Mies miksi kirjoitat minulle jo aamulla erittäin tunnistettavasti

Anonyymi-ap

Eihän sinun pitänyt. Nyt kirjoitat joka päivä jotain. Mikä homma?

26

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Valitat täällä psyykkisiä ongelmiasi vaikka aiemmin et pystynyt edes myöntämään niitä.

• Anonyymi00016

Ja onko sulla läpinäkyvän tökeröllä tavalla aloittajaäijälle mumisija omasta mielestäsi kaikki ihan okei ullakolla? Tee

• Anonyymi00002

Ei täällä ole miehiä kirjoittamassa
      Kuvittelet että on
      Luulet niin

• Anonyymi00003

On on. Sinulle ei vain ole kukaan kirjoittanut henkilökohtaisesti. Et tiedä että täällä ne pahimmat väännöt käydään.

• Anonyymi00014

Kuulehan hönö ykSärinkertainen- mm AP on mies. Jaksamisia Sulle pont so

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On on. Sinulle ei vain ole kukaan kirjoittanut henkilökohtaisesti. Et tiedä että täällä ne pahimmat väännöt käydään.

Joo niin tavattoman kiintoisia vääntöjä olet aloittajaäijä itseksesi kirjoitellut

• Anonyymi00004

Tiedän yhden pariskunnan joka tapasi täällä, 90-luvulla 😝 Paljon on ajat muuttuneet. Ei tulisi mieleenkään tavata teitä 🥸

• Anonyymi00025

Ei tätä palstaa edes ollut 90-luvulla.

• Anonyymi00005

Kuvittelet vain. Toivottavasti saat apua.

• Anonyymi00006

Oletko sinä ottanut lääkkeet? Joko olet saanut ulkoiluluvan vai pitääkö ne vielä kauan pakkopaidassa?

• Anonyymi00007

Sinun harhainen estynyt mielesi ei suostu vastaanottamaan signaalia ulkoavaruudesta. Suosittelen käsittelemään hiukset puolijohteilla ja muotoilemaan niistä pieniä patukoit, jotka vuoraat folioon.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko sinä ottanut lääkkeet? Joko olet saanut ulkoiluluvan vai pitääkö ne vielä kauan pakkopaidassa?

Kolahti vissiin. 🤭 sivusta

• Anonyymi00017

Etköhän Sinä palstaäijän teksteihin pakkomielteen kehittänyt erään henkilö maalittaja tarvitse itse sitä apua ja väittäisin, että jopa akuutisti. T naiselta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kolahti vissiin. 🤭 sivusta

Älä imartele ittees ainakaan ihan vielä tämän aloittajaäijän vastauksen perusteella viiskymppinen uuspissis. Kasvamisia

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Älä imartele ittees ainakaan ihan vielä tämän aloittajaäijän vastauksen perusteella viiskymppinen uuspissis. Kasvamisia

Fiksaation primääri syy on jättävä tunne, että mies kirjoittaa naiselle

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Fiksaation primääri syy on jättävä tunne, että mies kirjoittaa naiselle

Koska hän ei ole mitään eikä ketään eikä ansaitse huomiota. Sukulainen potkaisi tyhjää ja sitä hemmoteltiin ”sometykkäyksillä” järkyttävää. Olet nainen oikeasti sairas. Osa 3

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Koska hän ei ole mitään eikä ketään eikä ansaitse huomiota. Sukulainen potkaisi tyhjää ja sitä hemmoteltiin ”sometykkäyksillä” järkyttävää. Olet nainen oikeasti sairas. Osa 3

Ja siellä nämä toisen sortin keskipisteet huuli pyöreinä miettii missä me ollaan, eikö me olla tärkeitä. Hullu mesta on

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Etköhän Sinä palstaäijän teksteihin pakkomielteen kehittänyt erään henkilö maalittaja tarvitse itse sitä apua ja väittäisin, että jopa akuutisti. T naiselta

Saat kaupasta edullista alumiinifoliota hatuksi.

• Anonyymi00008

Rakkaus syynä eikä mikään muu, koita tajuta. Mutta onko ne sulle?

• Anonyymi00010

Koska olet niin tyhmä ihminen

• Anonyymi00011

Koska huvitti se tilanne, missä nyt nähtiin. m>n

• Anonyymi00012

En kirjoittele täällä mitään enää. Nämä ovat ihan maksettuja trolleja, jotka kirjoittelevat minun puolesta. Tarkoitus höiriköidä muiden elämää etteivät tekisi töitä eikä olisi tuloja. . Minulla on muutakin tekemistä. En jouda täällä kirjoittelemaan.

• Anonyymi00013

Jostain syystä kaipaan häntä aamuisin niin hlvetisti💚

• Anonyymi00019

Mitä mies kirjoitti että tunnistit?

• Anonyymi00023

Ohi. Ollut monta päivää väliä, etten ole kirjoittanut mitään.

• Anonyymi00024

Miksi miehen ei pitänyt kirjoittaa sinulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4310
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2283
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1405
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1230
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1178
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1146
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1100
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      59
      891
    Aihe