Tiedät paikkasi, tiedät sen tarkalleen, se on silloin, kun haluan, polvillaan minun edessä, se on sohvan selkänojalla roikottaen, se on allani kun olen hajareisin päälläsi.
Tiedät kun annan pienen vinkin, tiedät mitä tehdä, otat housut auki ja kullin suuhusi, imet sen kovaksi ja runkkaat. Huokailen ja nautin, imet stressini pois. Otan sinua hiuksista kiinni ja annan vauhtia. Otan niskasta kiinni ja paina kunnolla. Kurlaat, kaot ja pärskit mutta työnnän menemään. Minua ei tarvitse kiinnostaa, tiedän että se on sinun tehtäväsi. Saan panna sinua suuhun miten haluan, missä haluan...
Rynkytän kunnolla ja annan välillä sinun hengittää ja työnnän taas sisään. Joskus nussin sinua suuhun, joskus taas annan sinun imeä. Joskus teen sen ohimennen, imet kovaksi ja nautin hetken ja lähden pois. Sekin on sinun tehtävä. Nautimme siitä molemmat. Voin vaan puolihuolimattomasti tulla ja tuikkaa munan suuhun. En tarvi siihen lupaa, en tarvi siihe "sopivaa tunnelmaa" en tarvi mitään kun se on minun oikeus.
Laukean, ja annan mennä, sinne ne spermat kuuluu, sinun suuhun, joskus tulee paljon ja pärskit ja yskit, mutta koskaan ei mene tippaakaan ohi, kaikki häipyy sinne minne kuuluu. Nielet ja sanot kiitos ja suutelet. Pidän lujaa kiinni ja hyväilen. Teit sen mitä tarvii jälleen kerran.
Tykkäätkö sinä?
Panen sinua suuhun - ihana alistuva nainen
28
470
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpö höpö
tuolleen on ihana saada kullia suuhun 😋
- Anonyymi00002
Arvasin melkein jo kun kirjoitin että sä tykkäät, kun olet narttu. 😅
Anonyymi00002 kirjoitti:
Arvasin melkein jo kun kirjoitin että sä tykkäät, kun olet narttu. 😅
hih mistäs arvasit 😅
- Anonyymi00003
kullityttö kirjoitti:
hih mistäs arvasit 😅
No tottakai mä tässä oon seuraillut juttuja ja aikaisemmin aiheessa oltu. Mulla on vaan se vaatimus että pitää olla oikea tyttö, mutta muuten tykätään kyllä samoista asioista eri kulmilta
Anonyymi00003 kirjoitti:
No tottakai mä tässä oon seuraillut juttuja ja aikaisemmin aiheessa oltu. Mulla on vaan se vaatimus että pitää olla oikea tyttö, mutta muuten tykätään kyllä samoista asioista eri kulmilta
okei 😅👍
- Anonyymi00008
Spede ei kukaan ole kiinnosunut sun pikkukikkelistäs. Turhaan täällä vonkaat.
- Anonyymi00006
Kuulostaa ihanalta! 🥰
N29- Anonyymi00007
N29 joka tosta kuulostaa ihanalta 😉 Mistä päin oot? Kyselee mies +50v
- Anonyymi00009
jarip1964 kirjoitti:
Ei taida mahtua kuin terska suuhun...22/6 se on.
Jari, kaikki tietää sinun meisselin koon täällä. Se on tullut erittäin selväksi. Mainoskampanjasi on tehokas ja toimiva.
- Anonyymi00010
Tiedän ja tiedän että se ei ole pelkkää fantasiaa, vaan se on meille, jotka noin tuntevat, täyttä totta. Se vaatii kaksi puoliskoa, sellaisen joka alistuu ja ottaa vastaan ja nauttii tuottaa nautintoa ja tietää paikkansa ja sen, joka haluaa alistaa ja nauttii ja uskaltaa nauttia tuosta. Meitä on ja kun ne palaset loksahjtaa yhteen...
- Anonyymi00012
Tykkään,oon jo polvillani sun edessä,ota hiuksista kiinni ja työnnä kova kyrpä mun suuhun,imen kunnolla.
- Anonyymi00013
Tulen, otan, työnnän niin et koriset, kuuntelen että miten selviät, mutta annan mennä.
Vedä hiuksista ja saat nuolla minun kasseja, kaikki on ajeltu posliiniksi juuri sinua varten. Uitan kyrpää kunnolla suussasi ja tule. Suutelemaan, haluan maistaa sen maun, haluan tuntea sen, kuinka kiimalta minun kyrpä maistuu, työnnän takaisin ja Käsken imemään, rentoudun hetkeksi ja annan sinun viedä ja näyttää taitosi, näytä miten saat minulta lastin lentämään....
En malta, pakko työntää vähän pillun puolelle. Riistä housut alas ja tuuppaan sinut pöytää vasten ja työnnyn sisään. Survaisen kerralla pohjaan saakka. Kiljahdat vähän mutta lyön lujaa perseelle ja Käsken olla hiljaa. Rynkutän kunnolla kunnes tunnen että pian laukean, sanon että mä Tulen, suu auki, pyörähdät ympäri ja työnnän kullin suuhusi ja sperma pulppuaa nieluun. Murahtelen ja nautin, nautin siitä kun hoidat hommasi ja tiedät paikkasi - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tulen, otan, työnnän niin et koriset, kuuntelen että miten selviät, mutta annan mennä.
Vedä hiuksista ja saat nuolla minun kasseja, kaikki on ajeltu posliiniksi juuri sinua varten. Uitan kyrpää kunnolla suussasi ja tule. Suutelemaan, haluan maistaa sen maun, haluan tuntea sen, kuinka kiimalta minun kyrpä maistuu, työnnän takaisin ja Käsken imemään, rentoudun hetkeksi ja annan sinun viedä ja näyttää taitosi, näytä miten saat minulta lastin lentämään....
En malta, pakko työntää vähän pillun puolelle. Riistä housut alas ja tuuppaan sinut pöytää vasten ja työnnyn sisään. Survaisen kerralla pohjaan saakka. Kiljahdat vähän mutta lyön lujaa perseelle ja Käsken olla hiljaa. Rynkutän kunnolla kunnes tunnen että pian laukean, sanon että mä Tulen, suu auki, pyörähdät ympäri ja työnnän kullin suuhusi ja sperma pulppuaa nieluun. Murahtelen ja nautin, nautin siitä kun hoidat hommasi ja tiedät paikkasiJoo tiedän.Multa tulee orgasmi kun tuut syvään mun sisään ja niin rajusti,onko se sallittua?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
En malta, pakko työntää vähän pillun puolelle. Riistä housut alas ja tuuppaan sinut pöytää vasten ja työnnyn sisään. Survaisen kerralla pohjaan saakka. Kiljahdat vähän mutta lyön lujaa perseelle ja Käsken olla hiljaa. Rynkutän kunnolla kunnes tunnen että pian laukean, sanon että mä Tulen, suu auki, pyörähdät ympäri ja työnnän kullin suuhusi ja sperma pulppuaa nieluun. Murahtelen ja nautin, nautin siitä kun hoidat hommasi ja tiedät paikkasiKoska tuut näyttää mun paikan?🫦
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo tiedän.Multa tulee orgasmi kun tuut syvään mun sisään ja niin rajusti,onko se sallittua?
Kyllä orgasmi on sallittu, kun teet homman kunnolla 😘
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koska tuut näyttää mun paikan?🫦
Minä näytän paikan milloin haluan ja pystyn, tiedät sen sitten kun olet lähelläni, mutta näytän sen mielelläni ja ilolla. En tee sitä kelle vaan ja milloin vaan.
Ihana nainen, kun pidät siitä että mies näyttää sinulle paikan 😘 kerro toki lisää kumminkin - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä näytän paikan milloin haluan ja pystyn, tiedät sen sitten kun olet lähelläni, mutta näytän sen mielelläni ja ilolla. En tee sitä kelle vaan ja milloin vaan.
Ihana nainen, kun pidät siitä että mies näyttää sinulle paikan 😘 kerro toki lisää kumminkinSidot mun silmät mustalla silkkisiteellä ja ohjaat mua ja mun suuta haluamaasi suuntaan..sitten kun oot laennut pari kertaa haluun että otat mun vibraattorin ja tyydytät mut kunnolla.Sen jälkeen vielä uusi kierros sulle💦👅😛
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sidot mun silmät mustalla silkkisiteellä ja ohjaat mua ja mun suuta haluamaasi suuntaan..sitten kun oot laennut pari kertaa haluun että otat mun vibraattorin ja tyydytät mut kunnolla.Sen jälkeen vielä uusi kierros sulle💦👅😛
oijoi, tykkäisin todella paljon tuosta, voisin laittaa sinut roikottelemaan sängyn reunalle, niin että voin naida välillä pillun puolelle ja taas suuhun oikein kunnolla. Suuhun laukeaisin jokatapauksessa ja kaikki saisit niellä tuona iltana uudelleen ja uudelleen ja uuudelleen. Kyrpä soutaisi vuoron perään sinun pillussa ja suussa miten haluaisin. Välillä voisin jättää sinut sidottuna odottelemaan kun käyn hakemassa itselleni ja kenties sinullekin jotain kivaa juotavaa. Saattaisin nussia perseen puolellekin, pitäisin kiinni ja tulisin miten haluaisin
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koska tuut näyttää mun paikan?🫦
Miten suhun saisi yhteyttä niin voisi tulla näyttämään sun paikan? 😌
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aloittaja ja nämä pitkät kirjoitukset ja vastaukset kirjoittanut ei muuten sitten kysynyt yhteystietoja 😁 ihan vaan ettei tule sitten yllätystä kenellekään.
AP on tykästynyt tällaiseen seksikin ja on iloinen kun teitä naisia on ja ette ole enää piilossa heinäsuovassa kuin ennnen. Luulin halujani ja himojani liian koviksi naisille vaikka silloin tällöin sain niistä nauttia.
Alistuva nainen tarvii turvallisen paikan jonne mennä ja jossa olla ja miehen tulee tarjota se - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mites sinuun??
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No mites sinuun??
Tarkoitatko sitä mikä kysyi sinun yhteystietoja, vai aloittajaan joka tässä kirjoittelee? (kaksi eri tyyppiä)
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
No mites sinuun??
Aloittajaan ja kommentoijaa saat yhteyden heittämällä KIk tai meili tunnuksen, poistaa sitten saman tien ilmoittamalla niin ei jää tänne pyörii.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sidot mun silmät mustalla silkkisiteellä ja ohjaat mua ja mun suuta haluamaasi suuntaan..sitten kun oot laennut pari kertaa haluun että otat mun vibraattorin ja tyydytät mut kunnolla.Sen jälkeen vielä uusi kierros sulle💦👅😛
Joskus ihan yksinkertainen on kaunista. Ilta on tullut, mutta vielä haluttaa, makaan selällään. Komennan ottamaan poskeen. Käännyt niin että käteni yltää helposti sinun pilluun ja perseelle. Sormeilen pillua ja työntelen sormia reikiisi ja sinä imutat varmoin ottein kyrpää. Hieron minkä ehdin ja voin, välillä iske lujaa persuuksille kädellä, ja jatkan taas, imet ja imet todellakin niin kauan että lentää, nielet kaiken ja siivoat loput. Jos olet oikein kiltti, jatkan, että tulet. Voit jopa tarjota pillua nuoltavaksi. Olen pehmo... Mutta sitten nukahdamme sinä sperman maku suussa jolla tuot minulle suudelma.ja minulla kassit tyhjänä
- Anonyymi00020
Oma vaimoke, kiltti eloveenatyttö, on kanssa alistuva. Tykkää piiskaamisesta, kuristamisesta yms. Hän kiihottuu kovasti, kun saa kattoa mun runkkaamista. Nykyään tehdään usein silleen, että jonkun aikaa pantua, hän haluaa mun tulevan istumaan hänen naamalle. Siinä nuolee välillä pyllyä ja kasseja, välillä ottaa kunnolla suihin samaa aikaa sormettaessa itseään. Lopussa tulen joko hänen naamalle tai suoraan suuhun.
- Anonyymi00021
Noin se pitääkin tehdä. Onnenpekka ja juuri tuo, että eloveenatytöt voi todellakin yllättää heidän riettaudellaan. Persettä en ole onnistunut vielä kenelläkään nuolettaan vaikka muuten ihanasti saanut pitää kivaa alistuvien naisien kanssa elämän varrella,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142