Miksi teet tämän

Anonyymi-ap

Mikset anna mun mennä eteenpäin jos olet itse mennyt?

56

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Millä tavalla estän menemästä eteenpäin?
      n> m

• Anonyymi00002

Aloitus oli miehelle.

• Anonyymi00023

ihan vapaasti voit mennä.

• Anonyymi00003

Ei kukaan täällä estele, kun kukaan ei edes tiedä kuka olet. Joten mene eteenpäin vain.

• Anonyymi00004

Se estäminen voi tapahtua todellakin myös täällä, mutta en kerro, miten. Eri tavalla kuin mitä voisi ajatella. En ole aloittaja

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se estäminen voi tapahtua todellakin myös täällä, mutta en kerro, miten. Eri tavalla kuin mitä voisi ajatella. En ole aloittaja

Tuo on harhaista ajattelua.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eipä muuten ole. Pystyn todistamaan sen ja myös tulen todistamaan sen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se on ihan totta. 🤕 miksi ei voi lopettaa jos toinen ei ole aikoihin ottanut yhteyttä mutta toinen tulee perässä kotiin asti ja vaklaa millon missäkin metsätiellä
        Onko se narsistin tapa saada toinen kotiinsa asumaan että sen voi omistaa? Että se on lähellä ja tietää mitä se tekee ja voi käskeä ja tyhjentää toiseen kaiken pahan. Sitten mennä menojaan muiden naisten kanssa koska hänen pitää saada olla vapaa. "Harrastaa" toinen saa olla kotona kuin cinderella luututa lattioita mutta ei käydä missään. Koska se on naisen paikka.
        😔haluisin kuolla jos joutuisin niihin rautoihin

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuo on sinänsä mielenkiintoista, koska ajatuksella on myös energiansa. Toinen voi toivoa, että toinen ei pääsisi eteenpäin. 🤔

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se on ihan totta. 🤕 miksi ei voi lopettaa jos toinen ei ole aikoihin ottanut yhteyttä mutta toinen tulee perässä kotiin asti ja vaklaa millon missäkin metsätiellä
        Onko se narsistin tapa saada toinen kotiinsa asumaan että sen voi omistaa? Että se on lähellä ja tietää mitä se tekee ja voi käskeä ja tyhjentää toiseen kaiken pahan. Sitten mennä menojaan muiden naisten kanssa koska hänen pitää saada olla vapaa. "Harrastaa" toinen saa olla kotona kuin cinderella luututa lattioita mutta ei käydä missään. Koska se on naisen paikka.

Minusta ei tule piikaa vanhemmalle miehelle vaikka kuinka olisi rikas ja vanhan aikainen. Se olisi elämänriistoa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo on sinänsä mielenkiintoista, koska ajatuksella on myös energiansa. Toinen voi toivoa, että toinen ei pääsisi eteenpäin. 🤔

No mut tässä tapauksessa kysymys ei ole ajatusenergiasta. Ihan konkreettisesti teksteistä ja muistakin tapahtumista irl.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minusta ei tule piikaa vanhemmalle miehelle vaikka kuinka olisi rikas ja vanhan aikainen. Se olisi elämänriistoa.

Olen täysin samaa mieltä!!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juurikin näin. Kenenkään ei tarvitse antautua ehkä narsistin, pakkomielteisen ihmisen hallinnoimman elämän uhriksi. Eiköhän tässä ole ollut jo riittävästi manipulointia, hyväksikäyttämisen yrityksiä, kaikenlaista kiusantekoa ilman mitään järkenkäypää syytä.
        Jokaisella ihmisellä on oma elämä, mitä tulisi pystyä elämään itsenäisesti ikävuosienkin lisääntyessä. Kenenkään ei ole järkevää pitää itsestäänselvyytenä toista ihmistä, varsinkaan itselle vierasta ihmistä. Vanhanaikaisuus ja varallisuus ovat tekosyitä koska rikkaita ihmisiä on harvassa enää. Varakkaalla ihmisellä se taka-ajatus hyötymisestä saattaa enemmänkin olla kuin rutiköyhällä ihmisellä.
        Mieleen tulee häpeä, omatunto ja todelliset oikeat syyt:
        Onko näitä olemassakaan?
        Uhrilla saattaa olla myös syitä, minkä vuoksi hän kieltäytyy sinulle piiaksi tulemisesta.
        Syitä mitkä perustuvat vain totuuteen henkilökohtaisessa elämässä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Juurikin näin. Kenenkään ei tarvitse antautua ehkä narsistin, pakkomielteisen ihmisen hallinnoimman elämän uhriksi. Eiköhän tässä ole ollut jo riittävästi manipulointia, hyväksikäyttämisen yrityksiä, kaikenlaista kiusantekoa ilman mitään järkenkäypää syytä.
        Jokaisella ihmisellä on oma elämä, mitä tulisi pystyä elämään itsenäisesti ikävuosienkin lisääntyessä. Kenenkään ei ole järkevää pitää itsestäänselvyytenä toista ihmistä, varsinkaan itselle vierasta ihmistä. Vanhanaikaisuus ja varallisuus ovat tekosyitä koska rikkaita ihmisiä on harvassa enää. Varakkaalla ihmisellä se taka-ajatus hyötymisestä saattaa enemmänkin olla kuin rutiköyhällä ihmisellä.
        Onko näitä olemassakaan?
        Uhrilla saattaa olla myös syitä, minkä vuoksi hän kieltäytyy sinulle piiaksi tulemisesta.

Trolli se jälleen oli.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eiköhän se ole tämän trollaajamiehen tarkoituskin tuottaa tahallisen sekavaa tekstiä eetteriin teille alentuville

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Trolli se jälleen oli.

Kyllä- trollimiehen, eli palstaäijän löysä täsmäisku taas ja voi ei

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onko näitä olemassakaan?

Niin. Ihan totta varmasti palstaäijä tämä litania kaikenlaisesta yrittämisestä, sillä sinähän olet periaatteessa naisten häiriköimisestä fantasioiva hupiukko netissä. Lause on ihan ymmärrettävä, älä siis lukija edes yritä..

• Anonyymi00048
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Esittämällä kiusaajaa eli kaivattuja.
        Annetaan ymmärtää että kaivattusi on täällä ja halventaa sinua.Koska muita keinoja ei ole olemassa.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Unohdit vaklaamisessa kohdan,kaverin nurkissa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Toisilla on mielessä tappaa uhrinsa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onko näitä olemassakaan?

Täällä puhutaan kuin piika olisi joku esine.On olemassa Piikoja ketkä mieluummin on ikuisesti yksin kuin kulissisuhteessa.

• Anonyymi00055

Ajattelen, että pelko voi pistää naisen ajattelemaan näin, ei totuus? Liikaa katsonut kauhuleffoja ja siksi pelkää kaikessa aina pahinta? Toki mielenvikaisiakin on olemassa, mut prosentti on minusta niille todella pieni. Sivusta.

• Anonyymi00005

Kukaan ei tiedä kuka olet varsinkaan silloin kun kysytään suora kysymys.

• Anonyymi00006

Haluaisin yhden kerran ottaa sinua hiuksista ja takaapäin no tiedät kyllä mitä.

• Anonyymi00010

Minulle ei kukaan voi koskaan tehdä noin!

• Anonyymi00011

😩olen haaveillut tästä. 🤤😘

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulle ei kukaan voi koskaan tehdä noin!

Oletko muumi?

• Anonyymi00015

Oletko aiemmin ottanut?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oletko aiemmin ottanut?

En ole.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

😩olen haaveillut tästä. 🤤😘

Ja pidä se aina vain haaveena joka ei tule koskaan toteutumaan!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja pidä se aina vain haaveena joka ei tule koskaan toteutumaan!

Ei sinun kanssa. Minun kaivattuni saisi useamminkin toteuttaa itseään.

• Anonyymi00026

Minua ei ikinä ikinä ikinä kukaan ota kiinni hiuksista. Viha leimahtaa kun ajattelenkin sitä. Takaapäin on kyllä jees.
        Naiselta

• Anonyymi00028

Iljettävää. Pitäisi olla kiinnostunut siitä mitä nainen haluaa tai on haluamatta. Kaikki ei todellakaan pidä tuollaisesta hiuksista kiskomisista mitä prnossa näet.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minua ei ikinä ikinä ikinä kukaan ota kiinni hiuksista. Viha leimahtaa kun ajattelenkin sitä. Takaapäin on kyllä jees.
        Naiselta

Irtooko peruukki? 🤣

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Irtooko peruukki? 🤣

mulla irtois nii oman tukkani voi toki repiä päästä sängyssä sen verta ruuhkaantunu juu

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Naiselta

Sama. Olen naisena enemmän dom kuin sub. Jos joku, vaikka olisi kaivattu, tekisi tuollaista (alkaisi repiä hiuksista, tai läimiä tms) yllättäen, heräisi alkukantainen raivo. En tiedä, mitä tekisin. Seksi ainakin loppuisi siihen.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Irtooko peruukki? 🤣

Niin, millainen peruukki palstaäijällä olisi ja naisestako menisi tilanteessa tsat sat sa

• Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

mulla irtois nii oman tukkani voi toki repiä päästä sängyssä sen verta ruuhkaantunu juu

Sää oot palstasetä ihan sökö kuupasta hyi

• Anonyymi00049

Sitäkin hetkeä odotellessa 😚 Sivu.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sitäkin hetkeä odotellessa 😚 Sivu.

Väärään kohtaan oikea vastaus :)

• Anonyymi00008

kyllä se sopisi

• Anonyymi00019

Eli en saa olla suhun ihastunut kun olet varattu ja jos jatkan matkaa niin sekään ei käy. Mitä tästä pitäisi ajatella?

• Anonyymi00022

Minä en ole ollut ihastunut keneenkään moneen vuoteen! Sinun pitäisi ymmärtää se etten ole ihastunut sinuun, enkä halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00037

Minkälaisia varattuja ympärilläsi lienee varmaankin trollausta ja manipulointia.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Minkälaisia varattuja ympärilläsi lienee varmaankin trollausta ja manipulointia.

Sää otat tämän yksinhöpäjävän aapeeäijän setit melko raskaasti näköjään

• Anonyymi00025

Kuka kenen en mä ole ketään estäny menemästä eteenpäin päinvastoin kannustanu siihen sille mä en voi mitään jos ei joku jotkut ole menneet eteenpäin siitä huolimatta mä en ole mielestäni mitään sellaista mitä kukaan voisi haluta en täytä ulkonäkö vaatimuksia puuttuu hampaita hiukset on harventunu vaadin liikaa naiselta jo pelkästään kun vaadin ehdotonta rehellisyyttä mikä on naisilta ollu minimi vaatimus mulle silti en saa vaatia samaa mä olen omastani sairaalloisen mustasukkainen syytä harkita haluaako sellaisen ihmisen kanssa olla jo se pelkästään voi aiheuttaa eron rajoittaa paljon jos luottamuksen kanssa on ongelmia rajoitukset saattaa helposti olla ehdottomia kieltoja ja jos ei pysty itseään hallita en suosittele juomista tuo esiin ne narsistiset puolet mitä mustasukkaisuudessa on lopputuloksena huonossa tapauksessa saattaa olla että toinen on laudoissa ja toinen raudoissa vaikka ei sitä tarkoittaisi mä tiedän kenet mä haluan terveen järjen omaava ymmärtäisi pysyä hänestä kaukana joten kysymyksenä voisi kai esittää onko mulla terve järki tuskin täysin mutta ei voi minkään päätöksen jätin hänelle haluaako hän mut sellaisena kuin olen koska mä en muutu muuksi kuin mitä olen millainen olen se kuinka raha-asiat menee riippuu aina sen hetkisestä tilanteesta kuinka on töitä ja tällä hetkellä tilanne on jopa huonompi kuin yhdeksänkymmentä luvun laman aikoihin johtuu mistä ihmisillä ei yksinkertaisesti riitä rahat hinnat on noin kolminkertaiset ja palkat on pysyny lähes samoina ei kestä kehitys ihmisten ahneutta vaaditaan palkankorotuksia ilman osaamista ison palkan haluaa niin hommaa ammatin/työn josta saa ison palkan jos rahan perässä juokseminen on se mistä pitää kerran sijoitus tuooto 80%:n vero ihminen jolla on varaa sijoittaa ei tarvitse edes sitä 20%:n tuottoa oma moka jos oli niin hölmö että velkaa sijoituksia vastaan ottaa oisko kannattan myydä sijoitukset jos ei tuotto riittäny

• Anonyymi00056

Ei pysty lukemaan tuota pötköä.

• Anonyymi00027

Mene!
      Lopetetaan!

• Anonyymi00047

Älä kiukuttele!

• Anonyymi00033

Ei minua tuollainen huonosti käyttäytyvä aivovammainen ihminen kiinnosta

• Anonyymi00034

Huonosti käyttätyvät naiset, oli se sarja silloin.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Huonosti käyttätyvät naiset, oli se sarja silloin.

Niinpä. Piste itselleen vastailevalle apäijälle siitä, että käytti lennokasta sanaa aivovammainen. Ärmäkkää on. T

• Anonyymi00046

Tälläkin palstalla tarvittaisiin sellaista arviointilomaketta jolla voisi kartoittaa toisen osapuolen toiminnan tai sen puutteen perusteella kiinnostuksen tasoa. Pisteytyksellä voisi arvioida tilannetta. Samalla voisi myös arvioida onko tilanteessa hyväksikäytön piirteitä kuten pidetään toista jossain määrin elämässä mutta ei todellisuudessa haluta mitään, mutta jätetään se kertomatta jotta hyötysuhde säilyy.

• Anonyymi00054

Jollakin on tosi paha pakkomielle.Sellaiseen kuka on tehnyt selväksi ettei ikinä pitäisi ihmisestä mitenkään.

• Anonyymi00057

Mikisi teit tämän juuri minulle?

• Anonyymi00058

Olet niin saamaton nykyisin?
      Väörässä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1968
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1848
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1620
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe