ja se kaikki muu! Haluan ne, koska vasta sen jälkeen alan voida paremmin! Kiusaamiseni on jatkunut aivan liian kauan ja he, jotka aloittivat projektin siitä mitään sen kummemmin kertomatta ovat myös tavallaan osasyyllisiä! En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, jos siitä olisi kerrottu kunnolla ja myös siitä, että sitä esitettiin ns, näytelmän avulla. Olen tuntenut valtavaa kuvotusta joka ikinen päivä, kun olen joutunut kuulemaan tai näkemään kautta rantain esitystä! Teitte valtavan virheen, kun ette kysyneet niitä monia kysymyksiä minulta omaan elämääni liittyen ja siksi projekti on tuntunut aina kiusaamiselta, joka ikinen päivä! Miten sellainen voisi koskaan saada mitään hyvää aikaan!
Menetetyt tulot
Anonyymi-ap
1
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näen silloin tällöin aina samaa painajaista, että minun rahani ryöstettiin! Enkä saa niitä koskaan takaisin! Olen varma siitä, että suurin osa ihmisistä tietää miten paljon pahaa kauan jatkunut stressi aiheuttaa! Minulla sitä on ollut projektin alusta asti! Tuntuu siltä, että minun halutaan menehtyvän siihen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511