Hei kaikille! =)
Kävin lääkärillä pari viikkoa sitten ja sain tetrasykliini kuurin(lääkkeen nimi on Oricyclin). Mietin vain että herkistääkö lääke auringolle? Olisi todella mukavaa jos viitsisitte vastata, koska naama rehottaa kuin mikäkin.... JOs tiedät jotain asiasta tai jos on omakohtaisia kokemuksia, autathan! Jos herkisti, mitkä olivat haittavaikutukset?
Kiitos! =)
TETRASYKLIINI JA AURINKO????????
2
607
Vastaukset
- eeeei...
Mulla oli Apocyclin -kuuri. Kyseinen lääke sisältää myös tetrasykliiniä. Ohjeissa varotettiin, että lääke herkistää auringolle, joten _oleskelua auringossa_ pitäisi välttää. Olen ulkohommissa, joten aurinkoa tulee "otettua" joka päivä. Ainakaan mulla ei tullu mitään oireita, joskus naama punotti hieman tavallista enemmän. Käytin 25 -kertoimista aurinkovoidetta aurinkoisimpina päivinä. Mutta siis, mitään ainakaan mulle ei tullut. :)
- tyttönen
samaa mietin itse, että olisiko mahdollista nyt kesällä saada kuuri, kun toissakeväänä ihotautilääkärini sanoi, että ei anna minulle kuuria kesää vasten, sillä auringossa oloa tulisi välttää. syksyllä sitten sain kuurin, tosin en muista enää lääkkeen nimeä. nyt ajattelin, että voisi kävästä ihotautilääkärin luona, kun naama alkaa olla taas siinä kunnossa. mulla ainakin on hyvin auttanut tetrasykliinikuuri, vaikka monet ovat sanoneet, että heille siitä ei ole ollut hyötyä. tulokset alkaa näkyä jopa viikon sisällä ja kuurin ajan olen aivan siloposki. noin puolivuotta aina menee kuurin jälkeen, kun alkaa taas olla tarvetta uudelle. oletteko te saaneet kyseisen kuurin kesäaikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774