Tässä iässä/elämän tilanteessa ei ole enää helppoa löytää ihmistä, jonka kanssa haluaa olla. Vinkiksi sinulle, jolla on vielä joku sellainen.
Elämän kokemus
27
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se iästä ole kiinni.
- Anonyymi00002
Eri mieltä, suomesta ei löydä helposti.
Sivusta. - Anonyymi00003
Vinkiksi sinulle joka etsit niin et varmasti löydä sellaista jonka kanssa haluat olla mikä on etsimisen ongelma empä kerrokkaan niin saatte käyttää aikaanne miettimiseen
- Anonyymi00005
Oot laittanut jotain estoja selkeästi. Olen huomannut, että tyyliseni miehet eivät kiinnostu.
- Anonyymi00006
En etsi edes koska.....
En ole kadottanutkaan, niin miten voisin löytää... - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oot laittanut jotain estoja selkeästi. Olen huomannut, että tyyliseni miehet eivät kiinnostu.
Minua ei todellakaan kiinnosta oman lapseni ikäiset miehet millään tavalla!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minua ei todellakaan kiinnosta oman lapseni ikäiset miehet millään tavalla!
🤮🤮🤮
- Anonyymi00021
Saatte, TE, haista. Nii ja kiitos vinkistä että hiukset on kamalat. Voi oll, koska olen viime vuodesta lähtien kasvattanut niitä, enkä tod.leikkauta lyhyemmäksi. Uuden mallin kyllä vois leikkauttaa, mut ku ei noihin kampaamoihinkaan enää voi luottaa. Jos vittu oot katkera miulle, niin IRTI, miten olis.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Saatte, TE, haista. Nii ja kiitos vinkistä että hiukset on kamalat. Voi oll, koska olen viime vuodesta lähtien kasvattanut niitä, enkä tod.leikkauta lyhyemmäksi. Uuden mallin kyllä vois leikkauttaa, mut ku ei noihin kampaamoihinkaan enää voi luottaa. Jos vittu oot katkera miulle, niin IRTI, miten olis.
Koska tää homma kusee ja kussut jo alusta asti.
- Anonyymi00004
Niin onhan minulla tavallaan sellainen jonka olen tavallaan huolinut mutta oletin huolimisen olevan lähinnä oma ongelmani eikä niinkään hänen. Hänelle taitaa kelvata monikin.
- Anonyymi00009
Eipä oo moni kelvannut. Eikä ole edes vakavuus mielessä löytynyt ketään miestä. Juu juu, huorahsn mie oon. Vuodesta 2015 lähtien tasan 2 miestä ja kyllä oon huomannut ettei tästä vitun kaupungista löydy vakavaa suhdetta.
- Anonyymi00014
Et pysy uutisten perässä, hi hi hii
- Anonyymi00015
Setvit vain omia sotkuja ja syytät muita
- Anonyymi00016
Pentu ja pennun ongelmat 😱 voi ei
- Anonyymi00017
Ootko mopsi ?
- Anonyymi00007
❤️❤️
- Anonyymi00008
Kenelle tämän suuntasit.
- Anonyymi00010
Minä en ole halunnut parisuhdetta enää koskaan sen jälkeen kun jo kauan sitten erosin! Pidän ainoastaan ja vain suunnilleen ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä! Jos siis haluaisit seksiä kanssani, sinulla mahdollisuutta ei koskaan ole minun kanssani!
- Anonyymi00018
ensinnäkin ota peili käteen ja suuntaa se kohden percereigääsi
- Anonyymi00019
onko sulla siellä kaikki paikallaan? jos ei tiedät vastuksen
- Anonyymi00020
Niin, kokeneisuus ennenkaikkea. Elämää ei siedetä sen enempää.
- Anonyymi00023
Kukahan on joku sellainen?
Osa löytää aiemmin ja osa myöhemmin. En tiedä ikääsi, mutta kun on ollut vuosia sinkuna niin tajuaa ettei halua suhdetta, jossa olisi vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin. Koska on epätodennäköistä, että ehtisin perustamaan perhettä (koskaa biologia ja naisen hedelmällisyyden rajallisuus), kiire lopahtaa ja mieluummin löytää miehen, jonka kanssa aidosti haluaa olla, elää ja rakastaa, kuin paniikissa tyytyisi ensimmäiseen, joka osoittaa vähänkin kiinnostusta. - Anonyymi00024
jep ei kukaan halua mua mutta silläkään ei ole väliä mun parasta ennen päiväys meni yhtä nopeesti ku mun pinaattiletuil ja se on vaan siis mun suvun vitsi ei meistä kukaan pääse naimisiin asti koska tehään lapset nuorena ja ollaan vanhoissa nahkoissa näytetään yksinkertasesti pahoinvoiville noin 30veenä
- Anonyymi00025
Joo, en ole eroamassa. Älä sinäkään.
- Anonyymi00026
En enää odota löytäväni miestä, eikä se haittaa. Mulla on miespuolisia ystäviä, rakastan heitä ja ihan platonista on. Tänään viimeksi vietettiin miesystävän kanssa rannalla aikaa ja naurettiin vedet silmissä.
Rakastin liian monta vuotta yksipuolisesti erästä miestä. Se teki todella kipeää ja minusta taisi mennä jokin osa rikki. En varmasti pysty enää rakastumaan ja enkä ole enää nuori, vaan oman arvonsa tunteva ikääntyvä rouva. Ei enää sydänsuruja, siinä menee terveys ja haluan elää. Ihminen voi olla sinkkuna paljon onnellisempi.
Joskus teki tosi tuskaa, kun olisin kaivannut läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä. Mutta ei niitäkään saa aina niin kuin toivoo ja se vasta sattuu. Ja toki saisin sitä seksiä miehiltä, nuorilta ja komeiltakin. Mutta ei ole minun juttu sellainen tekninen suoritus ilman tunnelatausta (paitsi nuorempana).
Nyt olen tottunut elämään näin. Hoidan tietysti orgasmit itse kun tuntuu siltä, niin kuin vaikka syömisen. Se on terveydenhoitoa. Kun on puutteessa, alkaa tulla vatsa- ja selkäkipuja. Sekä stressiä. Haleja saan ihmisiltä ja siinä välittyy rakkautta ja se tekee olon rakastetuksi ja onnelliseksi.
Ei elämä ole kuitenkaan aina päivänpaistetta, mutta pienet kohtaamiset tekee siitä aika huippua. - Anonyymi00027
Oletko 50+ ap?
- Anonyymi00028
No näinhän se on miten ihmiset onkin niin tyhmiä että eroavat 40-50 vuotiaina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1332856SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän571868Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava951832Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3021781Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1171215Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052