😳 mies jos satuit vilkaisemaan tänne! Täällä on mitä on. Lyridien tähdenlentoparven meteoreja näkyy taivaalla loppukuun. Saa taas esittää toivomuksia. 🥰
Hyvää yötä nyt ainakin
Olen pahoillani
12
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-)) Ehkä tässä jaksaa vielä ulkokuntoiluun ja vaikka laavullekin.
- Anonyymi00002
Ei ollu multa tää🙄 mut laita hyvin päälle ette tule kylmä 😊
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ollu multa tää🙄 mut laita hyvin päälle ette tule kylmä 😊
Ei tuu jos saat tulet aikaiseksi.
- Anonyymi00004
Tarkoitin, että täällä on paljon sellaisia aloituksia jotka eivät ole kaunokirjallisuutta. -ap
- Anonyymi00005
Niin kun sinä naisena esiintyvä kirjoittelet myös niitä pinippijuttuja tänne
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin kun sinä naisena esiintyvä kirjoittelet myös niitä pinippijuttuja tänne
Taitaa olla sulta ne jutut. Mä kirjoitan sellaisia koko perheelle sopivia juttuja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taitaa olla sulta ne jutut. Mä kirjoitan sellaisia koko perheelle sopivia juttuja.
Niin niin, apäijä- esim se hakkaustekno sopii vauvasta vaariin kaikille
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin niin, apäijä- esim se hakkaustekno sopii vauvasta vaariin kaikille
Älä höpäjä. Aloituksella ei ole mitään tekemistä ukkosi kanssa. Etkä tuota äijää hokemalla saa minua muutettua mieheksi. -ap (vieläkin nainen)
- Anonyymi00007
Mä kirjoitan perheeseen sovittelevaa juttua vain.
- Anonyymi00011
Hah sä voisit kirjoittaa tai soittaa suoraan perheelle puhelimella.
- Anonyymi00012
Jotkut ei tajua, että täällä voi lapsetkin lukea juttuja. -ap
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hah sä voisit kirjoittaa tai soittaa suoraan perheelle puhelimella.
Juuri oikein sanottu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032