Itse olen siitä jo hetken nautiskellut ja saan jopa +300€/kk nettona enemmän käyttöön ja osan jopa säästöön kuin ansiosidonnaisella ollessani! Ei huono sanoisin!
Mielestäni edelleenkin kuin jokin erikoinen taika kyseessä kun tiliä tulee pitkän työhistorian jälkeen tekemättä yhtään mitään!
Omat jutut on osunut just eikä melkein!
Eläke on mukava asia!
4
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paljonko saa eläkettä kun vuodessa olen maksanut palkasta eläkemaksuja 3200 e
- Anonyymi00003
Eläkettä tiettynä vuotena kertyy 1.5% ko vuoden vuosipalkasta.
- Anonyymi00002
Eläkeyhtiön johtaja Risto Murto tienaa miljoona euroa vuodessa. Puolet tuosta palkkamäärästä riittäisi , niin selviäisimme eläkkwiden leikkauksilta. Hyvin tämä mies tulisi elämään meidän eläkeyhtiön rahoittamalla palkalla. Kokonaisuutena hän kuluttaa eläkeäkeyhriön varoja 1.7 miljoonan euron edestä. Kyllä me muut eläkkeiden saajat saamma pelkkiä leivän murusia. Suomi on mwnehtynyt kommunismin valtaan; pomoilla ökypalkat ja viitisivät ehdottaa miten lasten tulisi hoitaa vanhempiaan enemmän. Minä en pysty 1200 euron käteenjäävällä eläkkeellä kätmään 50 kilomeyrin päässä hoitamassa vanhemoiani. Eikö Risto ymmärrä tätä! Me iäkkäät eläkeläisten lapset , olemme vararikossa. Kyllä Varman johtajan pitäis ymmärtää tämä. Ellei korvauksia tipu matkakuluihin jääcät omaiset hoitamatta.
- Anonyymi00004
Työeläkkeitä maksettiin v 2025 37 miljardia eli 37.000.000.000.€. Puolet Risto Murron vuosipalkasta sinun mukaasi olisi 500.000€, joten sillä ei ole yhtikäs mitään merkitystä, jos säästöjä eläkkeiden leikkaamisella haetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691