Parit jotka olette ottaneet oman kaverin kolmanneksi niin onko ollut sinkku vai parisuhteessa?
Mun mies tuli kaverinsa kanssa kysymään minu kimppaan mukaan heidän kanssa.
Kysyin olisiko se oikein hänen vaimoa kohtaan?
Kertoivat ettei vaimon tarvitse tietää.
Onko yleistä naida ystävien puolison kanssa?
Mieheni on ehdottanut jopa oman siskonsa miestä ja oltiin humalassa ja suostuin ja nyt on morkkista vaikka siitä on jo 3 kuukautta aikaa.
Miten olette
5
169
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluaisitko kokeilla vierasta isoa salaa?
- Anonyymi00003UUSI
Paksua varsinkin voisin kokeilla vaikka sitten salaa.
T. Aloittaja
- Anonyymi00002UUSI
Mun siskoni mies pani rouvaani usein ja kieltämättä siinä oli omat vaikeutensa ja myös etunsa. Ei tarvinnut keksiä syitä kun tuli käymään mutta välillä piti varoa ettei paljastu muille mitä makkarissa tapahtuu. Selkähierontaa joutui muutaman kerran käyttää alibina.
- Anonyymi00004UUSI
Ei kannata miettiä turhia.Meillä molemmilla muutama vakkari.Tavataan muutaman kerran vuodessa,ei aina kaikki mukana.Vappuna voi olla 3 paria mökillä.Naiset saa päättää ketä haluavat,mitä hyvää tilaavat.
On rooli leikkejä ja parinvaihtoa.Saunotaan grillataan nyytäri periaatteella saa juoda ja naida ketä tahtoo.Ei sovi tiukkapipoisille,kännykät jätetään autoon.M 58 - Anonyymi00005UUSI
Vapun nimipäivää juhlittiin kimpassa teki hyvää tosin kova kaspula Olin kahteen kertaa kaikki naiset aina näin kertoivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568- 771237
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 501056
- 61772
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28690
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610