Nyt kun sulle on selvinnyt millaisen tyypin kanssa olet tekemisissä niin ilmoita valinnastasi sitte selkeästi. Vai tuliko se jo?
Tais selvitä
17
386
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei nyt ihan ole selvinnyt
- Anonyymi00002
Kenelle tämä?
- Anonyymi00003
Tyypin kanssa tekemisissä olevalle !
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tyypin kanssa tekemisissä olevalle !
No avaa nyt tätäkin hölönpölöä palstaäijä vähäsen, niin pääsevät eteenpäin tms
- Anonyymi00004
Millä tavalla tai miten paljon olette tekemisissä?
- Anonyymi00005
Vttu tässä mikään ole selvinnyt.
- Anonyymi00007
Kuka kenelle ja miksi mä olen aina sanonnu että lupa pitää kysyä paremmalta puoliskolta eräänlaista sarkasmiani en sillai ole sekaantunu kiltteihin tyttöihin miksi ettepä arvaakkaan kuinka helposti pettävät kun ei kukaan usko edes ettäkö pystyisivät moiseen eikä ole kukaan osannu oveni taakse ettäkö mun tartteis edes tehdä valintaa
- Anonyymi00008
Kyllä mä tiedän jo ensi näkemältä pitää vaan aina varautua muuttujiin sen mukaan muuttuu aina sen henkilön tulevaisuus kenensä kanssa olen tekemisissä
- Anonyymi00009
Selvillä on ollut jo kauan. Ei mitään uutta.
- Anonyymi00010
Kaikki tyypit smanlaisia ap mukaan lukien, ei mitään uutta auringon alla…
- Anonyymi00011
Ei ainakaan liian suurta vaikutusta ole vielä tehnyt.
- Anonyymi00012
Ei mitään hajua ketä tässä???
- Anonyymi00013
mä en halua mitään sekopäitä linnamiehiä elämääni
- Anonyymi00014
ylipäätänsä en tajua kuka on saanut päähänsä semmoista että haluaisin ketään elämääni enää
- Anonyymi00015
Niin että ilmoittele nyt?
- Anonyymi00016
Miten niin on selvinnyt?
Ja missä muka tekemisissä ollaan?
Mikä valinta pitäisi tehdä? - Anonyymi00017
Minähän en ilmoittele mitään. En tässä vaiheessa. Jos on jotain asiaa, niin sen ilmoittelun pitää tapahtua sieltäpäin, ei täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301204Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089