Lähestyminen

Anonyymi-ap

Aiotko lähestyä häntä?

38

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Toivon, että lähestymme yhdessä toisiamme.

    • Anonyymi00002

      En.

      • Anonyymi00003

        Mikä on siihen syynä?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mikä on siihen syynä?

        Varattu.


    • Anonyymi00004

      Olen tehnyt sen jo. Haukkui mut epänormaaliksi ja pakkomielteiseksi. Oli viimeinen kerta kun itse lähestyn ketään.

      • Anonyymi00005

        Minulla ei ole mitään tarvetta enää löytää ketään elämääni jatkuvasti olemaan! Suunnilleen ikäiseni ystävä minun olisi vain mahdollista löytää elämääni jossain vaiheessa!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta enää löytää ketään elämääni jatkuvasti olemaan! Suunnilleen ikäiseni ystävä minun olisi vain mahdollista löytää elämääni jossain vaiheessa!

        Tapahtukoon tahtosi!💫💥


    • Anonyymi00006

      Haluaisin olla edes lähietäisyydelle, jos vaikka ei iskisi pakeneraivovitutuskauhuolotila uudestaan, vaan se rauhallinen ja hyvä olo palaisi.

    • Anonyymi00007

      Lähestyn naista jos löydän reitin omien estojeni läpi. Onneksi muiden ihmisten ei tarvitse takkuilla kanssani. Minun pitää joka päivä.

    • Anonyymi00008

      Lähestyin jo, epäonnistuneesti. Siksi ikävöin vain palstalla.

      • Anonyymi00011

        Miten se oli epäonnistunut?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miten se oli epäonnistunut?

        No olisko niin, että ei päädytty yhteen???


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No olisko niin, että ei päädytty yhteen???

        Josko nainen ei ymmärtänyt että edes lähestyit sillä mielellä?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Josko nainen ei ymmärtänyt että edes lähestyit sillä mielellä?

        Nainen lähestyi. Mies ymmärsi kyllä.


    • Anonyymi00010

      Kyllä minä aion lähestyä

      • Anonyymi00012

        En halua sinun lähestyvän minua, koska en tutustua sinuun!


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        En halua sinun lähestyvän minua, koska en tutustua sinuun!

        Älä nyt, minulla on mielenkiintoinen projekti meneillään.
        Sivusta


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Älä nyt, minulla on mielenkiintoinen projekti meneillään.
        Sivusta

        😂😂


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        😂😂

        Niin mielenkiintoinen, että etsit naista passaajaksi, siivoojaksi ja kaikkiin kotitöihin!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Niin mielenkiintoinen, että etsit naista passaajaksi, siivoojaksi ja kaikkiin kotitöihin!

        Mistä tiesit?
        T. Pitkä , koiraa taluttaja ja lapsesi ikäinen mies


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Niin mielenkiintoinen, että etsit naista passaajaksi, siivoojaksi ja kaikkiin kotitöihin!

        No jos annan sinulle taskurahaa tekemistäsi töistä, vaikka 100e viikossa.


    • Anonyymi00016

      Ei mitään mahdollisuutta, kukaan halua.

    • Anonyymi00018

      Joskus pakko näin tehdä. En siirry kiertoteille enkä väistä ojaan, jos pyöräilee tai autoilee vastaan. Jatkossa pitkälti samoja teitä ajellaan.

    • Anonyymi00022

      Älä unta nää. Missä Aurooran sairaalassa vai siellä missä on käynyt joskus Auringossa?
      Ottaa kengät pois ottaa hatun pois..... älä viitsi höpöttää enempää.

    • Anonyymi00024

      Lähestyn edestä ja takaa lopouun asti.

    • Anonyymi00025

      Loppuunko asti lähestyt?

    • Anonyymi00026

      Kuinka muuten, loppuun viedään lopussa ei alussa.

    • Anonyymi00027

      Kunnossa

    • Anonyymi00029

      voidaan olla ehkä kavereita:). katsotaan. :)

    • Anonyymi00030

      En minä aio enää lähestyä. Ei tietenkään, jos vastapuolelta on saanut kieltävän ja kurjan vastaanoton.

    • Anonyymi00031

      Lähestyn häntä lähes joka v.loppu. Hys se on salaista.

    • Anonyymi00032

      En aijo mun puolesta voi mennä 20 ei ole ikävä sellaista paska naamaa

    • Anonyymi00033

      Aika lähestyy loppuaan.Halutkin ovat loppuneet aikaa sitten.Joten välttele,kierrä kaukaa.

    • Anonyymi00035

      Luulen että Raisaa lähestytään on niin hienot blogit

    • Anonyymi00036

      Mä en mä lähesty ketään miksi eipä ole sellaista joka osaisi hyväksyä mut sellaisena kuin olen niksi ei kai kukaan tunne niin hyvin miksi mä en tuputa itseäni ei ole kuulemma kuitenkaan vaikea tutustua miksi mulla on kai paljonkin kavereita vaikka kukaan ei ole mun heidän kanssaan välttämättä nähny edes liikkuvan olen seurassa kuin seurassa omaitseni yrittämättä olla mitään muuta tyhmempää saatan esittää kysymyksenä minkä vaikutelman antaa itsestään jos on esimetkiksi lääkärin seurassa ja tietääkin lääketieteestä enemmän kuin tämä vaikka ei ole päivääkään sitä edes lukenut suositukseni on että valitsee seurannsen mukaan että on jokin yhteinen puheenaihe jonkinlainen älyllinen vastaavuus on hyvä löytyä idiootin kanssa palaa jopa käpy yllättävän helposti seurauksena saattaa olla jopa vankeustuomio se pikaistuksissaan kun ei ole kun lieventävä asianhaara ei vapauta vastuusta

    • Anonyymi00039

      Jos tulee joku syy niin joo.

    • Anonyymi00040

      Kyllä haluan mutta vastaan on myös tultava!

    • Anonyymi00041

      Aioin kyllä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe