Olen nuori mies, ja nyt 2 kertaa puolen vuoden sisään on tullut kuntosalilla äkillinen, tosi nopea sydämentykytys. Ensin tuntuu rinnassa muljahdus ja sitten syke nousee yhtäkkiä jonnekin 200-220, ja sitten 2-3 minuutin päästä syke laskee takaisin normaalille rasitustasolle ihan äkisti. Molempina kertoina tykytys alkoi kumartuessani nostamaan painoja lattialta, ja kesto ja tykytys/muljahtelu oli melko samanlaista kumpanakin kertana.
Multa on jo pienenä otettu sydämen ultraääni ja muutaman kerran otettu EKG, viimeksi ihan vuoden sisään, sillon ei vielä tällaisia tykytyksiä ollut. Ei ilmeisesti ole mitään merkkejä näkynyt sydänsairaudesta yms. koska ei olla ohjattu jatkotutkimuksiin. Noi uudet tykytykset on kuitenkin ollut sen verran nopeita ja voimakkaita että pitää varmaan koittaa hakeutua uusiin tutkimuksiin.
Onko kellään muulla kokemuksia tällaisesta ja voisiko tämä olla esim. SVT-tyyppistä takykardiaa?
Nopeat sydämentykytyskohtaukset
Anonyymi-ap
0
304
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493