Marionettejä tekemässä toto porukkapelejä? Tarkoitan marionettejä, jotka tekevät porukkapelejä, joilla ei ole aikomustakaan voittaa? Tarkoitus on siis vain markkinoida peliä ja kasvattaa vaihtoa.
Onko Veikkauksella vielä..
3
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja tadaa.. Sitten marionetiltä löytyy perstaskusta oma lappu, jolla korjaa voiton.
Eräänlaista k*setusta. - Anonyymi00004
Veikkauksen työmuurahaiset väsäävät totokimppoja, joilla ei ole aikomustakaan.
- Anonyymi00005
Mä en tunne pitkävetoa, mutta eiköhän siinäkin ole kyse ihan kombinaatiolaskennasta ja tulosten pelikuponkiin ruksittamisesta. Esim. jäääkiekossa runkosarjassa on 6-7 potenttiaalista joukkuetta kympin joukkoon, mutta aina siihen joukkoon tulee jokin muuttuja. Kuka viisi vuotta JYPin tarpomista olisi uskonut sen sijoitusta kympin joukkoon tai HIFK ja kärppien tarpomista.
2024-25 sarjan perusteella Saipan sijoitus runkosarjassa ei enää ollut ylläri. Seuraavalle kaudelle voi olla vaikeampaa ennustaa. Jos sarja olisi samallainen, niin huonot olisi TAPPARA, JYP ja SaiPa kertoimet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554