Tuli vaan mieleen, että kumpi teistä sitä murtajaa tarvitsee?
Hei muurinmurtaja
12
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se mies tarvii
Sillä kun ei OOO tunteita mihinkään !!!!
Minäkään en enää jaksa yrittää.
12 vuotta riittää!!!!!
En halua lisää yksityiskohtia tietoon
Jotka vie kauas pois alunperin olleista
Niin kauniista
Haaveista jonka mies osaan kysein ihminen
Ei aidosti sovi muutakun
Aivan pienikokoisten naisten kanssa...
Minä olen pitkä kuin mänty
Joten häivyn jonnekin aivan muualle
Naiselta- Anonyymi00007
Onk tää aloitus joku Lappeenrantalainen vitsi? Siellä se myytinmurtaja viettää enempi aikaansa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onk tää aloitus joku Lappeenrantalainen vitsi? Siellä se myytinmurtaja viettää enempi aikaansa?
Lappeenrannassa on hyviä vetyjä ja atomeja😋
- Anonyymi00002
Iltasanomissa oli uutinen jossa kolmekymppinen mies sai juuri tuomion kun anasti bemarin. Ei siinä muuta, mutta kuvassa olevan miehen vaatetus ja olemus on niin sama, että mietin ovatko muurit pian ihan konkreettiset. Keltainen työmaatakki, harmaat collarit, mustat lenkkarit, musta huppari, lippis.
- Anonyymi00003
Aika tyylikäs. Etsiikö poliisi? Vai mitä nämä tunnisteet oli?
- Anonyymi00004
Oikein huomiotakki päällä... aikamoista ;-)
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oikein huomiotakki päällä... aikamoista ;-)
Samaa mietin. Olikohan muita värejä😂😂😂🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samaa mietin. Olikohan muita värejä😂😂😂🤣🤣🤣
Turvallisuus ennen kaikkea :-D
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika tyylikäs. Etsiikö poliisi? Vai mitä nämä tunnisteet oli?
Kun saa tuomion niin eiköhän ole jo kiinni jäänyt. Takin väri paljasti miehen niin kuin arvata voi.
- Anonyymi00008
En tiedä hänen muureistaan. Hän oli lämmin veitsi ja minä voita.
- Anonyymi00009
Hän varmaan. Oon tällainen jäärä. 😅
- Anonyymi00011
Minkä suhteen olet hänen kanssaan jäärä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073