Ihanaa oli kun vaimo innostui käyttämään penispumppua minuun. Kalu pumppuun ja hänellä täysi kontrolli pumpusta. Pumppaus ihan äärirajoille ja peniksessä kihelmöi. Pyysin armoa mutta hän vain toisti pumppausta äärimmilleen, vapautti paineen ja pumppasi uudestaan. Lopulta hän vapautti minut ja nai kovempaa kuin ikinä. Lupasi tehdä uudestaan rajummin.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Spedellä taas visertää korvien välissä buaahaa
- Anonyymi00002
Buuahaa spede otahan bentsosi buaahaa. Mitäs taas unohdit ne.
- Anonyymi00003
Kyllästyy aika pian kunnon suu hoito,parempi kokemus laskee lasti kurkkuun.
- Anonyymi00004
Olisi kyllä huikeata kokea tuollainen. Nainen voisi pumpata peniksen isoksi ja sen jälkeen hyötykäyttää useaan otteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459