En koskaan halunnut loukata sinua, olemalla toisen kanssa ja samaan aikaa niin ihastunut ja rakastunut sinuun. Olin todella julma, mutta en osannut toimia oikein en halunnut loukata ketään, mutta oli todella vaikea päästä niin takertuvasta ihmisestä irti ja suoraan sanoen koin olevani aika tukalassa ja vahingollisessa tilanteessa, minun oli pakko loukata molempia. Et vaa ymmärtäisi koskaan mitä koen muun pään sisällä ja miten voimakkaasti tunnen tunteita.
Ei en ole hyväksikäyttäjä, ei en halunnut loukata sinua, ei en ole hullu vainoaja
9
333
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka on takertuva, sinä. Siksihän minäkin olin sinussa kiinni
- Anonyymi00002
Pitäisikö ymmärtää? Ei, en ymmärrä yhtään!
- Anonyymi00005
Et aio tarjota omasta efektistään fantasioivalle palstaäijälle ymmärrystä? Hyvä, en määkään
- Anonyymi00003
Mitä tunteita sinä sitten runsit
- Anonyymi00008
Sataprosenttista vihaa ja väkivaltaa väkivaltaa? Sivusta
- Anonyymi00004
Toinen vahvatunteinen ymmärtää paljon
Mutta on viisasta mietti siten että jokaisen yksilön näkemys eroaa.
Se olisi vaarallista jos puhuisi että jakaa kokemuksia..
Mutta samalla se on se traumatisoitunut lapsi joka haluaa yhteyttä
Se on se lapse tyylinen. Yhteys.
Se mikä normioikossabolisi lapsena
Vanhemmat. Ja lapsen. Välillä...
Se yhteys kun jotenkin. Ja jollain tavoin
Höiriintyy on vaikea luoda yhteyttä muihin tai ymmärtää yhteyttä ihmisiin tai ihmisten välillä ...
Rakastunernakin pyritään luomaan yhteyttä ...moni erehtyy luulee että se on sana kun se mikä oli lapsena
Tais mistä jäi vaille laosena jos kasvuympäristö oli aivan hirveä ja outo
Sinä käsennöt sitä järkevällä tavalla mies
Naiselta- Anonyymi00006
Kuule aloittajaäijä- nämä sinun äitiheijasteet on aika f ed up
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuule aloittajaäijä- nämä sinun äitiheijasteet on aika f ed up
Siis hänen- ei kenen tahansa kun tietoo ei oo
- Anonyymi00010
oma isäsi on... pedofiili.
niin minkälainen neuvo ttyerlija..kuin minä voin olla julmakin
https://en.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736