Jos sinä tietäisit sen, että miten paljon minä olen itkenyt sinun takiasi mies.
En tiedä olisiko sillä sinulle edes mitään merkitystä.
Mutta minulla on vaan niin ikävä sua...
Ja samalla tuntuu pahalta, kun sulla on niitä muita naisia.
Olen sekaisin sinusta.
18
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole ketään.
- Anonyymi00002
Voi toista jos olet eräs nuorempi. m-n
- Anonyymi00003
Olen ihanista ihanin🍒🍒🍒🍒❣️👩
- Anonyymi00004
Minusta tuntuu pahalta, että syylistät minua. Odotin niin pitkään. Minun oli pakko alkaa elämään.
- Anonyymi00008
🧔🏽♂️🧔🏽♂️🧔🏽♂️🧔🏻♂️🧔🏻♂️🧔🏻♂️🧔🏻♂️🧔🏻♂️👨🦱👨🦱👨🦱👨🦱👨🦱👨🦱🙍♂️🙍♂️🙍🙍🙎♂️🙎♂️🙅♂️🙆♂️🙅🙎🧔🏻♂️👨🦱👨🦲👨🦲👨🦲👨🦰👨🦱🧔🏻♂️
- Anonyymi00015
Mäkin odotin.
Joku - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mäkin odotin.
JokuMinä en odottanut muuta kuin sitä, että häirikkö jättäisi minut rauhaan!
- Anonyymi00005
Ei ole mullakaan ketään. Kuvittelet vain vainoharha.
- Anonyymi00006
Ei mulle ole ketään toista naista. Ei sinuakaan. m>n
- Anonyymi00009
Kaikki ovat minut jättäneet. m>n
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki ovat minut jättäneet. m>n
Oletko ajatellut sitä, että minkälaista käyttäytymisesi on heitä kohtaan ollut, että siinä on jotain pahasti pielessä! Ei tuota voi muuten selittää!
- Anonyymi00007
Teen töitä ja ajokausi alkaa sen jälkeen. Illalla täysin ventti Mökille päästävä.
- Anonyymi00013
kun nainen on sekaisin se on vissii ok mutta kun mies on se on ahdistavaa
- Anonyymi00018
Se riippuu ihan siitä kuinka huonoa käytös on, jos on oltu yhdessä samassa tilassa usein! Minä vältän sellaisia ihmisiä, joista näkee nopeasti ettei hänen henkinen tasapainonsa ole kunnossa! Pystyn erottamaan heidät nopeasti, koska olen hoitanut henkisesti häiriintyneitä ihmisiä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä kuinka huonoa käytös on, jos on oltu yhdessä samassa tilassa usein! Minä vältän sellaisia ihmisiä, joista näkee nopeasti ettei hänen henkinen tasapainonsa ole kunnossa! Pystyn erottamaan heidät nopeasti, koska olen hoitanut henkisesti häiriintyneitä ihmisiä!
Onneksi oma henkinen tilasi on selvästi "mintissä".
- Anonyymi00014
mua ei kiinnosta kukaan enään jäi jumalattomat traumat nääs jälleen kerran. kiitos jokaselle avusta tohonnoin.
- Anonyymi00019
Tämä on monen ihmisen kohdalla totta, että on muita välillä.
- Anonyymi00020
Not from me. You're history.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402