Mitä ois pitänyt tehdä toisin...

Anonyymi-ap

Silloin joskus vuosia sitten??

47

882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tässä tapauksessa tavata selvänä ja ehkä joku tuttu olisi voinut yksityisesti voinut vihjaista, että olisi olemassa tämmöinen ihminen, että olisitko kiinnostunut. Että anna ainakin mahdollisuus, vaikka ujosteletkin niin kovasti uusia ihmisiä. Ja olisi kannattanut vihjaista tulevaisuuden näkymistä ilman tätä ihmistä.

• Anonyymi00002

Ei mitään et ihan putkeen meni. Oon niiiiin tyytyväinen tähän kaikkeen, ihan sama mitä muut sanoo

• Anonyymi00032

Onko niillä muilla paljonkin.. sanomista?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onko niillä muilla paljonkin.. sanomista?

Eipä taida olla

• Anonyymi00003

Tavata ... Ja minun olisi pitänyt pysyä poissa
      Eikä aina palata.
      Mutta prkl luulin häntä pitkäksi ja koosmunaiseksi yhdistelmästä..
      En. Vittu nähny luullubtainhuomannub
      Muta se tyypibjotavtavottelinnoli minulle kaikki kaikessa...
      Sitte vittu paljatu et juttu olikin kusetusts
      Ja mies viel tais tykätä tehdä niin minulle tahallaan ...
      Naiselta joka ei toivu..

• Anonyymi00043

Eli et naisena esiintyvä mies ole tyytyväinen siittimesi? Sori kun suomennan, ihan spinnaajia varten

• Anonyymi00004

Lähentyä oikeasti.

• Anonyymi00005

Paljonkin olisi pitänyt. Tämä on pettymysten maailma. Sitä yrittää selviytyä niillä voimavaroilla, mitä on. Jossain vaiheessa väsyy ja kaikki menee päin puuta ja sua syytetään, kun sä et jaksa. Parempi elää yksin, niin ei tarvitse kinastella, kuka vie roskapussit.

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00008

Mitä siellä on ?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä siellä on ?

Viiruksii tai muita hakkereiden välineitä en klikkaisi.

• Anonyymi00007

Kenen varmaan valita kaverit toisin jos kun seura teki kaltaisekseen

• Anonyymi00009

Haluatko tarkentaa millaiseksi seura teki?

• Anonyymi00010

Todellakin. Oonpahan huomannut, että elämässäni on ollut sellaisia valeihmisiä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Millä tavoin? 😆

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Millä tavoin? 😆

Monellakin. En lähde erittelemään. Tietäjät tietää.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Haluatko tarkentaa millaiseksi seura teki?

Sinä se jaksat tonkia toisesta ihmisestä negatiivisia konnotaatioita selittäväksi tekijöiksi sinun sekavalle mielelle🥱

• Anonyymi00042
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mää oon hyvä kans pelaamaan valekaveria jos sille tielle joku lähtee ensin. Hymyilen ja olen mairea ja menee jopa läpi kun toksiset ihmiset ei mitään pesän pörröisimpiä mehiläisiä ole ja luulee aivan liikoja itsestään. Aina.

• Anonyymi00012

Oisit jääny syntymättä

• Anonyymi00022

Samat sanat, weirdo. Sivusta T

• Anonyymi00014

kaikki meni niinkun pitikin

• Anonyymi00015

En tiedä. Oli niin huono itsetunto silloin, että en olisi uskaltanut naiselle kertoa rakkaudestani mitään.

• Anonyymi00016

Unohtaa täysin ja olla ottamatta yhteyksiä häneen millään tavalla, ymmärtää että tuhlaan vain häneen turhaa aikaa ja tunteita.

• Anonyymi00025

Minulla meni vuosia, rakastin. Hän halusi osoittaa, että joka ainut nainen on minua parempi. Vaikkei niin ollut edes. Panoreissujaankin puhui. Sadisti viimeisten päälle. Mutta menetys oli hänen. Turha lähestyä enää.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minulla meni vuosia, rakastin. Hän halusi osoittaa, että joka ainut nainen on minua parempi. Vaikkei niin ollut edes. Panoreissujaankin puhui. Sadisti viimeisten päälle. Mutta menetys oli hänen. Turha lähestyä enää.

Vielä on hän hän ja hän hän hän

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vielä on hän hän ja hän hän hän

Joo, eikö olekin päräyttävää luettavaa kun iso mies proosaa itsestään hevon peetä kolmannessa persoonassa? T naiselta🥱

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Koska oot naisena esiintyvä itseäsi vaivaannuttavasti fantasiatasolla korostava kokenut naisen kosketuksen viimeksi? Sisällön perusteella on tovi jo siitä

• Anonyymi00017

Kertonut rehellisesti mitä olisit halunnut. Jäi epäselväksi.

• Anonyymi00028

Ihastunut yleensä haluaisi rakkaansa lähelle. Mahdollisimman lähelle. Mutta jos tunne ei ole molemminpuolinen, niin se on hyvä kertoa.

• Anonyymi00018

Ottaa jalat alle heti☝️

• Anonyymi00020

Olisin pitänyt jättää hänet huomiotta.

• Anonyymi00021

Ymmärtää että nainen leikki varattuna tunteillani ja oli vain huomion perässä.
      Nykyisin on vaikeaa kiinnostua kenestäkään tuon käytöksen vuoksi.

• Anonyymi00023

Kenen useimpien varmaan valita kaverit toisin sitä ei ikävä kyllä voi lapsi itse valita ketkä vanhemmikseen saa mutta niistäkin pääsee jopa lapsi itse helposti eroon halutessaan koulussa tekee lastensuojeluilmoituksen kenties terkkarin avustuksella en tiedä kuinka on psykiatrinen apu peruskoululaiselle järjestetty useimmat tarttis jo sieltä asti sitäkin yllättävän monella vanhemmista johtuvista syistä toisilla siitä kiusaamisesta koulussa tai netin välityksellä

• Anonyymi00036

Voisitko palstasetä jaksottaa tätä

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voisitko palstasetä jaksottaa tätä

Lukiessa tuli ihan hiki

• Anonyymi00024

Uskoa särkynyttä sydäntä sen jälkeen kun toinen teki mitä teki, eikä palata korjaamaan sitä mikä meni lopullisesti rikki.

• Anonyymi00035

Eli ei tullu revanssia vai mistä sää loruilet gubbe? Ei tosin tainnut tulla roundin roundia

• Anonyymi00027

Teit varmaan omasta mielestäsi kaikki hienosti, toisen mielestä taas et.

• Anonyymi00029

Mitä sitä nyt tyhmä enää kyselet ei sulla ole kyl yhtään järjelliset aivot ihan binbo blondi olet

• Anonyymi00034

Eikö kukaan muu muka huomaa tämän itselleen vastailevan keken, eli aapeeäijän megalomaanista sekä vähän katatonista naisvihaa? Ei siinä sitten

• Anonyymi00030

Mitä voisit tehdä tänään toisin kuin vuosia sitten? Vai toistatko samaa kaavaa ja käyttäydyt samoin? Itse voi ja kannattaa kehittää, henkisellä kasvulla. Joillekin sopisi myös pettymysten siedon vahivstaminen ja aggression hillintä.

• Anonyymi00033

Yks kerta ei oo tapa ja sovittu jo

• Anonyymi00031

Säästää 🤣 Kiva päivää 🙂 👋🏻

• Anonyymi00041

Oikea kysymys olisi mitä olisi pitänyt jättää tekemättä. Luulisi vastauksen tulevan kuin itsestään.

• Anonyymi00045

Ei ole vääriä kysymyksiä.

• Anonyymi00044

Sitoutua suhteeseen.

• Anonyymi00048

Ei vuosia sitten, mutta oikeastaan toimin ihan oikein. Miehen olisi pitänyt kuunnella itseään eikä muita ja egoaan. Huomannut jo varmaan mitä tuli tehtyä, mutta se oli hänen valintansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      216
      2886
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      170
      2539
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1182
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1072
    5. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1035
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1028
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      978
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      323
      946
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      919
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      778
    Aihe