Eihän sinun pitänyt. Nyt kirjoitat joka päivä jotain. Mikä homma?
Mies miksi kirjoitat minulle jo aamulla erittäin tunnistettavasti
26
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valitat täällä psyykkisiä ongelmiasi vaikka aiemmin et pystynyt edes myöntämään niitä.
- Anonyymi00016
Ja onko sulla läpinäkyvän tökeröllä tavalla aloittajaäijälle mumisija omasta mielestäsi kaikki ihan okei ullakolla? Tee
- Anonyymi00002
Ei täällä ole miehiä kirjoittamassa
Kuvittelet että on
Luulet niin- Anonyymi00003
On on. Sinulle ei vain ole kukaan kirjoittanut henkilökohtaisesti. Et tiedä että täällä ne pahimmat väännöt käydään.
- Anonyymi00014
Kuulehan hönö ykSärinkertainen- mm AP on mies. Jaksamisia Sulle pont so
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
On on. Sinulle ei vain ole kukaan kirjoittanut henkilökohtaisesti. Et tiedä että täällä ne pahimmat väännöt käydään.
Joo niin tavattoman kiintoisia vääntöjä olet aloittajaäijä itseksesi kirjoitellut
- Anonyymi00004
Tiedän yhden pariskunnan joka tapasi täällä, 90-luvulla 😝 Paljon on ajat muuttuneet. Ei tulisi mieleenkään tavata teitä 🥸
- Anonyymi00025
Ei tätä palstaa edes ollut 90-luvulla.
- Anonyymi00005
Kuvittelet vain. Toivottavasti saat apua.
- Anonyymi00006
Oletko sinä ottanut lääkkeet? Joko olet saanut ulkoiluluvan vai pitääkö ne vielä kauan pakkopaidassa?
- Anonyymi00007
Sinun harhainen estynyt mielesi ei suostu vastaanottamaan signaalia ulkoavaruudesta. Suosittelen käsittelemään hiukset puolijohteilla ja muotoilemaan niistä pieniä patukoit, jotka vuoraat folioon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko sinä ottanut lääkkeet? Joko olet saanut ulkoiluluvan vai pitääkö ne vielä kauan pakkopaidassa?
Kolahti vissiin. 🤭 sivusta
- Anonyymi00017
Etköhän Sinä palstaäijän teksteihin pakkomielteen kehittänyt erään henkilö maalittaja tarvitse itse sitä apua ja väittäisin, että jopa akuutisti. T naiselta
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kolahti vissiin. 🤭 sivusta
Älä imartele ittees ainakaan ihan vielä tämän aloittajaäijän vastauksen perusteella viiskymppinen uuspissis. Kasvamisia
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä imartele ittees ainakaan ihan vielä tämän aloittajaäijän vastauksen perusteella viiskymppinen uuspissis. Kasvamisia
Fiksaation primääri syy on jättävä tunne, että mies kirjoittaa naiselle
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Fiksaation primääri syy on jättävä tunne, että mies kirjoittaa naiselle
Koska hän ei ole mitään eikä ketään eikä ansaitse huomiota. Sukulainen potkaisi tyhjää ja sitä hemmoteltiin ”sometykkäyksillä” järkyttävää. Olet nainen oikeasti sairas. Osa 3
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koska hän ei ole mitään eikä ketään eikä ansaitse huomiota. Sukulainen potkaisi tyhjää ja sitä hemmoteltiin ”sometykkäyksillä” järkyttävää. Olet nainen oikeasti sairas. Osa 3
Ja siellä nämä toisen sortin keskipisteet huuli pyöreinä miettii missä me ollaan, eikö me olla tärkeitä. Hullu mesta on
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Etköhän Sinä palstaäijän teksteihin pakkomielteen kehittänyt erään henkilö maalittaja tarvitse itse sitä apua ja väittäisin, että jopa akuutisti. T naiselta
Saat kaupasta edullista alumiinifoliota hatuksi.
- Anonyymi00008
Rakkaus syynä eikä mikään muu, koita tajuta. Mutta onko ne sulle?
- Anonyymi00010
Koska olet niin tyhmä ihminen
- Anonyymi00011
Koska huvitti se tilanne, missä nyt nähtiin. m>n
- Anonyymi00012
En kirjoittele täällä mitään enää. Nämä ovat ihan maksettuja trolleja, jotka kirjoittelevat minun puolesta. Tarkoitus höiriköidä muiden elämää etteivät tekisi töitä eikä olisi tuloja. . Minulla on muutakin tekemistä. En jouda täällä kirjoittelemaan.
- Anonyymi00013
Jostain syystä kaipaan häntä aamuisin niin hlvetisti💚
- Anonyymi00019
Mitä mies kirjoitti että tunnistit?
- Anonyymi00023
Ohi. Ollut monta päivää väliä, etten ole kirjoittanut mitään.
- Anonyymi00024
Miksi miehen ei pitänyt kirjoittaa sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891