Miten olette

Anonyymi-ap

Parit jotka olette ottaneet oman kaverin kolmanneksi niin onko ollut sinkku vai parisuhteessa?
Mun mies tuli kaverinsa kanssa kysymään minu kimppaan mukaan heidän kanssa.
Kysyin olisiko se oikein hänen vaimoa kohtaan?
Kertoivat ettei vaimon tarvitse tietää.
Onko yleistä naida ystävien puolison kanssa?
Mieheni on ehdottanut jopa oman siskonsa miestä ja oltiin humalassa ja suostuin ja nyt on morkkista vaikka siitä on jo 3 kuukautta aikaa.

17

1346

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluaisitko kokeilla vierasta isoa salaa?

• Anonyymi00003

Paksua varsinkin voisin kokeilla vaikka sitten salaa.
        T. Aloittaja

• Anonyymi00002

Mun siskoni mies pani rouvaani usein ja kieltämättä siinä oli omat vaikeutensa ja myös etunsa. Ei tarvinnut keksiä syitä kun tuli käymään mutta välillä piti varoa ettei paljastu muille mitä makkarissa tapahtuu. Selkähierontaa joutui muutaman kerran käyttää alibina.

• Anonyymi00004

Ei kannata miettiä turhia.Meillä molemmilla muutama vakkari.Tavataan muutaman kerran vuodessa,ei aina kaikki mukana.Vappuna voi olla 3 paria mökillä.Naiset saa päättää ketä haluavat,mitä hyvää tilaavat.
      On rooli leikkejä ja parinvaihtoa.Saunotaan grillataan nyytäri periaatteella saa juoda ja naida ketä tahtoo.Ei sovi tiukkapipoisille,kännykät jätetään autoon.M 58

• Anonyymi00018

Kun nykyinen vaimoni oli 20-21v meitä oli 3M vaimo ja hänen 1v8kk nuorempi sisko ja hänen kaveri sekä yksi mies jonka tyttöystävä oli mukana kunnes he erosivat.
        Kaverin eron jälkeen oltiin 2N ja 3M ja vaihdeltiin naisia niin että jokainen mies oli molempien tai kaikkien naisten kanssa.
        Olimme kaikki vapaa ajat yhdessä, olimme tosi tiivis porukka kaikissa festareissa käytiin yhdessä sekä diskossa.

• Anonyymi00005

Vapun nimipäivää juhlittiin kimpassa teki hyvää tosin kova kaspula Olin kahteen kertaa kaikki naiset aina näin kertoivat

• 22/6 olis vapaana.

• Anonyymi00021

Me aloitimme mieheni veljen kanssa yhteiset kimppasessiot. Mutta vieras on aina vieras ja laajensimme tanssipaikoille matkailua, halukkaita löytyi.

• Anonyymi00022

Mun mies sai järjestää mulle ekan miehen.
        Olen sen jälkeen kysynyt mieheltäni muita miehiä mukaan ja hän on suostunut.
        Olen saanut haluamiani miehiä koko avioliittoni ajan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mun mies sai järjestää mulle ekan miehen.
        Olen sen jälkeen kysynyt mieheltäni muita miehiä mukaan ja hän on suostunut.
        Olen saanut haluamiani miehiä koko avioliittoni ajan.

Molemmat ovat tyytyväisiä se tärkeintä. Onko löytynyt vakimiehiä vai ovatko olleet kertapanoja?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Molemmat ovat tyytyväisiä se tärkeintä. Onko löytynyt vakimiehiä vai ovatko olleet kertapanoja?

Useimmiten tuttuja ja turvallisia tykkään kun sama mies on useammin kanssani.
        En kieltäydy vieraastakaan jos vain on mielenkiintoinen mies ja kemiat sopii yhteen niin miksikäs kieltäytyisi seksistä.

• Anonyymi00025

Mun mnies tuo omia kavereita panemaan vaimoaan.
      Miehet ovat useimmiten aviossa tai avoliitossa.
      Turha meidän on tuntea morkkista jos aviossa oleva mies panee meitä, sehän on miesten asia olla vaimoilleen uskollisia.
      Minä vastaan vain omalle miehelleni minun tekemistäni ja minun mies nauttii kun annan muillekkin miehille.

• Anonyymi00026

Ukkomiehet eivät huutele ettei vaimot saa tietää heidän saaneen kaverin vaimoa panna.
      Vaimo ainakin sanoo omien kaverien kehuvan omien miestensä panokyvyistä ja on halunnut joitakin kokeilla pitääkö jutut paikkansa.

• Anonyymi00027

Meillä on ystäväpiirissä yksi isokaluinen sonni joka kyntää kaikki vaot, on kyntänyt myös minun vaimoni vaon. Sonnin vaimo on ylpeä, että kaverit saavat kunnon kalua. Vaimo kiihottuu kun mies saa upottaa jättikalunsa vieraaseen vakoon.

• Anonyymi00028

Mun siskon mies oli meillä kylässä ja siskolla oli vieras mies käymässä ja pani siskoani.
      Siskoni sanoi että meidän täytyy pitää hänen mies meillä vaikka millä konstilla ettei tule kesken kotiin.
      Sanoin vaimolle että pidetään siskoni mies meillä ja vaimo kysyi, miten me se tehdään?
      Kerroin että joudut antamaan meille kimppaseksiä.
      Vaimo kysyi oletko tosissaan ja kerroin olevani tosissaan.
      Vaimo antoi meille jopa seuraavana päivänä ja ainakin näennäisesti mielellään.
      Kaveri oli vähän katkera kun hänelle selvisi että tiesin siskoni pettäneen häntä.
      Kerroin olevan vaikea kertoa oman siskon panevan vieraan kanssa, kerroin myös että hän sai panna mun vaimoa samaan aikaan kun siskoni petti häntä.
      Siskon mies rauhoittui kun kuuli heidän pettäneen samaan aikaan toisiaan.
      Siskoni ei ole maininnut mitään koko touhusta en tiedä tietääkö hän vaimoni antaneen hänen miehelle seksiä.
      Siskoni miehen kanssa ollaan ainakin hyvissä väleissä ja on välillä ollut mukana vaimoani panemassa.

• Anonyymi00029

Eronnut kaveri joka ei halua parisuhteeseen enää milloinkaan. Hän käy saunomassa meillä joskus, ei joka kuukausi ja sen jälkeen on rouva naitavana. Kaikille sopii järjestely hyvin, rouva on iloinen monta päivää ja kaveri saa panna ilman kummallisia säätöjä, minulle kiihottavaa vaihtelua.

• Anonyymi00030

Vaimoni kanssa käytetään vieraita miehiä. Koskaan ei olla kavereita otettu mukaan. Näin ei tule mitään draamaa eikä mustasukkaisuutta.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      79
      3215
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2040
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      167
      1802
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      293
      1330
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      32
      1237
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1190
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      103
      1139
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1080
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1031
    Aihe