Rakas Stalkkerini 😍😘tulen sinun uniin. Tulen sinun kodin lähelle. Seuraan sinun verhojen vaihtumista. Sinun kävelyä. Tekemisiä. Harrastuksia. Alan pitää sinusta päiväkirjaa. MITÄ LAITAT SUUHUSI😳😂olet ihanin maailmassa.
🧐🧐🧐
Tulen kotiisi ja kyselen sinusta siellä kaiken muilta
Laitan postia naapurillesi ja kyselen sinusta kun ei ole sinulle edes puh numeroa että voisi soittaa
HaLuan Rakastaa sinua IkuisuuTeen ASti
31
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
OHI....
- Anonyymi00002
Et PÄÄSE. Minä rulen seuraavaksi sinun kotiisi
- Anonyymi00003
.... = IHO
- Anonyymi00004
Tulen sun iholle. Ei auta tuokaan🧐
- Anonyymi00005
IHO
LLE
ALA
LLE
SY
VÄLLE- Anonyymi00006
Vedä käteen,jos osaat!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vedä käteen,jos osaat!!
F*uck off!
- Anonyymi00009
Mun yläkerran naapurilla on joku ongelma!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta se ei ole minun ongelmani.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyttääkö sekin verhojen vaihtoväliä. Onko kaihtimet vai pimennys verho? Miten kävelee
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyttääkö sekin verhojen vaihtoväliä. Onko kaihtimet vai pimennys verho? Miten kävelee
Niin ja onneksi en aja keltaisella autolla🤭😃
- Anonyymi00012
Ite oot
- Anonyymi00013
Aion lukea sinun terveystiedot kerron ne sitten koko kylälle ja muuallekkin
- Anonyymi00014
Teen kaiken mitä teit minulle. Vähän vielä enemmän. Koska nyt minulla on vain aikaa. Sekä oikeus.
- Anonyymi00015
Nauramme wa :ssa kaikki yhdessä sinun terveystiedoille. Niitä on paljon.
- Anonyymi00016
Minun stalkkeri mieheni on KUNNIATTOMANA PASKANA tehnyt minun puhelimelle jotain.
Minun pitää huutaan puhelimeen ja ei soittaja sittekkään kuule mitään!
Ilmoitin : EN OSTA UUTTA PUHELINTA VAAN MIEHENI OSTAA JOS HÄNEN MIELESTÄ PUHELIN ON TARPEELLINEN!- Anonyymi00018
Ei ole mitään uutta. Anna stalkata. Kakkaa siihen
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole mitään uutta. Anna stalkata. Kakkaa siihen
Mieheni sentään välillä vaihtaa musiikkia stalkkerina
- Anonyymi00017
mikään tuntematon/luvaton vierailijipa ei pääse edes alaovesta sisälle ja sairas hlö, niin kuin tuntuu ap tuntuu olevan, passitetaan hoidon piiriin👍💪
- Anonyymi00020
Huiiiiii. Laitappa toine🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00021
Koitas vaikka uhkailla lisää
- Anonyymi00022
Yks ala ovi. Meinaa mitään. Soittaa jollekkin muulle ja väittää ihan muuta niin pääsee sisälle
- Anonyymi00023
Onko aina niin että toista saa kiusata mutta sittrn kun itseä alkaa sattumaan niin ollaan uhreja eikä aloittajia
- Anonyymi00019
Sulle on kyllä jo vuosia puutarhatonttu sanottu että antaa tulla. Kuulemani mukaan olet kuitenkin aika pelokas hyyppä, sen takia sen kummempaa toimenpidettä ei ole tapahtunut...
Looser.- Anonyymi00027
Laitas tulemaan🤣 vai pelottaako nalli ottas
- Anonyymi00029
"LOOSER" Osaat kieliä nössö laita lisää plösö potatohead
Oletko kaunis kuin äitis🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00024
Kaikki tulee Takaisin kuin bumerangi. Se onk mikä o varma
- Anonyymi00025
Nyt on aikaa 🤣
- Anonyymi00028
Siinä ex miehesaä ollut mitään muuta hyvää kuin se, että se juonut eikä polttanut.
- Anonyymi00033
Olisi hienoa jos hommaisit oman elämän sen sijaan että kateuteen asti haluat elää toisen elämää.
- Anonyymi00034
Tuo, Elon Muskin, marsiin sijoittuva, ja, muutenkin avaruuten sijoittuva,
yhtiö, menee pörssiin, joskus tulevaisuudessa, & luultavasti pian,
niin, uskon tosissani, että se myös voisi olla todella hyvä sijoituskohde,
En, todellakaan usko, että olisi huonokaan kohde,
=)
N
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko382254Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1651818Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82291307Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241261Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98934Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862- 80853