Yllätin työkaverini

Sattuipa muutama vuosi sitten huvittava mutta kiusallinen tapaus, josta nyt voin jo juoruta, vaikka silloin vannoin pitäväni salaisuuden.
Olen ammatiltani parturi-kampaaja, ja olin silloin töissä ystäväni salongissa, kutsutaan häntä nyt vaikka Piiaksi. Piia on sellainen rempseä ja iloinen, yli 30-vuotias nainen, jolle maistuu hauskanpito ja skumppakin, ja joka on melko kevytkenkäisessä maineessa. Sitä en toki mitenkään moralisoi tai tuomitse. Jokainen eläköön niin kuin lystää.

Ihan niin kevytkenkäiseksi en kuitenkaan Piiaa arvannut, kuin mikä eräänä lauantai päivänä konkretisoitui. Minulla oli silloin vapaapäivä, ja Piian oli tarkoitus olla töissä yksinään. Kävi kuitenkin niin, että olin edellisenä päivänä unohtanut jotain tavaroitani työpaikalle, joten päätin mennä niitä lauantaina hakemaan. Mainittakoon sen verran, että tiesin kyllä että Piialla oli asiakkaita sille päivälle, mm. eräs keski-ikäinen Antti, joka kävi meillä vakituiseen leikkauttamassa hiuksensa.

Menin kampaamolle klo 14 aikoihin, jolloin salongin piti olla vielä auki. Yllätyin kun sen ulko-ovi olikin lukossa. Tähyilin ikkunasta sisään ja näin että kampaamossa oli kyllä valot päällä, mutta ketään ei näkynyt.
Minulla oli onneksi avaimet mukana, joten avasin oven ja astuin sisään. Kampaamon asiakastila oli tosiaan tyhjä. Ei näkynyt asiakkaita eikä kampaamon emäntää Piiaa.
Huomioni kiinnittyi kuitenkin outoihin ääniin, jotka kuuluivat tulevan takahuoneen, eli taukotilamme suunnalta. Natinaa, kolahduksia... ihmisten ääniä: voihkauksia ja murahduksia, miehen ja naisen suusta.

Hiivin varovasti lähemmäksi ja raotin takahuoneen ovea. Mitä siellä näin, jäi silmiini ikuisiksi ajoiksi. Piia makasi selällään takahuoneen sohvalla, joka yleensä oli tarkoitettu vain istumiseen. Piian reisien välissä hytkyi mies, jonka takaapäinkin tunnistin kanta-asiakkaaksemme Antiksi. Antti oli laskenut housunsa ja kalsarinsa nilkkoihin, ja nussi Piiaa rytmikkäästi. Sohva narskui heidän allaan, sen olin kuullut melkein ulko-ovelle asti. Piia oli kietonut jalkansa Antin ympärille ja voihki työntöjen tahdissa:
"Ahh, ahh, ahh, ahh, ahh... ahh, ahh...!"
Antti päästeli van murahduksia nussiessaan kuin kiimainen kani. Heidän lempensä tuoksut täyttivät koko takahuoneen, jota kampaamon kemikaalien tuoksu onneksi hieman peitti.
Piialla oli jalassaan kauniit korkokengät heidän aktinsa aikanakin. Hänen kaunismuotoiset säärensä olivat ohuen nylonin verhoamat, ehkäpä stay upit eikä sukkahousut. Kaikki tämä piirtyi mieleeni, vaikka olin niin yllättynyt että olin aivan äimänä.
Piia huomasi minut oven raossa. Hän ei näyttänyt säikähtävän, vaan katsoi minua uhmakkaasti, riettaalla ilmeellä. Se ilme ikään kuin sanoi, että minähän nussin omassa kampaamossani vaikka asiakkaan kanssa jos huvittaa. Antti ei onneksi minua huomannut, koska hän makasi selkä oveen päin.

Olin jotenkin lumoutunut, sen lisäksi että olin äimänä. Katselin, kuinka Antti kiihdytti tahtiaan ja nussi Piiaa yhä kovemmalla tempolla ja rajummin. Antti röhki ja örähteli kiimasta, Piia voihki, ynähteli ja huusi välillä "Oh, jess! Mmm... YEAH!"
Olikohan hän oppinut sen jostain aikuisviihteestä, mene tiedä.
Antti laukesi ja ähkäisi samalla että "Hitto mikä huora! Mahtavaa!"

Siinä vaiheessa minä häivyin paikalta. Seuraavana yhteisenä työpäivänämme minä pyysin Piialta anteeksi, että olin tullut yllättäen paikalle vapaapäivänä. Piia naurahti rentoon tapaansa: "Ei haittaa, kuule!"
Kautta rantain ja rivien välistä sain tietää, että Antti tuki Piiaa taloudellisesti muutenkin, kuin vain maksamalla parturipalveluista.
Mainittakoon vielä, että Antti on naimisissa oleva perheenisä, jonka vaimo ja lapset käyvät myös asiakkaana parturi-kampaamossamme.

13

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiva tarina! Oletko harkinnut viihdekirjailijan uraa?

• Kiitos. :) Olen harkinnut.

• Anonyymi00006
        suzkie kirjoitti:

Kiitos. :) Olen harkinnut.

Jos sinulla mielessä muitakin tarinoita, kirjoita vaan tänne!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos sinulla mielessä muitakin tarinoita, kirjoita vaan tänne!

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00002

Kaikki parturit on huoria. Kaikki huorat ei ole partureita. Tuo sananlasku pitää edelleeen paikkansa.

• Anonyymi00003

Perätön väite ilman todellisuuspohjaa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Perätön väite ilman todellisuuspohjaa.

Ei juttu olis saanut alkunsa ellei siinä ole todellisuuspohjaa. Olet nähtävästi parturi et uskalla tunnustaa. 70 luvulla jo tuo oli yleinen tiedossa oleva asia.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei juttu olis saanut alkunsa ellei siinä ole todellisuuspohjaa. Olet nähtävästi parturi et uskalla tunnustaa. 70 luvulla jo tuo oli yleinen tiedossa oleva asia.

Asuin aikoinani Britanniassa. Menin parturiin. Hän jutteli niitä näitä. Aina kun hän leikkasi hiuksiani sivuilta, hän asettui viereeni siten, että kyynärpääni, joka lepäsi parturintuolin kaiteella, osui ja painoi hänen alavatsaansa ja upposi hiukan sinne. Hän varmaan teki noin tarkoituksella nautinnon takia. Kivalta se tuntui minustakin.

• Anonyymi00011

Hähähää mitös olet.

• Anonyymi00007

Olipa kiva fantasia😂

• Anonyymi00009

Täyttä paskaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täyttä paskaa

Just niin sitähän sä olet täynnä. Mitäs olet buaahaa!

• Anonyymi00013

Maksullisia partureita on miehissä ja naisissa vuokra tuoleissa ainakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2325
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      22
      1814
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      124
      1582
    4. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      16
      1270
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      81
      1212
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1159
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      135
      899
    8. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      807
    9. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      806
    10. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      43
      743
    Aihe