et välitä pätkääkään. Parempi olla täysin välinpitämätön kuin lähteä haastamaan narsistia.

• Anonyymi00012

Ei tietenkään turhanpäiten lähde narsistii kohtaan hyökkäämään, mutta joka kerran kun hän tunkee sun pihamaallesi, niin annat lähtöpassit ja "takaisin ei ole tulemista". Niiku sanoin, narsistin persettä EI KUULU NUOLLA! Narsisti kokee että hänellä on oikeus rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta ja mitä useampi pistää narsistille kampoihin, niin sen parempi!

ap

• Anonyymi00009

Työpaikalla narsistista erossa pysyminen on hankalaa, tietty vuoronvaihto auttaa asiaa, tosiaan narsisti ajaa siihen pisteeseen, että ajaa ihmisiä firmasta ulos, kukaan ei siellä viihdy ainakaan tervejärkiset.

• Anonyymi00064

Ei sun työpaikalla ainakaan kukaan viihdy

• Anonyymi00010

Laulun sanoin. "Menestys on paras tapa kostaa". Eikä sen tarvitse olla edes taloudellista tai muutakaan samalla tavalla mitattavaa menestystä, kun puhutaan narsisteista, vaan henksitä menestystä, että pärjää itsenäisesti ilman narsistia ja sen temppuja, riippumatta siitä minkätyypin narsistin kohteeksi on sattunut joutumaan.

• Anonyymi00011

Menestyminen millä narsisti kadettuu vieläkin enemmän, hyvä tapa on kostaa laukomalla sadan prosentin tarkkuudella narsistista totuutta, vaikka siitä seuraakin räjähdys.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Menestyminen millä narsisti kadettuu vieläkin enemmän, hyvä tapa on kostaa laukomalla sadan prosentin tarkkuudella narsistista totuutta, vaikka siitä seuraakin räjähdys.

Menestyminen on tietysti hyvä asia.

Mutta en ikinä alentuisi menestymään vain kiusatakseni jotakuta narsistia. Se joka haluaa kiusata narsistia tai ketä hyvänsä on yhtä inhottava kuin narsisti.

Vaikuttaa vähän siltä, että aloittajan tapauksessa on narsisti vastaan narsisti. Siitä ei hyvä seuraa kummallekaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta en ikinä alentuisi menestymään vain kiusatakseni jotakuta narsistia. Se joka haluaa kiusata narsistia tai ketä hyvänsä on yhtä inhottava kuin narsisti.

Vaikuttaa vähän siltä, että aloittajan tapauksessa on narsisti vastaan narsisti. Siitä ei hyvä seuraa kummallekaan.

Niin tai typerä ilkimys vastaan typerä ilkimys.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Menestyminen millä narsisti kadettuu vieläkin enemmän, hyvä tapa on kostaa laukomalla sadan prosentin tarkkuudella narsistista totuutta, vaikka siitä seuraakin räjähdys."

This! Itse kerran analysoin yhdelle tyypille hänen käytöstään, niin tämä sitten selkeästi suuttui siitä kun minun analyysini löysi hänestä narsistisia piirteitä... hän vaan sanoi jotenkin "hei" huokausten ja suljettujen silmien kera ja sitten alkoi selittämään jotain ihan randomii joka ei jäänyt edes päälimmäiseen muistiin.

Kylmyyttä on hänen katseessaan... aitous ja kauneus puuttuu kun hän hymyilee, vain viha ja suru sieltä paistaa... kerran analysoin tämän suoraan hänelle oisko whatsappis, niin tämän jälkeen hän soitti todella manipulatiivisen puhelun minulle, jonka kantavin voima oli quilt tripping.

Parhaiten narsistin voi siis nöyryyttää vain nousten YKSIN häntä vastaan, koska tämä näyttää narsistille kuinka surkea hän on! Narsisti ei myöskään pysty seisomaan omien sanojensa takana... Etäisyyden pitäminen toki on paras isku narsistia vastaan, mutta jos haluat asettaa narsistille rajoja, niin sitten sinä teet sen ITSE etkä ulkoista sitä kehenkään.

Voidaan toki sanoo kaikkee: "Narsisti yrittää erkaannuttaa ihmisen tukiverkostostaan", TOKI, mutta nykyään ihmisistä yritetään tehdä niin pehmoja, että he eivät puolustaisi itseään vaan läpsyttelis jutuista että "joo ei tässä mitään", eli ihmiseltä yritetään viedä ylpeys ja itserakkaus pois COMPLETELY! Kelle muulle kuin narsistille itserakkaus ja ylpeys on kirosana? KYSYMPÄHÄN VAAN! Joo.. narsisti voi olla ylpeä siitä että manipuloi ja puuttuu toisten elämään tuhotakseen sen ajaakseen vain omaa etuaan muiden kustannuksilla. Mutta terveen ihmisen ylpeys on juuri sitä että ELETÄÄN OMAKUSTANTEISESTI, jolloin ihmisellä on varaa olla ylpeä!

ap

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Menestyminen on tietysti hyvä asia.

Vaikuttaa vähän siltä, että aloittajan tapauksessa on narsisti vastaan narsisti. Siitä ei hyvä seuraa kummallekaan."

Siis, sinulla saa olla toki omat mielipiteet muista, mutta oikeastaan täällä voi ihmiset olla eri mieltä kanssasi. Itse olen moneen kertaan elämässäni joutunut näyttämään narsisteille kaapin paikkoja. Nyky maailmassa vahvaa pidetään pahana ja heikkoa hyvänä (vain koska on heikko) ja heikko ihminen jotuu virittelemään kaiken maailman ansoja jotta pääsis "samalle tasolle" vahvan kanssa toisin kuin vahva, joka vain seisoo suorassa ilman mitään tukia. Se, onko vahvuutesi illuusio, vai aitoa, se on kaksi eri juttua! Narsistin "vahvuus" on illuusiota... koska, NARSISTI EI PYSTY OLEMAAN TÄYSIN LÄPINÄKYVÄ, toisin kuin vahva! Vahvalla ja itsevarmalla ihmisellä EI ole mitään salattavaa, sillä he tietävät menneisyytensä virheet ja vahva ihminen ei KOSKAAN käytä toisen menneisyyden virheitä aseina toisia vastaan jotta voittaisi argumentoinnin.

Narsisti käyttää IKUISESTI menneisyyden juttuja aseena vastaan

ap

• Anonyymi00022

Pitää aina liittoutua, eikä jäädä yksin.Narskut saattaa valita kohteikseen sellaisia, joilla ei ole liittoumaa eli petomaisesti pitää näitä kohteitaan heikkoina

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vaikka tavallaan ymmärrän, mitä ajat takaa, niin haluan muistuttaa, että menestyshän ei ole ihmiseltä itseltään millään tavalla pois.

Ihminen saa siis itse nauttia omasta menestyksestään. (millä mittarilla sitä sitten kukin mittaan.) Eikä tarvitse aina olla kääntämässä toista poskea, vaikka kuinka uskonto niin määräisi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Menestyminen millä narsisti kadettuu vieläkin enemmän, hyvä tapa on kostaa laukomalla sadan prosentin tarkkuudella narsistista totuutta, vaikka siitä seuraakin räjähdys."

This! Itse kerran analysoin yhdelle tyypille hänen käytöstään, niin tämä sitten selkeästi suuttui siitä kun minun analyysini löysi hänestä narsistisia piirteitä... hän vaan sanoi jotenkin "hei" huokausten ja suljettujen silmien kera ja sitten alkoi selittämään jotain ihan randomii joka ei jäänyt edes päälimmäiseen muistiin.

Kylmyyttä on hänen katseessaan... aitous ja kauneus puuttuu kun hän hymyilee, vain viha ja suru sieltä paistaa... kerran analysoin tämän suoraan hänelle oisko whatsappis, niin tämän jälkeen hän soitti todella manipulatiivisen puhelun minulle, jonka kantavin voima oli quilt tripping.

Parhaiten narsistin voi siis nöyryyttää vain nousten YKSIN häntä vastaan, koska tämä näyttää narsistille kuinka surkea hän on! Narsisti ei myöskään pysty seisomaan omien sanojensa takana... Etäisyyden pitäminen toki on paras isku narsistia vastaan, mutta jos haluat asettaa narsistille rajoja, niin sitten sinä teet sen ITSE etkä ulkoista sitä kehenkään.

Voidaan toki sanoo kaikkee: "Narsisti yrittää erkaannuttaa ihmisen tukiverkostostaan", TOKI, mutta nykyään ihmisistä yritetään tehdä niin pehmoja, että he eivät puolustaisi itseään vaan läpsyttelis jutuista että "joo ei tässä mitään", eli ihmiseltä yritetään viedä ylpeys ja itserakkaus pois COMPLETELY! Kelle muulle kuin narsistille itserakkaus ja ylpeys on kirosana? KYSYMPÄHÄN VAAN! Joo.. narsisti voi olla ylpeä siitä että manipuloi ja puuttuu toisten elämään tuhotakseen sen ajaakseen vain omaa etuaan muiden kustannuksilla. Mutta terveen ihmisen ylpeys on juuri sitä että ELETÄÄN OMAKUSTANTEISESTI, jolloin ihmisellä on varaa olla ylpeä!

ap

Kylvät vihaa maailmaan!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00015 kirjoitti:

ap

Minä selitin yhdelle narsistille, kaverille, hänen käytöstään.
        Taisin osua arkaan paikkaan, kipeimpään kohtaan, joka ei narsistille tee hyvää. Haa, joku huomasi hänen tarkoituksensa, hänen narsisminsa, hänen tapansa toimia. Kun hän tajusi, että olin huomannut, ja vieläpä kerroin sen hänelle, hän lakkasi pitämästä yhteyttä.
        Olisiko saattanut tuntea jotain häpeää, nolostusta, tai mitä lienee. Mutta sen tiedän, että narsistit ei sellaisesta tykkää ollenkaan. On hyvä päästä vähän näpäyttämään silloin, kun tilanne vaatii. Jatkaa matkaa ja yrittää olla tapaamatta taas uusia narsisteja.
        Väkisin narsistejakin tapaa, heihin tutustuu, mutta heti kun selviää se narsistisuus, niin kytkin ylös ja uusiin kuvioihin. Onneksi ei ole tullut kovin moniin törmättyä elämän varrella, vaikka olisi ne muutamatkin saaneet jäädä väliin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pitää aina liittoutua, eikä jäädä yksin.Narskut saattaa valita kohteikseen sellaisia, joilla ei ole liittoumaa eli petomaisesti pitää näitä kohteitaan heikkoina

Joskus voi käydä sitten niinkin, että tuollaisessa "liittoumassa" on osallisena vain heitä, joilla kaikilla on kumppanina tai puolisona narsisti tai narsistityyppinen henkilö.
        Se on kyllä aina ihmetyttänyt ainakin itseäni, että onko narsisteilla jonkinlainen "tutka", että he pystyvät valikoimaan juuri sen heikoimman sieltä ihmisjoukon keskeltä. Kun ei se heikkouskaan aina ole nähtävissä päällepäin.
        Kun on vahvuutta ja itsevarmuutta itsellä riittävästi, narsisti eivät edes lähesty, eivät edes yritä. Ehkä he sellaisenkin jollain tavalla pystyvät vaistoamaan.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jopa ihmislajin koko sosiaalisuuden perustana voi nähdä heikkojen liittoutumisen vahvimpien pelossa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä selitin yhdelle narsistille, kaverille, hänen käytöstään.
        Taisin osua arkaan paikkaan, kipeimpään kohtaan, joka ei narsistille tee hyvää. Haa, joku huomasi hänen tarkoituksensa, hänen narsisminsa, hänen tapansa toimia. Kun hän tajusi, että olin huomannut, ja vieläpä kerroin sen hänelle, hän lakkasi pitämästä yhteyttä.
        Olisiko saattanut tuntea jotain häpeää, nolostusta, tai mitä lienee. Mutta sen tiedän, että narsistit ei sellaisesta tykkää ollenkaan. On hyvä päästä vähän näpäyttämään silloin, kun tilanne vaatii. Jatkaa matkaa ja yrittää olla tapaamatta taas uusia narsisteja.
        Väkisin narsistejakin tapaa, heihin tutustuu, mutta heti kun selviää se narsistisuus, niin kytkin ylös ja uusiin kuvioihin. Onneksi ei ole tullut kovin moniin törmättyä elämän varrella, vaikka olisi ne muutamatkin saaneet jäädä väliin.

Narsisti ei kyllä häpeä käytöstään jos on sitä peittelemättä. Ehkä ollut näitä piilonarsisteja jotka eivät halua myöntää itselleen mitä ovat. Pahimpia kaikista. Salakähmäisempiä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin. Leninin väittämäksiväitetty"jos se on pehmeää, paina pistin syvemmälle, jos kovaa, jatka matkaa. Palstanarsku etsii leninin ohjeen mukaan pehmeitä maalejatyypillinen selkäänpuukottajaraukkis

• Anonyymi00017

Narsisti haluaa huomiota. Narsisti haluaa reaktioita. Älä anna narsistille mitään, yhtään mitään. Jos hän provosoi, älä provosoidu. Jos hän yrittää saada häpeämään, älä häpeä. Jos hän yrittää saada kadehtimaan, ala kadehti. Jos hän yrittää saada ihailemaan, älä ihaile. Jos hän yrittää saada vihaamaan, älä vihaa. Jos hän yrittää saada katsomaan, älä katso. Jos hän yrittää saada kuulemaan, älä kuule.

Älä kuitenkaan ole avoimen töykeä, sehän on merkki että sittenkin narsistin on päässyt ihon alle.

Älä ikinä selitä. Narsistille riittää kyllä/ei, selittää ei tarvitse. Hiljainen tarkkailija ärsyttää narsistia. Narsistin seurassa voi kuunnella hiljaa ja hymyillä kuin narsisti olisi naurettava. Hymyile kuin näkisit narsistin nenässä räkäpallon tai tietäisit että tällä on ruskea raita alushousuissa. Älä sano mitä tiedät tai ajattelet, jätä narsisti epätietoiseksi.

Älä kerro itsestäsi mitään narsistille, tämä käyttää tiedon vain hyväksi kiusatakseen. Älä lähde kehumaan itseäsi narsistille tai muuten lähde kilpasille, ei narsisti ole sen arvoinen. Voit toki tuoda esiin menestyksesi tai osaamisesi kun se on luontevaa, mutta ei niin että se tieto olisi erityisesti narsistia varten. Anna narsistin tuntea itsensä typeräksi kun tämä on pätenyt sinulle asialla josta ei oikeasti tiedä, mutta sinä tiedät. Todellakin tiedät, mutta olet antanut narsisti höpöttää ja nolata itsensä. Olet vain katsonut vieressä tyynestä kun tämä on tehnyt itsestään pellen, etkä ole mitenkään yrittänyt estää.

Käännä selkä ja mene pois narsistin luota. Narsisti ei ole kiinnostava tai tärkeä, ei häneen kannata uhrata yhtään mitään. Elä täyttä elämää ja ole onnellinen. Pidä hauskaa, koska se vasta narsistia vit...aakin että jollakulla on hauskaa eikä hänellä ole siihen osaa eikä arpaa. Elä merkityksellistä elämää ja anna narsistin ahdistua kun tämä ei ymmärrä merkityksellisyydestä yhtään mitään.

• Anonyymi00018

Anna narsistille huomiota, mutta aina vähän sillee "you wanted attention? YOU'LL GET ATTENTION" asenteella: "HAISTA PASKA!" :D

ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Anna narsistille huomiota, mutta aina vähän sillee "you wanted attention? YOU'LL GET ATTENTION" asenteella: "HAISTA PASKA!" :D

ap

"Anna narsistille huomiota, mutta aina vähän sillee "you wanted attention? YOU'LL GET ATTENTION" asenteella: "HAISTA PASKA!" :D"

narsistia ei kuulu mielistellä... itseasiassa tee pilkkaa narsistista sen takia koska hän on sinulle narsistinen! Vaikka kyseessä ei olisikaan narsisti, niin kaikille jotka yrittävät manipuloida sinua, niin ansaitsee vittuilua... manipuloinnin ei kuulu olla helppoa vaan sen pitää olla heille henkistä helvettiä, niin tietävätpä sitten lopettaa! :)

ap

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Anna narsistille huomiota, mutta aina vähän sillee "you wanted attention? YOU'LL GET ATTENTION" asenteella: "HAISTA PASKA!" :D"

narsistia ei kuulu mielistellä... itseasiassa tee pilkkaa narsistista sen takia koska hän on sinulle narsistinen! Vaikka kyseessä ei olisikaan narsisti, niin kaikille jotka yrittävät manipuloida sinua, niin ansaitsee vittuilua... manipuloinnin ei kuulu olla helppoa vaan sen pitää olla heille henkistä helvettiä, niin tietävätpä sitten lopettaa! :)

ap

Manipulointia ei pidä antaa ihmisille halvalla.Narsistit kuplassaan kuvuttelee että kaikki edim. Uskoo h3idän valheet vain siksi että kukaan ei sano ääneen mitään vaan haluaa säilyttää mielummin harmonian kuin joutua konflikteihin.Nämä harmoniaa etsivät ihliset siis ruokkivat narsisteja ja auttavat heitä uskomaan että he ovat erinomaisia.Kertokaa ääneen enemmän, että epäilette valheita

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

ap

Jos narsisti huomaa sinun "haista paska" -asenteesi niin sehän on narsistille palkkio. Narsisti on päässyt ihosi alle jos hän ärsyttää sinua ja sitähän narsisti juuri haluaa. Kun narsisti huomaa, että provosoidut jo siitä että hän on lähellä, hän tunkee lähelle.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Manipulointia ei pidä antaa ihmisille halvalla.Narsistit kuplassaan kuvuttelee että kaikki edim. Uskoo h3idän valheet vain siksi että kukaan ei sano ääneen mitään vaan haluaa säilyttää mielummin harmonian kuin joutua konflikteihin.Nämä harmoniaa etsivät ihliset siis ruokkivat narsisteja ja auttavat heitä uskomaan että he ovat erinomaisia.Kertokaa ääneen enemmän, että epäilette valheita

Jos on ihan pakko olla tekemisissä narsistin kanssa, konfliktia on pidemmän päälle vaikea välttää. Itse pääsin narsistista eroon konfliktin kautta, mutta se tarkoitti että en pyydellyt anteeksi, lopetin selittelyt ja annoin olla. Sain vielä tilaisuuden provosoida narsistia ja minähän prvosoin. Sitten kerroin hänelle, kun hän alkoi mouhota, että se oli provokaatio ja nyt naureskelen kuinka helposti hän siihen lankesi. Tuo oli sellainen kolaus narsistille, että hän kiersi kaukaa monta vuotta. Se osui narsismin ytimeen, eli häpeän pelkoon.

Narsistiin toimii narsistin omat keinot, nehän kumpuavat narsistin syvistä peloista. Narsisti valehtelee ja mokailee niin paljon, että hänen kaappinsa tursuavat luurakoja, joiden paljastamista hän pelkää. Kun hän tietää että sinä tiedät, sinulla on kranaatti käsissäsi jota narsisti pelkää. Hän tietää, että sinun ärsyttäminen voi saada sinut irrottamaan sokan ja räjäyttämään laajaan tietoisuuteen kaiken sen tietämäsi pa...an narsistista.

Jos joudun olemaan tekemisissä, ajattelen häntä naurettavana pellenä ja hän kyllä vaistoaa sen käytöksestäni. Ei pelkoa, ei nöyristelyä, ei ärtymystä. Korkeintaan kevyttä epäsuoraa vit..lua johon narsisti ei oikein voi tarttua. Pelkkää sanatonta huvittuneisuutta, mikä kumpuaa naurettavan ihmisen läsnäolosta. Tuo usein provosoi narsistia pullistelemaan ja pöyhkeilemään lisää, mikä tekee hänestä vielä naurettavamman pellen, jolloin tunnetta on entistä vaikeampi peitellä. Kun narsisti huomaa ettei saa haluamaansa vaikuitusta aikaiseksi, päin vastoin, hän usein luikkii hovinsa suojaan hakemaan tukea.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos narsisti huomaa sinun "haista paska" -asenteesi niin sehän on narsistille palkkio. Narsisti on päässyt ihosi alle jos hän ärsyttää sinua ja sitähän narsisti juuri haluaa. Kun narsisti huomaa, että provosoidut jo siitä että hän on lähellä, hän tunkee lähelle.

Asenne narsistia kohtaan voi olla myös hyvällä tavalla huono, ei sen tarvitse olla mitään "haista paska" meininkiä.
        Se, ettei provosoidu, ei lähde mukaan leikkiin, sekin on myrkkyä narsistille.
        Jättäminen se vasta myrkkyä onkin, mutta on olemassa myös narsisteja, jotka voivat tulla useinkin jätetyksi, lyhyitä ihmissuhteita, ja loppuvat lyhyeen narsistisuuden takia. Toinen jättää, koska narsisti on vaikea ihminen.
        Uskoisin, että narsisteillakin on tunteet, ja he tuntevat, mutta täysin vääristyneellä tavalla.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oon mä provoisoitunut naisnarsistin äärellä niin että muija alkoi haista vittua hokemaan vaan eipä enää haistattele. Viha hänen silmissään loistaa ennenkuin ehtii katseensa kääntää.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oikeastaan mitä läpinäkyvämpää toi "haista paska" asenne on, sen parempi :) tämän jälkeen narsisti alkaa exposaamaan itseään AUTOMAATTISESTI! Narsisti luulee olevansa niin "outside the box", mutta kun HE TOIMII TIETTYJEN KAAVOJEN KAUTTA... niiku KAIKKI mitä narsisti tekee toteuttaa jotain kaavaa... arvaa minkä takia narsistit hulluttelee eniten sellaisia jotka näkee yhteyksiä eri asioiden, sanojen ja tekojen välillä? KOSKA NÄIN NÄKEVÄ PYSTYY EXPOSAA NARSISTIN WITHIN A FUCKING SECOND!

Narsisti yrittää tottakai sumuttaa kaiken minkä kerkeää, mutta jopa se paljastaa kuinka kaavamainen narsisti on! :D

ap

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oikeastaan mitä läpinäkyvämpää toi "haista paska" asenne on, sen parempi :) tämän jälkeen narsisti alkaa exposaamaan itseään AUTOMAATTISESTI! Narsisti luulee olevansa niin "outside the box", mutta kun HE TOIMII TIETTYJEN KAAVOJEN KAUTTA... niiku KAIKKI mitä narsisti tekee toteuttaa jotain kaavaa... arvaa minkä takia narsistit hulluttelee eniten sellaisia jotka näkee yhteyksiä eri asioiden, sanojen ja tekojen välillä? KOSKA NÄIN NÄKEVÄ PYSTYY EXPOSAA NARSISTIN WITHIN A FUCKING SECOND!

Narsisti yrittää tottakai sumuttaa kaiken minkä kerkeää, mutta jopa se paljastaa kuinka kaavamainen narsisti on! :D

ap

JA narsistien kaavoihin kuuluu myös: HE LUKEE ONLINESSA NÄITÄ PALSTOJA JA KAIKKEE PSYKOLOGIAA TAI TEOLOGIAA JOTTA VOISI MANIPULOIDA PAREMMIN! ET SELLAST!! :)

ap

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oon mä provoisoitunut naisnarsistin äärellä niin että muija alkoi haista vittua hokemaan vaan eipä enää haistattele. Viha hänen silmissään loistaa ennenkuin ehtii katseensa kääntää.

"Oon mä provoisoitunut naisnarsistin äärellä niin että muija alkoi haista vittua hokemaan vaan eipä enää haistattele. Viha hänen silmissään loistaa ennenkuin ehtii katseensa kääntää."

Kun kattoo narsistin silmiä... mitä siellä näkee? KYLMÄ VITUN TYHJIÖ jonka katsominen jo tekee pahaa! Kun he hymyilee, heidän hymy näyttää TODELLA vihaiselta jonka vain harjaantunut silmä huomaa. Lapset... en halua edes miettiä kuinka vaarassa heidän pienet sielut ovat kun joutuu lähelle narsistia... :(

ap

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Asenne narsistia kohtaan voi olla myös hyvällä tavalla huono, ei sen tarvitse olla mitään "haista paska" meininkiä.
        Jättäminen se vasta myrkkyä onkin, mutta on olemassa myös narsisteja, jotka voivat tulla useinkin jätetyksi, lyhyitä ihmissuhteita, ja loppuvat lyhyeen narsistisuuden takia. Toinen jättää, koska narsisti on vaikea ihminen.
        Uskoisin, että narsisteillakin on tunteet, ja he tuntevat, mutta täysin vääristyneellä tavalla.

"Asenne narsistia kohtaan voi olla myös hyvällä tavalla huono, ei sen tarvitse olla mitään "haista paska" meininkiä.
        Uskoisin, että narsisteillakin on tunteet, ja he tuntevat, mutta täysin vääristyneellä tavalla."

Tämäkin toimii siis! Ei siinä mitään... mutta: asia on niin että mitä jos narsistille ei aseta rajoja kukaan? Tietenkin narsistille varmaan paras vois olla että jos hänestä muiden asettamat rajat ollaan tehty rikottavaksi, niin sitten hänen ei tarvii hengaa heidän kaa! :) Niin olen lopulta joutunut pistämään rajoja narsistille/manipuloijalle että: "Okei... jos asettamani rajat ei toimi, niin ei tarvi enää hengaa kanssani"

Toikin yllä mainitsema siis TOIMII! Kun... järjetöntä on että narsisti kokee "rajoittavana" sen kun joku sanoo: "Voisitko lopettaa tuon, se tuntuu pahalta?" kun kyseessä useimmiten narsistin kanssa on se että hän kokee oikeudekseen mennä toisen henkilökohtaisuuksiin ja kokee varpaille astumisena sen että defendaat omaa henkilökohtaista reviiriäsi!

ap

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

"Asenne narsistia kohtaan voi olla myös hyvällä tavalla huono, ei sen tarvitse olla mitään "haista paska" meininkiä.
        Uskoisin, että narsisteillakin on tunteet, ja he tuntevat, mutta täysin vääristyneellä tavalla."

Tämäkin toimii siis! Ei siinä mitään... mutta: asia on niin että mitä jos narsistille ei aseta rajoja kukaan? Tietenkin narsistille varmaan paras vois olla että jos hänestä muiden asettamat rajat ollaan tehty rikottavaksi, niin sitten hänen ei tarvii hengaa heidän kaa! :) Niin olen lopulta joutunut pistämään rajoja narsistille/manipuloijalle että: "Okei... jos asettamani rajat ei toimi, niin ei tarvi enää hengaa kanssani"

Toikin yllä mainitsema siis TOIMII! Kun... järjetöntä on että narsisti kokee "rajoittavana" sen kun joku sanoo: "Voisitko lopettaa tuon, se tuntuu pahalta?" kun kyseessä useimmiten narsistin kanssa on se että hän kokee oikeudekseen mennä toisen henkilökohtaisuuksiin ja kokee varpaille astumisena sen että defendaat omaa henkilökohtaista reviiriäsi!

ap

Miksi narsistia ei vaan voisi jättää omiin oloihinsa, pääsisi itse paljon helpommalla ?
        Vai nauttiiko siitä narsistin seurasta kuitenkin niin paljon, ettei halua hyvästejä heittää ?
        Jos on yhtään itsesuojeluvaistoa ja ajattelee omaa parastaan, pysyy kaukana narsisteista.

• Anonyymi00020

Narsisti lakkaa kiinnostumasta sinusta kuk et hyödytä mitenkään.Sillä tavalla pääsee eroon.Yleisesti ottaen hauskin tapa rankaista kaikkia ihmisiä ihan sama onko täysi narsisti vai paljon niitä piirteitä omaava on: menestyä.Lisäksi kannattaa hallita heitä. Kannattaa ottaa hallitsijan elkeet.

• Anonyymi00028

Miten sinun menestyksesi voisi olla rangaistus jollekulle muulle? Eikö yhden menestys ole koko yhteisön eduksi?

Toivottavasti menestyt ja tuot menestystä kaikille suomalaisille, narsisteillekin.

• Anonyymi00033

Meinaatko, että alkamalla itse narsistiksi, saisi omalla "vallalla" välteltyä narsistia ?
        Täytyyhän siinä vähän narsismia olla, jos halajaa hallitsijan elkeitä itselleen.
        Miksi aina pitäisi muita rangaista ? Unohtaa ikävät ihmiset ja se siitä, uusiin tuuliin uteliaana.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Miten sinun menestyksesi voisi olla rangaistus jollekulle muulle? Eikö yhden menestys ole koko yhteisön eduksi?

Toivottavasti menestyt ja tuot menestystä kaikille suomalaisille, narsisteillekin.

Narsisti on sairaan kade joten kenen tahansa menestys on piikki lihassa. Narsistin maailmassa on vain yksi menestyjä: narsisti itse.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Narsisti on sairaan kade joten kenen tahansa menestys on piikki lihassa. Narsistin maailmassa on vain yksi menestyjä: narsisti itse.

Ja narsisti näkee että hänen toiminta on "luonnollista" :D SIIS OIKEEST... Narsist myös haluu että kaikki seisoo varpaillaan hänen kanssa ja on koko ajan "anteeksi pyynnön velkaa" koko olemassaolostaan ja menestyksistään... VITTU. Itsellä oli sellainen narsisti kaveri joka jatkuvasti soitteli mulle että "taas sinä olet mokannut", vaikka olin ihan rauhassa käynyt ostoksilla, niin JATKUVASTI sai kuulla "kuinka sä olet taas mokannut", vaikka enimmäkseen kävin töissä ja pyrin elämään tavallista työssäkäyvän miehen elämä despite että se narsisti JATKUVASTI selitti "kuinka olet taas mokannut. Ja se mikä minussa pisti huomaamaan ett: "Ehkä minä en olekaan se kusipää tässä" oli: Se sanoi minulle että "et saa mennä sinne ja tonne" ja myöhemmin pohdittuani ajan kanssa huomasin myös sen että hänhän yritti isoleittaa minut muista ihmisistä ja minulla sai olla vain hänen standardeihin sopivia kavereita, eli todnäk sellaisia jotka ovat valmiiksi hänen hallinnan alla...

Monta kertaa sitä jätkää nöyryytin ja näytin hänelle että "kyllä mä sun pelis tiedän".

ap

• Anonyymi00026

Aloittajan näköala elämään on harvinaisen karu. Noin vihaisen ihmisen lähellä ei varmasti ole hyvä olla.

• Anonyymi00034

Olettaisin, että häntä on narsisti satuttanut henkilökohtaisessa elämässään. Sen verran karua tekstiä tulee.
        Käsitin, että kenties tarkoitit (00026) aloittajaa itseään tuolla vihaisella ihmisellä, jonka lähellä ei ole hyvä olla.
        Viha ja pettymys taitavat olla aloittajalla pinnassa. Näköala ehkä nyt karu, tulevaisuuden näkymät voivat olla paljonkin paremmat.

• Anonyymi00045

Narsistilla on usein puolellaan hovi tekemään likaista työtä puolestaan että jos joutuu tämän silmätikuksi niin siinä saa sitten vastaansa kätyritkin.

• Anonyymi00047

Kyllä juurikin näin, mutta noloimpaa ihmistä ei olekkaan kuin narsistin hovin jäsenet, yleensä paikasta riippuen niin niitä on kolme jees -tyyppiä.

• Anonyymi00048

Sitten kun nähdään livessä, niin sitten on kikkailua että mitä vikaa muka minussa on? Kun Jees -tyypit ei kiinnosta.

• Anonyymi00046

Hyvin vaikeata ihmisten kanssa jotka vain sotkevat toisten ihmisten asioita. Sieltä tulee nämä henkisen sairauden diagnoosit. Tämä sori juttu. Niin ihan oikeasti heille sori. Kiukuttele sille jolle se kukuttelu kuuluu. Eiköhän me olla sujut tuossa asiassa. Sille toiselle. Olenko minä hänet murhannut. Eiköhän siinä melkoista ärsyttämistä ollut. Eikä ollut ainut kerta hänelle. Kerran raahasin sammuneena kotiin. En asiat pitäisi kyetä sopimaan niin että tämä tässä. Minun takaa takaa tulee näitä jotka hautansakin takaa vielä. Ei minulla ollut tarkoitus. EN ymmärrä miksi asiat saadaan näin väärin menemään. En kykene hoitamaan asioita samaan aikaan. Kun minulta vietiin se koti jonkun ulkopuolisen toimesta. Olisin ollut kotona. Sieltäkin alettiin riepottelemaan. En ymmärrä tätä "keskustelemaan".

• Anonyymi00049

Mul on persoonallisuushäiriö mutten ole varma mikä persoonallisuushäiriö että B-luokan persoonallisuushäiriöön liittyy tietääkseni narsismi ainakin. Mä luulen että olen C-luokan persoonallisuushäiriöinen.

En näyttäisi keskisormea narsistille koska pitää ymmärtää syvemmin ihmisten ongelmia. Ei narsisti halua olla narsisti. Kaikilla on sama ihmisarvo.

• Anonyymi00050

Unohin kertua että mulla on myös vaativa persoonallisuus ja lievä skitsofrenia sekä keskivaikea masennus ja voimakas ahdistus.

Kun sairastuin eri diaknooseihin, aloin ymmärtää paremmin eri diagnoosin saaneita ihmisiä koska itse sairastuin.

Ei kukaan halua olla tällainen.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Unohin kertua että mulla on myös vaativa persoonallisuus ja lievä skitsofrenia sekä keskivaikea masennus ja voimakas ahdistus.

Kun sairastuin eri diaknooseihin, aloin ymmärtää paremmin eri diagnoosin saaneita ihmisiä koska itse sairastuin.

Ei kukaan halua olla tällainen.

Mä taas en kertonut kenellekään diagnoosistani, etten vaan sairastu siihen oikeasti! En ole kenenkään mielestä epämukava.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Mä taas en kertonut kenellekään diagnoosistani, etten vaan sairastu siihen oikeasti! En ole kenenkään mielestä epämukava.

minä en osaa sannoo pitääkö mua moni tai jotkut epämukavana etten tiiä. Pyrin olemaan avoin ihminen. Lähimmäiset rakastavat minua ja kissani rakasti myös minua.,

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

mulla kun toi vaativa persoonallisuus niin olen jäykkä, joustamaton, liian itsepäinen aikataulu-ihminen ja rutiinit pitää olla sillä muuten en voi elää että oma kontrolli pitää koko ajan olla mut välillä toki pystyn poikkeamaan mun elämänkaavasta kun jos työkeikalle kutsutaan niin minä meen silloin isäni kaa työkeikalle ja sillä sipuli mukinat pois. Mä oon auttanut isääni hänen työkuvioissa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

mä puhun rohkian avoimesti omista diaknooseistani jotta ihmiset tietää ja kenties ymmärtää paremmin meitä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Eipä mulle kukaan naamatusten ole sanonu mitään mut sen muistan kun 2010-luvulla youtubessa osa porukasta inhosi mua koska piti muahankalana ja riitaisana tyyppinä ja jotkut piti mua tyhmänä ettei ne voineet sietää mun tyhmyyttä ja sitten jotkut inhosi sitä kun olin kotona vain tekemättä mitään työtä.

Minä takuueläkeläinen että henkisten ongelmieni takia mulle myönnettihin eläke. En ole elämäni aikana tekeny kovin paljoa duunia.

monet psykologit ja psykiatrit pitää mua johtaja-luonteena jonka pitää aina päättää itse asiat. En tiedä pitävätkö piirrettäni mitenkään hyvänä että sitä en osaa sanoa ja viimeksi eräs psykologi sanoi mua suoraksi luonteeksi ja kehui älykkyyttäni että siitä ilahduin kun kehui mun älykkyyttä.

Myönnän että 2010-luvulla mulla oli henkisiä ongelmia tosi paljon jotka näkyi sitten sosiaalisessa mediassa (youtube) riitaisina kommentteina hyvin usein. Saatoin sanoa paukautella takaisin kitkeriä kommentteja niille jotka ensin hyökkäsi verbaalisesti mun kimppuun ja saatoinpa sanoa turhan usein hyvin hankalia kommentteja. Sitten tulin siihen päätökseen että siitä pitää tulla loppu että mä en jaksa tota että siinä voisi käydä mulle huonosti. Sain ammattiapua enemmän ongelmiini.

Mua on kiusattu tosi vakavasti nuoruudessani josta tuli pysyvät traumat että moni ammattilainen on sanonut että ne traumat voi viedä minut hautaan asti. En ole kuitenkaan mikään nuori enää vaan keski-ikäinen.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

kiusatuksi joutuminen ei välttämättä ole hyvä asia psyykkeelle. Se voi tuhota jopa psyykkeen. Pahimmassa tapauksessa kiusatusta voi tulla ehkä narsisti. Minä en ole narsisti mutta olen estynyt . On se elämä tavallaan omanapaista koska olen koko ajan itsekseni itseni kanssa. En koe olevani kuitenkaan narsisti. Asiat ei koko ajan pyöri mun pillin mukaan että pyrin auttamaan aina isääni esim. On totta kuitenkin että olen esim aikataulu-ihminen ja riippuvainen rutiineista esim ja välillä pusken läpi itsepäisesti että jos mulle esim psykiatriassa ehdotetaan jotain mistä en pidä niin se on varmaa että kieltäydyn koska menen aina tietyissä tilanteissa oman mielipiteeni mukaan mutta on mulla siihen syy joka on se että mä oon järkevä että en voi lähteä semmoseen mukaan joka tuottaa minulle henkisiä ongelmia joten siksi kieltäydyn joten ei se välttämättä silloin ole liiallista joustamattomuutta välttämättä.

Osa kiusatuista esim minä ja isoserkkuni erkaannuttiin yhteiskunnasta ja ihmisistä. Käy mun kotona kylässä muutamia että ne on enempi isäni tuttavia. 2010-luvulla pikkuserkkuni kävi täällä kylässä meijän luona ja meillä oli hauskaa. Kiusattu voi toimia siten että kun on joutunut kiusatuksi , siitä tulee traumatisoitunut, estyneen pasiiivinen ja vaikka mitä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

minä en osaa sannoo pitääkö mua moni tai jotkut epämukavana etten tiiä. Pyrin olemaan avoin ihminen. Lähimmäiset rakastavat minua ja kissani rakasti myös minua.,

Meillä kaikilla on elämässämme, elämään liittyen, ympärillämme ihmisiä, joista osa pitää meistä, ja osa välttämättä ei niin pidä.
        Se on täysin normaalia, eivät kaikki tykkää kaikista.
        Tärkeintä on, että tykkää itsestään ja hyväksyy itsensä, niin pystyy huomaamaan, että on muitakin, jotka tykkäävät ja hyväksyvät.
        Jos ei hyväksy itseään, on vaikeaa uskoa, että silti on heitäkin jotka hyväksyvät.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Meillä kaikilla on elämässämme, elämään liittyen, ympärillämme ihmisiä, joista osa pitää meistä, ja osa välttämättä ei niin pidä.
        Se on täysin normaalia, eivät kaikki tykkää kaikista.
        Tärkeintä on, että tykkää itsestään ja hyväksyy itsensä, niin pystyy huomaamaan, että on muitakin, jotka tykkäävät ja hyväksyvät.
        Jos ei hyväksy itseään, on vaikeaa uskoa, että silti on heitäkin jotka hyväksyvät.

Joo oon mä pyrkinyt tuohon että tärkeää on välittää itsestään että sanokoot muut mitä tahansa =)
        mut otin vain esille sen että lähimmäiset ja se kissani tykkää minusta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Joo oon mä pyrkinyt tuohon että tärkeää on välittää itsestään että sanokoot muut mitä tahansa =)
        mut otin vain esille sen että lähimmäiset ja se kissani tykkää minusta.

Hienoa, että tykkäävät. Ja hyvä, että huomaat sen, sekin antaa voimia myös vaikeampiin hetkiin.

• Anonyymi00060

Se on tärkeää ettää välittää itsestä, siinä menee kuitenkin hetki ennen kuin keho ja ajatukset tasaantuu kun narsistista on päästy eroon.
      Tosiaan se ei ole aina oma vika mistä syytetään.
      Aina löytyy ihmisiä jotka syttää, nillittää jostain mokasta, tarkoitus saada lytättyä ihminen ja tietenkään itsessä ei ole mitään vikaa.

• Anonyymi00061

Varmastikin sellaiset, jotka ovat olleet narsistin kanssa parisuhteessa, eivät ihan heti suhteen päätyttyä voi kovin hyvin. Sairas ihminen jättää toiseen jälkensä.
        Lähes kaikki, jotka ovat sellaisesta suhteesta päässeet irtautumaan, ovat sanoneet miettineensä, miksi eivät lähteneet jo aiemmin. Siihen on vaikea vastata.
        On kuitenkin muistettava, että se ei ole hänen vikansa, joka narsistin alistamaksi on joutunut. Narsisti osaa kyllä murskata toisen itsetunnon, eikä se ole "uhrin" oma vika.
        Joskus se on ihmetyttänyt, että jotkut kyllä "hakeutuvat" uuteen suhteeseen taas samanlaisen ihmisen kanssa, ja narsismi jatkuu, vain eri kumppanilla.
        Luulisi, että yhdestä kerrasta oppisi, ja jos uudessa kumppanissa ilmenee narsistin piirteitä, niin saman tien viheltäisi pelin poikki.
        Vaikeita asioita, itse kullekin, ja milloin kenellekin.

• Anonyymi00062

Mikään ei voita wanhaa hyväksi havaittua julkista nöyryytystä. Luokasta ulosajamista tai luokkahuoneen nurkkaan komentamista, tai karttakepillä sormille lyömistä. Kuri ja järjestys tuo turvallisuudentunnetta

• Anonyymi00063

Palstanarsisti todisti juuri kehäpäätelmällään olevansa juurikin se Itse. Höh luokatonta. Googlettakaa kuuluville jvg likuinen vappu, korkatkaa vappukossu ja tumuttakaa nousussa palstalle joitain temppuilijantyylisiä tasokkaita kommentteja

Aatteleppa ite. Ihan ite

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      153
      2561
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      23
      2240
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      192
      2103
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      250
      1608
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      133
      1320
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1194
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1148
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      952
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      937
    10. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      910
    Aihe