ja kivoja suunnitelmia. Kun tämä välivaihe loppuu (eli missä entinen elämä kanna eikä tulevaisuudesta tiedä), niin haen töitä toiselta paikkakunnalta. Sitten hankin ehkä koiran. On omia luovia juttuja, mitä teen.
On haaveita
7
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten tämä liittyy ikävään?
- Anonyymi00003
Haluan kertoa kaivatulleni, etten ole enää mikään bilettäjä enkä istu viiniputeli kädessä masentumassa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluan kertoa kaivatulleni, etten ole enää mikään bilettäjä enkä istu viiniputeli kädessä masentumassa.
No ehkei enääN mm pikkumukei mulle
- Anonyymi00007
Sää päivänpaiste se jaksat tätä palstaäijää ohjailla pysymään aiheissa tms outoo
- Anonyymi00008
Ja ehkä muutenkin ei tiä viä
- Anonyymi00005
Miten tulevaisuudesta vois tietää kun ei ole varmuutta edes huomisesta huominen on jo tulevaisuutta mitä jäi ihmisiltä ymmärtämättä useimmilla yksi läheltä piti tilanne ni elämä pysähty siihen mulla tähän mennessä jo ainakin kolme jossa lopputuloksena olis saattanu olla hengenlähtö yksi mikä piti olla varma ja vielä olen elossa tasan ei mene nallekarkit varma tapa oli oma yritykseni kysymyksenä kuinka voi elämässä epäonnistua kun ei edes hengestään pääse vaikka itse yritti 99% varmalla tavalla toisille riittää kun sukeltavat uimaan väärästä kohtaa
- Anonyymi00009
Suhteessa käänteisesti sama todennäköisyys päästä uimaan sukeltamalla hengestää 1%:n todennäköisyys kysymyksenä onko vaarallinen vaarallista ja onko vaaraton vaaratonta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483